寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2009 年 3 月 16 日 星期一 【晴】

今日好開心, 因為唔太忙之餘, 仲成班同事勁玩facebook

白痴144 o係jo度login facebook後冇logout,
俾jo o係佢account打"我係人渣、敗類、PK仔、喪男、地球上的垃圾、渣滓、變態狂魔"
大家立即login 留CM, 但5 MINS都冇就俾144發現, 仲delete埋 =.=""""

到下午144又去我度留, 一睇又勁笑, 想立即REPLY, 但又有野做AND要組織下點反擊
一打到個心字見到 "肌梗塞", 爆笑 XDXD
唔得! 一個人坐o係度笑, 係人都知你做乜,
於是打俾170, 乜都唔講只係勁笑... 笑到肚痛 XDXD

4pm開始疴佛士凌柒青檸! 2 sessions
講到尾聲幫recept換行袋, 俾sm捉到正, 要同佢拆folder....
好趕咩乜呢個task??
趕到要立即買folder 立即拆 =.="

>>March 17, 2009 at 1:23:32 PM GMT+8


2009 年 3 月 15 日 星期日 【晴】

edmond: 係呢集ar


朝早4小時好快就過去, 走左上9樓4轉!!!
Send email叫同事自己print張staff info update,
之後先發覺部份已經upgrade左做疴彿士淩柒的同事,
收到的attachment個排版同未up的唔同,
Jo話: 咁再send一隻俾up左果d, 叫佢地print呢個version啦
我(其實係勁唔願又寫)話: 又email???? 唔駛啦, 直情print張form出嚟俾佢地咪得囉!
Jo: 咁咪同我地email講果d唔同囉!...
對話幾轉後, jo話: 寫啦, 你d計仔用唔到啦今次! (implied: 唔好再反抗!)
寫好後攞過去sm度, 講番佢知咩事後, 得到一個我最想要的答案…
Sm: 唔駛寫啦, 你就咁print俾up左果d咪得囉, 你寫得嚟都遲啦!
嗯嗯!! 我都係咁諗!!

食完飯回來144同我upgrade疴彿士淩柒, 一坐低就係咁摷我d野
由枱面摷落櫃桶, 再摷埋個櫃, 越摷越多,
於是我話: 你再摷就摷到d唔應該摷到o既野架啦吓!
說時遲那時快, 已經俾佢摷到 =.=”
然後問:咁你會唔會 xxxx? 有冇xxxxx? …… (十幾廿條問題)
嘩你好煩ar!.. 咁想知問你老婆啦!
裝完 07後之後趕佢走, 發覺俾佢煩到頭都痛埋…

放工同jo 同144去永安, 144你真係好煩呀 XDXD
同jo一路行一路扮野兜把扯落去

>>March 16, 2009 at 1:42:35 PM GMT+8


2009 年 3 月 14 日 星期六 【晴】

尋日姨媽打來, 通水話今日阿媽生日
但諗下, 佢都唔會出街食架啦!
但姨媽講得又唔可以唔做下野, 費事一陣姨媽問起阿媽乜都冇好似唔係幾好!
於是日文堂後打俾sherman, 知道佢今晚都返屋企食, 咁就買個cake, 係咁依提下啦!

由yukari知道我會買cake, 到我買完果刻, 佢都不停remind我: 切6份易過切5份架!
我屋企得5個人咋喎! 『淨番一份我幫你食!』 !!!

dinner後食蛋糕, 同家姐講左呢個6份的事
大家都話: 好呀! 切多份俾佢啦! 我地都係每人食少少架啫!
吹完蠟燭, 切好6份, 搵左個盒入住yukari果份後就打俾佢...
你係咪食呀?『我出左門口啦! 唔食啦!』
你玩我..........................................

>>March 15, 2009 at 12:28:03 PM GMT+8


2009 年 3 月 13 日 星期五 【晴】

冇乜野做, 搵左個新game玩

再冇乜野做, 上mytv, 睇美女廚房,
每次睇fiona煮西檸鴨都好開心
睇過接近10次但每次都依然係咁笑!

