|
2003 年 7 月 1 日 星期二 【晴】
突然叫我去找梁愛詩問23條的問題,期間,老世L打給我話曾鈺成講了兩項建議,並簡略同我講曾鈺成講了甚麼,由於我當時在茶樓等候梁愛詩,所以現場是較嘈,而且我想再聽清楚D,所以叫老世L再講多一次,點知他說,「可能你唔明曾鈺成講甚麼,BUT ANYWAY,你聽左先啦!」駛唔駛甘講呀?
好HURT!我不否認我真的不是完全明白曾講甚麼,但也不用這樣!!
幸好,當日遇到新認識的星島實習人,訴下苦,還給新城和另一不知名的報館人士,話我同星島人當日由頭至尾的衣著、所用的電話、錶、電話的SCREEN SAVER等都是一樣。
>>July 20, 2003 at 3:55:00 PM GMT+8
2003 年 6 月 30 日 星期一 【晴】
特登話給老世知我想做7.1遊行,借d「疑」將例假星期二改為星期四。
今日其中一個職責是在銅鑼灣找不去遊行的人,講真,去得銅鑼灣的人都是去遊行。但都要找。做到想之際,竟然見到Ricky,開心死我,雖然他會遊行,換言之,他不是我的目標人物,但當在淒慘時,見到熟人,那種感覺是多麼的興奮。
>>July 17, 2003 at 12:04:41 AM GMT+8
2003 年 6 月 22 日 星期日 【晴】
難得放假。
>>June 25, 2003 at 2:44:57 AM GMT+8
2003 年 6 月 21 日 星期六 【晴】
經過昨日,我深知L先生對我的感覺是低冇可低。我擔心左成晚。今朝晨早出門口,去目的地近山頂。由於我唔知個目的地點去,又唔知上左巴士後何時下車。於是本應坐樓上的我,突然走落下層,以容易落車。
去到目的地,我跑上斜路,因我以為我遲到。
去到,冇端端有名蘋果攝記過來問我,「你為何晨甘早下車,都未到目的地就落下層。」我話我唔識落車麻。之後,我就向這名攝記,同另一名蘋果實習記者自我介紹,點知,他們不約而同說,「啊!原來你就係牛丸。」
我感到十分奇怪,點解佢地會聽過我個名。
我想下想下,我估一定是昨日那名蘋果G先生玩野,佢為何會令到甘多蘋果人知道我的大名呢??
究竟我同佢一齊搭的士,或做野時,做過甚麼,可以令佢將我的大名傳遍蘋果呢???
講番訪問一眾高官,我照住老世L先生的ORDER,問冬菇有關港珠澳大橋的問題,以讓我在L先生面前做番一樣佢或會欣賞的事。
怎料,當我做得好的時候,佢竟然唔返工。
世事就係甘,當你衰時,就永遠給他見到,當我做得好,佢就見唔到。唉!!!!!
超級樣衰,我訪問冬菇時,竟然給TVB播左出黎。救命,又影得我唔靚喎!!
還給我的補習學生亞媽發現,然後告知我的母親呢!!!!
>>June 25, 2003 at 2:45:25 AM GMT+8
2003 年 6 月 20 日 星期五 【晴】
今日去幫一個死人區議員做SHOW,點解我甘講?
話說,佢話關注柴灣區的蚊患,於是叫D食環署人去滅蚊。
我們一班行家跟住佢,佢一路行,一路同D街坊SOCIAL,又話「呀!我係***,我依家帶D食環署的人來滅蚊。」
原先我對佢都不是太反感。
但當我們巡完輪區之後,突然之間,落勁大雨,不但冇得避雨,仲要附近冇車搭,
個位區議員,同佢一眾同事,竟然自己搭的士走人。唔理我地。
華!!甘都得。太陽報記者不斷話,騙局!騙局。
之後,我們入左一間唔知係小學,還是幼稚園的學校避雨。
等左冇一個鐘,D雨差不多停之際,區議員出現,冇雨才出現,仲叫我們飲茶,我們冇甘傻,幫你做完SHOW,你就唔理我地,冇雨啦,又出現,想我地幫你繼續做SHOW,冇可能。
打發佢走之後,我便同我的攝記、蘋果攝記G先生一齊搭的士走人,我一心以為蘋果攝記G先生會在柴灣的士站放低我同我的攝記,但佢竟然車到我去公司樓下,不過可能因為有得'CAMP'錢,所以唔介意車埋我啦!!
