寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2009 年 6 月 6 日 星期六 【晴】

2009/6/7
星期日都俾我搵到醫生睇! 勁!!

**************************************************************************
2009/6/6
嘩.. 一起身, 喉嚨好痛, 又熱熱地咁...
咦? 唔通俾sm傳染左??
不過唔理! 照出去玩左先算!

早場先同22, 餅同fung去"行山"
好熱好熱...

早場完左到下場唱k, 終於冇全場姐姐
但又話有活出生命, 但最後都係冇
原來要blanklist的唔只淘大果間, 應該係全線california red!!! 過份!!!
話唔想全場姐姐, 但你理得我唱唔唱呀! 總之我要活出生命 XDXD

原來同22出街, 會撞見好多"22"架! 上次同佢食野又攞正個22號牌之後,
今次去唱k又係22號房 =.=" 22號房正過上次果間!!

唱唱下諗起.. 搵下jo先
咦!!!! 佢又喉嚨痛喎!! d病徵仲同我一樣!!!
仲唔係sm傳染我地?!?!?!!!!!!!!!!

dinner @watami
好想冇食過啦!!!
食完聽uncle同22吹水, uncle由89年講到依家, hahaha!!!

>>June 7, 2009 at 4:54:50 AM GMT+8


2009 年 6 月 4 日 星期四 【晴】

2009/6/5
朝早jo msn上group了我, 144 及148, 宣佈一句: sm發燒今日whole day 唔返!
Wa! 咁益我地呀?!
Then大家開始話: 我都好似有d唔舒服, 我諗我要返屋企隔離1日! XD
成個朝早就係non-stop msn玩, 148同144仲o係msn畫左好多公仔, 好好笑但又唔笑得出聲,
最後jo打過來一齊笑 XDXD

***************************************
2009/6/4
20年lu!
20年前讀緊幼稚園, 返學途中阿媽教定,老師問起天安門的話點答
但其實我已經唔記得最後老師有冇問 XD
只記得阿媽教的答案中有呢d字: 人, 坦克, 火 ..

今日d野濕濕碎碎
某間公司的letter head用哂, 但好耐先用一張, 一印又嚟500張太多
Sm叫”自製”!
Yes!! Font, colour同排位迫真到自己都覺得好好笑 XD

放工dinner w/ yukari + 紫樺食satay king
張枱好好笑, 啱啱好3個位 XD
食完時間尚早, 去Knutsford Terrace飲野, 我想飲多次Pina Colada, 但呢度冇 =.=”
都係上次CWB果間好D :P
3個女仔Non-stop傾偈, 由6點幾見yukari開始係咁講講講, 講到11點9返到屋企…
由返工野講到如果死左之後想點攪
同yukari一樣.. 『唔好呯呯嘭嘭, 真係俾你嚇到醒左! 唔好o係度跳舞, 耍功夫破地獄! 唔該靜少少, 我會上天堂的 XD 』
同埋唔該放我落海, 以前唔識游水, 死左都俾機會我游下! 而yukari都係想落海...
紫樺: 咁你2個咪又可以一齊囉到時!!
gigi: 係呀係呀!!! 一齊去玩啦~
yukari: 相遇之後一齊去北冰洋! 但點知gigi又盪失路...
紫樺: 游游下見到非洲... 之後就要報夢要2個指南針
XDDDDDD

仲有我要粉紅色玫瑰, notebook連上網設備, mp3, 仲有叮噹的竹蜻蜓 =.="
『可能你家姐都知, 會燒哂姐姐d碟俾你!』
『但燒燒下可能有人話: 小姐唔好o係度燒垃圾呀!』=.="""
(但紫樺同yukari驚我回來搵佢所以拒絕了要隨意門的要求 =.=" 算啦咁...)

