|
2008 年 10 月 16 日 星期四 【晴】
送走埋份tax letter,唔好番嚟!唔該!
好想搵街去,但個個都約哂人!
捉左vincent陪我食飯@TST
食拉麵都食左過百蚊, 好癲!
食完vincent陪我行左陣, 費事阻住佢溫書and睇醫生,
so行左陣後趕走左佢=.=" 自己繼續行
finished 一年一boot計劃!
突然諗到其實可以有下場!仲覺得好正路!
好開心你應承左,開心左1hr左右最後話落雨,唔去啦,我好唔開心呀!!!
點解要落雨?!連個天都玩野
係咪真係因為落雨!!呢d叫報應!生生相剋果d!
再衰的事係,最後雨都冇滴!!!
>>October 17, 2008 at 3:07:11 PM GMT+8
2008 年 10 月 15 日 星期三 【晴】
咦? 我唔係應該好忙架咩??
點解今日咁得閑o既???
tax letter send到大陸, 極速fax番簽名果版落嚟俾auditor!!~
又開courier account, 又話開1-2個, 最後開左5個 =.="
放工坐電單車尾去cwb...
haha! 塞車! 144想開快d嚇我都唔得, 不過就算冇車, 最快都係開到60km/h only
佢都怕左拋左我落車 =.="
haha! 今日唔記得帶電話, 但又好安樂~~~
死啦, 舊相機電又失左踪添,
明明有印象我係攞左出嚟架喎!! 但搵完又唔見!
再過多排都唔見的話... 偷偷地買過舊先 =.="
>>October 16, 2008 at 2:34:14 PM GMT+8
2008 年 10 月 14 日 星期二 【晴】
係都要o係人地唔得閑先嚟摷番d又舊又唔趕的東西要人做 =.="
同核數師傾tax letter,原來我唔係好識同佢溝通=.=”
”11%”攪左好耐,最後要sm親自打去!
下午send埋上大陸俾老闆簽... 完啦round 1!
由今年1定2月開始攪到依家!
因為知道今日有tea食, lunch飲茶叫左好少野食,
但埋單都要每人50蚊... 北園好貴!
為左芋頭條,170放工情願返沙田!!真係神心!!!!
>>October 15, 2008 at 2:00:16 PM GMT+8
2008 年 10 月 13 日 星期一 【晴】
俾左40蚊,補番依然好鍾意果對高踭鞋對踭,
40啫!都ok啦(雖則22話貴!),
唔駛買過對高踭鞋之餘仲可以大條道理去買對一年一boot!
下午msn上同大夫,22同edmond講起『願望』,
叫得做『願望』梗係d不切實際,冇乜可能實現的事啦,例如中六合彩,
所以,又即興夾錢買六合彩!!
o係我同大夫個msn名之中,candy仔以為我地買好大,要10個人夾錢!
一問之下,原來我地只係買張廿蚊電腦飛,即係每人兩蚊!
(啱哂佢d師奶數budget!)
所以佢又夾埋一份!
最後,我地真係中左...個半字!yeah!haha!
放工170陪我去整鞋,整完到我陪佢去買mark 6,
一入投注站,兩個一齊俾人查身份証,笑到死左!!
我個樣未夠18歲呀!!唔怪之得果晚踩完冰話去bar飲野,
uncle話我未成年唔入得啦!XD
>>October 14, 2008 at 1:28:33 PM GMT+8
2008 年 10 月 12 日 星期日 【晴】
recept回來, 到jo姐放假
早些回到公司, 準備新同事的orientation
大家旨意, 9點正俾左d form佢後就走, 過多陣入去攞form出嚟做野,
俾低個company policy的folder俾佢睇,
睇左10零mins我又入番去做employment agreement的briefing,
呢個時候我筅知道... 原來份agreement我未俾佢睇
自己一路都以為份agreement o係埋個company policy入面 =.="
超樣衰, 唯有兜番話: 唔緊要啦, 咁我一路講你一路聽下入面個內容啦!
講講下, sm以為間房冇人, 係咁撞左入嚟 =.="""
準時10點前完成到全盤orientation俾番佢dept head~ 好彩...
148 sick leave, 仲以為佢扮野, 上星期開始話今日要請sick leave, 點知自己咀咒中左
打一次回來jo姐冇番又唔打多次... 俾sm斷正, 聽日訓話jo姐..
admin又出事 =.="
努力halloween的email, 都唔知點解要分開嚟出, 一封過咪算囉!
