寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2009 年 4 月 9 日 星期四 【晴】

2009/4/10
Easter Holiday Day 1
好開心咁過左! 因為d時間真係用嚟o徒!!!
訓到10點幾,起身食完早餐睇完報紙再打陣機又再訓過
訓醒又落街食野~
好幸褔 XD

火星人本週新猷
1. 自己6點幾食飯就連飯煲都熄埋,當晚3姊妹之中我最早返到,已經接近8點,加上當晚比較清涼,d飯凍左之餘連d餸都焗唔熱,為免點火拿拿臨食埋算!
2. 因為唔夠餸,阿媽叫火星人落街買豉油雞,但佢最後買左隻全家都唔食的白切雞回來!
3. .... 暫時唔記得左,記得先打番!

*************************************
2009/4/9
今日lesson learnt係,原來做人『認真』起上來,係要認真到連同朋友出去玩,
到要all get well planned到好似返工做野咁!
想輕輕鬆鬆好causal咁去玩? No way!!!!
唔該諗好10幾廿個contingency plan先好propose叫人同你去玩!
Please draft all the detail beforehand!
原來『有主見』vs『獨裁』, 『順得人』同『軟皮蛇』可以好接近!
中間個balance難攞, 係因為我唔係一個做leader的材料! 應該係咁!


今日丁bb上左嚟公司俾我地玩, 開始認人, 勁喊…
Sm好多野做但都要走出嚟玩b =.=”
可憐丁bb, 係咁狂喊, 喊到喘氣!
IMAGE_003

今日唔抵得唔串jo!
電話speed code有野改, 其他dept都知要入server填低d野俾admin改
有咩理由admin mgr反而唔知! 就咁隊張紙過嚟話改, 然後仲要問番: 乜要填野架咩? 頂!!

叫同事清垃圾 by 開咪
派148宣佈, 用扮火車宣佈個tone講, 一聽全公司笑爆..
安心等收工, 點知5點9, sm 掉番個crown過來話今日做 =.=""""
一聽到再望下個鐘立即標冷汗!

約左同學仔去食手打鳥冬, 但要等1hr立即縮沙!
周街行見到有豆腐花食, 於是食左飯前甜品先,
然後遊去harbour city再搵野食
最後o係小城滋味坐低, 7個人請埋uncle 1個都係70零蚊, 已經食到好飽! 幾抵食!
無啦啦講起『如果同姐姐去旅行』就癲左係咁笑係咁嘈,
點解一定要係巴士團??
點解返酒店的話就會係咁換床單??
仲有點解一定要係22帶隊??
食完因為好飽, 半強迫左大夫janet同22一齊行去紅磡! 哈哈哈!!

>>May 23, 2009 at 1:53:40 AM GMT+8


2009 年 4 月 7 日 星期二 【晴】

打厘印 -> 唔可以咁早啦, hotline又話得 =.=” 玩死左
『咁俾番你keep住先呀?』
Sm: 『唔好! 俾jo啦』
近來真係好cheap!!! 掂都唔掂!!

TTR + Comprehensive license
返哂嚟但俾我hold住唔去得 -> “咁早renew蝕呀!!”

運輸agreement file -> EVN原來扮明, 頂! 一間廠match一間運輸, 逐份print出來先知咩事….
EVA直接問SM, 仲好!

朝早, msn group chat w/ jo, 144, 148, 170, 走左成年的yan
由問lunch食咩, 講到10萬里遠的話題

放工好有效率and目的咁落一落tst買野再去大圍買野再歸家...
好有target!

>>May 23, 2009 at 1:53:59 AM GMT+8


2009 年 4 月 6 日 星期一 【晴】

近期好鐘意Joseristine呢個牌子! 就嚟用齊佢成條line =.=
Shampoo + conditioner + face cleanser + mask + shower gel + moisturizer

因為尋日發完火, 今日144收歛左好多
Lunch食部門飯去左飲茶, 佢坐我隔離, 係咁幫我挾野食
但我想講要嬲的已經嬲完!
今次的部門飯, 竟然冇out-but, jo終於都有次唔駛貼!