講到喉嚨有d涸 =.=”

>>June 5, 2009 at 9:41:46 AM GMT+8


2009 年 6 月 2 日 星期二 【晴】

終於明白點解有d人會每轉一份工都轉一次英文名!
可唔可以唔好再迫我地去迫人地為左你間公司仔嚟改T&C?
講出嚟都覺得樣衰
d T&C睇到好攰, 今朝頂唔順要閉目養神幾分鐘!!!

tax letter document preparation
炆到144過來叫我打字都彈番俾佢自己打 =.="

>>June 3, 2009 at 2:50:11 PM GMT+8


2009 年 6 月 1 日 星期一 【晴】

edmond: 嘩! 我地一路飛的都一路驚你打來話佢出左嚟走埋啦!
我地趕到錢都叫司機唔駛找 (找都只係2蚊), 司機見到我地咁趕, 仲問我地駛唔駛爬頭,
不過22佢地啱啱撞完車, 所以叫司機安全第一, 其次要快!! XD

又收到另一份政府問卷... 又沒有最重要的句子, 看過一遍後report to sm:
冇話自願性質, 打去過可唔可以唔填佢又話會有人上嚟收, 個人仲會上嚟抽sample, 要俾同事d資料佢! ... ...
sm: 咁又話可以自己填完咁寄?
gigi: 係呀! 如果公司得1-4個就得!
sm: 咁你同佢講我地公司得1個人, 其他全部炒哂啦
gigi: =.="""""

一日睇左3份contract的terms and condition...
144又1張a4放大到變成一張a2俾我睇
我係咪要多謝你???

轉broadband service provider, 無啦啦開會又要我入去, 我連轉provider都唔知 =.="
都唔知入去做乜 ..

>>June 2, 2009 at 3:14:12 PM GMT+8


2009 年 5 月 31 日 星期日 【晴】

170通水, jo的談破裂, 全日都唔敢刺激佢 :s

同sm好多無聊野今日
1. 試影印, 2個加埋大過A4 size的信封, 想縮印做A4, 但唔知點解攪左5mins都唔得
最後叫sm: 放棄啦! 分開2個copy la!

2. 打ir56F 報稅, 打完有d之前打錯的要用膠紙痴番起... 行過sm問:攪咩呀你, 又學我痴番起d野!
gigi: 唔會穿架啦今次! (上次痴番d字出來時整穿左要再打過一張新的)
sm: 穿左你咪再打過囉!
gigi: 唔打!!

3. 又中政府的問卷調查
gigi: 又中...
sm: 有冇最重要果句?
gigi: 有! (自願參與)
sm: 咁file左佢!
聽都唔聽下份問卷問乜 .... XD

>>June 1, 2009 at 3:33:46 PM GMT+8


2009 年 5 月 30 日 星期六 【晴】

2009/5/31
『12點啦!! 仲唔起身!!!』
12點?? 1點半我要上堂啦喎!! 最大問題係連書都未溫 :s

係尋日玩得太激, 還是感冒了?? 今日周身都骨痛 =.="
h1n1??? 尋晚taeget person話7月先係peak喎!
隔離7日, 咁尋晚target person算唔算係緊密接觸?
target person連同成班同學要一齊入隔離營喎咁! hahaha!!

***********************************
2009/5/30
表哥host的釣墨魚活動, 叫埋了22, fung, 阿餅同uncle
好叻呀今次!! 打破舊年半條紀錄, 我釣到2條呀 XD
而表哥... ... .... ... oh no~ keke~~
今次好玩在真係望住d墨魚嚟釣!!
但最後表哥都... ... ... wahahahaha!!!
全船釣到40幾條墨魚呀 XD
uncle好威咁釣到6條, 爭d就7條架啦其實!!
22就後來居上, 臨尾俾佢一口氣釣3條!!

大家成晚都記掛住遠方的紅磡, 我們會趕得切嗎??
預計紅磡11半散場, 但我們10點8還在西貢海中心, 大夥兒compromise飛的出去,
超級好人的的士司機好幫忙, 去到最最最近紅館個地方俾我地落, 仲祝我地好運!
(雖然佢唔知我地target搵邊個, 佢應該只知我地趕住過嚟搵人!!)
上左車打俾edmond同佢講: "去紅館呀快d!" 但收線後諗, 佢會唔會以為我地玩佢?! ...
yo~ 最後11半趕到去紅館!! 去到好似10mins都冇就搵到target person啦 XD

好好彩呀大家同學今日都!!
好彩一係22佢地入西貢時撞車但全部人都冇事, 阿餅仲爭d變成真正的"柿餅"
好彩二係大家釣墨魚都有收獲!!
好彩三係咁都俾我地搵到target person XD 勁驚佢就咁上車, 好彩佢知我地o係度就走過嚟!!
好彩四係明明釣緊墨魚時好頭痛, 但上左岸, 搵完target person竟然完全一d事都冇 :s

>>May 31, 2009 at 2:53:36 PM GMT+8


2009 年 5 月 28 日 星期四 【晴】

今朝趕到趴街..
d電腦好似知咁, 144一放假就會有事
死人tadelink又開唔到, 最後 144 msn+電話遙控我同jo入server房攪,
佢再自己打去hotline攪..

