寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

☆★☆★呢個係◎瑪娜日記,大家enjoy enjoy 啦☆★☆★

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

2005 年 7 月 16 日 星期六 【清涼】

今日~~熱爆~~
仲要係太陽下曬左個幾鐘
好耐都未試過出汗出成咁囉
仲要著住套制服
真係人都癲 >"<

另外,今日我真係堅囉
咩鐵都搭齊咁滯

出去個陣搭輕鐵、西鐵同地鐵
去個陣搭巴士
回程個陣搭馬鐵、東鐵同地鐵
返屋企搭巴士....

我未試過一日搭齊咁多鐵囉 =.=

>>July 17, 2005 at 3:30:00 PM GMT+8


2005 年 7 月 16 日 星期六 【晴】

岩先同牛牛傾過計來
好開心呀
因為都好耐冇佢喇
佢就好啦,放假了
我仲要返去開會同開會
仲有屎麼舖x圖呢
我真係頂丫~

得閒約埋佢同wendy出唻食下飯仔聚下先~

>>July 16, 2005 at 4:21:52 PM GMT+8


2005 年 7 月 14 日 星期四 【晴】

雙龍同威威丫~~~~~~~~~>o<

時時丫~~~~~~~~~~~~~~~>o<

雯雯丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<

媽咪丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<

鍾一嗚丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<

曾佩珊丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<

礽礽丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<

琪琪丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<

寶寶丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<

下6B丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<

>>July 15, 2005 at 2:39:38 PM GMT+8


2005 年 7 月 11 日 星期一 【晴】

我擺到明係偏心阿窿同威威架啦

鬼叫佢地型仔同靚仔咩

仲要係乖仔

呵呵呵~~~

不過冬菇雯同 bowie 我都好鐘意架

當然唔少得 ting 姐、媽咪同時時佢地啦

呀~~仲唔可以漏左鍾一鳴

佢隻「男人味」就真係呢....

哈哈哈 ^o^

>>July 12, 2005 at 2:28:30 PM GMT+8


2005 年 7 月 7 日 星期四 【晴】

今日媽咪去左荷蘭呀
仲要一去去成兩個幾月
我同細佬都要做孤兒仔喇

>.<

>>July 9, 2005 at 3:32:09 PM GMT+8


2005 年 7 月 7 日 星期四 【晴】

終於都到畢業禮喇~
今朝同媽咪老爸一齊飲茶
跟住就同小草一齊返學
返到學校冇耐
見到雙龍過唻喎
佢一入到唻就話
「鄧鄧,我今日畢業呀,話過畢業o個日會比糖你架~」
跟住就放低左5同 黑加侖子味既 airwaves係我枱面
我當然多謝佢啦
跟手就比返一同佢:「o拿,請你食架~」
佢仲多謝返我轉頭
哈哈~

畢業禮左之後
d 學生過左去音樂室食野
死人 mingchau 佢趁我唔覺意
竟然大膽到 mit 我塊面
我當然話佢冇禮貌啦
不過佢唔好彩地比佢阿媽叫到喎
仲唔比佢話一餐
哈哈哈~~

>>July 9, 2005 at 3:29:42 PM GMT+8


2005 年 7 月 4 日 星期一 【晴】

死人梁文
無啦啦整舊屎我食
我頂你咩

家陣同你好咩咩
至鬼憎你個d 假面口
我話知你死
聽日是但做就算~~

挑!

>>July 5, 2005 at 1:46:50 PM GMT+8


2005 年 6 月 29 日 星期三 【乍寒還暖】

哇,終於到等到呢日喇
終於可以連放三日假喇
好開心呀

今日又咁岩係個course既last day
放左學之後
我地去左 shooter飲野吹水
講下隻lulu今日做過d咩衰野
點攪到我地「韓大人」想爆粗

我地係咁講係咁爆
睇一睇錶
哇,乜原來已經12點幾
跟住大家散水返歸
返到來已經點幾鐘了
再沖個涼~~

aro....好眼訓呀
咪就係而家呢個時候囉
不過我仲想睇多套卡通先訓喎

就咁話啦
難得聽日唔使返學
^0^

>>June 30, 2005 at 6:52:23 PM GMT+8


2005 年 6 月 27 日 星期一 【晴】

真係越來越鐘意浩浩!

今日跳繩強心入面
浩浩真係正到飛起
我忍唔住了
大叫左出來 ^o^

過左陣
我又睇到極為養眼既一個場面:
最初只見浩浩望住我做出一 個 v 字手勢
之後睇真d
原來係雙龍攬住左浩浩
係佢地身邊仲坐左小洪威威
咁都不特止.....

佢地三個係同一時間一同望住我
哇~~~~呢個場面簡直係不得了
三個我鐘意既學生
二個靚仔一個超抵鍚
真係乜都冧哂啦~~

我諗
如果比某某人見到或聽到我呢番說話
一定會話我:
「你戀童呀....」

=.="

>>June 30, 2005 at 6:47:01 PM GMT+8


2005 年 6 月 27 日 星期一 【晴】

a lesson that waste my time again....

i hate it, but lucky that it's the last two lessons....

i want to go home

i really feel tired.



the trouble thing is that..

i cannot type chinese here
i dun like english os

>>June 28, 2005 at 11:17:57 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  >>

 


瑪娜夕夜☆~* ~按一下可到瑪娜的網頁呢 你自認知瑪娜幾多野? 想唔想再知多d? 咁你就要去下瑪娜網頁睇下喇~ 唔使比$$仲有正正 midi比你dl~ 更加唔少得既就係有瑪娜既相相陪你過下d無無聊聊既時間!!!呵呵,真係諗落都夠開心啦 ^0^ 咁你仲係度等d咩呀? 仲唔快d去 >o<?

廣告

讀者留言

路人留言   |

oh~原來你有寫日(月)記的習慣
>>March 6, 2005 at 6:10:21 PM GMT+8

傻野! <br>我都好掛住你地呀
>>April 15, 2003 at 1:52:21 PM GMT+8

人氣: 15954

Design & Scripting by ShowHappy.Net