寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2008 年 12 月 29 日 星期一 【晴】

2008/12/29
成日都覺得,四天假期完得咁快?
好像只過了2-3日 =.=”

x’mas party向sm個仔落葯, 今日 sm話佢出門口時,
阿仔叫佢記得準時0600返到屋企! (係"返到"!!! Hahhaa!)
小朋友真係可愛!
Recept話: 早知叫佢由早開始打電話俾阿媽啦!
我: 唔緊要!! 我地春茗嚟過!!!

Dinner k buffet w/紫樺
俾間咁大的房我地做乜??

是日主題曲:

並沒天規必須愛我並沒有錯…

如何離開你放浪遠飛
誰人談起你 種種事非
當作陌生者別管你 共渡過風景多美
過兩三年始終都敢上機

如能你離開有日鑽禧
若重遇你 是什麼世紀
其時伴侶想像跟你憔悴沒法相比
求能後悔當初過份頑固 怎麼會迷戀你?!

>>December 30, 2008 at 1:51:24 AM GMT+8


2008 年 12 月 27 日 星期六 【晴】

今日又食到好飽啦~
早餐已經冇乜點食, 約左大夫大嬸同candy仔去黃金海岸食tea buffet
去到2點零左, 影一輪叮噹後, 終於感覺到幾日冇試過的肚餓感覺!!
食左5轉, 俾個窩夫塞飽左添... 應該拮candy果d試下就算, 留番d quota食其他野 =.="

DSC00236DSC00237DSC00238DSC00239DSC00240

食完去左megabox買書, 買完行多陣就歸家lu~
thanks fluffy today!

>>December 28, 2008 at 2:55:24 PM GMT+8


2008 年 12 月 26 日 星期五 【晴】

still a little bit angry!!!!

Japanese lesson today, 初頭都仲有d唔開心,
但同yukari傾多陣偈就冇事lu~
途中share左大家細個時o係商場做過的事, 好好笑 XD

lunch途中突然諗起,點解每次同yukari食飯都係食意粉??
於是我問: 到底你本身都喜歡吃意粉,還是每次都遷就我而吃意粉?
問完後,見到yukari一臉疑惑.........

講講下大家都想去旅行...

>>December 28, 2008 at 3:32:42 AM GMT+8


2008 年 12 月 25 日 星期四 【晴】

好似由23號開始到依家,都未肚餓過!
因為每日都有餐好豐富,未餓但又夠鐘食下一餐!

23號lunch食部門飯, 夜晚食pizza hut
24號lunch食buffet, 夜晚食印尼野
25號bbq...

咁落去唔係好掂..

夜晚出街食飯, 落到小巴站收到wilson電話,
話因為阿龍整親腳唔嚟, 所以佢都唔嚟
一個二個放哂飛機, 嬲到攞住個電話係咁鬧wilson
人地整親or 返工or病左唔嚟都情有可願, 但佢唔到個reason太唔成reason, 一定要炳佢一鑊勁o既!
炳完條氣都唔順, 收佢線搵番nicole之後, 再send sms去再鬧過
呢餐飯就係咁, 由7個變最後得番3個
唔該, 尊重下打電話call人book位的人呀!!!!

>>December 27, 2008 at 3:12:28 AM GMT+8


2008 年 12 月 24 日 星期三 【晴】

攪左n世,今日終於b得成bq!


遲到罰錢好有效!total 24個人冇1個人遲到!
分批買野, 分左超市部, 肉類部同蔬菜部
一話我去買菜, marco好擔心咁話跟我去買 XD

一燒就燒到日落天都黑埋 =.="
24人摸黑出番大路, 第一次覺得街燈咁重要!

散水前食埋滿記先走, 兜左好大個圈返屋企!

>>December 25, 2008 at 2:20:59 PM GMT+8


2008 年 12 月 23 日 星期二 【晴】

2008/12/24
哈哈!! 又到平安夜的一天啦!
朝早返工搭車, 見到家姐專登同我搭埋同一班, 就係為左俾禮物我
so touching!!! although只係一包375ml的維他奶!

