寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

圓丸

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  >>

2003 年 8 月 16 日 星期六 【陰】

終於回到靜態了!
換言之又要回到令我每晚睡不著同抽筋的日子!


>>August 19, 2003 at 1:58:08 PM GMT+8


2003 年 8 月 15 日 星期五 【雨】

今日是在突發的last day,由於在這突發三個星期都見唔到甚麼大事,血都只是見過兩次甘大把,又未見過企跳同跳樓,
於是在同事的鼓勵下,我昨日決定聽他們講,今日照返工,這是我第一次跟下午一點車出去。
故此明明今日不用返工,我也選擇返工。
可惜,真的可惜,我今日的第一個assignment竟然是去海關度開briefing!!!
come on!我今日返工是想做突發野,為何又是做這些無聊briefing,我之前已經做過同類型的briefing三次了!!救命!
期後,我們一車三人,只是等、等、等,由於留在車上實在太耐,我已經睇完車上的雜誌,又睇埋電視,等左好耐,終於有野做了,但好快又做完,因為一來單野太冇料到,二來夜間的行家對於不太重要的新聞會不加理會,因為到晚上已經預好左版位,故沒甚麼料到的新聞是不會出,即是說即使好勤力去跟一單新聞,也未必會出,故做也沒有意思。
直到晚9:30,即差不多是收工的時間,我可以用「渡假」來形容我的今日,我亦有少許失望,因為特登返工都見唔到我未見過的場面,亦不太能從同事身上學懂甚麼,因為根本沒有甚麼assignment。但我卻體會到原來夜晚的行家與朝早行家的做事作風是有所不同的。
但就在臨走的一刻,公司竟然叫我們開OT,任務是幫靜態做野,去酒吧影球迷睇波時好有氣氛既相,等左一輪,由於某些原因,我們來不及影一張高質素的相,(影唔到當有波入時,球迷的反應),老世當然唔收貨。我們唯有繼續等,你知啦,足球不是常常有波入麻,故我們一等便兩個小時了,故此,原本收9:30,變為收11:30,救命,OT唔緊要,最緊要是不是為做突發野而OT,而是為了做靜態野而OT麻!激氣!


>>August 19, 2003 at 2:22:52 PM GMT+8


2003 年 8 月 12 日 星期二 【晴】

今日成朝在ICAC等,到下午才有野做。
話說,有架巴士在美孚攝住天台頂,我影完幾張相,便走去問警察同一個唔知甚麼人既人,問問下,在對面馬路的行家大聲叫我過去,於是我便過去。當時有2個行家,一個是APPLE的CW,我還記得靚仔爸爸話過CW算是一個好人,另一個我到現在也不知他是東方還是星島的「獨家來」,不過若他是東方並不出奇,因為東方太多壞人,就正如東方個八婆,若他是「獨家來」也不無道理,因為「獨家來」最鍾意做獨家野,不過無論如何,我姑且叫他做八公。
既然他們叫我過去,我唔知「訂」,當然過去啦,點知一過到去,個八公就串我,「我們响度你都唔問我,去問警察,你個日响醫院仲未俾人鬧夠呀?」我當時冇出聲,並且想起這個八公前幾日曾經同埋個東方八婆一齊响醫院鬧過我(11/8在醫院落閃光燈影相事件)。
跟住,個八公見我唔出聲便說:「你唔係唔認你冇俾人鬧過呀?」
我心想,我係俾人在醫院鬧過,甘又同今日做這單新聞有何關係呢??擺明想借勢串我啦!
由於當時做野緊要,故此我帶點不滿回答:「係呀,甘又點呀!」便算!
個八公之後就話左給我知架巴士攝住左的原因,同埋話埋我知成個故仔。
後來,由於我們有另一單ASSIGNMENT做,於是逗留不超過10分鐘便離開現場。
之後隔左一輪,我們又回到巴士攝住左的現場,並且問過街坊,得出另一個故仔版本,完全與八公所講的故仔完全不同,反而同我之前在現場問警察的版本一樣,我們開始懷疑個八公特登放流料給我,所以當時他截住我,不讓我繼續問警察,驚我問到個真故仔出黎,所以甘好死自動報料給我知。
我非常憤怒,一來他為何串我,二來為何放流料陷害我。

到第二日,我翻閱報紙,發現東方和星島的版本與警察,亦即是同我們的版本一樣,換言之,個八公極有可能是有心陷害我。這些人實在太可惡,去死啦!
但我卻發現APPLE出街的版本都是錯,故此,原來那個八公不單害我,還害埋APPLE呢!


