|
2009 年 7 月 5 日 星期日 【晴】
SM: gigi呀, 上星期五你未send俾鍾生果個email俾我呀
Gigi: 係咩? (立即check outbox..) 有呀, send左喎!
Sm: 梗係啦, 你走左之後我開番你部機send架嗎傻妹!
Gigi: 吓,. 係呀?!...
勁!! 好似冇野咁, 但如果冇野, 又點會記到今朝, 一坐低立即打過來??
點解2個返緊工o既人msn會講到2個一齊喊??
好傻但又好好笑, 好笑在對家喊到要戴番個口罩遮住然後要轉話題,
冇事o既! 同自己講, 未發生就唔好worry住
冇事o既! 呢句同對家講!
>>July 7, 2009 at 3:15:50 AM GMT+8
2009 年 7 月 4 日 星期六 【晴】
hea 2 weekend holidays~~
今日係bonus, 因為未訓醒時以為今日已經係monday, 只係自己唔記得攞個電話過去做alarm,
仲o係度諗, 唔怕啦, 個電話o係書枱果邊, 一響都聽到就會起身架啦!
再清醒多少少 ... 咦? 唔係喎!!! 尋日星期6, 今日星期日咋!!!
好野!!!! 賺多左日假期咁好似~~!!!
2日假期, 聽左8隻姐姐album :s
珍, 6年啦!
即係話, 原來識左大夫6年啦!
雖然識佢同珍冇關係 XD
>>July 5, 2009 at 2:38:02 PM GMT+8
2009 年 7 月 3 日 星期五 【晴】
11點幾12點先起身, 之後的8小時內, 已經完今日要食的東西
11:50 - 完成蛋糕一件做早餐
13:45 - 完成3個人share 2碟飯
17:00 - 甜筒一個
19:45 - dinner都食完
=.="""""
算唔算爛賭左呢? 由上星期六到今日, 打左2次真牌, 2次yahoo牌 XD
>>July 4, 2009 at 1:40:40 PM GMT+8
2009 年 7 月 2 日 星期四 【晴】
計crown 的invoice及執doc,
點解舊年計入箱張單咁易, d doc又咁輕鬆就執到?
今次同jo2個人, 2個腦, 由朝早攪到3點先攪掂
途中n個問題, 成日mix-up左2件事 =.=""
白痴144食完飯漏低個銀包o係9樓, 俾170執左, 想報整蠱佢點知俾jo唔覺意踼爆左... 咦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
機會難逢ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
夜晚同22online MJ, 出千出到我地咁好失敗!
>>July 3, 2009 at 3:42:43 PM GMT+8
2009 年 7 月 1 日 星期三 【晴】
2009/7/2
自從尋日整完個芒果布甸同蝴蝶餅之後, 成日都心思思想再整野食~~
公司FUNCTION玩得大, JO今日勁問海南島的東西!
NO!!! 要搭機再住酒店一定好煩!!
又要坐9個幾10個鐘頭車, 千祈唔好!!
今日7月2, function想7月攪,
唔好ar .. 7月d星期六日我好唔得閑ar, 8月先啦!
******************************
2009/7/1
回歸12年!
一早起身陪sheman看個早場3d 冰河世紀3
其實唔係幾好睇, 好多細路好嘈, 嚴重影響睇戲情緒!!
是日第3次去鴨脷洲!!~
其實本來只約了阿餅去22度整野食, 再叫大大嬸上去一齊食
但最後因為fung都嚟, 我同22又唔想佢地[目及]住我地整野食,
所以開左枱麻雀俾佢地玩!
基本上我地整的薯片、蝴蝶餅同流心芒果布甸都係成功架 XD
因為要接大夫個位打牌, 打左4圈, 運氣依然與我常在, 我又WIN左$23
坐低冇攞過錢出來已經可以玩到尾 =.=”
今次冇左mj expertist, 但依然識得開牌, 但只限於12識開!
因為大家都記住12=上家淨5!!!
