|
2009 年 4 月 27 日 星期一 【晴】
時間過得好漫長... 攪左好多野原來12點 =.="
下午要清的東西已經七七八八, 樣樣都要等人覆, 於是偷時間執運輸agreement,
一攞上手.... 咦?! ... 我好似唔記得哂自己做到邊 =.="
放工又要去睇e生... 出完疹好番到隻眼敏感 =.="""""" 冇左呂全信真係好煩!
去商場睇, 順便驗埋血, 攪左一輪e生叫出番去坐下等, 然後nurse就叫攞葯,
仲俾左張紙叫我去xxx化驗所...
咪住!! hold住!! 唔係就咁o係clinic有得驗架啦咩上次話???
講到最尾, 嫌我晏去, 要我自己去化驗所抽血... 頂!!
明明以前開hematology果隻, 100蚊左右only, 呢個e生又話淨係驗呢d唔準架, 要驗埋 xxx同xxx ....
埋單.... 由以前$100, 變左依家要$600 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
勁過份!!! 一路返屋企條氣都好唔順!!!
我好好好好好掛住gilbert呂呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>April 28, 2009 at 2:30:46 PM GMT+8
2009 年 4 月 26 日 星期日 【晴】
豬流感
訂口罩,出email,煲板藍根...
砌tradelink TTRS usage,
摷番哂2008年total報關報左幾錢...
明明舊年計過! 但早排見file冇用delete左 =.="
由頭再計過 ............
>>April 27, 2009 at 3:09:28 PM GMT+8
2009 年 4 月 25 日 星期六 【晴】
呢2日都冇街去, 我唔覺悶, 反而阿媽驚我悶, 係咁話同我去街 =.="
>>April 26, 2009 at 9:23:18 AM GMT+8
2009 年 4 月 24 日 星期五 【晴】
2009/4/25
原來淨係戒檸茶係冇用的 =.=
戒左檸茶但又走去飲綠茶、苿莉花茶、甘露、蘋果茶、普洱 ... ....
仲衰過之前 =.=""
聊起去家姐度彈琴, 一彈就彈左接近3小時....
好好好開心~~ 好耐冇彈過啦~~
尋晚約左22同阿餅今日去灣仔『拜神』!!!
但一起身 ... 黃雨... cancel罷啦 =.=
*********************************
2009/4/24
一早搭車已經好想出街呀!!!!!!!!
於是聊左22同我去踩冰!
朝早趁sm未返到就同jo執埋要入倉的箱!
加人工味又強烈左啦!, sm: d信date 29呀, 你星期一俾我啦 (因為當時努力入緊箱!)
lunch後.. sm: 你估你今日俾唔俾到d信我呀啦?!
嘩! 好彩真係ready好爭個date啫!!
29號就知有冇得加人工啦~~ 嘩哈哈!!!
最近公司同事們都好鍾意玩facebook的restaurant city
返緊工都仲玩緊, 148話今日多左個post係cleaner, 仲有馬桶賣!!
差唔多全部同事一齊set 144去洗廁所! 仲唔報仇!!
5點11,大夫終於覆番我今朝9點幾問坁滌暋D
一行4人, 我, 22, 阿餅同大夫去食手打烏冬lu~!!
candy仔! 果度冇左我地最愛的海鮮手打烏冬啦!! 好失望!!
不過好彩叫果4個都好味!
食完去踩冰, 去搭車途中先知原來大夫唔去踩 =.=" 拉鋸左一陣.. 算啦
我地3個去啦 XD
因為有d area圍住上堂, 踏入冰地就要橫過對面 .. 驚左一驚之後,
都係過去啦 XD 好勁呀!! 未試過未warm-up已經踩到~!!
又遇見早幾個月去踩冰時一齊玩過的小朋友!! 攪笑在他們都認得我地!!
小朋友話同我地玩以訛傳訛, 好! 我地開始先!
同22同阿餅串通, 講左幾句無名指歌詞嚟整蠱呇a XD 聽到呇a一頭冒水!
早幾個月...
昨天的lunch,個包大到咬唔哂,食左足足半個鐘先食完!