搭車途中,我們閒談幾句,亦自我介紹。
返到公司,我的蘋果同學竟然打電話給我,問我同G是否有任何不和,或之類,但我否認,仲問佢點解甘講,我的同學便告訴我,話佢返到蘋果提過一個叫牛丸的人,我懷疑佢仲講左好多我的東西。否則不可能區區一個牛丸,可以在公司有野講。
本應好開心,但返到公司報料,又給老世L先生問左一堆我冇問的問題。唉!有冇搞錯,每一次都係給他鬧,成日話我應該問的問題我冇問。
我實在忍唔住。我唔係完全因為佢話我,而唔開心,而係覺得點解自己會唔識問老世要我問,或EXPECT我會問的問題。
我覺得好唔開心,我終於...還給我的同事BV知道。
總之一句講晒,我又在老世面前衰多一次。
至此之後,我發現我都係應該親近多D老世M小姐,而避開L先生,因為我鐘意M小姐會欣賞我,但我就永遠衰在L先生面前。
但我之所以這幾天都向L先生報料,是因為M小姐放假麻,否則我又怎會找死呢!!
M小姐,你快D返工啦。我好耐都未聽你讚賞的聲音了。
晚上,收ASSIGNMENT。老世L先生叫我明日去一個多官到不得了的場合。
明日會有羅范椒芬、梁愛詩、廖秀冬等等。
老世ORDER要問冬菇上星期五上北京,做甚麼,是否傾港珠澳大橋,老世L問我知唔這單野,我話我會找資料,佢不耐煩甘,簡單告訴我,繼而問我究竟知唔知誰是廖秀冬。
唉!你話死未,L先生已經覺得我連冬菇小姐係邊個都唔知啦!我估佢已經當我甚麼都唔知,連BASIC野都唔知了。我傷心到絕!!!!!!!!!!!!!!!!
我想我真的要避開L先生了...
>>June 25, 2003 at 2:45:35 AM GMT+8
2003 年 6 月 19 日 星期四 【晴】
今日去左訪問兩位曾經吸毒,但現在已改過自新的男士。
好好笑,我去到幢大廈搭電梯時,同一名男子一齊搭,他個樣成個社工甘,之後我們入到目的地--一間教會,他又同一些在教會工作的人打招呼,閒談,我一心以為佢係社工,又或者係教會的職員,我還同佢講左一堆野,例如問他做甚麼職位等,總之我問的問題是圍繞教會等東西。到正式開始訪問,我才恍然大悟,原來他就是我要訪問的吸毒人士。
OH!冇可能,他的樣子、身材、談吐各方面,完全是一個非常健康,非常正常,非常正氣的人,根本一D都唔似以前吸過毒。
於是我又不斷問左一堆問題,我覺得今次的訪問已經非常完滿,因為我認為我已問好我認為應該要問的問題。
不過返到公司,唔知點解,老世又會問我一堆我冇問的問題。
唉...
>>June 25, 2003 at 2:45:48 AM GMT+8
2003 年 6 月 18 日 星期三 【陰】
今日要訪問在SARS期間英勇救人的救護員,明明話有攝記跟,開幕典禮都完左,我還未見到我的攝記。
之後,一班得獎者接受我們訪問,我的攝記終於出現,原來佢就是我之前做垃圾蟲CASE時冇問佢個名的那位攝記。我做完訪問之後,當然要補飛問佢個名,費事老世又話我甚麼都唔問,點知佢唔肯講,仲玩我。而行家還說他鐘意玩弄實習添。
返到公司問人,知道佢叫F。
好奇怪,原來那天我去浩園之前,打給那名攝記,但他卻說他在大酒店的那個攝記,原來都係F,估唔到原來每一日我的攝記都是F。
點解F甘串唔講個名我知,又害我鷄手鴨腳又影相,又錄音,又抄NOTE,唔知做得邊樣好,又遲到,害我唔知有冇攝記跟,我都唔憎佢,是因為亞堅話F算是一眾攝記中的好人之一。
話說,當日,我打給身在大酒店的F(我當時不佑他是誰)問佢是否去浩園,佢否認之後,就叫我自己打給老世再問清楚。我當時並不覺得有甚麼特別。
但原來那一刻,亞堅也是在F隔離影大酒店,並且聽到我與F的對話,其後更表示,好多攝記唔會甘好人教返我點做。
我唔知你明唔明我所講,但總之有人話佢不是壞人啦!!
各位需要知道,很多攝記都不是好人,I mean不是仁慈的人,所以佢即使玩弄我,總好過無端端鬧我呀?!
訪問完一眾得獎者,一心想打給曾經讚我的M小姐報料,可惜佢唔返工,我只好向另一老世L先生報料,我以為我已經問夠料,點知...
