|
2009 年 3 月 29 日 星期日 【晴】
EDMOND: 你唔知uncle幾多歲? 我唔記得左點解我知啦喎! uncle其實係我個歲數加22個歲數, 所以uncle = 妹頭+22! haha!!
uncle: 我知你睇到的 XDXD
一朝早就開turbo踩左3定4隻email,
non-stop俾SM cher住 ... ... ... ...
cher完一輪去睇hea左幾日的T & C, 睇咩呀睇, CONTRACT都簽左啦依家先嚟睇! 把鬼咩!
下午掟起心肝執SM 個file
執唔哂, 問埋佢想點之後, 留番聽日慢慢執~!
>>March 31, 2009 at 2:57:46 AM GMT+8
2009 年 3 月 28 日 星期六 【晴】
2009/03/29
每次同阿媽去行完街,銀包總會冇哂錢!
因為佢會不停慫恿你去買野 =.="
搭小巴歸家途中,有個精神有問題的人突然馬路中衝前來!
之後好大大咁拍小巴度門,我坐左o係單邊第二行都有d驚
司機頂實個開門制唔俾佢撞開度門
個人完全好似睇 I AM LEGEND 果d妖怪咁,失哂常 :s
好彩好快後面就有警察跑到嚟
突然間覺得警察好英勇!
************************************
2009/03/28
今日去左南華會玩, 不過見唔到華仔 XD
家姐話: 華仔去左開巡迴演唱會呀!
哦~~
look ling
> 同uncle互相視對方為對手, even要望住對方有幾多分嚟碌!
> 最後發現, 無論年紀, 定係碌lane的分, 同uncle個difference都係22!
篤波
> 等lift期間, 突然見到電視播奧運金牌精英匯演,仲要播得好快,每個artist播一段仔咁,於是一行7人企o係度扮等lift,而實情係等睇姐姐!
等左一兩分鐘到姐姐,有其他人o係度等lift,
無聊到仲扮野話:咦?果個邊個嚟架橙色衫果個?陳慧嫻呀?幾靚喎! XD
> 7人賽 (都算係 HK SEVEN! HAHA!), 同時對賽on同一張枱 =.="
> 以"不犯錯" 及 "掂到個波" 為目標, 第1 round竟然俾我篤到100度!
> finish 1 round後到愉快的練習時間, 再玩round 2
dinner@cwb
> 途經22曾經撞見姐姐的地方, 行果段路突然變得好忙! 好多野望! haha!
> 因為前菜每人硬食左20蚊, 就算d野幾好食大家都覺得唔會再去食呢間!
shopping
散水後同22想行街
因為有野飲, 一個商場行左2次!
>>March 31, 2009 at 7:51:28 AM GMT+8
2009 年 3 月 26 日 星期四 【晴】
這幾天都有些不滿
其實144同我都一樣, 大家都覺得中間人的溝通模式有問題!
只係一路以來我唔敢講, 依家144講左出嚟
因為chain of command, 所以就算中間人歪曲意思, 都一樣要經中間人??
定係其實問題在於initial呢個communication的人, 本身表達能力都有問題?
表達能力弱的Initiator -> 理解能力及表達能力都弱的中間人
到底傳到多少話給我們呢??
這2天lunch 時144都開玩笑咁講話: gigi以後唔好經佢啦! 我地直接同sm講!
我都好想~
>>March 27, 2009 at 1:57:26 PM GMT+8
2009 年 3 月 25 日 星期三 【晴】
candy仔: 我冇咁講, even諗都冇咁諗過! 哈哈!
2009/3/26
成功! 只要將sms alret set做no sound, 就算聽緊歌有sms都唔會停左首歌嚟play個alert!
於是今朝可以聽住歌訓覺, 唔夠變態christine的騷擾
今朝record: 36隻sms… 頂!
踎低擺野之後一起身…. 踩到企後的的sm正一正,
佢唔好彩在換左拖鞋,好彩在我今日唔係著高踭鞋!
痛到佢企o係度行唔到 :s
最抵死係recept串佢: 等你懶型換拖鞋呀啦!
