|
2008 年 11 月 3 日 星期一 【晴】
2008/11/04
執year plan執左一日! 好難想像!
個plan有埋要換BR的日子, expire前一個月要換! 但舊份plan (2008年果份)
d公司又唔齊, 日子又唔啱, 有d過份到真係expire果日先話renew =.=”
除左BR, 仲有果d textile trader registration 同comprenensive license都要年年續證
service provider的contract有d一年renew一次, 有d 兩年一次
仲要諗定埋2010年年頭的事, 例如農曆新年, 但… 2009個新年都未到喎!
同事問了個奇怪問題,講到我地真係識咁!
發左個夢,夢見自己無啦啦暈左 :s
自從上次之後, 耐唔耐都會諗下, 好彩上次暈o係屋企啫,
如果touch wood暈o係office, 暈o係街, 暈o係車... 咁點算?
諗定d contingency plan! haha!
******************************
2008/11/03
坐番埋位, 好似唔係好習慣咁!
個幾week成日都走入房, 一路整一路傾一路笑
依家又埋番位自閉 =.=”
Halloween party話題繼續, 但明顯admin同事已經唔想再去”回憶”
Jo姐忙halloween的手尾
我得閑望下個year plan, 寫住今日的task係 『Email -> Managers -> 2008 x’mas sponsor list』
緊接住到x’mas啦…
再望下個year plan
後日要交2009年的year plan
後日??? 2日時間我點plan 365日的事???
Jo 姐唔得閑理我, 咁我自己砌plan啦咁唯有 …. 鳴…
砌到6點, sm準時過嚟叫我收工, 但我又砌興起!
同148, 170 玩conference, 170話: gigi wong你唔係諗住走下嗎! 你仲成枱野喎!
我: sm叫我走呀! 我要聽佢架!
BB, take care! 雖然未見過你!
>>November 4, 2008 at 3:10:45 PM GMT+8
2008 年 11 月 1 日 星期六 【晴】
到中七同學的畢業影相日
thanks holly for the CD!
"儘快", 即係要幾儘, 要幾快呢?
>>November 2, 2008 at 12:58:38 PM GMT+8
2008 年 10 月 31 日 星期五 【晴】
2008/11/1
今朝未夠10點訓醒,係因為餓醒左 =.=""""
起身食左d野後, am still very sleepy!!! 訓多個鐘charge電!
訓到12點半左右, 阿媽打來先醒 .... 雖然仲眼訓好攰, 但我遲到了!!!!!一定要起身啦!!
(candy又話打嚟叫醒我!!!)
lunch w/candy, bulky, wilson, kane, jay and nicole @都會foodcourt!
一個以前成日去的地方, bulky繼續食番佢o既煲仔飯!
食完同bulky影他的跌膊畢業相!!
咁快一年lu!
影相途中收到jo姐sms: 我全身骨痛
我答佢: 我手好痛, 身都好攰 =.="
去cwb join 大夫janet, 一齊踩上edmond屋企整牌仔
o係文具鋪傾左好耐點整, 傾到天都黑埋 =.=
俾 "ACIILLPRS" 9粒英文字cake住......
砌密d, 遠睇又成pat野 :s
好好彩, 上到edmond度就解決到難題開工整到牌!~ yeah!
食埋飯, 好攰好攰... 出門口前charge的1hr電已經用突
我要走先............................
***********************************
2008/10/31
Nightmare 的一天
下午冇野做, 死到繼續坐在conference room, 跟jo姐同144發呆瞌眼訓!
到hotel
> 掛decoration的窗的路軋原來同我地expect的唔到, 好彩helper諗掂左佢!
> 人手分配有d問題 : 原來我要同時分身去settle down 化妝師 、 台的decoration, 有可能嗎?
> GM又突然好早殺到, 叫個女去泵波 =.="
> sm到後更煩, 係要將d 剩左的decoration都掛埋上去!
> 食buffet, 計埋admin只得20mins左右食!
> 8點叫magician開枱逐枱玩table prise, 點解冇人話過我知要叫佢講段開場白先???????????
> 扮野大賽, 投細路時, d大人已經裝好身, 跟本冇人o係台, and d人已經周圍坐, prepare好每枱幾多張票係多餘的!
> 到大人扮, 好係好睇, 但最煩點票, 問完又話交哂票, 人地點好又無啦啦交多疊嚟, 吔蕉!
> 最大煲係, jo 姐唔見左成皮野的利是! 好彩144同佢o係枱底搵得番!
> 11點左右散哂後清好場, 發現有支利賓納剩, 大家都覺得好口喝, 因為食完野後已經冇時間再坐低飲水! 叫waiter俾杯我地, 點知佢斟左10多杯水 =.=" 我地要杯only!
> 11半去到bus station, 攰到爭d企到都訓著!
