|
2008 年 12 月 16 日 星期二 【晴】
2008/12/16
BVI好煩,好似d私生子咁,明明存在但又唔俾得人知
公司地址又唔填得overseas果個,填香港又話唔好
咁不如唔好填啦, 唔好申請啦 =.=” 一日打幾轉去問, 人地就嚟認得!
下午msn傾24, 25號行程
大家開始感受到識著個24日生日的人有幾麻煩
超級白痴的麥當勞生日會 XD
放工食煲仔飯,冇我想像咁好食
睇地球停轉日,可能聽埋d comment都話唔好
抱住冇期望的心態入去,又覺得比expect的好,
只係睇到有d想嘔,好彩uncle今次冇正露丸o係身,
散場打去搵vincent, 見佢個”剪影”一面, 好好玩!
你地唔好亂塞d極品俾我呀! 未來男朋友會介意我d taste咁……………………
>>December 17, 2008 at 2:23:37 AM GMT+8
2008 年 12 月 14 日 星期日 【晴】
唔多唔少, 大大話話公司都有成30幾間”附屬”公司,
間間個註冊方法都唔同, belongs to 邊group又唔同
你唔係expect我會記得哂d公司名之餘, 仲分到佢地係邊group吓嗎 =.=”
做左10幾年個recept小姐都分唔清啦!…
依家我分到……. 5-6成左右啦 =.=”
今日sm唔知邊度摷左條key出來,仲傻傻下咁叫我去睇下key係邊度的,
睇下,呢條key個 record左係mark做lost,即係話條key係SM度啦!!
同jo 2個立即好似d細路發現人地衰左咁: 哦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 係你!!!!
sm立即閃, 話唔關佢事 XD
之後,今日佢每攞野過來都會玩野咁加一句話:嗱!我俾左你架啦!
我俾條key佢, 佢仲玩野咁專登同我走去jo姐度話:你睇住佢俾左我架啦!
講得幾講,佢以為我真係驚,走過來話:唔駛驚!我唔會屈你!
好攪事,無啦啦砌兩份做冬seating plan出來話俾我揀一份
但無論我邊度都對我都冇影響,依然要同jo坐主家席 =.="
呢d咁神聖任務,立即彈番個波俾jo 揀
佢衰好過我衰 =.="
jo姐揀好後我攞野過sm度,無啦啦望住我奸笑
我話:想點呀你?!
sm:冇,笑下啫!
好奸呀今日!!
>>December 15, 2008 at 2:56:23 PM GMT+8
2008 年 12 月 13 日 星期六 【晴】
去hair cut
stylist可能比較得閑,話『夾下睇下咩樣呀不如! 試下之嗎!』然後同我夾curry左d hair
cut完返home... 好好好眼訓,訓左2個鐘先食野
>>December 14, 2008 at 9:48:50 AM GMT+8
2008 年 12 月 12 日 星期五 【晴】
因為一早book左,今朝唔想起身都要死出深水 po洗牙 =.="
洗完先12點,咁早當然唔會願返屋企
於是以『買公司本office 07書』為藉口過新城市!
一田落車,未離開一田已經買左2袋野,
一袋禮物,一袋係144煩左我個月叫我買的羽絨褸!咁啱減價,又唔太厚~
行到書店想買書先諗起.... 到底最尾sm話要邊隻?!唔記得左添
打去問jo,答案係:唔好買住都係,一陣又買過!
初頭放假打俾jo問都唔係幾好意思,點知佢再問我:記唔記得幫calvin做左insurance未?
俾佢問一問有d淆底!但諗真d又有印象派過張medi-card俾佢!
買完野繼續行多陣,但耳仔好唔舒服
都係歸家去罷啦~
>>December 14, 2008 at 9:44:06 AM GMT+8
2008 年 12 月 11 日 星期四 【晴】
尋日掛住發o牛豆,唔記得今日有email要出 =.=”
今日sm要求把某隻email一份為二!
寫好日期後發覺,同樣是x'mas party的東西,
分別在15, 17, 19及22都有email出,我話:不如夾埋xx同xx一齊出啦
sm:唔得!唔同野嚟架!(咁你往年又夾埋佢=.=”)
走後越睇越唔對路,同jo講,講完佢又推番俾我叫我同sm講!
驚驚地咁走過去話:如果照schedule,一星期出4次,多左d喎好似!