我都唔知點講好,總知佢覺得我應該要問的料我冇問到。
寫個條稿又平,又悶,符合唔到故事中有故事的原則。
唉!真的很傷心,因為後勁不繼,不單只聽唔到讚美的聲音,還要聽到唔想聽到的聲音。
>>June 24, 2003 at 8:01:53 AM GMT+8
2003 年 6 月 17 日 星期二 【晴】
昨日影個幅相放到好大呀,正確來講,只是略為大而已!不過因為個題材實在太唔重要,所以只是放在港聞版最尾個頁...
今日目的地係浩園,之前明明話有攝記跟,我米晨早打俾老世問,繼而打俾個個攝記,點知他說他不是去浩園,而去左大酒店。我只好自己搭的士上去。
去到,等左好耐,一直都冇講野,因為人地成班行家,我唔敢埋去搭訕。
悶左好耐,亦自閉左好耐,終於有個part-time
CABLE哥哥走過來同我講野,我當然急不及待問他我個攝記在哪兒啦。佢好好人,幫我問行家,但班行家講左一堆我唔係好明的說話,個感覺仲要係好似佢哋正在笑我,同玩緊我甘。
結果我個攝記冇來!我唯有自己充當埋攝記。期間仲請教左太陽報的文字記者添!
做完之後,當個個行家都有專車坐之際,我就擔心緊我在連車(的士)都冇架的浩園點走好,真可悲!
幸好,太陽報記者叫我見到邊架車有位就上去就得。我最終就坐咗太陽車落山了!
返到公司寫完稿,給BV睇之後,她還在M小姐面前讚我寫的浩園稿好過之前寫個d稿好多。
夾埋俾人讚幅剪指甲相,我終於可以一嘗俾人讚的感覺了!
原來有人讚個種感覺係咁好,仲可以令我信心倍增,因為我成日都覺得我自己會做唔好,同做唔到!
我一定要維持呢個佳績,我會繼續努力。
>>June 25, 2003 at 2:45:58 AM GMT+8
2003 年 6 月 16 日 星期一 【雨】
17/6 (二)
明明頭兩日返工係有得跟其他人出去做野,但我第二日就要自己一個人去送死。
今日去左沙田政府合署聽垃圾蟲數字,我明明知道應該要問攝記他姓甚名誰,但我實在太驚,唔敢問他。返到公司以為冇事,點知老世問我,我個攝記個名是甚麼,我就竟然答唔知,簡單來說,即係我讓老世知道我甚麼都唔問,又甚麼都唔知啦!
之後去左做街訪,原來做街訪係咁難,d人可以有十萬個藉口拒絕,有人仲會好巴閉咁舉起手,然後面黑~~你好野亞姑!我會認住你。正當我垂頭喪氣找不到人做訪問之際,我的同學拍我,總算做到個街訪。而她就話見到時,淨係見到我死下死下的樣!!*_*
期間,我訪問左一個食環署的人,佢話企左成朝都捉唔倒垃圾蟲!之後我影左本捉垃圾蟲的簿。
正當食環署人說他捉唔倒垃圾蟲,我就發現有位亞叔隨地剪指甲,我冒住危險影佢相。
做完成堆野之後,我就去沖相,點知白痴的我,竟然令到d相曝左光,我勁驚幅垃圾蟲簿的相沖唔倒,因為老世之一M小姐話幅相有意思ma!
擔心左半個鐘,好好采,d相冇事,嚇死!!
返到公司,攝影部人冇要到幅垃圾蟲簿的相,但M小姐同攝影部的人就讚我幅剪指甲相影得好。
估唔到影相白痴的我,竟然會被人讚影相影得好,真係奇怪。
>>June 24, 2003 at 7:27:12 AM GMT+8
|

江承宇
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
本人澳門人,時緔&
>>August 17, 2008 at 7:09:18 PM GMT+8
哈....
<br>不經意間路過
>>March 26, 2006 at 1:01:08 PM GMT+8
下次吧~~^v^~.
<br>再
>>November 24, 2005 at 4:49:24 PM GMT+8
呵呵~~
<br>汝之不惠~~
>>November 24, 2005 at 4:47:03 PM GMT+8
「聽話、循規蹈矩、不會諸多反駁的
>>July 2, 2005 at 2:12:45 AM GMT+8
不值得!
>>March 24, 2005 at 2:17:14 AM GMT+8
也許根本是不適合你的
<br>又
>>March 7, 2005 at 2:38:33 AM GMT+8
嘩,你又有個friend係23/
>>December 28, 2004 at 6:47:20 AM GMT+8
牛丸~~加油呀~~
<br>支持
>>December 7, 2004 at 5:12:33 PM GMT+8
邊間報館咁衰???
