|
2002 年 11 月 6 日 星期三 【晴】
行行下,係冇 plan 過倩況之下,無啦啦買左部 printer 返唻,好似唔使錢咁....
我覺得我都真係好掂架喇!
仲有,有冇見識過,我冇錢都可以買到一大堆野返唻既絕技?
大家真係要見識一下了~o~
>>November 12, 2002 at 6:14:15 PM GMT+8
2002 年 11 月 4 日 星期一 【晴】
好多日都唔得閒,上星期先趕完 IT 份論文,今個星期先叫做舒服返少少
2號個日得到一個消息:GOP終於都要摺埋了!
好多人,包括我在內都好唔捨得,因為大家都係度建立了一份友誼。
另外就係,哈哈....
我地組個份童文學 present 拎到 86 分呀,勁呀,哈哈!
黃昏的王國出左了,大家又繼續為df而努力了^^"
>>November 5, 2002 at 7:48:09 AM GMT+8
2002 年 10 月 28 日 星期一 【陰】
哇哇哇,好無聊呀!
琴晚同立爸係王城up lv,up到悶悶地,去玩開大細喎 @v@
我個大博打呢,真係博博下 XDDDD
勁起上唻扣過千,cheap 起上唻扣 0 都得,仲死過普攻....哈哈
係王城打狗出大博打,出一次估一次,係開大,開細,係圍骰呢 @v@
哈哈,熟練升得好快,由-13升到而家-3了 ^3^
>>October 29, 2002 at 9:54:03 AM GMT+8
2002 年 10 月 25 日 星期五 【晴】
好野,今日有袍拎了=v=
一早同 titi去拎袍,跟住一齊行大埔,食元綠....實在係太美味,太幸福了=v=+
我地又去左買頸巾啦,好開心呀 ^^
之後我同崇德舊同學係poly影畢業相啦,當然唔會少左我同Lawrence夾份串狀元既情景 XDDD
我又著埋件袍同佢一齊影喎,哈哈,但我係poly,唔係IEd....名正言順的「黐相影」
但好開心呀 ^3^
夜晚要返元朗飲,上左架269B,冇位座喎= =.....我腳又支力,又眼訓,企係度都訓著左~o~"
返到屋企好支力,但唔可以唔理我d net fd,早知今日咁晏先係poly走就約埋嵐嵐一齊去飲野啦,我都好想見下佢架 >3< ,不過一定仲會有機會既 ^^""
訓了,好眼訓,佢地個個都off哂了,唔知曉同月off左未呢^^?
>>October 26, 2002 at 8:20:33 PM GMT+8
2002 年 10 月 24 日 星期四 【晴】
我條天之龍死左呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
><:
>>October 25, 2002 at 7:18:15 AM GMT+8
2002 年 10 月 22 日 星期二 【陰】
今日終於都LV 90 了,我個大博打呀@O@
>>October 25, 2002 at 5:49:35 AM GMT+8
2002 年 10 月 20 日 星期日 【雨】
呢兩日唔知做乜,心情唔係咁好,成日都想玩自閉,就連打緊機都唔係好想出聲......
我都唔知發生左d 咩事呀!
仲有,唔知做乜個頭好死痛,食左 panadol 都唔係好掂擋,死啦,聽日仲要present,今晚又有排做定啦.....what the..... ><
>>October 21, 2002 at 1:47:42 PM GMT+8
2002 年 10 月 16 日 星期三 【雨】
哇哇哇,衝城唔使兩粒鐘,龍王一招見骨幾round ko,勁呀@@
終於lv 86了,今日唔知可唔可以升到87呢....我諗未必得....
我個大博打呀 >0<
>>October 18, 2002 at 6:17:26 AM GMT+8
2002 年 10 月 15 日 星期二 【晴】
今日終於升到 lv85 了,精確鎖定呀@@"....
頭先alice唻探我呢,好耐都冇見過佢了,真係好開心呀 ^3^
仲有....頭先衝城比人累死 \"/
我頂佢丫!
>>October 16, 2002 at 11:19:22 AM GMT+8
2002 年 10 月 13 日 星期日 【晴】
哇,send 得咁辛苦,終於都send得完成個 df 比川了,yeah~~~~
你快d買返個 cdrw 啦,咁就唔使咁煩........
唔知黃昏幾時會出呢 ^^
今日升左 lv83了 ^o^v
>>October 13, 2002 at 7:35:58 PM GMT+8
|