寫到人地收到都覺得煩啦!!!
計disneyland條數, 計來計去都爭齊頭$350!!!
攪左半粒鐘............................. 原來同事寫錯左
今日咁就過左!
死死死.. 好驚好驚好驚!
>>October 13, 2008 at 2:45:23 PM GMT+8
2008 年 10 月 11 日 星期六 【晴】
Rest day
UNCLE 好神心, 打來問我yahoo blog XD
>>October 12, 2008 at 10:07:18 AM GMT+8
2008 年 10 月 10 日 星期五 【晴】
2008/10/11
朝早好充實
尋日下午知道今朝要過cwb睇場... 咦! 又冇得唔去, 去睇完又係得個桔
去到hotel搵個staff, 10點除左我地之外仲約左另一個客攪grad din
佢一見到我以為我係攪grad din果班 =.=" 仲要同埋個miss嚟 (Jo姐 XD)
個場係靚呀, 但咁大, 做死人!
jo姐睇睇下唔記得我趕時間, 仲o係度慢慢hea, 爆埋粗串144 =.="
11點走, 返大圍換回鄉卡!
上網約左先原來好正! 前前後後10mins就走得! yeah!
約埋阿媽同姨媽食lunch, 好好笑! 好耐冇見姨媽, 唔同左!
不過依然係『你啫, 冇所謂! 俾得好開心!』
歸家hea... 同時process3種language
腦溫日文+口唱國語歌+手打廣東話msn...
表哥仔, 你好d未?
2008/10/10
話說早幾天,幫大陸的高層買了$2610 的FANCL HOUSE後,
寫email叫人俾錢,寫好後我問jo姐:下?!話未買,會唔會一陣佢嫌貴唔俾錢架!
Sm話: 唔緊要! 同阿琛(高層的同事)電話講左話買左架啦!
好!同時,我果$2610已經claim番,唔理lu~
今朝阿琛打落嚟話:你地真係買左啦?
我話:係呀!講真架!
琛:哎呀!!
我:佢唔係諗住買少d下嗎!
琛:係呀!佢仲自己計好條數,俾番1900幾蚊我咋!(即係自己減走唔買的東西的價錢!)
我:唔理呀!買哂啦!我碌咭架!俾錢呀要佢! XD(但我唔話佢知我已經claim番)
琛:有冇得退貨架?(我:梗係冇啦!)咁我再去追番佢攞錢啦!...
然後到下午就收到email…
『陳協理,
香港打電話來10月8日已經買好啦!用信用卡刷卡,你要全部支付費用才行呢!我們的同事辦事效率多快,以後要馬上回復才是呵!要你多花錢啦!
琛』
真係忍唔住笑左出嚟!! XD
放工前,22好勁咁即興約左7-8個人出嚟一齊玩
先去反斗城買野and換野
then pizza hut, uncle come同boris係唯一可以令22專誠打電話去約的人!
uncle come o係度, 把口同耳仔都唔會有得休息!
一定要預埋佢!!!
再踩冰@ element, 仲俾我地撞到鄭嘉穎拍烈火雄心,
唔知點解成班姐姐fans都話要同鄭嘉穎影合照!
可能對冰鞋細左個size,整損左腳少少,
果個moment好痛,一出閘見到有位立即坐低貼膠布!
仲o係度嗌話:好痛呀!!
嗌完後眼稍到.... 鄭嘉穎坐左o係我隔離喎! 唔怪之得個位冇人坐啦 =.="
我同janet講話: 咦! haha! 坐左隔離喎!
鄭生望一望我, 笑笑口咁話: haha! 係呀係呀, 你好!
爆笑 XD
等埋22佢地出嚟同佢影大合照!! haha!
搭車返屋企時諗起..
其實, 今晚o既活動, 係由朝早22話約埋irene去citysuper買野而起!
最後, 人數由3個變7個, 但最後都係冇去到citysuper買野 XD
>>October 11, 2008 at 1:46:53 PM GMT+8
2008 年 10 月 9 日 星期四 【晴】
2008/10/9
今日sm leave, 嘩! 立即唔忙啦!!
下午仲得閑到同170同148玩3人會議 XD
放工dinner @妹記
-> candy + nicole + jay + alfred + himhim+ shun + bulky + kane
random齊人喎竟然!!
