|
2008 年 3 月 11 日 星期二 【晴】
完晒所有mid-term喇
結果7題翻炒左3題
一題記得好熟所以冇難度
另外兩題見過但唔預佢會翻 (雖然識做)
14.32,9.79,19.42,13.77,9.76
點解唔出呢5個number果題呢...
如果出左,我地就一鑊翹起晒全部人架喇
比起ce/al 既數學鬥背fmla
大學考試直情係預先知道題目,背左d答案去考
即係默書
背得熟就高分
就係咁兒戲既一回事
白色計數機真係幫左我唔少
雖然部機只可以store到7個variable
都夠玩 (其實有辦法store到十几廿個variable,當時醒唔起)
有一題a b c每part 分別要計5個number出黎
b開始要不斷覆蓋舊答案
每題果5個都好似接力棒咁,錯一個即刻死晒
去到e part 就係收買人命既
要用番a part 答案去計其他野
但係a part果堆number一早已經煙消雲散
即係要禁多次 (響份卷寫出黎果個approximation唔夠準)
上星期傾完pro,我用自己個email send個summary比所有人
就係漏左自己一個,又唔記得留寄件備份
fin4089
dr lui:「尋晚fed(聯儲局)做左d咩我諗大家都知啦」
完全唔知
唔係因為我摺
7點几起身
返到中大一路都上緊堂
今日份am730又冇寫 (因為印報紙既時候消息未出)
guest speaker講 technical analysis
其實fin3110既其中一個guest speaker
上個星期我地已經估佢會用番9月果個powerpoint
真係差唔多一樣
除左加番個市響呢半年黎既圖
司徒:「如果我地每個星期 trade一次呢,睇咩圖會有用?」
佢問問題既時候當然比dr lui 望住
一聽到"每星期 trade一次"即刻知佢問緊乜
(呢科既project,由1月開始每個星期要郁下個投資組合)
我睇過有人話買股票坐緊艇(輸緊錢,但有賭未為輸唔肯走)係永遠都返唔到去以前個價
同gordon講
「但係呢個理論唔valid架喎」
冇人飲醉酒會認醉
亦冇人賭輸左會認輸
報紙話港交所出左個新既arrangement
上市公司以後有咩重大宣佈,可以響果日 lunch break去港交所指定既地方發表
唔駛再停牌半日
聲稱係提高消息流通度
其實新安排既後果係: 市場中人食緊飯都唔可以放鬆,要睇住新聞
所以話科技發展唔會為人帶黎任何好處
成班友響度玩緊個外匯交易既比賽
我冇上過果個網
不過覺得根本係一隻online game,無止境既打怪物練功升lv
見到面傾偈都響度話自己蝕左几千蚊
真係同online game有乜分別...
不過我好留意加幣既匯價
因為有切身關係
睇住佢係咁升 (其實係美元係咁跌,港紙又掛勾...)
真係几灰
http://hk.news.yahoo.com/080312/60/2qg67.html
香港今年受6至8個颱風吹襲
如果近年冇以下呢d打風既經驗,我會信你講:
應掛八號唔掛
唯一掛左一次係因為股市大跌 (等於d小朋友玩遊戲輸左發爛渣話唔玩)
決定呢6-8個打唔打得成既係李嘉誠
所謂要風得風要雨得雨
就係咁解
>>March 12, 2008 at 4:02:41 PM GMT+8
2008 年 3 月 10 日 星期一 【晴】
近排早起身既原因可能係天氣熱,焗醒左
創世記 29:26-30
拉班有兩個女兒,大的名叫利亞、小的名叫拉結。
利亞的眼睛沒有神氣,拉結卻生得美貌俊秀。
雅各愛拉結,就說:「我願為你小女兒拉結服事你七年。」
拉班說:「我把她給你,勝似給別人,你與我同住罷。」
雅各就為拉結服事了七年;他因為深愛拉結,就看這七年如同幾天。
雅各好識出蠱惑,成日呃人 (連孖生阿哥都算計)
明顯係果d "腦海在一瞬間便轉了千百個念頭" 既人
呢挺人應該會覺得時間過得好慢
點解佢可以 "看這七年如同幾天" 既呢?