>>November 2, 2008 at 5:14:06 AM GMT+8
2008 年 10 月 29 日 星期三 【晴】
2008/10/30
聽日就係party
今日全日pack箱
好似想將成間公司的家當都搬去hotel咁, 封箱膠紙都6卷 :s
呢度仲未係全部! 只係大半!
sm得閑入左conference rm睇我地整成點
144展開有如牙尖咀利的學生同miss鬥咀的場面
我同jo姐唔理得佢地, 撓埋手睇戲狂笑!
放工 -> cwb dinner
雖然已經同d同事對左一日, 但今晚餐飯依然好好笑!
*************************************
2008/10/29
又加人報名, 吔蕉! 唔可以唔俾人報架咩! 咩事呀! 冇野下嗎!
144唱左1日 “似玻璃窗 已看清睇見”….
D道具係咪要買到31號叫做買完呢?
到某時候要置身事外!
例如, 當jo姐講左2日話要整冷氣糟的decoration都未整時
今日頂佢唔順自已整!
好多時有d野可以一個人做的, 唔知點解硬係要等齊2個人先做!
有d明明一個人做唔來的, 又要自己做哂
真係難明!
今日有姐姐睇?
- 成班轉軚話要去睇真人, instead of tv中的姐姐!
- 但到5點原來姐姐唔去! 又去番唱k!
- 因為完全聽唔到自己唱乜, 22諗出收埋d咪! Haha!
- 到終於有得4個女仔唱, 聽到自己把聲時, 但又笑到收唔到制!
>>October 31, 2008 at 1:30:36 AM GMT+8
2008 年 10 月 27 日 星期一 【晴】
是日發脾氣highlight
1. email miss 左個background
- 冇人同過我講background喎!
- 你講果張圖, 一嚟我已經聽到係用嚟做invitation card background!
- 咩叫『下次溝通得好d』? 有冇諗過好多溝通問題都係出自你??
2. 再改rundown
- 改咩呀改! 28號啦今日!!! 仲改改改!
3. 無啦啦加俾人報名
- 報咩名呀又!
- 依家轉軚話報名去party又俾! 咁個deadline set嚟做咩呀!
- 不如deadline改做31號5點呀笨!
- 俾你報時又懶型唔報, 依家又話要去!
- 抽獎紙 seating plan都整好哂先嚟報名!
- 仲要問: 唔係好麻煩你地咋可?! > 吔蕉! 眼尾都冇望過佢然後走!
admin dept開會 full day
成個dept的人都炆憎
大家講好, 中左mark 6的話, 聽日resign!!!!!
放工, 148相伴下與jo姐去鴨liu街!
終於買到想要的燈!
>>October 30, 2008 at 1:42:48 AM GMT+8
2008 年 10 月 26 日 星期日 【晴】
2008/10/27
好炆憎o既一日
你鍾意的話咪入嚟睇住我地做囉, 唔駛做埋咁多小動作!
好討厭, 好小家!
張invitation card, 既然你已經有idea,
咁唔該你一早出聲, 我照你意思做!
唔好次次都做完又ban, o徒緊大家時間!
放工同170走, 燥底中!170話: 『我有時間, 聽你慢慢講! 』
把今日所有不滿發洩出來!
support大夫! 中左mark 6 頭獎的話, 我都劈炮唔撈!
再串d可以學170咁講, 我攞住果380萬慢慢用, 等個市好番先再搵工都仲得! 超!
返到home收到個電話, haha! 突然間好開心! 舒服哂!
希望今次攪得成!!!
原來我地俾狗仔隊偷影左呀!
*********************************
2008/10/26
即興下午打牌
多謝uncle買俾我地食的巨峰提子!好煙un!
今日, 又認識自己多d!
*********************************
2008/10/25
有冇得.. 預早少少通知我, 等我地have better preparation 呢?
japanese lesson today with test
after lesson => dinner with yukari @ Jordan Amour cafe
faster than i expected!
nice soup and food~ keke~
very full!
on the way back home
把怕狗的理由合理化!!
>>October 27, 2008 at 1:34:45 PM GMT+8
2008 年 10 月 24 日 星期五 【晴】
2008/10/24
還是halloween
開行turbo, 跟jo姐完成了其中一part 大decoration
每次conference room電話響, 大家都深呼吸一下, 再估下sm打來搵邊個出去先接!
但問題是明知我們urgent, 還要常常call左144去同佢做佢d私人野!! 激死!!
o係房, 個個都一路做一路鬧...
jo姐同144仲爆哂粗嚟鬧sm, 當然係背後果隻
但估唔到, sm入來後, 144一句話sm: 不知所謂!
笑到我同jo姐死 XDXD
分配人手, jo姐把台的background 交了給我... 好驚喎!!!
放工, 終於有日可以直接歸家!