>>April 25, 2009 at 1:27:58 PM GMT+8
2009 年 4 月 22 日 星期三 【晴】
這個世界除了有Magic Word之外,應該還有Magic Motion!
繼”執箱”後,每次拿出與運輸公司的agreement的1分鐘內,
都會有其他比較趕的東西發生!結果拖了又拖,過了足足一星期都未有時間做!
好好彩,SF好乖咁真係11時把文件送到工廠,
不枉我今天專登8點8回到公司打上去落remarks!
因為工廠的人的白痴and laziness,11時送到, 12時還在吵鬧著未收到,
又好彩地,12時豉irway bill的簽收copy已upload了上網,
Sendout email叫他自己call hotline之同時,就說收到 =.=”
一個唔小心 ….. 洗哂人地department scanner file d野 =.=”
死得啦呢鋪
因為呢件事,為我地蓄多6分半鐘的通話 ... 但我真係好驚!!
>>April 23, 2009 at 3:02:24 PM GMT+8
2009 年 4 月 21 日 星期二 【晴】
jo放完假回來,朝早交待番d野俾她就攪掂
52頁fax上大陸要fax幾耐呢?
冇打算去試, 好彩sm都咁諗, courier上去
> 收左件先問: 唔寄sf express
> 收左啦喎! no choice sorry! -->咁叫sf express聽日盡早11點前送啦
> 打俾收件果個 : 趕得切今日last一轉車上大陸! 聽朝可以到!
> 打cs hotline request 加remarks : 唔好意思! 你要打上GZ hotline講! (妖...)
> 打gz hotline : 份件啱啱收, 未可以咁加remarks
白痴! 梗係未派先叫你加remarks啦吓嗎! 用下腦啦!
越來越討厭的SF!
crown銷箱 ... 做得好順呀今次!!!!!!!!!! XD
>>April 22, 2009 at 3:13:44 PM GMT+8
2009 年 4 月 20 日 星期一 【晴】
今日中左塞車咒! 無論坐車、地鐵定火車都塞!
今日忙得嚟都好d, 起碼可以去廁所同飲水 XD
Jo放3日假admin就sent左6隻email, 平時都冇咁多
今日一執入個file俾她時看到... wa! 攪咩!!
聞到少少加人工朕味~~~ 嘩~~~~
朝早家姐半講笑地講她在公司的東西出來, 覺得她唔係好開心,
返到公司見到在 msn加左句 "因在牢獄的日子" =.="
近來突然有強烈的『蘇州過後冇艇搭』感覺!
見到vincent無意中一句 『First come first serve』就好驚...
>>April 21, 2009 at 2:30:37 PM GMT+8
2009 年 4 月 19 日 星期日 【晴】
Candy仔: 今次冇你射住呀嗎! Haha!!
2009/4/10
麥當勞都未食完就乃左野 …
幾單關於courier的東西同時飛嚟, 自己都有d亂 =.=”
sm返來後攞住email去補鑊, 出奇地順攤!! 好驚!
今日依然超多野做,到lunch先有得間去toilet斟水飲 =.=
做好左印尼個courier fee chart, 到付chart, 工廠五一放假chart, PT放假通知, SF Express個complaint,
順手再話左俾sm知SF Express個sales有幾白痴! 問乜都叫我打hotline, 問多兩問仲俾個VIP hotline我 =.=
即係叫我唔好再煩? 我問: 咁即係打俾你, 你呢度都係乜都做唔到架啦!
咁開account要個sales來做咩!
同時間個腦process緊好多野, 電話響都唔知, 一接...
sm: 太耐我唔記得左想問你咩
我: =.=" 我下次會接快d!
無啦啦問番1年零2個月之前的東西, 我記得果時仲係一舊雲, 只跟住做
最後痴住左張post-it寫住 『等check有冇master invoice先銷』!
呢張紙耐唔耐都見到, 但完全冇意慾去follow =.=
直到今日sm問起呢幾個carton number, 個腦諗起張post-it =.="
中左 ...
108條好漢, 由108, 變900幾, 到今日變1052
同144以為要1052個email address逐個對, 各自標左陣冷汗之後,開始互相卸膊...