落大街食SEAFOOD大餐~
幾時變得咁爛賭, 一星期打2次牌??
Suggest集體打戒賭熱線, 但應該不會受理, 因為打得太細 =.=”
******************************
2009/6/30
咦!!!!!
樣衰一, sm無啦啦坐左落我個位度打電話, 俾佢見到wallpaper上的相,
繼而問我: 你好鍾意佢架???
…………..
樣衰二, 148叫我上去攞手信, 好開心咁拆緊果盒好靚的糖時,
Sm又上左去 … 斷正 ..
同excel玩, 好叻呀!!! 忍唔住要讚下自己!!
雖然攪左好耐先run到條有2個 “if”的formula!
Wahahahaa!!!!! --> 近來好鍾意無啦啦咁wahaha大笑!
放工又到香港仔同丁b玩and hotpot,
丁b來到warm up左一陣就俾我地傳左1個圈,
小休一陣再轉第2個圈, 之後又攰到佢訓著左 =.=”
因為應承左阿媽要歸家飲湯, 所以婉拒了jo去飲酒的邀請, 繼而被歧視!
Uncle教過話屋企人好重要, 因為佢地係將來一定唔會離開你的人,
但朋友同事的關係雖然可能可以keep好耐, 但更大可能o既係一轉工就byebye!
所以要重視屋企人多d, 但又如果屋企人已經有離心,
自己見到張so call全家幅都打冷震的話, 咁條數又應該點計呢??
******************************
2009/6/29
每一次偷睇完都要庸人自擾幾日, 喊到眼腫腫咁為乜?? 對眼已經唔係大架啦!
係咪其實唔應該再睇, 唔知好過知呢?? 呢個可能係偷睇的懲罰! 睇得你咁開心呀嗱!
我唔想3姊妹對決呀 >.
終於明白點解東涌食BUFFET可以咁爆咁早FULL!
大概係有好多我同candy仔呢類人!
SM今朝返左來1HR就急急腳走, 但下午又返左來 =.=”
仲以為咁益我添..
約左wilson and kane睇transformer
其實冇乜興趣睇, 但又想睇下點解咁多人要睇 XD
誇張到同事們3星期前想訂都話冇飛 :s
>>July 2, 2009 at 1:48:22 PM GMT+8
2009 年 6 月 27 日 星期六 【晴】
2009/6/29
一早9點就起左身, 之後成個朝都d時間都流流長 =.=""
原來大家咁得閑, 早知早d約yukari出去玩陣先上堂!
hahaha!! 究竟係咪俾人悉穿左??
點解會咁醒??
因為近天的lucky, 趁未用哂, 去買左張六合彩,
可能同yukari一齊行所以年輕左, 又俾人查身份証 =.="
**************************
2009/6/27
慶祝628fans club生日, 以打牌慶祝
好多時同佢地打牌, 第一鋪我都會食得出, 但之後就勁輸!
但唔知係咪因為著左條新買的桃紅色連身裙關係, 個分數食出第一鋪之後一路都冇負過!
係咁食糊, 係咁冧莊 =.="
摸親都正牌, 打錯牌轉個頭又摸番回來, 一係上家打番俾我, 再唔係就摸到牌轉
上家成日摸到我d牌唔啱又打出嚟, 我又摸哂上家d牌
一摸牌自己都笑左出嚟, 係咪真係咁邪呀? 咁益我呀?? 又俾隻正牌我???
贏到爭d唔駛錢食飯!
你地唔駛抱隻狗嚟阻住我打牌啦! 唔駛搵花生嚟邪住我啦!
今日個勢勁到自己都覺得邪, 我係唔會受你地影響架!!!!
是日歷史性的一刻, ar fung捉住我隻手摸左佢隻狗1下
好勇敢架啦! 咪理我點解驚啦, 我都唔知! 總之係驚啦!
thanks fluffy!!!!!!!!! wahahahahha!!
好彩啫! 咁鬼大雨!