***********************************
2008/10/23
都是halloween
進度太慢, 連我都開始著急!
144: 我有日睇tv講食肉菌, 諗起你, 如果你患左呢種病應該會冇事!
我: 點解呀?
144: 你都冇肉俾d菌食, 佢地餓死左之後你就會好番!
我: 吔蕉!!!
今日俾144"抬舉"左4次, 3次o係街 =.= 白痴!!
放工cwb繼續買野
坐144車途中佢話: 你快d學埋煮野食啦! 你又識彈琴又識縫野, 學埋煮飯就嫁得架啦!
=.="
144老婆: 佢(我)敢坐你車呀?
144:係呀, joanna唔敢坐, jason又太重, 佢已經豁左出去唔怕死所以敢坐!
murphy's law applied
所有事都出事!
是日戰場balance c/d
>>October 25, 2008 at 3:41:57 AM GMT+8
2008 年 10 月 21 日 星期二 【晴】
全日halloween
撕縐紙整spider web整抽獎人名...
放工cwb
知道了sm堅持要買winnie the pooh有個好正的reason : 個仔鍾意阿pooh!
攪錯!
因為佢個仔, 令我地公事上busy了n倍!
>>October 22, 2008 at 2:27:12 PM GMT+8
2008 年 10 月 20 日 星期一 【晴】
2008/10/21
明知趕住做decoration, 都要人做佢d唔urgent野
包括對一份收回來的agreement, update個運輸公司價錢表....
下午入房攪halloween, 買左匹黑色布,但勁甩色,
甩到我同144對手變紫色,攪左一輪,決定裁好d布攞去洗一洗先...
令out budget情況更嚴重
放工去mk買野,一路到樓下就俾144捉左去坐佢電單車尾,
行去攞車途中佢成日兩隻手捉住我膊頭行,控制行路方向,
我話:我覺得你可以捉住我膊頭然後拎起我!
點知佢立即示範,但地點係馬路中心! =.=“
過海底隧道,搭慣巴士,今次坐電單車,以為自己去左大人國!
隔離全部係大巴士and貨櫃車,好熱呀
放工前o係conference room玩
影低個戰場!
******************************
2008/10/20
下午入房執halloween野, 執拾途中因為某些人patpat痕,
要攞番d野去鋪頭退換!正數緊有幾多個男、女來賓,及禮物數量夠唔夠時,
sm同我講:gigi你睇住gary數!睇下佢數得啱唔啱,唔好買多野!
痴線!我連你地買左幾多野都唔知,點知有幾多要換?
之前傾又懶神秘咁唔俾我入去,依家又無啦啦要我接手,當我神童嗎?
放工去cwb,怕左佢地又唔知即興玩乜,所以今日好causal咁著返工!
不過原來最後冇野玩!
******************************
2008/10/19
早餐自行整左個cake食! 聽落好勁!
但其實只係買d粉回來, 加隻egg攪均佢,
再叮2mins就食得!
星期6時yukari送的~ but呢個味好甜 =.=”””””””””
打牌@jo姐屋企
一蚊一番, 打左3個圈, 啱啱好冇win冇loss
可憐148一個輸俾170同144!
打左2hrs先打得3圈, 如果唔係最後一鋪出沖俾148, 我會win 8蚊的!!!
搭車去170屋企途中,一上車就輪流蚊,
其實車程好短,但都唔知點解同jo姐兩個可以放完一輪蚊後就訓死左!
直到其他人叫我地落車!
Dinner@ 170 home
148再可憐的是,輸錢之餘, 仲要煮飯俾我地食!
Jo姐, 144老婆同我等人出面玩monopoly, 輸埋 =.=”
9點幾… 148終於煮完, 開得餐啦!
用左一個鐘都冇去Ko佢煮左near 2hr的東西
真係煮左好多野出嚟, 個意式肉丸ok好味!
>>October 22, 2008 at 2:00:24 AM GMT+8
2008 年 10 月 17 日 星期五 【晴】
回到新石器時代, barter trade with 紫樺!
試燉奶佬, 普普通通, 但感覺係成日嚟錯野!
食完運左個桔返屋企, 攞走她的呼拉圈一大個!
vincent=討厭!
好想alret佢: 我心情已經唔多好, 你唔好玩野!
好彩地呢次冇事
再到佢第二個電話, 收線後10個炆憎!! 吔蕉!!!!!!!!!!!!!!!!
出門口, 阿ra先嚟話唔上堂!
吓?!得番我一個點上?????
最後只dinner w/ yukari @ cafe, 玩左幾波子棋
食左好多甜到好辛苦的東西...
thx for tonight! 開心番哂!~
muji, 見到"有機毛巾", 同時諗到樣野.... hahaha!!
>>October 18, 2008 at 4:40:03 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|