又衰在, 今日有新人report duty
未試過做完orientation, 新同事埋位已經11點 =.=”
為新同事打左一堆不同的form, info 之後先諗起,
今日29號.. 即仲要出多張cheque俾佢出人工,
問sm駛唔駛, 得到一個滴汗的回覆: 下午先啦, 可能佢做完半晝就走呢!
=.=””””””

其他仲包括好趕的tax要出街俾auditor, 係要今日之內
同埋提先記得做的RMB ExRate…

尋晚臨訓同170講電話, 講番前晚去完144度之後jo的事, 攪到我突然間好 worry jo,
真係拍戲咩, 傾唔掂o係個馬路中心停車就開門落車走 =.="
知道佢聽日要攤牌講數, bye bye前專登同佢講: 有咩事打俾我地呀!
亦發覺170同144, 真係好有義氣! 通宵等and陪jo到第二朝11點先返到屋企!

上9樓吞pop時睇到... 邊個文盲連公司名silicon都串錯??
DSC00313

>>May 29, 2009 at 2:44:07 PM GMT+8


2009 年 5 月 27 日 星期三 【晴】

2009/5/28
今天約了yukari整野食!

紫樺今日問: 你2個, 有冇諗過是但一個結婚先的話點算?!
唔知喎! 不過睇個勢, 應該會係yukari結先 XD

食完PIZZA HUT去買材料, 去YUKARI屋企整
YUKARI媽話: 你兩個好似D幼稚園學生上堂玩整野食咁
yes! 我都覺得好似 XD

我覺得我今日幾叻 XD 諗到個方法坐熔d朱古力 XD
P1030550


**************************************
2009/5/27

今日成日整tax letter 的東西, 因為courier charge完全唔想再掂 =.=”

今日公司炒人, 炒左個我覺得幾乖的女仔
唔通真係因為『亂攪男女關係』而fired??
“亂攪” 呢個terms又點define???

Lunch叫m記外賣, 因為我想要開心樂園餐個時光機,
但原來外賣冇得揀, 俾左個多啦美我
我唔要多啦美呀!! 至唔鍾意就係呢個!!!
咁啱另一同事去m記, 幫我1換1換番個叮噹回來
但都唔係我想要的時光機 :(
算! 諗住攞去第二間m記再換! 但點知放工唔記得帶走 =.="

放工同jo同170去探144個丁bb! wa! 肥到冇頸啦丁bb!!
好得意ar XD
144老婆講左咁耐以來最啱聽的說話: 我都唔明點解個老豆衰但生個你咁得意!
yes!! that's our point!!
原來144樓下有巴士返沙田, 訓醒3覺先落車 =.="

丁b! 你又大舊左好多啦!!
IMG_1670

丁b唔好跳住, 俾我地影張相先得唔得?! ....
IMG_1671

IMG_1701

IMG_1653

阿b! 反擊啦! 幫我地報仇!!!
IMG_1704

**************************************
2009/5/26

YUKARI, 今天開工大吉了 XD

Courier charge繼續, 又俾sm捉到正一正計錯數 :s
原本有d交得都唔敢交住, 每計一次都發現上次計的有問題
『你唔好再跣我啦吓..』 Sorry ar, 我唔想架..
然後一齊睇緊點計的時候,
可能佢都睇唔明做乜, 拋低一句: 咁你慢消化下, 咁就走左

放工jo好緊張bf會唔會突然o係樓下出現等佢, 因為今日拍拖8周年
最後都冇, 同144陪佢食飯啦咁, 見佢咁慘, 成日係咁等電話..
去左cwb食rice pizza, 幾好味~
食完jo話要去飲酒, 又陪佢去
我同144都話, 不如你打俾佢啦 (雖然我2個尋日都有份撥火 =.=”)
點知jo一句話: no! 佢d大男人, 我唔會打俾佢!
飲左杯Pina Colada+半杯Tonight shooter,又全身紅唒, 即係又唔返得屋企住,
呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味, even係shooter XD
Hea多陣已經10半, jo諗起上次飲完要同144送我返屋企..
Jo:『又係我同你呀!』
144:『我地都係唔好送佢返去啦, 唔係俾佢家姐認得, 你地又同我阿妹去飲酒!!!』 XD
但ok喎今次! 除左坐車時真係有d眼訓之外 XDDD

