|
2009 年 7 月 31 日 星期五 【晴】
唔講由自可, 一講原來自己已經唔係好頂得順, 好想轉工,
我唔想o徒左d時間,
我唔想再掛住secretary呢個名,
我唔想幾年後出去搵工俾人發現我咁多野都冇接觸過 ...
行街w/yukari, 原來真係周街都係sun-glass :s
又行到好攰...
今年繼續同人地老豆講生日快樂
今年繼續冇同自己老豆講生日快樂
>>August 1, 2009 at 4:26:39 PM GMT+8
2009 年 7 月 30 日 星期四 【晴】
2009/7/31
7月的最後一天, 掟起心肝做運輸agreement
都係時候要做啦 =.=" 拖左半年啦就快
等半年都得, 即係係無謂野啦, 咁做呢d無謂野o既人, 又算唔算係無謂人呢?
突然好想轉工, 唔想o係度hea, 我想做多d admin / hr野
但呢度似乎fulfill唔到我 =.="
部門飯今日, 又out-bud, jo 又唔肯番錢
諗緊, 睇住佢簽咭俾錢的話黃芝芝,
應唔應該主動 (扮野) 夾番錢俾佢呢?
***********************************
2009/7/30
唉… 回到公司未夠10點已經覺得悶 =.=”
下午tradelink送番d cheque來, 2個sales想翻兜生意,
超~! 之前又咁串咀攞埋form上來叫我地cut a/c !
原來staff list一路都冇record the change of position of staff =.=”
花左放工前半小時去摷舊sec的 record
放工去灣仔約左表哥仔食飯..
好彩約佢o係餐廳等, o係街的話真係等死左, 雖然我知佢都唔想 XD
難得坐定定, 於是用左等表哥果1小時去delete old sms =.=”
食完過mk買sunglass, 每一副戴起都話no good..
見到表妹唔夠高擺番d野又唔幫手
又意圖企定定等睇表妹出醜
>>July 31, 2009 at 3:40:08 PM GMT+8
2009 年 7 月 28 日 星期二 【晴】
728玩左一日, 729要回復正常…
Accounts 3個同事升職,
依家a/c dept有1個fianace maanger同3個accounts manager
=.=”””
今日勁冇野做, 好似全日回來係玩msn, 上facebook偷人野, 玩同飲飲食食咁
朝早飲完涼茶下午又食tea
全日只send過2隻email, fax左封信, 玩左3mins excel, 換左張BR ...
msn上同170, 144講到去旅行要帶d咩去…
話說某次行supermarket講錯左個薯片名..
170: 杯麵...巨切大浪薯片.....齋燒鵝.....WAKAKA
144: ............係巨浪大切呀!!!!
Gigi: 大浪巨切呀!
144: 巨切大浪, 大浪巨切, 巨大浪切.............gigi好似突然間變咗弱智兒童...
gigi: 白痴!
144: 切巨大浪
放工前同170玩緊IRD個tax calculator,
大家得知對方計的結果後, 鬥計番對方究竟幾錢人工 XD
>>July 29, 2009 at 2:21:29 PM GMT+8
2009 年 7 月 27 日 星期一 【晴】
姐姐又生日啦! 生日快樂呀!!
sissy都要生日快樂呀!!!
最衰都係144!! 累我俾sm斷正facebook緊!!! XDDD
其實我都唔明, 人地寄野俾我地, 途中TNT唔見左份件,
點解係我地出complain letter ??
因為屎忽痕的operation mgr話係我地出??
仲要tnt賠, 賠?? 這是今天的迷思!
Sm路過見我打左成版英文出嚟設訴, 問我: 嘩! 你作篇論文俾佢呀?
與同事排隊去廁所, 因為我好急所以同事先讓我,
排隊途中同事提到公司旅行,
佢話:不如thailand啦, 放埋星期一二就得啦!
講講下有去廁所我入左去先, 點知原來另一格入面的係GM…
同事樣衰衰地尷尬一笑, 好彩我入左去XD
因為無聊, 同22捕住每1小時去恭喜姐姐1次
如是者, 今天的工作時間過得好快!
夜晚返到屋企好忙, 留言俾姐姐變成每半小時1次
msn group chart, 報時去留言 XD
啱啱留完今次已經又要prepare定半小時之後的留言
但我冇咁多野同姐姐講喎!!!
如是者, 成晚都作文 … 玩埋11點58分果轉
忙碌的728終於過去 =.=”
>>July 29, 2009 at 1:45:15 AM GMT+8
2009 年 7 月 26 日 星期日 【晴】
今日係阿餅同miss mok的生日
夜晚先記得miss mok, 於是sms佢...
得到一個超滴汗的reply... 『others must have forgotten me, woo woo woo…』=.=”
超唔忍心話佢知我記得佢生日的原因 …
因為天雨? 還是換左司機? 定係今日本身塞車?
8點搭11仲o係金鐘, 打算過轉mtr但最後都係唔想行
第一次感覺到自己有遲到的危機 =.=”
終於可以歸位, 坐番自己個位
個日曆依然停左o係7月20日 XD
歸位又可以變番清閑d, 唔駛樣樣都趕~ wahahah!!