(過左呢7年之後,佢為左娶拉結仲要再打多7年工)
喂通脹得好離譜o者
snack bar食個正常餐既價錢同李慧珍差唔多
我夠知啦,當時點几兩點,李慧珍乜餐都賣晒
不過唔gur丫嘛
咦
原來我打keyboard最常用既得4隻手指 (左234,右2)
3隻用少d (左15,右3)
剩番3隻(右145)差唔多唔用咁滯
一打得多字,兩隻手就會響keyboard跳黎跳去
應該會 支力 過將成隻手有規律地放響keyboard上面既人
睇黎應該練下正宗既keyboard手法
聽左咁耐先發覺
原來枯れない花 (不會枯萎的花,fmp第一季ed) 係講情侶分手既...
都話左科技唔會改善人既生活架啦
如果冇而家咁先進既運算儀器
連計張bond值几錢都要個几鐘
根本唔駛諗fin4120果堆麻煩數 (我覺得冇mathematics可言,全部都係computation)
>>March 11, 2008 at 4:26:12 PM GMT+8
2008 年 3 月 9 日 星期日 【晴】
胡家浩好有效率
上個星期五考完mid-term,佢話呢個星期五可以派卷
擊落五星戰隊既非常手段
我覺得唔會work
唔係驚洩漏秘密
係隊長會發爛渣,破壞我地几個既計劃
人は最も悪い状況を用意すると言ったけど (雖然別人說為最差的事準備)
でも悲観過ぎたな (可是也太悲觀了吧)
いつでも知らないことが最悪になると思ってばかり (總是認為不知道的事會變成最差的結果)
っていうか 俺の考えは正しいのか? (話說回來 我的想法是真的嗎?)
>>March 10, 2008 at 5:26:25 PM GMT+8
2008 年 3 月 8 日 星期六 【晴】
提摩太後書3:15
並且知道你是從小明白聖經,這聖經能使你因信基督耶穌有得救的智慧。
amber上次主日叫昕昕背聖經,"他是愛我為我捨己"
今次係背呢節既後半 (咦? 長過上次果句喎)
果然從小明白聖經...
呢排日日都好早醒 (但我當時仲未訓夠,唔應該醒住)
結果就係一段時間之後好眼訓
今日下晝恰左兩粒鐘
一個人去一個地方,中途撞到個fd
到左目的地之後返轉頭,又撞番果條友
比成件事入面既其中几個數字你
問番速度距離時間是但一樣野
今日跑海濱
去果程見到巫瑩
到盡頭之後因為聽電話,就行左一段距離至繼續跑
又見到佢喇
諗起小學既maths olympiad
成日base on呢d古仔出題目
比成件事其中几個數字
叫你計番速度距離時間是但一個數
機動戰艦
都几多gag位
一對成年男女響艦長室依泣,唔發現硫璃(一個細路女)響度
(硫璃好似有特殊能力,所以搵佢響艦長室幫手)
「全艦沒有異常」
女:「硫璃,你几時響度架?」
硫璃:「一開始就響度啦
唔緊要架,我係細路女所以聽唔明你地大人講d乜」
咁都得
小朋友真好...
唔打d日文出黎係有原因
>>March 9, 2008 at 5:00:19 PM GMT+8
2008 年 3 月 7 日 星期五 【晴】
天氣回暖喇喎
著得薄左架喇
不過天氣調節快過我著衫既調節
所以訓醒都係成身汗
好似咁多次中同聚都係rono約...
>>March 8, 2008 at 4:19:55 PM GMT+8
2008 年 3 月 6 日 星期四 【晴】
sta4005 mid-term果然簡單
背fmla果然有用
有條fmla原本記得唔熟,所以唔諗住用
考考下無聊想試下有冇記錯 (上個sem同時間競賽,今個sem反而好輕鬆)
sub出黎又真係同個答案唔一樣喎
咁我就check喇
原來真係計錯左,fmla就冇背錯
諗起呢樣野
http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E6%B2%B9%E6%BB%B4%E5%AF%A6%E9%A9%97&variant=zh-tw
唔好問我果滴油入面有咩physics,我唔識既
總之有條友做實驗搵一個響物理學上(應該)好緊要既數值啦
"草包族科學"果几句就好易明
其實佢就係講緊我呢挺人?