>>November 30, 2004 at 1:52:24 AM GMT+8
你知唔知肥仔辭o左職......
>>October 17, 2004 at 2:19:49 PM GMT+8
恭喜你出頭條......!
>>October 16, 2004 at 2:08:20 AM GMT+8
喂~~肥妹,,好耐唔見啦..
<
>>October 11, 2004 at 5:32:45 PM GMT+8
我很不認同9 月 25 日的說
>>September 27, 2004 at 2:49:00 AM GMT+8
我鐘意你........你鐘意嗎
>>September 26, 2004 at 2:49:47 AM GMT+8
男朋友仔祝你生日快樂﹗
>>July 4, 2004 at 1:57:51 PM GMT+8
Baby,生日快樂!!!
<br
>>July 4, 2004 at 5:58:13 AM GMT+8
男朋友仔都知你好忙,但都唔好唔記
>>July 3, 2004 at 4:43:17 PM GMT+8
我知道妳好忙啦,所以都不太敢打攪
>>July 3, 2004 at 3:55:44 PM GMT+8
不單只文字,音樂亦然。當妳生活平
>>July 1, 2004 at 12:38:44 PM GMT+8
加油吧!!
<br>無論如何,我
>>June 24, 2004 at 8:37:57 AM GMT+8
看完你的日記才發現我們之間的距離
>>June 23, 2004 at 7:20:01 PM GMT+8
深深感動!激動的廻盪!
<br>
>>June 22, 2004 at 12:39:46 PM GMT+8
都係未企穩陣腳隉I何需謹謹於懷
>>June 20, 2004 at 3:25:58 PM GMT+8
睇你個日記仲好過睇報紙喇!!!!
>>June 19, 2004 at 4:05:50 PM GMT+8
不幸地,你被我選中為每日要聽我訴
>>June 6, 2004 at 12:41:30 PM GMT+8
哈哈,而家你都瘦左喇。
<br>
>>May 5, 2004 at 2:06:07 PM GMT+8
會成功既!!
>>May 4, 2004 at 3:05:02 PM GMT+8
點解我冇謝師宴既???
<br>
>>April 24, 2004 at 7:23:02 AM GMT+8
你一早已知道當中的意義啦~~
<
>>April 21, 2004 at 5:43:05 AM GMT+8
喂喂,禺者朋友,又是我啦...
>>April 20, 2004 at 7:33:35 AM GMT+8
唉~~~~唉~~~~唉~~~
<
>>April 19, 2004 at 5:39:27 PM GMT+8
TO:牛筋丸~~致歉
<br>唔
>>April 19, 2004 at 5:29:40 PM GMT+8
牛丸~~~
<br>no~~no
>>April 19, 2004 at 5:16:04 PM GMT+8
好文^v^~~
<br>
<br
>>April 19, 2004 at 4:53:34 PM GMT+8
我會支持你的
<br>雖然我什麼
>>April 19, 2004 at 4:37:29 PM GMT+8
你這種人,累完一個又一個,根本不
>>April 19, 2004 at 4:08:25 AM GMT+8
所有人都被你出賣了,你洗
>>April 17, 2004 at 6:02:13 PM GMT+8
我的回應:
<br>可惜,我就
>>April 17, 2004 at 5:03:19 PM GMT+8
好的文句我會喜歡~~^v^~~
>>April 15, 2004 at 7:57:21 PM GMT+8
喂喂
<br>禺者朋友,你又吾小
>>April 14, 2004 at 1:29:07 PM GMT+8
覺得有趣~~~
<br>
<br
>>April 13, 2004 at 5:13:46 PM GMT+8
怎樣的性格造就怎樣的人,
<br
>>April 12, 2004 at 5:44:40 PM GMT+8
開心d啦!
<br>振作啊!
>>April 3, 2004 at 6:08:57 AM GMT+8
牛:
<br>我第一次看別人的日
>>April 1, 2004 at 1:42:32 PM GMT+8
禺者朋友:
<br>你好!!!
>>March 29, 2004 at 2:18:10 PM GMT+8
丸丸 ..我們永遠也是好朋友..
>>March 29, 2004 at 5:02:58 AM GMT+8
我也為著得悉了你這樣人而感到高興
>>March 28, 2004 at 2:52:07 AM GMT+8
禺者朋友:
<br>你好!!多謝
>>March 27, 2004 at 6:08:00 PM GMT+8
小船朋友:
<br>高興結識你
>>March 23, 2004 at 3:24:21 AM GMT+8
|
|