>>March 15, 2009 at 12:30:03 PM GMT+8


2009 年 3 月 12 日 星期四 【晴】

2009/3/13
你好得閑咩? 又摷番2個月前d野嚟問
點記得呀大佬! 你自己望住部腦就自己摷啦 =.=””

『其實阿芝讀咩架?』
『我唔知喎, 你自己問下佢囉! 不過你問佢佢都唔知自己讀咩!』

同事叫tea
送貨店員:冇咖哩角,轉左薯條呀呢個… … 頭先打過嚟同佢『薜』話(說話)過,通知左佢架啦!
同事: 你幾時有打過嚟同佢『薜』話過呀? (一模一樣的語氣) 扮哂野你地都冇打過嚟!
於是打落去搵老闆娘…
老闆娘: 咖哩角唔靚呀, 所以轉左薯條俾佢
同事: 你轉都要問下人要唔要先得架! 你唔好攞個义飯上嚟??
最好笑的係,同事可以完全唔笑,但我地幾個旁聽的o係度狂笑 XD



**************************
2009/3/12.
變態的Miss Twenty-two!!
"你唔好以為你唔睬我就可以訓覺!"

Day dreaming
- 聽完唔記得自己mark低左, 又走去問番sm
- 做漏/錯野

爆笑
170: 咦? 仲未見到個 xxx, 再揭高d
>> 可能縫埋左一齊呢 XD
- - - - -
144: 佢一定係香港居民, 你睇佢背脊有3粒星

dinner w/ Vincent, 鋸扒去
因為知道雞扒好食, 於是老點vincent叫雜扒, 自己叫雞扒!
其實我只係對腳攰, 而唔係個人攰

近來近來近來, 越來越唔想講野!
Both aspect -> 講多句都嫌o徒氣!! 選擇見到 / 聽到冇都唔俾反應
呢個應該係最好的approach!

>>March 15, 2009 at 12:30:28 PM GMT+8


2009 年 3 月 10 日 星期二 【晴】

recept SL
攞正牌 "安排" d出街同事邊個去邊, 只係依然俾人恰, 去左成朝都仲o係油塘!
因為坐左出去, 冇開msn, 到下午悶到爆的22忍唔住打來問:你做咩唔返工? edmond又冇online, 大夫又唔理我, 好悶呀! XD

sm問: 有冇問KC收到未?
我: 有, 星期6收左啦!
sm: 哦, 咁得啦
然後走左... 唔繼續問啦??

office 07 installation next week, briefing 表面上話144做,
但原來佢冇用過. 反而我屋企一路都用緊,
本星期功課係用熟個07!

尋日同今日都有用姐姐的手信
好後悔點解要用個咁高的樽去左d cream??


2009/3/2 Day 4 三亞 -> 香港
- 行程的最後一天, 朝早見到22換牛仔褲先起.. 係喎! 返香港會涼d喎! 仲諗住繼續著短褲添!
- 參觀埋水晶場同椰子手信, 去機場
- 11點去到, 望到個航班牌, 得1315 一班機only =.=”
 d 海關仲要出哂去食飯, 冇得check-in!
- 影大合照
- 入得閘 check-in完寄埋行李, 再坐埋一齊玩UNO等上機
- KA651, 1315起飛, 我地返HK啦
- 好肚餓, 但飛機上又只有餅同果汁…..
- 勁大霧, 以為自己o係雲層之中, 直望到海中心隻貨船已經有手指咁長先知已經飛到好低!
- 落機前一刻, 22經過駕駛室, 突然問機師可唔可以入去參觀, 鬼佬機師勁nice咁話可以, 我跟住入 個俾空姐截住話唔可以太多人, 但鬼佬機師話冇問題,企起身讓佢個位俾我坐, 仲幫我同22[手查]機影相!
- 落機… 好凍呀大佬! 由三十度變廿度都冇! 我仲著住對拖鞋!
- 幫candy仔買免稅煙
- 買完攞行李, 大夫幫手, 因為佢怕左我又攞唔切 =.=”
 我地攞哂行李, 杜生仲等緊… 等ar等, 見到個牌寫住輸送帶number的, 我話佢個行李o係度, 佢話: 再嘈我攞你上去轉呀啦! XD
- 散水, 大夫車我地去青衣食野先, 行緊青馬橋發覺我地多左袋野! 有包免稅煙的!
 大嬸諗: 有免稅煙, 袋野應該係gigi的!
 gigi見到個duty free shop袋就諗: 我包免稅煙o係backpack, 可能係我買完去toilet時佢地又走返去買野嚟
 然後22認得… 袋野杜文澤架!!!!!!!!!!!!!!!
 =.=”””””””””” 打俾領隊… 攪到大塊田同杜生鬧交!
- 青衣城先適應番香港的節奏and人流, 食完野fluffy帶我地返屋企!