執運輸的agreement, 上星期聽第一次, 望住個file都唔明… 算!
今朝聽第二次,依然一頭冒水,唔明到連問都唔識問… 算!
返埋位睇下file,再回想下佢講過d乜,1小時就咁過去...
咁落去唔係路,攞住份得對家簽左的agreement去問佢呢份算唔算係execute的agreement後,
扮哂咁話我:咁我xxxx先啦依家
然後〔乙水〕佢轉用另一個方法講多次究竟佢想點… 開始有d頭緒!
下午對話多2轉…我終於明哂啦 =.=" 唔該哂!!

攞住份租約...
『俾你攞俾GM簽埋先, 聽日攞去打stamp呀!』
sm: (疑惑及奸狡的笑容)『咪住! 你講埋簽邊度先! 一陣簽錯...』
呢度呢度同呢度....
sm: 『簽錯左唔關我事呀!』
好無賴呀! 除左對資料之外SM乜都唔肯掂 =.="

>>May 23, 2009 at 1:54:27 AM GMT+8


2009 年 4 月 5 日 星期日 【晴】

租約
因為sm怕左我? 所以連印ompany chop都要我自己chop埋, 『唔好!成份都係你整架啦!你整埋佢啦!』
好無賴ar!
事實係, 就算真係俾佢chop出事, 我都唔會鬧佢!

144為一個task而改的名 - 『108條好漢』
『喂佢有有提果108條好漢呀?』
『冇啦喎, 佢果時叫我等佢攞左approval先呀嗎, 我又唔知佢係咪忙緊, 我唔敢提佢呀!』
(stated that: 佢唔叫梗係唔做啦!)
108條好漢 = 要搵番工廠邊108個email address要delete, 再逐個打番出嚟 XD

由lunch前開始, 144係咁笑我
笑到開始覺得討厭, 於是忍唔住發火, 全程lunch都冇出過聲
但其實唔係為左發火而發火, 而係想warn佢: 容忍有個限度! 你已經挑戰緊我容忍度極限!
引申到,今日睇到聽到任何野都唔滿意,心情勁差!!

今朝148用左3個字嚟形容我個頭
然後用msn send番嚟道歉 ....
JASON

>>April 6, 2009 at 2:02:04 PM GMT+8


2009 年 4 月 4 日 星期六 【晴】

紅頭芝返嚟啦!

今日好surprise and delighted! 去到salon, 竟然有netbook俾人上網!
我以前真係諗過點解d salon唔整部機俾人上網! 因為等整頭真係好悶!

11點左右開始整, 整到5點, 途中肚餓叫左個外賣, staff話計埋入張單先一次過俾
到我埋單時, 見到佢未計果$30, 我話: 未計個飯呀!
佢話: 唔駛啦! 我請你食啦!
吓?!........ 之後俾完錢就開門趕左我走 =.=
初頭都覺得好唔好意思, 但諗下, 我個頭都整左$850啦, 佢請我食$30其實都好小事
而且學紫樺話齋, 用$30去留住個熟客, 其實好抵! 咁又係! 多謝哂! 早知食貴d!

>>April 5, 2009 at 10:14:08 AM GMT+8


2009 年 4 月 3 日 星期五 【晴】

咦? 原來下星已經係easter啦?????
我仲覺得仲有2-3個星期先係咁 =.="

今日日文堂test, 有31/32喎竟然, 好難想像點解會咁高分!

>>April 4, 2009 at 2:33:18 PM GMT+8


2009 年 4 月 2 日 星期四 【晴】

一早好口響咁應承SM逐個同事計佢做左幾多年+幾多個月
以為excel有方法可以set formula計
點知做做下.. 唔對路喎, 計唔到o既?! SOS signal to 大夫, 都係冇方法!
唯有用逐個計左total做左幾多日先再除番開幾多個月, 幾多年
途中又計錯數俾144恥笑!!
超! 你咁叻我第一次話除12你又唔出聲話我錯!
終於呢個task, 計到lunch之前先計完!