返到公司都冇乜野做, hea 下咁又11半, 出發去parklane!
去到坐低乜都唔好講, 成個admin dept食野先!!
好多野食揀, 但係冇樣特別好好味咁
抽埋全世界都有的獎, 覺得好似打完場仗咁, 攰同個個散場後要坐番陣,
又好似halloween咁, 完場又周圍搵水飲
今年我抽到的係一對男裝波鞋同cash, 波鞋立即俾左144! 難得佢啱著!

buffet期間係咁同SM個仔落葯, jo + recept+144+我係咁叫佢個仔 (3歲)得閑就打俾阿媽,
叫阿媽準時收工返屋企 XD
由初頭趁sm出去攞野食先講, 到臨尾當住sm面前都照講 XD

放工先同中左頭獎的jo去broadway, 佢地睇野, 我坐低睇張學友, 順便等uncle同大夫大嬸去工展會!
唔係咁多人有機會o係工展會門口吹蠟燭同切蛋糕! 但大夫大嬸就俾左次機會我!
唔只咁,亦唔係咁多人有機會將火柴當蠟燭吹,但uncle就俾左次機會我!
(大家明白現場有幾奇特嗎?)
行工展會 -> 冇乜野睇 + 著住高踭鞋開始腳痛 -> m記坐!!

坐左1粒鐘charge電 -> 再坐車過海食飯! 呢程車一坐就個半鐘
仲睇哂2段姐姐的片, 途中4個因為塞車訓左覺,
22突然打來, 講左幾句後見到roadshow: 嘩!! 姐姐呀!!
立即想收佢線, 嘈醒前面的大嬸同隔離的uncle!! 影得切之餘仲停車! 正!!

dinner@峇里餐廳 -> big surprise!
食完野後切cake前, 間餐廳播生日歌, 好多其他客人仲一齊拍手, 嚇到我唔知做乜 :s
食完挾走班長返屋企, 等其他同學處理其他事! hahaha!!

多謝哂各位~

**************************************
2008/12/23
無啦啦crown了一日!
因為… 發覺唔見左舊果d contract =.=”
我都記得半年前執filing有執起過, 但諗唔起同jo執左去邊

放工去144屋企探丁bb
掛住玩bb, 佢地o係我頭頂攞左個生日蛋糕出嚟都唔知 XD
第一次抱個20日人仔, 好鬼驚整親仲未有名的丁bb!
丁阿b!! 快高長大同我蝦番你老豆!!!

>>December 25, 2008 at 2:48:28 AM GMT+8


2008 年 12 月 21 日 星期日 【晴】

臨近party, 但都仲好清閑, 因為經過halloween後大家EQ已經高左好多!

下午趕完一輪又得閑番, jo打過來吹水: 你忙緊咩?
我: 冇…
jo: 唔掂喎咁, 我地同一命運, 2個都咁得閑!
我: 係囉… 一係就2個忙到死, 一係就一齊得閑到死
jo: 你好似食緊野 (聽到我o趙野)
我: 係呀! 食緊糖! (同時我又聽到佢摷野)
jo: 我又食下糖先
=.=”””””””

好順利成章地,將個生日會shift左俾人,
開始期待呢日!

>>December 22, 2008 at 1:40:36 PM GMT+8


2008 年 12 月 20 日 星期六 【晴】

candy: 跟大隊啦去邊就, 姐姐果晚跑3場我地實去唔哂! haha! 你係咪又想去呢?! :p
仲有, 你自己病左唔好懶我msn傳染你, msn只會傳virus唔會傳病菌的, 哈哈哈!!!
edmond: 我淨係一眼睇落去覺得, 可能平時set左頭唔覺, 姐姐又變番長頭髮 XD

2008/12/21
落左大堂等緊,個電話先識收yukari隻sms =.="
係咪我地尋日講得太多所以你今日講唔到野???

返屋企食葯等訓覺

原來今日火星人dayoff, 冇開過口個都好嘈!