>>June 28, 2009 at 3:29:06 PM GMT+8
2009 年 6 月 25 日 星期四 【晴】
今日先知道, 原來跳舞街的歌詞係咁生活化,
144今日差唔多用盡成首歌的歌詞嚟串我
加埋打機的笑料, 食完LUNCH埋位時覺得笑到好攰...
埋位做野144係咁msn姐姐d歌詞嚟 =.=”
衛生署冇電話嚟,應該真係冇野lu~~~~
唔駛搬走, 唔駛驚搬出去幾日就唔願得搬返番去! Haha!
講得出呢句都已經知道自己其實好想搬!
sm重新收佢份courier charge, 死死氣氣去計數 =.="
阿仔又打來, 聽到sm係咁同佢講: 你乖乖地唔好再周圍攪野! 媽媽要返工做野啦! 唔好再打嚟!
好好笑, 佢個仔好聽我地話 XDDD
>>June 26, 2009 at 2:34:31 PM GMT+8
2009 年 6 月 24 日 星期三 【晴】
2009/6/25
148同衛生署都冇電話嚟, 應該冇野啦掛…
因為最大食的148放假, 同170, 144同jo決定食sushi!
揀148放假先食, 係因為如果佢都有份食的話, 叫多個set都唔夠佢食
但我地4個人食左個40件的set已經飽哂! Wahahaa!!
食完打機, 新a/c同事手痕一齊玩, 我地出哂平時d賤招, 加埋個個架車都好撞得,
但最後佢都贏我地成條街 =.=”””
整天忙著DHL的eMailShip新function.
Jo話試用下, 睇下點用先再出email
試左2份都彈番個error code回來, 再試第3次先打埋pickup detail落去
大安旨意等佢彈error回來
點知今次成功左, 問jo: 咁…. 即係將會有人上來收件呀?!
Jo: ............. 係囉, 咁依家點算好?!.. 我地玩下架咋喎..................
咁打番去話cancel啦 =.= 點知佢咁直正同hotline講話我地只係試下 =.=""""""""""""
唔知幾時開始成日都俾d sms 嚇親, 一震就成個彈起!
努力約人, 上車訓得"好滿足", 一醒已經停左我個站 :s
好彩隔離果個都落車先整醒我
surprise係因為打唔到電話而無啦啦溝通多左
***********************************
2009/6/24
148 第2天SL, 朝早jo話佢驗緊係咪h1n1, 仲食緊特敏福..
嘩, 我地同佢有緊密接觸, 好驚喎!
立即諗定, touch wood佢真係中招的話, 我都要搬去sherman度住幾日 :s
『佢到時得番堆肉回來』
『咪好似米芝蓮咁囉?!』
好變態 XDDDD
好事多磨, plan得幾好都冇用, 中途總會殺出d事阻手阻腳!!!
Dinner w/美國回來的katherine, candy, Nicole and jay
Wa! 我地5個好耐冇一齊食過飯啦!!! Katherine仲整左個cake~
終於食到想食好耐的富田啦!!~
仲玩左好耐冇玩過的candy耳仔 XDDD
食完9點, 時間尚早, 再去食轉甜品, jay的榴槤好臭好臭!!!
>>June 25, 2009 at 3:21:00 PM GMT+8
2009 年 6 月 22 日 星期一 【晴】
2009/6/23
DEAR各方友好:
我已經病好成個星期有多, 唔駛再問我好番未or退燒未, 多謝大家關心 XDD
Lunch叫元綠sushi外賣
你地食哂d熟o既咁我食乜呀! XDDD
4個人食左個3人set, 我好飽但其餘3個唔夠 :p
聽日有人來開會, jo只知自己要去陪食lunch, 但我同佢都唔知駛唔駛入去開!
吓... 但我predict到自己聽日唔想化妝喎 .....
jo話: 『不如你聽日結定個髻先!』
有咩關係呀?
jo:『唔知呀, 但應該有幫助!』痴線...
******************************
2009/6/22
繼續冇胃口食野, lunch食左半個丁麵都冇,
強迫食星洲米的170幫我食左 3分1個丁麵, 變成星洲炒丁米!
