|
2005 年 7 月 16 日 星期六 【清涼】
今日~~熱爆~~
仲要係太陽下曬左個幾鐘
好耐都未試過出汗出成咁囉
仲要著住套制服
真係人都癲 >"<
另外,今日我真係堅囉
咩鐵都搭齊咁滯
出去個陣搭輕鐵、西鐵同地鐵
去個陣搭巴士
回程個陣搭馬鐵、東鐵同地鐵
返屋企搭巴士....
我未試過一日搭齊咁多鐵囉 =.=
>>July 17, 2005 at 3:30:00 PM GMT+8
2005 年 7 月 16 日 星期六 【晴】
岩先同牛牛傾過計來
好開心呀
因為都好耐冇佢喇
佢就好啦,放假了
我仲要返去開會同開會
仲有屎麼舖x圖呢
我真係頂丫~
得閒約埋佢同wendy出唻食下飯仔聚下先~
>>July 16, 2005 at 4:21:52 PM GMT+8
2005 年 7 月 14 日 星期四 【晴】
雙龍同威威丫~~~~~~~~~>o<
時時丫~~~~~~~~~~~~~~~>o<
雯雯丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<
媽咪丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<
鍾一嗚丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<
曾佩珊丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<
礽礽丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<
琪琪丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<
寶寶丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<
下6B丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>o<
>>July 15, 2005 at 2:39:38 PM GMT+8
2005 年 7 月 11 日 星期一 【晴】
我擺到明係偏心阿窿同威威架啦
鬼叫佢地型仔同靚仔咩
仲要係乖仔
呵呵呵~~~
不過冬菇雯同 bowie 我都好鐘意架
當然唔少得 ting 姐、媽咪同時時佢地啦
呀~~仲唔可以漏左鍾一鳴
佢隻「男人味」就真係呢....
哈哈哈 ^o^
>>July 12, 2005 at 2:28:30 PM GMT+8
2005 年 7 月 7 日 星期四 【晴】
今日媽咪去左荷蘭呀
仲要一去去成兩個幾月
我同細佬都要做孤兒仔喇
>.<
>>July 9, 2005 at 3:32:09 PM GMT+8
2005 年 7 月 7 日 星期四 【晴】
終於都到畢業禮喇~
今朝同媽咪老爸一齊飲茶
跟住就同小草一齊返學
返到學校冇耐
見到雙龍過唻喎
佢一入到唻就話
「鄧鄧,我今日畢業呀,話過畢業o個日會比糖你架~」
跟住就放低左5同 黑加侖子味既 airwaves係我枱面
我當然多謝佢啦
跟手就比返一同佢:「o拿,請你食架~」
佢仲多謝返我轉頭
哈哈~
畢業禮左之後
d 學生過左去音樂室食野
死人 mingchau 佢趁我唔覺意
竟然大膽到 mit 我塊面
我當然話佢冇禮貌啦
不過佢唔好彩地比佢阿媽叫到喎
仲唔比佢話一餐
哈哈哈~~
>>July 9, 2005 at 3:29:42 PM GMT+8
2005 年 7 月 4 日 星期一 【晴】
死人梁文
無啦啦整舊屎我食
我頂你咩
家陣同你好咩咩
至鬼憎你個d 假面口
我話知你死
聽日是但做就算~~
挑!
>>July 5, 2005 at 1:46:50 PM GMT+8
2005 年 6 月 29 日 星期三 【乍寒還暖】
哇,終於到等到呢日喇
終於可以連放三日假喇
好開心呀
今日又咁岩係個course既last day
放左學之後
我地去左 shooter飲野吹水
講下隻lulu今日做過d咩衰野
點攪到我地「韓大人」想爆粗
我地係咁講係咁爆
睇一睇錶
哇,乜原來已經12點幾
跟住大家散水返歸
返到來已經點幾鐘了
再沖個涼~~
aro....好眼訓呀
咪就係而家呢個時候囉
不過我仲想睇多套卡通先訓喎
就咁話啦
難得聽日唔使返學
^0^
>>June 30, 2005 at 6:52:23 PM GMT+8
2005 年 6 月 27 日 星期一 【晴】
真係越來越鐘意浩浩!
今日跳繩強心入面
浩浩真係正到飛起
我忍唔住了
大叫左出來 ^o^
過左陣
我又睇到極為養眼既一個場面:
最初只見浩浩望住我做出一 個 v 字手勢
之後睇真d
原來係雙龍攬住左浩浩
係佢地身邊仲坐左小洪威威
咁都不特止.....
佢地三個係同一時間一同望住我
哇~~~~呢個場面簡直係不得了
三個我鐘意既學生
二個靚仔一個超抵鍚
真係乜都冧哂啦~~
我諗
如果比某某人見到或聽到我呢番說話
一定會話我:
「你戀童呀....」
=.="
>>June 30, 2005 at 6:47:01 PM GMT+8
2005 年 6 月 27 日 星期一 【晴】
a lesson that waste my time again....
i hate it, but lucky that it's the last two lessons....
i want to go home
i really feel tired.
the trouble thing is that..
i cannot type chinese here
i dun like english os
>>June 28, 2005 at 11:17:57 AM GMT+8
|