另外,真的好多謝VV,因為她是教得我最多野既一個人,連點樣先可以透過相片將資訊告訴讀者,所以說,她是教埋我點樣影相呢!!
我更加多謝她俾左好多支持同鼓勵我!感激!

>>August 19, 2003 at 3:18:45 PM GMT+8


2003 年 8 月 11 日 星期一 【陰】

今日又有得跟靚仔爸爸出車,始終跟住一些有經驗的同事,我個心會好安心些。
所以可以說今日冇驚冇險又一日。
但兩次跟靚仔爸爸出車都冇得做突發野!!真慘!!
今日好似沒有做過突發野,最有意義已經是去啟德海關度聽briefing。

>>August 12, 2003 at 2:42:16 PM GMT+8


2003 年 8 月 10 日 星期日 【陰】

唔開心乘3!

東方長曲髮八婆...

話說今日去一單交通意外的現場,我見有2個行家企埋一齊,猜測多是正在夾料,便照平時做野般走過去聽下行家講甚麼,點知東方死八婆見我聽他們講野便立即,是立即說:「我們不是講緊這單呀!」
於是我便即刻彈開羅,心想駛唔駛甘串!!巴閉!
算數!我當時亦不是太憤怒!

之後,在醫院入面,個個行家正在影傷者家屬,我卻十分唔生性冇關閃光燈,於是被人發現,東方八婆(十分大聲)及另一些/名行家立即咒罵我,之後還鬧我,連警察都鬧埋一份。(我承認這的確是我做錯了,但也不用這樣,我唔知點講,總之個種感覺好難受)
個八婆之後還眼超超,串串恭甘!!
之後,由於我個同事唔知個傷者姓甚名誰,於是問個八婆,點知個八婆即刻向我同事說:「你個同事(即指我)之前在現場米收齊料羅!」但事實上,在現場這個八婆根本冇告訴我傷者叫甚麼名字。都唔知有冇搞錯!

其後,個八婆走了。
那名在交通意外中重傷的人士要轉院,正當醫院職員推他上救護車之際,我正想舉機影相,另一名東方女記者立即向住我講:「口華!影呀??」
我見她甘講,心想是否不淮影呀,於是我便唔影羅,點知她自己即刻舉機影。
有冇搞錯!自己話我為何影,換個頭自己就影!
須知道當我見到她行動,我才動手影,已經相差了好一段時間了,我當然影唔到啦!!
只怪自己為何甘低b聽她說而不舉機影相!!

唔知點講,總之總之就好憤怒啦!!

其後,2名同事亦告訴我東方有唔少人都是這樣...還會經常扣料!
而不少女記者都是頗麻煩的。
有人更話我知,今日在現場時,那名,我唔應該用一些尊重的字眼形容她,應用「那個八婆」自己攝人位影相就好地地,好似好理所當然甘,試下換轉是我們攝了她的位,她一定會咒罵我們!!!!!
未做突發之前,一直以為是蘋果多衰人,原來東方更多,而我今日已經見到2個。
我都是少看東方為妙!!

>>August 12, 2003 at 2:35:25 PM GMT+8


2003 年 8 月 7 日 星期四 【晴】

今日off!
但我想總括一下,這2個星期我在突發的點滴。
的而且確,我在突發不時都會給突發key鬧,(正確而言,是嚴肅甘話我)但我亦好開心聴到蘋果同成報的行家讚我,話我做到野,同勤力。
不過我自問我每天只是跟行家做野,一旦行家不在場,我一定同必定甚麼都唔識做,樣樣都唔知點做,更加唔會知道下一步點做,所以他們甘講,我反而有d慚愧。
不過我估他們的意思是話我肯做野,他們還說有部分實習(他們還舉埋例)真的只會企埋一邊,相又唔影,行家駁料,又唔聴。(我確實見過他們所講的人,但真正懶到出汁的,我估都只是一兩個罷了!)