拉鋸左一陣,我.....竟然贏左!由4次變3次,我竟然講贏左sm喎!
放工搭巴士,極速入睡,
訓醒第一次:灣仔
第二次:都係灣仔
第三次:仲係灣仔!!!
粗略估計(因為訓左),淨係灣仔塞左半粒鐘
但我訓得好舒服!哈哈!
唔係好明,點解分手要發聲明呢???
>>December 12, 2008 at 2:54:52 PM GMT+8
2008 年 12 月 10 日 星期三 【晴】
2008/12/11
今朝起身唔係幾舒服,諗過不如sick leave 啦~
但之後諗起,唔得喎,今日好多野做!包括要兼職recept!
而且仲頂得順,都係返啦,費事冇人要jo姐坐recept啦,至多pm leave!
點知未落車,jo打來話佢要sick leave...
吓!!玩嗎?我要做自己野,做recept,仲要做埋你果份?!
我話:我都諗過今日sick leave =.=” 我都唔係好舒服...
jo:咁我睇完醫生睇下點啦,如果你好唔舒服的話打俾我,下午到我返來啦!
好......
到12點幾jo打來話:你頂唔頂到?
咁問即係你唔返啦,咁即係下午要繼續啦….
可唔可以唔好再同jo一齊病?! 已經唔係第一次 =.=
Lunch頂唔順係咁流鼻水, 出去睇醫生,一睇就睇到搭11先返到公司
係咁依食左個飯盒d餸同少少飯就算
下午食完葯開始眼訓就要做d超級眼訓的東西
把notice逐間公司send出去,address book閑閑地都過百間公司,
suggest SM用bcc send又話唔好(但我覺得其實係佢唔太明個bcc)!
原本用bcc可以一隻email send哂,佢又insist要逐個send….
Send到爭D訓得著,170打嚟話: 唔好訓啦!
我冇呀!
之後sm行過叫: 不如你聽日清醒D先send啦都係!
(但我send左咁耐都冇send錯過喎!)
>>December 11, 2008 at 10:00:16 AM GMT+8
2008 年 12 月 9 日 星期二 【晴】
2008/12/10
CANDY仔,係3, 3, 8, 9,10同11係唔太熟的人~
睇下個outlook,好勁,同時有11隻email 做緊,
但今日攪咁耐1隻都冇sendout,其實都未夠期,19號果隻駛唔駛咁早寫ar???!!
明明話聽日先開會,因為sm個人喜好/私人理由,無啦啦改今日開
好彩一早prepare好d野啫!!!
5半開到6半
****************************************
2008/12/09
12月好多人生日 =.=” 特別係月頭!
今日係ar kiu~
sm am leave, 勁正, 電話完全冇響!
到下午佢返嚟, 本身都冇乜野, 係Jo話開始整x’mas holiday notice先忙
到4點幾無啦啦忙到做唔切咁滯
又約左22 6點收工, 勁驚, 改埋最尾一轉, 見到sm已經執好野準備走~ yeah!!
放工同22入左香港仔攪事
食埋dinner行一陣走lu~
>>December 10, 2008 at 3:26:43 PM GMT+8
2008 年 12 月 7 日 星期日 【晴】
2008/12/8
Nicole's Birthday today, wish you happy all the days!~
SM自己打email, 打左足足一個下午, 但佢自己打就算啦 :p
全日都冇野做,得閑到上網睇master d programme,
打多個電話問舊同事讀緊的course...
全日都覺得唔係好舒服,內置系統有warning!!
zero accidents
除左尋日,今日都仲跟緊燈過馬路!
**************************************
2008/12/07
10半出門口, 12點左右去到,
今日因為姐姐,又去多一個未去過的地方,呢個地方叫小西灣!
巴士途中由『路上零意外』講起『責任誰屬』的問題,
某人成日『無意』咁背番d我o係度打過的東西出嚟!!!!你唔好以為我唔知你入過嚟!!!!
飲茶d話題好悶,悶到同irene去7-11攞番舊電後,要o係個冇野好行商場行個圈先上番去!
出發去運動場,應該係離開中學後第一次再入運動場!但呢個明顯靚好多!