行程至此完畢 祝君旅途愉快!

>>March 15, 2009 at 12:30:42 PM GMT+8


2009 年 3 月 9 日 星期一 【晴】

candy: 因為你都有閱讀障礙囉!~

SM放埋今日, 第二日冇王管, 但好好好眼訓!
雖則話想搵野做, 到jo叫我幫佢convert tiff做pdf時又10萬個不願意!
不願意係因為唔抵得佢連咁易的都唔識!
最後 -> 『我教你convert!』 implied : 下次唔好再要我做呢d task, 唔該!
繼上次話唔識scan野而要我scan後, 另一個叫極都唔願做的東西!.

聽日, sm一定叫:追下KC份MA幾時俾得番我地! 諗下都覺得煩
呢d事, 已經唔只發生過一次!

放工,同148去delifrance,買完一落樓下就見到有182
巴士未到站,掛住打緊sms俾人
打打下上車,一嘟.... 點解$19 o既????????? 唔係$16咩???
問司機: 唔係182咩呢架?
司機: 681p ... =.="
極樣衰地落車
原來後面果架先係182,又嘟多$16返屋企........


2009/3/1 Day 3 三亞
- 今日full day在三亞! 因為團友們想留長d時間在亞龍灣, 令朝早行程變得奇怪!
- 8點幾發o牛豆食完早餐,去白鷺公園
 車程途中太攰,話訓就訓,完全唔知搭左幾耐車,訓醒一落車就想嘔!
 公園內自由活動, 但我地13個人都係集體活動, 一齊行一齊玩!
-然後去左大東海stay 1hr,落車後發覺冇野好行, 個beach人又多又唔多靚, 於是改去行附近的shops / supermarket
- 意圖去百貨公司睇下有冇AESD, 但supermarket後已經冇時間!
- 橫掂呢餐係自費, 團友們想自己睇啱邊間就入去食, 但俾領隊導遊阻止, 原因係怕我地食完有咩事!
 『車番你地去我地指定的團體餐廳, 睇下menu先, 唔啱食你地先自己再搭的士去第二度食啦, 我地旅遊車唔可以車你地去第二度!』煩………
- 一行13人, 11點幾坐低, 冇人肚餓, 想話去到亞龍灣肚餓先食野, 導遊又話好貴!
 13個人叫左1碟炒飯, 1窩雞蛋麵, 1碟菜就算!
 Ps: 雞蛋麵 = 公仔麵 + 蛋 …. “好味”到ar…
 呢餐自費每人12定13RMB!
- 食完去亞龍灣, 想試玩海底漫步, 但今日維修! (這是我的命運!)
- 大塊田話不如一齊坐觀光船, 但最後聽到d comment唔太好都係冇坐!
- 冇得玩, 咁同大夫大嬸, 任太同大塊田去hotel坐下, 入到holiday inn, 一坐就坐好耐傾偈
- 坐完呢間, 再過對面間hotel, 同大嬸食左個ice cream同甜品, join番潛完水的人,
 識游水的出哂海度玩, 唔識游的我就玩沙and浸腳, 沙勁fine grained! 正!
- 離開亞龍灣去free的腳底按摩, 怕痛關係, 選擇同小妹妹打機!
- dinner, 又帶番我地去食lunch果間 =.=”””
 今餐食東南亞風味餐, 竟然係幾日以來最好食and食得最飽的一餐!
 最後一餐一團人食飯,大家都好high咁!
 突然因為”大隻基”, 講到”從那天起我不辨別前後 從那天起我竟掉亂左右”, 杜生話唔記得第一句, 唔緊要, 我地記得! > “不知道為何你會遠走” !!
- 返hotel前去茶博士, 試左個ok好飲的苦甘露, 夾埋一齊買抵d,
 因為聲稱對喉嚨好, 於買多盒送俾我地親愛的姐姐做手信!
- 返到hotel, 想睇人唱歌, 但原來只得星期六先有…唯有返房放低d野, 成班又落泳池開p!
- 因為dinner時未飲夠, 杜生買左啤酒同汽水一齊飲, 一路飲一路玩UNO, 但杜生因為『代溝』關係玩左一鋪就投降唔玩
- 玩完落水, 今日last day啦, 唔想再整浸套泳衣入o急, 所以死都唔落水!
 22好怕我會凍親, 係咁叫我一係上房攞番件褸, 一係著住佢件浴袍先, 但我冇濕過其實唔凍!
- 繼續返大夫房玩, 開msn同表哥講左幾句, 再返房攞齊野去大夫果邊沖!
 明明入去前佢地仲好靜咁坐o係度食下野睇下tv上下網, 但入到去除左聽到佢地數123影相之外, 仲聽到呯呯聲!
 我諗: 攪咩呀? 唔通我有幻聽? 又唔通我撞鬼聽到d唔應該聽到的聲音???
 沖完出去, 又坐番哂原位海哥繼續食野睇電視, 大夫繼續上網, 22同大嬸坐o係度唔知做乜!
 原來4個加埋過百歲有多的人頭先o係度玩跳床!!
- 搗亂完大夫間房, 同22返房執野, 發揮小宇宙將d野塞入o急!!!
- 坐車坐到怕, 今日聽到車程係9個字, 大家都覺得”濕濕碎”!