手多去填d 出入境紀錄先check到,
上星期俾錯野auditor =.=”
Tradelink deposit refund > late左好耐, 今日掟起心肝打去追
Wa! 突然間咁好service, d cheque會送上門??
放工前突然收到家姐電話, 相約一齊歸家,
仲以為佢有野講, 點知原來冇 =.=”
>>July 28, 2009 at 1:21:10 AM GMT+8
2009 年 7 月 25 日 星期六 【晴】
2009/7/26
原本的日文堂取消了,
但火星人dayoff, 十個不願留在家
加上知道姑姐姑丈來訪, 更加要出走..
出走... 先跟yukari到附近新餐廳食飯
再還咭to candy
再踩上新居入伙了很久紫樺家hea, 3個攤左o係sofa睇電視
發現原來我睇戲成日都唔睇第一集但走去睇之後果d!
返家再跟姑姐姑丈落討厭的大排檔食飯...
食到最尾, 起身想走之際, 落勁大雨 =.="
我地算好彩!
********************************
2009/7/25
今日慶祝阿餅生日
DINNER前先同22+ irene行cwb行左3粒幾鐘,
大家的MULTI-PURPOSE TRIP: 買禮物俾姐姐, 去攞野, 去睇野 ...
好攰呀行到 =.="
是晚慶祝阿餅生日, 但大家帶去的禮物冇一份係俾阿餅 =.="
dinner @ ruby tuesday, 14個人
ok抵喎其實都! 14個人食, 12個人俾錢!
食完買左副mini麻雀上貓豬屋企玩, 好好笑 XD
貓豬屋企變成私竇, 13個人上去,
4個打牌, 3個玩啤牌, 2個彈琴, 2個睇住2個仔彈琴, 其他圍觀,
玩到12點先撤退
姐姐歌迷會就快變成雀友會 =.=" 每次一打牌就總會夠腳開枱
唔通要姐姐唱番首戒賭歌?
全晚最好笑呢影呢d相 XD
>>July 26, 2009 at 2:52:47 PM GMT+8
2009 年 7 月 23 日 星期四 【晴】
最後一日坐出recept啦,
同事們都為我倒數 XD
但jo warning, monday分分鐘要坐多日 =.="
有呢個心理準備都好, 好過到時又發脾氣
lunch with 22,
食完 22跟左我返公司攞野, 仲要參觀下我個位 =.="
冇眼光的同事, 話 『因為我高過22』而以為『22係我個妹』!!!!'
攪錯!! 一睇就知佢係家姐我係阿妹啦!!!
頂recept位 = 接管埋3個出街同事
咁多日都冇事, 今日衰收尾…
因為佢record唔好
Recept放假前交帶落: 有咩事唔好同佢硬碰, 冇用的, 我返來你同我講啦!
呢一轉出街同事要去中環同kt,佢要去kt又唔話俾人知,
人地等緊佢中環攞果份野寄俾老闆簽名,
courier都走埋佢都未返來
唉… 結果俾人鬧果個係我, 真無奈!
>>July 24, 2009 at 9:28:34 AM GMT+8
2009 年 7 月 22 日 星期三 【晴】
朝早搭車, 因為太好訓, 垂低頭訓足半粒鐘都冇郁過
訓醒.... 條頸梗左 ........... =.="
家姐:『抵死, 成日訓覺!』
點解我家姐咁冇同情心? .........
發覺sm好鐘意突然間問d唔係好關我事的問題
eg 阿邊個今日個sick leave係請1日定半日
eg 隔離dept 果2個文件箱o係邊
放工去左觀塘搵candy仔借咭, map上睇好似搭好耐mtr
但可能有同事一齊搭, 傾下偈好快就去到北角轉車,
又咁啱唔駛等車, wahahhaha!!
同candy仔行左陣apm就歸家
返到屋企發覺, 我做左咁多野, 都只不過比平時搭巴士遲左半小時左右返到屋企!
今日係咁俾人問究竟好番未..
『其實我好番架啦』
『但你把聲仲咁盟o既?』
ans. esp. for candy:『呢排講野鼻音重左d啫』 =.="
>>July 24, 2009 at 7:22:57 AM GMT+8
2009 年 7 月 21 日 星期二 【晴】
有隻email一send就郁哂位拍唔齊
又夠鐘放工, sm又要走過來check,
沒有rehersal的情況下, 同jo 2個不停同sm講: 其實冇乜問題, 只係d位爭少少! 真係少少!
但俾sm悉穿左: 唔少喎都!!!!
哈哈!! 好好笑 XD
>>July 22, 2009 at 2:38:16 PM GMT+8
2009 年 7 月 20 日 星期一 【晴】
你話我hea又好乜都好
其實唔係好明點解要咁介意
介意到自己講完再要個mgr出嚟專登同我講多次
係有唔啱, 但我都知道左啦
>>July 21, 2009 at 6:32:58 AM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|