144: sm隻email係 俾你, cc我架咋! 叫你plx follow呀!
我: 係呀! 妠N係叫我入嚟叫你做囉!
再之後先知道... 原來我地又俾jo老點左 =.=" 安樂哂!
****************************
2009/4/19
只要頂得過最攰的1小時,就唔會好似尋日咁cher住要訓架啦!!
由x’mas到今日,終於約得齊人打邊爐啦
齊到人的意思係:ms mok冇再甩底, turbo有時間, 賤人得閑 …
再食小肥牛~ 好味
ms mok今次好醒咁book左間房, 一路食一路睇金像獎, 睇到11點半過d先走
>>April 20, 2009 at 2:35:33 PM GMT+8
2009 年 4 月 17 日 星期五 【晴】
訓左成日
尋晚同22食完飯後食左粒葯後,掛住行街唔覺眼訓,直到搭車先覺得攰
沖完涼12點左右訓,一訓訓到今朝12點
起身食d野再食葯,3點左右再訓,
阿媽買左豆腐花上來,起身食兩啖,繼續訓,
5點,老豆返,又夠鐘食葯,真係要起身 =.="
>>April 18, 2009 at 10:24:30 AM GMT+8
2009 年 4 月 17 日 星期五 【晴】
2009/4/17
喂!!我好憎執人手尾架!
但偏偏執左成朝…
寄份野俾人簽,簽好RETURN俾我地,
點解妢|諗到ATTACH張document receipt落去? 人地可以簽d咩俾你???
成朝做tradelink a/c cancellation, 行左好多路,到12點幾先有時間可以去斟水飲 …
jo 個人雖然飛左,但坒d左張字條, warning to 144 : 『唔好玩到唔知阿媽o係邊呀!』
你係mgr都叫唔郁, 你唔係諗住一個秘書可以叫得郁下嗎...
sm係咪有意拖到廿號先通知人5月8號入箱呢??
如果我唔出聲,坉禶|去睇呢??
廿號先出一定會俾人鬧,硬著頭皮都要打去扮蟹問:今日會唔會出埋?
俾TRADELINK sales串, sm話:你串番呀 ma! 又唔係你supervisor, 點知你有咩做?
係喎... 我對d sales太客氣!
放工 ->睇醫生 -> 出疹 .... 邊度無啦啦有疹?????
等睇醫生時揭雜誌... wa! 姐姐呀!
(candy仔: 還記得我們在poly clinic做的好事嗎??? 不過今次失敗! hahah!!)
睇完出來, 聽到姑娘聽緊歌... 個音樂咁熟o既 -->『如何預知到未來 誰又會害怕它變改』...
睇完同22行街食飯@ kwai fong
專睇埋d無謂野, 反而22 最想買的衫最後都買唔到!
***********************************
2009/4/16
今日開始,戒檸茶2星期!!
由candy仔發現:你個showhappy開番啦!
今朝趁sm未回到公司,就同jo開始執箱
一執就執到11點幾12點,其實初步已經知邊d扔邊d入箱,
諗住揀好之後得jo放假我先慢慢入箱,但最後都係2個人共6小時的man-hour做 =.=”
好同事 vs 好上司
究竟係咩關係?
臨放工好火滾!!
明明係你自己講錯話highlight果d係delete,連中間做個方法都跟埋你咁做,
做好到我發覺有問題攞去問你,你就話:我話睇有冇人名同x 嚟睇係咪delete呀
頂!! 失憶呀你!!
成日都係咁! 無啦啦做到中間先要人接手! 點q知你之前做過咩ar!! 點知你張紙寫d符號點解ar!
***********************************
2009/4/15
Showhappy 想down到幾時???
好好笑! 冇約定, 8個admin有4個都著紛紅色!!!
今日busy,作好complain letter後,到運輸費,再到運輸agreement …
但到jo好得閑,悶左陣後反而悶到閖我有冇野俾夆?
但全部都係我自己做開,唔好攪咁多野啦,話得你知我都做完!
到返到屋企先醒起,點解仲未見入箱個notice返嚟??
