|
2004 年 12 月 24 日 星期五 【陰】
Merry Christmas!
wish all of you will have a happy, warm and joyful Christmas day~
>>December 25, 2004 at 7:44:33 AM GMT+8
2004 年 12 月 14 日 星期二 【晴】
呢排都發生左好多野
毎一件細講就好麻煩喇
所以一於唔記得哂佢算
呼~
長命功夫長命做
要識得自娛先係上策!
>>December 25, 2004 at 7:47:30 AM GMT+8
2004 年 12 月 9 日 星期四 【晴】
琴日超早起身返去做野
好彩今日放假
可以好好咁休息返一日
不過真係唔到你唔信
教育界真係細到出汁
琴日既運動會
比我撞返呢幾年係IEd識得既朋友
不過講真丫
係IEd踎左咁多年
識既人緊係唔少啦
琴日得閒吹水個陣
先知原來有兩個同事都係同我同年入IEd既
仲有原來好多我識既人
佢地都識,仲要幾熟添 ^^
個感覺好開心囉
因為自從兩年制個d fd grad 左之後
我就少左一堆fd喇
記得 yr 1~2個陣
係大埔中心一上275
撞口撞面10個都有6~7個係識得既
但佢地走左之後呢
好多人都生口生面 >_<
所以呢
雖然琴日係好攰既一日
但都過得幾開心
>>December 10, 2004 at 5:25:29 AM GMT+8
2004 年 11 月 22 日 星期一 【颳風】
琴日終於都買左個LCD mon喇
仲有細佬部 notebook
使左好多錢呀
自從我quit hall之後
部就放左係房放左咁多個月喇
而家可以重見天日
可以係自己房睇碟同睇漫畫喇~
>>November 23, 2004 at 1:16:52 PM GMT+8
2004 年 11 月 20 日 星期六 【晴】
今日同吉蒂佢地返左IEd影相喎
佢地送左隻好得意既菇菇比我呀
不過我部相機丫
d豬兜個部用用下又冇電
另一部個focus好似有d野~~~ ><
不過,d相都幾靚呀
雖然唔係影左好多 ^^"
>>November 21, 2004 at 1:48:57 PM GMT+8
2004 年 11 月 11 日 星期四 【晴】
琴日做完伴娘
又未病好哂
攰爆
今日係屋企昏迷左大半日
岩先又瞓醒唻喇
係時候食下飯仔
肚餓喇 =v=
>>November 13, 2004 at 12:01:05 PM GMT+8
2004 年 11 月 5 日 星期五 【晴】
幾時先可以病好?
好辛苦呀
日日都要做
又冇時間休息
仲要拖幾耐呀?
>>November 6, 2004 at 3:28:43 PM GMT+8
2004 年 10 月 30 日 星期六 【微冷】
真的是~~
人衰行路打倒tun....
唉,happy halloween啦~
>>October 31, 2004 at 11:59:17 AM GMT+8
2004 年 10 月 29 日 星期五 【颳風】
今天,我
是否不懂得把握機會?
>>October 30, 2004 at 7:59:40 PM GMT+8
2004 年 10 月 26 日 星期二 【颳風】
唔知......
幾時先開始好運
唔知......
幾時可以好好休息一下
唔知......
班學生幾時先會聽話一點
唔知......
我邊日先可以唔咁勞氣
唔知......
唔知......
我......唔知......
>>October 27, 2004 at 2:47:41 PM GMT+8
|