>>August 8, 2003 at 2:49:44 AM GMT+8


2003 年 8 月 6 日 星期三 【晴】

今日終於可以在我要求之下跟靚仔爸爸出車了。
但可惜今日冇野好做,一路都是等、等、等,所以好無聊,好似甚麼做冇做甘。
晨早出車9點鐘,第一項任務就是去大球場交鏡頭給同事,其間已經好塞車,到大球場附近,靚仔爸爸叫我留在車中等他們交易完鏡頭回來,才出發到君悅酒店等皇馬。
完成這些事情已經到食飯時間,可想而知,我成朝早做過甚麼!
其間,靚仔爸爸話:「依家冇野好做,你上去漫畫展行下啦!」於是我就得閒到去左漫畫展,還消費埋呢!
食完飯,坐、悶在車中好一段時間,才潛入君悅酒店大堂等候皇馬。
由於有攝記跟,所以我的任務便不是影球員,而是影fans。但其間遇到不少阻滯,詳情唔講。
總之當大家,即一堆攝記和fans在大堂等之際,我就上左樓上等。
當大家以為皇馬會出現在大當時,原來皇馬卻在樓上出現,但由於我判斷錯誤,與及我和靚仔爸爸溝通有誤,我錯過左一個有利位置,所以只能影到超爆細粒的碧咸(我形容相中中的碧咸僅有鼻屎甘大)。這亦歸咎於我的傻瓜相機,其可zoom的距離實在短到無法影到稍遠距離的東西。
其後,我們一行三人,去到球員開記招的地方會展。我都依然唔可以好近甘影到球星,只怪相機唔生性,zoom到最盡都只能影到彷如一舊屎甘大。
後來我們第二度進入會場,終於...可以近距離影到碧咸了!
不過我興奮的來源並非我鍾意碧咸,我根本對他一d興趣都冇,但我興奮的是我可以在超過200個記者中,攝到位,近距離影到碧咸。
不過最可惜是張相沒有send去公司!!

>>August 8, 2003 at 2:27:51 AM GMT+8


2003 年 8 月 1 日 星期五 【晴】

原來世界上真係有一d勁爆無聊既人架!
好似今日甘,就已經有兩個無聊人,打電話去各間報館報流料,老點我地去事發地點做採訪。簡直好笑,點解d人可以得閒都做埋d甘既野呢??

今日坐車,由東去西,又由西去東,總之是左去去,右去去,但樣樣都係無聊野,又或者去到都冇野睇。好似甚麼也沒有做,但就不停甘走圍去。

>>August 2, 2003 at 12:00:18 PM GMT+8


2003 年 7 月 31 日 星期四 【晴】

今日放假同同事去左書展,學左同聽左好多野呀!

>>August 2, 2003 at 12:01:34 PM GMT+8


2003 年 7 月 30 日 星期三 【晴】

今日做左一項頗驚險既特別任務!!
本應收工,但太肚餓,所以打算食埋先返屋企,但忽然老世話叫我落去放蛇買黃牛飛。
講真,我就不是極度覺得是次任務是十分十分刺激同十分好玩,我反而覺得幾驚險同好有挑戰性,總可以講話一步一驚心呢!
整個過程還遇到不少難以估計既場面,原來做這些任務是頗需要臨場執生呢!
有d驚個黑社會大佬會找我尋仇,因為我那天的衣著實在幾易認呢!

>>August 2, 2003 at 12:12:30 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  >>

 