>>May 28, 2009 at 2:12:34 PM GMT+8


2009 年 5 月 24 日 星期日 【晴】

2009/5/25
一早回來聽jo訴苦, 予其俾144踼爆咩事, 佢揀自己話我知發生咩事先!
好似拍戲果d情節咁, 真係有男人會咁做 =.=”
男人小氣起上來, 真係可以好好好好小氣架原來!!!
姐姐話唔好嫁d衰男人, 應該係話,連d小氣o既男人都唔好嫁,
未嫁已經咁, 嫁左仲得了 ..
有時會有d嬲jo有時明知我俾人屈都唔幫我唔撐我,
由得我食完死貓之後先嚟同我講話佢知唔關我事, 但完全唔會幫我!
但今日見到佢眼都腫埋, 又覺得佢好慘 :s
為左[乙水]番佢開心, 大夥兒陪佢食佢至愛的burger, 雖然都於事無補!

成個下午都一路做野一路同22 msn
玩到頭都痛埋 =.=”

成日掛住玩, 完全唔記得要call番個crown箱出嚟, 俾炸型了 =.="

無啦啦又要切courier chart
上次切完document, 今日話要皮料, 七七八八之後無啦啦話: 其實仲有machine 都要!
=.="


*************************************
2009/5/24
1點左右時突然間好大好大雨, 於是同yukari 同ra san msn上研究今天的日文堂點好…
Ra : 黃雨啦
Gigi: 咁上唔上呀?
(大家都沒表態... 話題給拉開到其他東西, 包括手提電話 =.=” 拉扯幾句後再問)
Gigi: 點呀, 好大雨呀依家, 出唔出門口呀咁??!!
(因為覺得大家好似唔太好意思話唔上堂, 於是改變用字問大家出唔出門口, 點知..)
Yukari: (懶... 懶... 扭...)
Ra: (懶懶...)
Gigi: =.=”
(突然間阿ra講了一句.)
ra: 我今堂要交學費
Yukari:執書包上堂去!
=.=””過了一會yukari再問: 有冇執? 點知我同阿ra都冇意慾去執野上堂
日文堂就取消一堂…
再傾到其他野, 阿ra話皇都打邊爐好正…
就係咁, 堂就唔上, 但夜晚3個人又出左嚟打邊爐, 超滴汗!

>>May 25, 2009 at 2:06:04 PM GMT+8


2009 年 5 月 22 日 星期五 【晴】

因為表哥職業病發作, 令今天玩唔成的釣墨魚活動可以延期
(雖然下星期六暫時看來都是下雨天 =.=")

dinner w/阿媽and阿大家花園餐廳,
食完再同家姐遊左陣商場先歸家
睇到勁歌eason清唱 七百年後... 好正ar.......

>>May 23, 2009 at 12:53:18 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 


ClOsE tO yOu

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday!!
>>December 24, 2022 at 12:42:21 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2016 at 11:50:54 AM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2015 at 6:00:40 AM GMT+8