>>March 15, 2009 at 12:31:23 PM GMT+8


2009 年 3 月 8 日 星期日 【晴】

sm放假, 冇王管的第1天
lunch 前過了jo那邊看新server的東西, lunch後繼續
講哂之後2個坐o係度靜左1分鐘, 大家都坐o係度發呆望住個mon
無聊nad無言的1分鐘過去後, 問jo: 咁我地依家點呀? 一齊o係度扮諗野呀??
Jo: 不如我地訓一陣先 =.=”

約左candy仔食飯,俾番d手信佢,由沙田食突然轉左去九龍城食牛肉餅
再聊埋大夫大嬸一齊食,多d人可以叫多d野食!~哈哈!
食完先7點9,平時我呢個時間先返到屋企!
咁早,食埋個糖水!
歸家去!

2009/02/28 Day 2 海口 -> 三亞
- 因為全團agree唔去五公祠,於是可以晏d先集合,訓多陣!
- 離開呢間好靚的hotel, 訓醒拉開窗簾的一刻… 嘩!!! 好大個海景呀!!! 尋晚咁夜返嚟真係o徒哂!!
- 早餐, hotel雖靚但好多鳥蠅! 見到任生, 目無表情, 右手拎住杯野o係度飲, 但左手機械式地撥鳥蠅! 笑爆!
- 起程再坐near 5小時車返三亞, 途中先去一個賣玉石的地方,
 導遊講明: 你地最好唔好買野, 一係買左唔好同我講! 因為佢地sell野的手法有問題, d野又好流, 但基於”政治任務” (“自由國度”外, 另一個遊程之中經常提起的terms!), 要帶你地去! > 明白!
- 入到一間房, 有個女仔入來, 知道我地come from hk後, 叫左個老總, 又係hk人來打個招呼
 然後呢位hk人好老實咁話: 呢d”處理”過 (即係假野), 我都唔想賺你地錢! 不過如果你地想買d戒指返去留個記念, 就買呢d啦, 100蚊一隻啦! (原價500-600RMB)
- 但最尾都係冇人買, 大家都好乖咁記住導遊講的說話!
- lunch, 去左博鰲食 (食普通野)! (到呢個moment先知係地方名, 一路都以為係一個經濟會議的名字!)
- 同杜生講: 今日我覺得你似黃家強!
 連杜生個女朋友(我地叫佢做大塊田)都話似 XD
- 加遊博鰲, 呢度自費入場, 但都抵!
- 坐船仔去左個大沙灘, 一邊係咸水, 一邊係淡水, 但沙coarse grained .. 好拮腳!!
 又但係風景超靚, 不停同22唱 “歐陸色景緻在對岸” 同 “我的今日不一樣 可在沙灘細唱 又享受動人日光” … 勁啱feel!!
- 坐船離開, 開始出太陽, 好熱~ 個天對我地唔錯! 頭先仲陰天, 唔曬之餘仲有大量海風!
- 繼續返三亞, dinner@大東海附近, 食4大名菜 (文昌雞, 加積鴨, 山東羊同和樂蟹), 自費每人100RMB,
 但大家comment係: 我地平時o係hk都係食呢d! >> 只怪hk太多野食!
- 因為食唔飽, 好多人都request買杯麵, 司機停左o係個聲稱唔停得車的地方俾我地落去 (又話自由國度?!… ) 因為係自由國度關係, 我地決定near 10個人一齊過馬路!
 極快買完後上車, 唔知係咪因為我上車先, 俾司機鬧, 話once抄牌要俾RMB200, 但我冇理到佢!
 如果唔係我, 而係杜生上車先, 一定問候哂佢全家 =.=”
- 轉hotel, 住三亞灣海邊海航酒店度假區, 其實都唔錯的, 只係因為第一晚果間太outstanding, 相比之下呢間先冇咁好!
- 等check-in, 先見到有4隻大字:天空海闊
 同22立即對住杜生唱: 今天我 寒裡看雪飄過…
- 餐廳有人唱歌, 成班好奇去睇下, 睇睇下我地5個fans癮起, 由原本離遠望落去 -> 嗌落去點歌 > 再走埋落去台前面聽 > 最後同22上埋台唱歌!
 揭佢本書點歌, 成本書得3-4首中文歌only, 最後同22揀左姐姐都翻唱過的”後來”上台唱!
- 同前一晚一樣, 一樣係除左大夫大嬸之外, 其餘11人落哂泳池玩
- 22下令要我學踼水, 杜生教我”味”水, 但一浸過耳同鼻就好驚, 最後成功浸左個頭入水2-3次only
- 返去入大夫房搗亂and食麵!
- 返自己房, 同22好似當正自己會o係度住好耐咁恣意摷哂個o急d野出嚟!