Then俾148話: 不如你叫之前諗下食唔食先啦!
唔食野會死架!
一早回來... 170: 『部printer便秘呀!』 (條queue塞住 print唔到野)
入serve房攪掂後同170講:俾你d屎(printing) 塞住左呀!
170: 晨早流流講埋d咁o既野!
Me: 係你講先o既 ....
Pm 偷懶.. 懶懶閑咁hea過, Hea到4點幾5點先諗起, 我好似有幾隻email未覆 =.=”
Dinner w/candy仔, 大bu大嬸 @ ruby tuesday
突然間又開胃番, 食前同食後個感覺都一樣 =.=
因為candy仔的membership, 呢餐有半價!
食完一齊o係德福兜左個圏先返歸
candy仔同大嬸每人手攞住一包車輪包, o係個德福商場咪攞出嚟睇, 呢個畫面好好笑 XDDDD
咦? 原來yukari都同我一樣想嘔!!
係因為打完針所以想嘔, 定係見對方見到想嘔??
******************************
2009/6/21
自從星期五lunch食左個大burger之後就好似食滯左咁,
幾日都唔餓, 但唔餓又要食野, 夜晚睇飲食節目d野食都想嘔 =.=””
好熱呀今日 …
突然愛上睇eason演唱會, 好想睇年尾joey+eason的拉闊!!
>>June 23, 2009 at 2:29:16 PM GMT+8
2009 年 6 月 19 日 星期五 【晴】
2009/6/20
因為驚yukari死左我會好悶, 所以今日捉埋佢一齊去打針
同yukari各自入2間房打針, 佢打完出來先,
到我出來就見到佢為左斟定水等我而『變左身』 XDDDDDDDDDDDD 真係好好笑
只係一枝針, 就已經破壞左我地廿幾年的感情, 仲有2枝點算好???
打完針, 可能葯力發作, yukari變得好寸!
見到一件黑白的WINNIE THE POOH衫... 『你買左之後叫個人油番顏色先俾你囉!』
日文堂後去買雪糕食
用半個芝士蛋糕[乙水]左yukari送到我返屋企仲入埋屋! :p
哈哈哈!! 今日真係過得好開心~!
又係屈臣氏水樽!!!! 次次都係呢牌子的水樽攪到我成個手袋都濕哂!!!!
********************************
2009/6/19
昨日被sm捉入房洗腦後開始動工tax letter
到今天中午才完成, 送走俾auditor lu~~!!
同candy msn上回憶起yr 2時玩country manager, 在report上所做的”好事”,
估唔到玩CM真係咁實用架!! 學左的skill依家都用得番呀! XDDDD
今日變身做人肉中文字典
Sm自己打confidential信件, 但又勁多字唔記得 / 唔識 / 唔知用邊個字 / 唔識打
例如會議中同會議內 / 期望同冀望 / 推搪 / 砌辭 / 辯護.. ..
於是勁打過來問, 問到就嚟知佢封信想寫咩 (事實上我亦都知佢寫咩 XD)
問到佢都唔好意思再問, 走去問鬼婆jo
Jo叫佢問我, sm話: 問左好多次啦今日, 唔好再問佢啦 XDDD
放工唱k為148慶祝生日
其實唔太enjoy 出席的人, 所以其實唔太想去,
一間k房9個人, 有3-4個唔係入toliet煲煙就係玩骰盅,
4枝咪基本上可以同144, jo, 148 每人一枝
唱唱下144彈起話: 『係喎!!!!』然後勁搵女歌手, 已經估到佢想點
一見佢入姐姐果版立即搶remote =.= 但唔夠佢搶,
仲俾148夾住冇得郁, 賤人又點跳舞街, 仲要望住我嚟唱 =.="""
飲左幾啖酒先諗起... 死啦! 聽日打針今日唔好飲住呀! 勁溝綠茶落去...
11點144話走, 立即跟住佢走 XDDDD
>>June 23, 2009 at 2:27:44 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|