***********************************
2009/4/14
妖! 你2條友點溝通架! 一個話分開一個話痴埋!
好彩問多次啫! 你要我寫就直接同我講啦! 可唔可以唔好再玩我呀?? 好煩呀!!
你呀! 唔明就叫岏縝h次啦! 聽唔明就問啦! 成日一嚟就話:其實我唔係好明呀?
頂!! 你聽唔明我點再digest你講咩呀?!
最後寫完又錯, 錯又賴我錯! 咁無賴o既你地!!!!
請問,你地唔識自己搵hotline落complaint的嗎?
GZ的case, 點解要話俾我地知, 我地落俾HK SF office,
又pass俾GZ office? 覺唔覺兜左好大個圈??
今朝同22玩左個遊戲,估下2.03gb =幾多張相!
Dinner w/candy仔 + 大夫大嬸 @apm
由朝早拖到下午先決定到食乜, 食薄餅, 意大利定印度果隻?
Candy仔親手整的芒果布句由飯前變飯後甜品,因為心虛關係,人地冇話唔俾o係意粉屋食!
(黃小姐,你果張出唔到呀! =.=")
dinner 的Main purpose係交換禮物??
Candy就快識哂d同學仔!
各自乘車歸家途中,見到隔離車的Candy仔, Hi!~ 咁啱呀! 你又係坐下層呀??
***********************************
2009/4/13
咁就最後一日假期啦... 好唔捨得呀!! 放左2日咋我覺得!
訓左11小時,家姐阿媽食完早嶺n我起身
『一陣12點半約左姨媽食pizza hut呀!』
嘩!! pizza hut喎! 好大的incentive!!
起身食少少野睇陣報紙再玩一陣就落街食pizza hut~
因為阿媽同姨媽都o係度, 唔敢叫d 咁creamy的意粉 ...
下午再玩一陣... 頂唔順, 我仲好好好wing ....
148問我:『你做緊咩?』 我諗緊好唔好訓晏覺
『咪訓啦! 小朋友咩!』但唔訓聽日冇得訓架啦!
一訓就2個半鐘 :s
如果訓醒聽日就係5月, 咁就好啦! 嘩哈哈哈!!!
***********************************
2009/4/12
3男+4女的東坪洲之旅, 嘩!!! d水清到!!!!
如果行山路, 其實only女仔都行到
但我地貪玩關係要行海邊, 就要有男仔開路and輔助先行到
見到好多以前讀geography的石頭,呢個moment好掛住彩雀呀....
行呀行呀繼續行,由10半上岸開始行,12點在士多食應J麵,
繼續環島行到4點幾5點,個個都行到好攰...
行行下無啦啦覺得2隻手唔係好妥,但沿路掛住行唔得閑理住,
坐低o係斬頸洲小休時望下... 嘩!! 做咩10隻手指都腫哂????
22話:你可能係海風敏感!
吓?? 海風?? 定係我成日去摸d石咋??
星星繼續為我地提供娛樂
去到一個地方好跣,我只係跣一跣,之後到班長跣低(但依然舉高部相機),
然後再要上一大級,edmond同阿餅2個男仕企好再扶4個女仔上,星星殿後,
當6個人都上哂去之後,星星話:『咁我點呀?!』話口未完,已經跣低落水 =.=""""
之後,吤峷at pat褲袋攞左張濕到淋的回程船飛問:『張飛仲用得架呵!』
救命 XDXDXD
5點3上船,離開東坪洲,好好好眼訓,
7點左右返到馬料水,去禾輋食埋飯,送埋呇a搭車先走
返到屋企... 我好攰好wing呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
不過同22都覺得,今次好似冇平時出嚟玩咁無聊!
***********************************
2009/4/11
日文堂
上完堂想去食$1雪糕, 點知原來下星期先有得食 ...
今日個心都諗住聽日的東坪洲之旅
msn上突然見到candy仔個名多左4粒字 -> 大夫萬歲
然後2個同時搵我... 原來candy仔發現同janet都有個共同嗜好!
>>April 18, 2009 at 6:51:08 AM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|