我話: 換番對鞋啦你快d! 唔係又俾我踩多腳架啦 XD
SM下星期北上meeting, 今日同佢買保險,
有一行係填佢passport個名, 其他野填好後俾佢
白痴... 暗示我好唔填果行, 知鬼你個passport落咩名咩!
***********************************
2009/3/25
今朝一路都唔開電話!!
一訓就到中環左先開, 由8點4至8點10 呢30mins之內,
22總共 send左21個sms俾我!! 電話係咁狂震… 震.. 震.. 震… 震…
有時覺得好無謂!
今朝jo叫做的task太無謂, 勁唔想做, 反抗左一陣,
算啦, 反抗冇用, 鬼叫佢係mgr!
放埋d野一放冷靜一陣之後又死死氣氣做番!
係咪應該諗下係咪真係有需要先做呢?? -- - >這是今天的迷思!
Lunch落雨, 與144 及170同行之中得我一個有帶遮
因為越行越大雨, 2個男人塞埋入嚟
144話: 我唔怪你買咁細把遮, 你都係預遮你自己一個人
係架! 遮得落1個黃芝芝架咋 XD 但最後遮左5個黃芝芝咁滯! Haha!
回程又要144 “同遮” , 一路行一路搶遮, 意圖將對方整濕為止!!
輸唒..
Dinner w/candy仔@佐敦
- Mtr到中環諗下, 今晚點解約candy食飯o既? 然後醒起: 我唔記得攞野ar!!
- 得到candy的reply: 想再約我食飯唔該直接d =.=”””
- Amour café : 已經冇第一次去咁surprise!
- 今晚知道原來男人小氣起上來真係可以好小氣, 係仲衰過d女人果隻!
- 食完由佐敦漫遊到mk新世紀, 買埋muffin, mtr站來計行左3個站左右!
- 發覺面對住一個會經常入嚟睇日記的人, 好似冇乜野好講 =.=’係我生活太普通嗎?? 哈哈哈!!
大雄… 你做咩俾144糟質成咁呀?????
>>March 26, 2009 at 2:03:16 PM GMT+8
2009 年 3 月 23 日 星期一 【晴】
2009/3/24
因為善忘, 因為無心裝載的關係,
今日再打了一次電話給vincent, 問一個接近問了十次的問題!
『佐敦果日本野叫咩名??』
『富山呀!』富山?? 富山殮房嚟架喎! 你咪玩我喎!
『你operice睇啦!』我openrice到就唔駛打俾你又問啦! 未俾你笑過咩!
拉扯幾句, 突然自己諗起:『叫富田呀白痴!!!』
『唔係富山咩?』痴根! 問得你嚟我自己都諗得番啦!
Jo: 你唔好咁啦!因住今晚耶穌嚟搵你呀!
Print adi MA email, 滾存左半年, 有10幾頁紙
但一print…. 變左105頁, 除左頭15頁係有字之外其他全部係白紙
Printer俾我塞住左半個鐘都load唔到份野, Delete又delete唔到
搵144 入server delete, 一見到105頁, 佢話: 成lim紙架啦喎, 你print水滸傳呀?
叫你delete就delete啦 XDXD
>>March 24, 2009 at 9:34:41 AM GMT+8
2009 年 3 月 22 日 星期日 【晴】
同時發生
1. 一個強橫的sales上門話: 同老細傾下有冇合作機會 (簡稱兜生意)
老闆走左啦喎 (呢個係事實) 咁你放低d資料, 我交俾佢啦
放低後問我攞compliment > 冇cmopliment喎我地公司!
咁你可唔可以寫低俾我? > 唔可以喎 XD
繼續螺… 搵jo出嚟 =.=”
Compliment? 唔駛啦, 應該唔會有咩合作機會架啦!
勁!!!
2. a/c mgr落左嚟搵sm, 但sm講緊電話
『你叫佢上嚟搵我!』
轉述sm: 佢叫我同你講叫你上去搵番佢喎!
>>March 23, 2009 at 2:00:27 PM GMT+8
2009 年 3 月 21 日 星期六 【晴】
有d位, 明知一提就大家都會扯火
仲係都要講, 為免成個下午流流長, 咁由我決定收線罷啦!