聽鬼翀講佢間公司and佢o既工作好頂癮
食完捉左candy陪我行街, 同一條街, 由左過右, 右又過番左,
來來回回咁過左幾轉馬路 =.=
近呢排成日出左街玩, 少左時間o係屋企,
好多野都係發生左我先知, 包括involve我的decision
但咁大件事, 我係咪應該唔止係”被通知”果個呢???
雖則傾果時我真係唔o係屋企, 但係咪都唔應該你地自己自把自為呢?!?!…
>>October 10, 2008 at 2:45:30 AM GMT+8
2008 年 10 月 7 日 星期二 【晴】
2008/10/8
繼續代任recept, 行到腳都攰埋!
但百忙之中, 都拿拿臨claim番我果2千6先! haha!!
走上走落9樓不下於10次 =.="
lunch 22又走過來食, 叫埋edmond, 一坐低諗起上次睇睇下cake住
keke~~ 終於睇番"後來"果part啦!!~
放工攰到搭巴士訓覺, 捱到金鐘, 睇埋22提過果張poster之後立即訓著!
************************************
2008/10/7
Tea + 打牌 + dinner + 踩冰
Tea 左每人$100 XD
明知未有野玩, 點解要就22 3點幾就出嚟呢?
真係費解!
未夠鐘踩冰, 但又食飽, 最後去打牌, 開間房開2枱
同阿來, boris同irene一枱
因為出左d意外, 4個笑到扒o係度, 仲因為阿來”碰”, 4個笑到流眼淚, 停哂手伏o係枱笑左好耐!
我地呢枱係為吹水傾偈而打牌, 唔同隔離為打牌而打牌,
so我地打得好慢 :p
終於有樣野係班長都玩 XD
食飯@澳洲鮮奶
d野快到, 落單果個人未走, d餐已經送到嚟, 勁攪笑
大家20mins就Ko dinner, 向element進發
踩冰
逐mins計收$$, $0.6/min
踩左20蚊左右~ 因為人地收10點, 我地9點幾先去到 :p
用左半個圈左右的時間就warm up到唔駛扶手! 快過平時好多!!!
趁個場冇人 (我地7個, 玩玩下得3-4個其他人) 仲同irene and阿來打橫同打直橫跨個冰場!
未試過呀真係!!!
個staff仲好好咁幫我地影相!
book 2個locker, 一個放袋一個放鞋(7個人7對鞋)
放鞋果個, 一開臭到死 XD
>>October 9, 2008 at 4:01:24 AM GMT+8
2008 年 10 月 5 日 星期日 【晴】
RECEPT又放假
又變身
變左咁多次身,今日最變態!
同事無啦啦話要買飛, this wk上大陸開會, 搵左人買火車飛後又要幫佢買保險
張保險form又唔知o係邊, 又唔可以就咁dl嚟填, 反轉個recept位, 終於摷到張form
但完又唔識填... 又摷以前d form嚟抄, 真係辛苦
攪左一粒鐘左右, 出得街買保險啦 =.=
下午jo姐同144已經出發去買halloween野
即係話, 留o係公司的admin 人, 得番我同樓上recept
好在今日約左果個人冇上來interview!
周圍走周圍行...
幾經辛苦終於埋到位坐, 開始group chat msn, 研究聽日去邊度玩
discussion途中又經常走開左, 都跟唔到佢地講乜
過多陣又去開會, 點知7點幾開完會後睇到琪牛個msg係話傾左成個pm都冇結果!! 攪錯你地!!
開完會都就7點半, 諗起今日大陸隻email話要幫老闆個老婆買fancl house... IFC有齊哂d野咁買左先啦...
入去5mins都冇就買左2600蚊野, sales好好service, 送埋我出門口 =.=
拎住果$2600的東西回家... 香港站行返中環, 好重呀!!!
9點... 我終於返到屋企!
>>October 6, 2008 at 3:13:53 PM GMT+8
|
![]()
ClOsE tO yOu
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8
Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8
Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8
Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8
同慧嫻一齊去旅行咁好?
<br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8
Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8
我喺 uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8
路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8
Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8
覺都未訓醒, 老豆同姑姐返
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8
你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8
点解仲未Š
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8
哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8
咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8
我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8
六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8
BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8
究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8
"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8
都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8
表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8
Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8
呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8
好吗?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8
我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8
煎熟的火腿都唔係好核突。
<br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8
你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8
妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8
好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8
"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8
妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8
點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8
hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8
you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8
表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8
好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8
我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8
。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8
講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8
妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8
啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8
「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8
「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8
今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8
D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8
你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8
哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8
邊濫個話枝藍根用來預防ga?
<
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8
|
|