江承宇

廣告

讀者留言

路人留言   |

本人澳門人,時&#32212;&
>>August 17, 2008 at 7:09:18 PM GMT+8

哈.... <br>不經意間路過
>>March 26, 2006 at 1:01:08 PM GMT+8

下次吧~~^v^~. <br>再
>>November 24, 2005 at 4:49:24 PM GMT+8

呵呵~~ <br>汝之不惠~~
>>November 24, 2005 at 4:47:03 PM GMT+8

「聽話、循規蹈矩、不會諸多反駁的
>>July 2, 2005 at 2:12:45 AM GMT+8

不值得!
>>March 24, 2005 at 2:17:14 AM GMT+8

也許根本是不適合你的 <br>又
>>March 7, 2005 at 2:38:33 AM GMT+8

嘩,你又有個friend係23/
>>December 28, 2004 at 6:47:20 AM GMT+8

牛丸~~加油呀~~ <br>支持
>>December 7, 2004 at 5:12:33 PM GMT+8

邊間報館咁衰???
>>November 30, 2004 at 1:52:24 AM GMT+8

你知唔知肥仔辭o左職......
>>October 17, 2004 at 2:19:49 PM GMT+8

恭喜你出頭條......!
>>October 16, 2004 at 2:08:20 AM GMT+8

喂~~肥妹,,好耐唔見啦.. <
>>October 11, 2004 at 5:32:45 PM GMT+8

我很不認同9 月 25 日的說
>>September 27, 2004 at 2:49:00 AM GMT+8

我鐘意你........你鐘意嗎
>>September 26, 2004 at 2:49:47 AM GMT+8

男朋友仔祝你生日快樂﹗
>>July 4, 2004 at 1:57:51 PM GMT+8

Baby,生日快樂!!! <br
>>July 4, 2004 at 5:58:13 AM GMT+8

男朋友仔都知你好忙,但都唔好唔記
>>July 3, 2004 at 4:43:17 PM GMT+8

我知道妳好忙啦,所以都不太敢打攪
>>July 3, 2004 at 3:55:44 PM GMT+8

不單只文字,音樂亦然。當妳生活平
>>July 1, 2004 at 12:38:44 PM GMT+8

加油吧!! <br>無論如何,我
>>June 24, 2004 at 8:37:57 AM GMT+8

看完你的日記才發現我們之間的距離
>>June 23, 2004 at 7:20:01 PM GMT+8

深深感動!激動的廻盪! <br>
>>June 22, 2004 at 12:39:46 PM GMT+8

都係未企穩陣腳隉I何需謹謹於懷
>>June 20, 2004 at 3:25:58 PM GMT+8

睇你個日記仲好過睇報紙喇!!!!
>>June 19, 2004 at 4:05:50 PM GMT+8

不幸地,你被我選中為每日要聽我訴
>>June 6, 2004 at 12:41:30 PM GMT+8

哈哈,而家你都瘦左喇。 <br>
>>May 5, 2004 at 2:06:07 PM GMT+8

會成功既!!
>>May 4, 2004 at 3:05:02 PM GMT+8

點解我冇謝師宴既??? <br>
>>April 24, 2004 at 7:23:02 AM GMT+8

你一早已知道當中的意義啦~~ <
>>April 21, 2004 at 5:43:05 AM GMT+8

喂喂,禺者朋友,又是我啦...
>>April 20, 2004 at 7:33:35 AM GMT+8

唉~~~~唉~~~~唉~~~ <
>>April 19, 2004 at 5:39:27 PM GMT+8

TO:牛筋丸~~致歉 <br>唔
>>April 19, 2004 at 5:29:40 PM GMT+8

牛丸~~~ <br>no~~no
>>April 19, 2004 at 5:16:04 PM GMT+8

好文^v^~~ <br> <br
>>April 19, 2004 at 4:53:34 PM GMT+8

我會支持你的 <br>雖然我什麼
>>April 19, 2004 at 4:37:29 PM GMT+8

你這種人,累完一個又一個,根本不
>>April 19, 2004 at 4:08:25 AM GMT+8

所有人都被你出賣了,你洗&#27
>>April 17, 2004 at 6:02:13 PM GMT+8

我的回應: <br>可惜,我就
>>April 17, 2004 at 5:03:19 PM GMT+8

好的文句我會喜歡~~^v^~~
>>April 15, 2004 at 7:57:21 PM GMT+8

喂喂 <br>禺者朋友,你又吾小
>>April 14, 2004 at 1:29:07 PM GMT+8

覺得有趣~~~ <br> <br
>>April 13, 2004 at 5:13:46 PM GMT+8

怎樣的性格造就怎樣的人, <br
>>April 12, 2004 at 5:44:40 PM GMT+8

開心d啦! <br>振作啊!
>>April 3, 2004 at 6:08:57 AM GMT+8

牛: <br>我第一次看別人的日
>>April 1, 2004 at 1:42:32 PM GMT+8

禺者朋友: <br>你好!!!
>>March 29, 2004 at 2:18:10 PM GMT+8

丸丸 ..我們永遠也是好朋友..
>>March 29, 2004 at 5:02:58 AM GMT+8

我也為著得悉了你這樣人而感到高興
>>March 28, 2004 at 2:52:07 AM GMT+8

禺者朋友: <br>你好!!多謝
>>March 27, 2004 at 6:08:00 PM GMT+8

小船朋友: <br>高興結識你
>>March 23, 2004 at 3:24:21 AM GMT+8

人氣: 19110

Design & Scripting by ShowHappy.Net