Hi,Gigi,happy bi
>>December 24, 2014 at 12:42:25 PM GMT+8

Happy birthday,G
>>December 24, 2013 at 3:47:10 PM GMT+8

Happy birthday!
>>December 24, 2012 at 6:13:44 AM GMT+8

同慧嫻一齊去旅行咁好? <br>
>>January 29, 2012 at 10:24:25 PM GMT+8

Happy past birth
>>December 27, 2011 at 1:33:26 AM GMT+8

我&#21946; uncle
>>August 3, 2011 at 6:47:47 AM GMT+8

路過...無意中搵到呢度 jus
>>March 4, 2011 at 7:30:05 PM GMT+8

Happy Birthday,G
>>December 24, 2010 at 1:30:45 AM GMT+8

覺都未訓醒, 老豆同姑姐返&#2
>>November 28, 2010 at 4:52:04 PM GMT+8

你玩唉瘋玩到瘋0左.......
>>September 8, 2010 at 3:54:49 PM GMT+8

&#28857;解仲未&#352
>>July 26, 2010 at 4:07:25 PM GMT+8

哇,你想去新加坡找NEO??
>>March 31, 2010 at 3:47:43 AM GMT+8

咁應該食完之後將D皮整標本~~h
>>March 26, 2010 at 4:31:46 AM GMT+8

我仲以為妳會將個火龍果做成標本添
>>March 22, 2010 at 10:32:51 PM GMT+8

六點起飛......咁早一晚去機
>>March 6, 2010 at 11:31:50 AM GMT+8

BB講咩野衰野?
>>February 26, 2010 at 3:41:34 PM GMT+8

究竟,你有無回鄉證到最後?
>>January 19, 2010 at 3:44:03 AM GMT+8

"再正的是公司請" >> ye
>>January 16, 2010 at 1:25:20 AM GMT+8

都未到最後一日就寫回顧?妳唔俾最
>>December 31, 2009 at 8:15:35 AM GMT+8

表妹仔..原來係你霸住excle
>>December 26, 2009 at 1:04:33 PM GMT+8

Happy Birthday!G
>>December 24, 2009 at 1:27:22 AM GMT+8

呢排妳個日記,好多星星分隔線喎~
>>December 23, 2009 at 1:55:31 AM GMT+8

好&#21527;?近排。。。。
>>December 2, 2009 at 6:37:59 AM GMT+8

我有用過呢個term 咩??
>>November 28, 2009 at 8:00:56 AM GMT+8

煎熟的火腿都唔係好核突。 <br
>>November 25, 2009 at 1:43:06 AM GMT+8

你手指好返末呀?食印度0野小心傷
>>October 29, 2009 at 8:36:26 PM GMT+8

妳真係丫...一到十月就出小毛病
>>October 5, 2009 at 2:09:30 PM GMT+8

好彩我琴日下晝先送上門唧 XD
>>September 29, 2009 at 10:32:22 AM GMT+8

"係最最最初的RANDOM 呀"
>>August 20, 2009 at 6:20:06 AM GMT+8

妳連醫生專業守則裡面「Must
>>August 4, 2009 at 8:48:26 AM GMT+8

點解會有呢張相, 點影嫁AND你
>>July 27, 2009 at 2:06:07 AM GMT+8

hohoho!!!!你食完kfc
>>July 14, 2009 at 9:48:51 PM GMT+8

you are not so g
>>July 9, 2009 at 2:30:23 AM GMT+8

表妹仔..表哥仔都同你一樣偷睇左
>>June 30, 2009 at 5:22:05 PM GMT+8

好似係雯雯帶頭嫁喎, 我bk左一
>>June 30, 2009 at 3:30:20 AM GMT+8

我病到最重果時,就係會睇飲食節目
>>June 24, 2009 at 11:06:45 PM GMT+8

。。。好返未啊?你系唔系接触&#
>>June 16, 2009 at 8:01:38 AM GMT+8

講開Happy Farm,可唔可
>>June 16, 2009 at 7:16:01 AM GMT+8

妳地D對答,真係睇到呆左....
>>June 5, 2009 at 11:08:06 AM GMT+8

啊,即係o個句金句:「唔駛急,最
>>June 3, 2009 at 10:54:46 PM GMT+8

「上左車打俾edmond同佢講:
>>June 2, 2009 at 9:42:29 AM GMT+8

「呢間d野幾好, 好多都冇乜酒味
>>May 29, 2009 at 7:51:13 AM GMT+8

今次填完影印留個底,出年咪有好多
>>May 21, 2009 at 1:01:09 AM GMT+8

D鴨仔好得意喎,響邊度影架?
>>May 11, 2009 at 8:25:19 AM GMT+8

你覺得你o個個平安包好食嗎??
>>May 7, 2009 at 2:34:29 AM GMT+8

哇,乜妳戴口罩都唔夠,要戴面具呀
>>April 30, 2009 at 4:55:02 AM GMT+8

邊濫個話枝藍根用來預防ga? <
>>April 29, 2009 at 6:21:14 PM GMT+8

人氣: 132729

Design & Scripting by ShowHappy.Net