換番個安靜的下午回來! 雖然條氣都唔係好順!
『唱咁快o既佢?』
『快d好 .....』
銓 - 小菁
ada - 家姐
oscar - vincent
第4個, 新發現係 hay - ar hau!
係咪咁邪ar!
>>March 22, 2009 at 2:30:34 PM GMT+8
2009 年 3 月 20 日 星期五 【晴】
Blacklist 淘大間greenbox!!!! 冇活出生命學咩人做k鋪!!!
今日先睇到, 好好笑 XDXD
可惜串band leader 果句cut 左 =.="""
睇完上海演唱會, 突然好鐘意 我寂寞!!
歸家途中send sms 搵人
問一句立即reply, 但電話一響我竟然第一個反應係........ 驚 同心虛 XD
oh.... what's up?????????
>>March 21, 2009 at 4:19:04 PM GMT+8
2009 年 3 月 19 日 星期四 【晴】
2009/3/20
做receprt, 明明唔駛用自己部機都開左機用嚟dl 大夫個file!
好鬼悶好鬼眼訓
感覺錯誤關係, 返多左日工, 仲要變身, 蝕哂章!
因為論盡界損左手指, 亦因為太論盡仲界得頗為深,
尋日o係公司痴膠布期間jo姐見到
咁小事, 佢竟然今日問我: 你隻手指點呀今日?
嘩!!! so warm!!
朝早sm個仔打來, 條線飛左上148度
佢又落葯....
今日又咁啱好多小朋友打來搵媽咪
大佬... 你阿媽係邊個先得架!
好彩sm個仔識講話搵mabel
到4點幾5點, sm個仔係咁狂打來 XD 好攪笑
放工問148: 你今朝同佢講咩嚟??
放工用左$10.4就返到屋企~ 抵!!
********************************
2009/3/19
朝早執舊文件入crown箱, 勁多塵!!
因為咀咒生效, 執左陣已經又要做其他野
Renew TTR license, TID寄來的original form因為俾我chop錯
上網找到softcopy再做過
Sm問:『問下TID可唔可以先』
吓???? 咁白痴的問題問唔出口!
Lunch要掌144個咀, 但唔夠佢大力, 俾佢捉住玩番轉頭行左成條街
返到office發覺玩到冇哂力散哂!
BUFFET @帝苑 The Greenery
食到好飽好飽!!
周星星的炒飯為我同22帶來極大娛樂!!
舊年bbq佢唔嚟係因為『bbq冇炒飯食!!!!』
 
 
 
>>March 20, 2009 at 3:22:12 PM GMT+8
2009 年 3 月 17 日 星期二 【晴】
忙忙忙..... 一停下來已經3點9!
抖一抖後繼續, 一開file, 諗一諗之後忍唔住打過去俾jo: 『我好想打你呀見到個file .........』
因為手痕冇野做, jo改過我個excel, 為左set colour而combine哂d cell
有用架小姐....................... 你combine哂d cell, 我點set位改野????
笑裡藏刀地發洩完之後逐格將cell入面d字拆番開.... 頂!!!!
你係咪真係得閑到咁呀 ?!
sm叫攞野上去問a/c mgr.... 問左3句後給趕走 =.="
落去report to sm, 佢話: 咁你叫佢寫番幾隻字簽番個名作實啦!
妖.... 唔上去住!! 執完folder還俾sm, 佢問: 寫好啦?
我: 未呀! 我要組織下點講先, 唔係又俾佢趕番我落嚟!
(突然覺得要俾佢知, 好多時唔係我唔問, 而係條友唔答!)
sm: 咁你寫幾粒字, 就咁叫佢簽名啦, 好過你諗咁耐!
超~!
歸家途中, 學校門口遇見miss mok
miss mok: 『你又話搭果架村巴? 我日日都捕你但都見你唔到!』
我:『係咩?? 我呢排日日都遲左出門口, 一落到嚟已經要追車, 所以你見唔到我!』
miss mok(嫌棄的語氣):『咦!』
>>March 18, 2009 at 3:10:27 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|