>>March 15, 2009 at 12:31:49 PM GMT+8


2009 年 3 月 7 日 星期六 【晴】

今日有同事結婚,初頭以為個個同事都去,
好彩尋晚講過下,原來佢d o靚都唔去
咁我唔去都唔係好過份啫!


2009/02/27 Day 1 香港 -> 三亞 -> 海口
- KA650,1050起飛,帶著我們向海南島出發!
 因為遲到,領隊打來催,大夫踩盡110KM/HR往機場!
- check-in好,入禁區食早餐,食了個腥味魚柳包!
 算!上機再食!點知得餅乾 =.="
- 經過個半小時左右的機程,海南島你好!我地到啦!!
 不過呢度好熱, 熱到一攞番行李就立即換件短袖 =.=’
- 攞行李時, 揭得個牌睇下係咪自己時, 件行李已經走左, 好彩大夫立即幫我攞起 =.=”
 領隊形容呢度是”自由國度”,即係司機唔會跟交通規則[手查]車,千叮萬囑我地過馬路小心d!
- 午餐(海南風味餐)過後,長征往海口!
 途中因為兩餐自費餐及加遊地方,加上團友間未熟絡...出現問題!
- 吃中午飯時與22提過『玩味』及『燈牌』呢2個詞語,到埗數小時內即被揭穿”同學”身份!!!  團友杜生(因為樣似杜文澤)無啦啦問:你地fans嚟架?
 然後唱:一起高歌吃喝玩樂一把聲音說我寂寞一分半秒只想跌進幻覺
 一聽到.... 呆左....大家有默契地帶他遊花園,自此之後我們5個人的關係,對其他團友來說是很神秘的!哈哈!
- 往海口途中參觀了興隆咖啡場 (無聊sell野場) and 熱帶植物園 (更無聊! 仲要自費RMB90入場!!!)
-熱帶植物園, 體現另一自由國度, 導賞員拋下一句: 『我都怕曬!』 然後走左!
- dinner, 食普通野 : 一團13人坐埋討論行程問題,任生(唔係姓任,而係一位很funny, 很任性的先生!)引領成團人make decision, 決定唔食黎家菜(因為冇人敢食野味)
- dinner後返hotel, 可能俾我傳染,司機行行下唔識路,要去油站問路 =.="
 10點幾先到hotel (海南西海岸溫泉渡假酒店), 但溫泉唔知收11定12點, 唔理! 照換泳衣浸溫泉!!
 一團13人, 除大夫大嬸外, 其餘11人都落左嚟浸, 好開心咁吹水傾偈,同時同杜生講:我覺得你好似杜文澤!
 得到其他團友和議!
 呢一晚同團友們玩熟左!
- 浸完回房, 間hotel超靚! 早知唔去熱帶植物園, 早d食飯早d返hotel好過!
- 點幾,玩完, 敷埋mark同22終於捨得去訓!

>>March 15, 2009 at 12:33:54 PM GMT+8


2009 年 3 月 7 日 星期六 【晴】

同事104生日,大家去左太子一間CAFE又食又玩
除左card game外, 仲有一個玩bb遊戲!
丁bb俾我地傳左2rounds之後攰到呆左!

DSC02408

DSC02412

>>March 15, 2009 at 12:33:22 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132729

Design & Scripting by ShowHappy.Net