同irene去左門口睇人拜神,順手等姐姐入場,點鬼知佢遲到遲咁多
一落車已經要跑去集隊出場
因為好大風,我話:不如你笠住頂帽!(佢件羽絨頂帽)
點知佢真係照做 =.=”””
再吹多陣,仲暱埋主禮嘉賓後面擋風,前面果個擰轉面望下,個表情好攪笑 :p
等姐姐再出場的娛樂就係各自發o牛豆,傾偈...
過左好耐先諗起,點解我地頭先唔出去睇姐姐做訪問?!....蠢左!
睇完姐姐,『散水』去hotpot!
派2個男人夾走1件,17個人的hotpot
食到好飽,開始發呆之際班長電話響起,聽佢d語氣同開始想暱埋講電話...
電話入面一定係姐姐!!知道除夕夜的姐姐將會分身!
10個幾人圍住班長,最後開specker一齊傾,
由拍咩movice類型,到出嚟玩,再無無聊聊咁吹下水..
specker大聲到,隔我幾個位的大嬸都聽到姐姐把聲 =.=
講電話期間,隔離唔識果枱,應該以為我地痴線,
十幾個人圍住講一個電話 =.=”
食埋糖水,同攰到得番半條人命的班長mtr歸家去!
>>December 8, 2008 at 1:34:16 PM GMT+8
2008 年 12 月 5 日 星期五 【晴】
再係咁落去,我地會解體 =.="
make it simple
話番俾小學同學知尋晚同班主任的對話
之後佢話:我記得同過你參加問答比賽!
我都有印象4,5年級有, 但我唔記得6年級有冇!
佢話:有呀! 我同你一組, 次次問完問題,我哋都係第一個禁先, A班啲人即刻無哂面, 每次禁嗰陣時下面啲人都會嘩. . . 咁! miss鄭(our classteacher)仲好滿足咁笑! 我地最後贏人地成條街!
嘩! 咁勁架!! 得閑問下yukari有冇印象先!!
突然間好想聽歸來吧 =.=
今日日文堂,發覺我的讀寫障礙.好.嚴.重.!!!!!!!!
>>December 6, 2008 at 1:58:01 PM GMT+8
2008 年 12 月 4 日 星期四 【晴】
2008/12/05
今日又幾開心喎!
lunch同家姐and vincent食
『我影左好多聖誕樹啦!不過我係唔會話你知我影左幾多!』
放工撞到小六個班主任,吹住風o係條街度傾左好耐,佢好勁咁數番好多同班同學的名字出來!
數番起一個maths好叻的同學,我話:『係呀!佢攞住張成績表話得數學攞90幾分!』
老師:『係呀係呀!但其餘科科紅色!』
我:『哈哈!但我就科科合格,但數學硬係爭d先合格!』
老師:『我都記得,果時都唔明點解你會咁!解左幾次,計來計去都係唔識計,但明明其他科都讀到,偏偏數學就咁...』
我:『係呀... 我都記得 =.=』
我都好想知 =.= 到依家d數都係咁屎....
收尋晚的大合照 =.= 汗都滴埋 .....
企錯位 XD
***********************************
2008/12/04
好耐冇見過sissy, 今日知道原來佢啱啱結左婚, 好鬼戥佢開心~ 這是真心的!!
通知工廠我地upgrade做office07
但打左一句『本公司將於2009年初開始,把Microsoft Office軟件升級到 2007版本。』then停左o係度,諗左好耐好耐,都諗唔到有咩打可以啱sm心水=.=“
5點開會, 主題唔係x’mas party,而係春茗! 大家開始鋪緊路擺我『上台』做MC!!!
Sm: 仲笑?! 再笑就你做MC架啦! 仲笑得你咁開心!
放工edmond出車車我, 22, 班長去apm, 去到apm門口撞左車, 撞前面and再前面
最衰都係uncle, 做乜打來 :p
其次係22 XD 係佢叫edmond出車
第3係我, 我第三次撞車, 係我邪住大家
(vincent: keep secret please!!)
攪掂哂d野, 上到apm, 見到uncle同大夫為11個人叫左18個餸, 冇病下嗎!!!!
食完去搵姐姐,
我同22, 班長, uncle落5樓截姐姐, 等等下走番上去, 原來姐姐已經入左cinema =.=
但門口果班人仲掛住傾緊偈, 冇人知姐姐入左去 =.=
then再食消夜and boris手信~
食完落car park, 一搵就搵到姐姐架車 XD
影埋大合照,散水~
>>December 6, 2008 at 5:22:16 AM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|