Lunch好開胃咁食哂成盒飯之後, 3點過dd… 份tea又送到
我仲好飽喎! 白汁蛋沙律併雞翼食淨d掉左
Toilet內sm問: 你頭先果個好唔好食? >> 好呀! 不過食食下好飽食唔哂!
哦! 原來係你!!頭先扔垃圾見到有人食淨, 仲諗緊係咪唔好食 >>我 “come”埋左個盒架喎扔果時!
彈開左啦… >> =.=”

挑戰租約, 一路寫一路好大壓力! 中間俾d中國數目字玩死左2份
計埋尋日出錯的一份, 犧牲左3份就攪掂啦今次!
不過梗係認住唔會咁順利..

放工依然好飽好飽,飽到叫阿媽唔好煮我飯
然後再同170去行完街先返屋企 =.="

近來有好強烈的不祥預感會撞車,但今日真係爭d撞,算唔算擋左啦已經??
路上零意外,唔通我唔搭車就得???哈哈!!

>>April 3, 2009 at 2:40:51 PM GMT+8


2009 年 4 月 1 日 星期三 【晴】

用左大約半個上午忙私事!
買concert飛, 買唔到, 算! 我地改用last minute策略!
訂野, 訂到~ 好野~~!! 拖左半年終於掟起心肝去訂!
試3gp converter! 成功~!!

4樓租約夠期, 開始續約
Pantry斟水聽到recept同業主講: 你攪清楚幾錢租先呀! 你之後改我冇野呀, 打到秘書小姐發癲呀一個字都唔錯得!
你好!我們又相遇了!
買6份, 連埋舊年用淨的2份,原來要用8份去完成2份! Ratio大約係咁!
看來大家都仲記得舊年慘痛的教訓! Haha!

執成個 “集團”的資料,以前諗,多極咪至多10幾廿間公司..
今日先知,連大連細,一共有54間 =.=”

>>April 2, 2009 at 1:46:35 PM GMT+8


2009 年 3 月 31 日 星期二 【晴】

新Financial Year開始的一天,
Implied重新嚟緊呢12個月有7日annual leave同2日sick leave =.=””
通常一咁講, 就會俾人問: 1年得2日sick leave? 犯法架喎!
我以前都係咁諗,但原來labour ordinance話每個月可以有2日sick leave,
但冇話呢2日係paid! (孤寒…)

觀察得到的結論,如果sm:
超級忙:我係唔會做到野!因為佢唔得閑應酬我,所以我會得閑
麻麻忙:到我會好忙!因為佢會周圍摷野
唔忙:我會好得閑

Great Thanks 108 ar B today!!!!!!!!
迷惘緊佢堆document之際,佢主動走過嚟幫我!

>>April 1, 2009 at 1:38:16 PM GMT+8


2009 年 3 月 30 日 星期一 【晴】

Financial year的最後一天
SM北上開會,連evn gp的mgr 同supervisorj上埋去
同jo free哂!!
冇sm之餘, 多餘的evn mgr都唔o係度
一早jo就話: 我決定今日唔做野!!
好正 XD

Lunch w/ 22, uncle同22個fd
Uncle聲稱因為『聰明,分析力強』而再次被選中成為陪審團,
雖然大家對佢呢句說話都有保留 =.=”但呢餐依然食得開心, hahaha!

下午響應jo,繼續唔做野(或者應該話係冇野好做)
3點… 4點… 望住個鐘都未放得工,
msn上聊得同我傾偈的都聊哂 …
5點… 星姐呀! 悶到玩album review..

放工去join 22同fung做facial @ 紅磡
因為唔知巴士skip左個站定網頁未update,落車唔同左22所形容環境
簡單嚟講,我又盪失路!
Fung最快做完起模,周圍攪我地,又引我地笑,攪到我個模裂左 ….
食埋飯, go home, 換埋平均搭40程先換到一張的free mtr ticket =.=”

>>April 1, 2009 at 2:04:54 AM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132729

Design & Scripting by ShowHappy.Net