6點左右小睡一會,但班長同22分別打嚟問我同一個問題
點解唔自己打去問當事人呢?? 哈哈哈!!!
班長打來時訓左冇幾耐,神智清醒d,仲可以坐番起度好認真咁傾左陣正經野
到22打來已經訓得好舒服,講乜我都答『嗯... 嗯... 嗯...』
『你訓緊覺呀?』係呀
『咁冇野啦, 繼續訓啦你』byebye...


***********************************
2008/12/20
約左好耐約到今日,同yukari去hku影畢業相!
我好好好好好戥你開心~所以就算食完葯幾眼訓我都要出嚟!!!!!哈哈!~

紥花...其實應該可以再靚d!不過睇均佢檔野都冇乜其他顏色紙lu...

影完一輪相坐低食tea,返mk用$290買番個教訓!
再買鞋,stay mk短短不足一小時,已經駛左六舊!好支持本地消費 =.="

返shatin,返屋企放低d野又走落yukari屋企打wii!
用呔盤玩的mario kart紫樺睇完後好誠懇咁叫我唔好學車,因為要路上零意外!
打到9半,落街食野~

去完hku, 覺得入面好靚, 特別係個音樂系
不如master讀music囉 XDXD
証明咁多年來都冇變過,當年揀poly都係因為鍾意個campus!
DSC01913

>>December 21, 2008 at 3:06:07 PM GMT+8


2008 年 12 月 18 日 星期四 【晴】

今日公司做冬,SM再執過seating後我唔駛坐主家席,
正!!未上菜時可以瞌一瞌先!!

下午勁接電話,(意外地)勁收左人地線 =.=” 我冇心架!
因為sm pm leave~ 正~~

放工搭bus, 揀到架有roadshow的
超眼訓咁等睇... 等... 等..... 等左20mins左右.. 睇到了!!!!
安心去訓覺~

>>December 19, 2008 at 1:41:19 PM GMT+8


2008 年 12 月 17 日 星期三 【晴】

2008/12/18
好少可地,今年記得舊曆生日
尋日攪事地話同22同edmond去牡丹樓開生日會,
22今日聲稱為左呢句說話而唔帶飯盒同唔sick leave (係聲稱)走過嚟同我食lunch!
唯有.....放棄唔同表哥食啦... i'm so sorry!!!!

返工下午好busy... 勁接電話
俾144跣... 俾左張未update的報名表我, 問佢又話啱, 吔蕉!!
交入GM度我都加一句話:呢個俾你睇睇先架咋!
點知佢都係當左final的form咁簽, 初頭都算啦, 點知之後先知張form係錯的 =.=
乃野後搵SM補鑊, 我話: 一係話頭先果個係draft 囉....
sm: ar...... 你講得咁好咁你入去啦 !!
me: 呢d重任梗係交俾你啦....
然後sm話: 唔好... 新果張全公司簽哂先, 到時佢應該唔記得自己今日簽過 (吓.....)
最後sm自己入去話: 頭先果張demo嚟架咋, 呢張先係報名
又簽多次 XDXDXD

『我知你d字好靚,不過用打字機打啦』
好奸呀你!!至憎用打字機,偏偏你樣樣都要我打唔俾寫!!

『入面果個又話病,仲咁好中氣o既?!』

放工see doctor , 4包有3包葯都寫住個"鼻"字 =.="

************************************
2008/12/17
朝早上環街頭遇見碧姬!!!

SM開始攪bonus d野,叫我整個chart俾佢,
前前後後聽日5次 and 做左5次,都未做得中佢要的東西
最後一次我明的時候,發覺原來佢表達有問題 =.=”

discussion on BBQ, 未燒已經起火

放工去mk,multi-purpose trip =.=
我有冇買錯野呢?!....

摷番個舊harddisk出來想抄走姐姐d野,
開工後發覺冇可能一晚完成,
因為執番d野歸位都可以執一晚!

>>December 18, 2008 at 2:32:55 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132729

Design & Scripting by ShowHappy.Net