上某forum見到gordon向一個驚緊中五會考既人兜生意
提出同佢補習,$180/hr
司徒:「佢廢架,唔好補」
但係司徒冇a/c,我有
所以我回左個post:「我個fd話呢條友廢架唔好補喎」
響fin lab溫fin3088
gordon好耐之前買左隻股票,$5.5
佢地睇yahoo finance,而家$5.1,有排都返唔到上去
大家好自然用呢件事黎講笑啦
tim:「true value」(notes入面exactly用呢個字,股價比班癲人炒高左,過一排就會跌返落合理水平)
    
細佬:「vii點讀?」(日本任天堂出左wii,大陸就出隻老翻遊戲機叫做vii,又係fing手掣既)
我唔識讀
「洋務運動個宗旨係咩呀?」(中史:清朝既第一次現代化改革)
「師夷之長技...(講到一半明佢講乜喇) 哦! 」
我記古仔果然比較在行
相手の心を読んでいるつもりが (自以為在窺探別人的心思)
自分ならどうするかという自己への問いかけとなり (其實是在自問,如果是自己會怎樣做)
気づけば、ただ自分の心をなぞっているだけ (等意識到時,就會發現只是在探求自己的想法而已)
それは俺のことを言ってるじゃないし (雖然那不是在說我)
俺自身をそういえば (但如果用來形容我)
間違っていないかも知れん (也許還錯不了)
>>March 7, 2008 at 4:03:51 PM GMT+8
2008 年 3 月 5 日 星期三 【晴】
好似12點半之後先訓著
一醒見到個天都未光得晒 (我諗6點附近)
想訓多陣又訓唔番喎
日語能力試有得羅成績表喇
3份卷炒左一份listening
唔知會剩番几多分呢...
80(/100)+0(/100)+160(/200)=240(/400)>60%
真係有咁筍比我碌到個合格番黎?
gordon話上個sem司徒同andy背左某條好煩既fmla去考sta4005 mid-term,兩野計到其中一題
佢自己就花時間即場derive,o岩左
今日溫過書,我諗我知佢講邊條fmla
就算你咁勁即場derive都係冇獎既,而且有機會錯
所以我都係背左佢好d
sub數係為左應付考試既策略
我梗係有theory backup
不過考試唔係考你識几多theory,係考識唔識sub數
無聊既考試就用無聊既方法處理
几多年喇?
同n年前比根本冇進步過
上左市既公司只有認為而家既股價偏高先肯再出新既股票集資
多數投資者都明白呢一點
而公司既管理層明知人地咁諗,仲走去出股票,証明...
我做緊既野同呢d人都差唔多o者...
http://www.xanga.com/dannyng/645663644/item.html
今個sem d奇怪 ta特別多
>>March 6, 2008 at 3:22:49 PM GMT+8
2008 年 3 月 4 日 星期二 【晴】
尋晚loki send 今年sam wong出既功課比我睇
勁多instruction
其中一條係
"Please do not aim at number\formula matching only."
no/fmla matching
即係qfn各位朋友成日講開既所謂 "sub數" 啦
竟然"sub數"都有全英文既翻譯
反而全中文就好難譯
"代數" 比algebra用左唔可以重覆,又好難兩三個字講到成個意思
唔通同人講algebra=代數=sub數咩
"數字/公式配對" 又太過文雅,講起黎冇 "sub數" 咁爽快
其實sub數唔係學生既錯
錯既係考試制度 (或者出題模式)
學生只係響規則之下用最簡單既方法去得到最好既野
如果設計考試既人唔想學生淨係識sub數
就唔該你地出番d淨係識sub數既人一定做唔到既題目
第一次返八半都出奇地精神
不過冇用
成堂都響度睇上一堂既notes
prof已經又講完一份
有篇 journal 寫"we guess the interest rates are 14.32% and 9.79%"
後面仲有十几個數字全部都係guess出黎
吹水唔好吹咁大丫
肯定你唔係估出黎
明明要計一條quadratic equation先有14.32,9.79
後面果d就都要solve 3,4,5次方既equation
(但係偉大既數學家話比我地知5次方或以上既equation冇得solve)
諗起以前梁sir教pure maths
做某d數既方法就係就咁代某d數值落去逐個check
「如果神呼召你代個開方3 over 2又中左,都得架」
きっと (絕對是)
何かが間違っている (有些什么出錯了)
暴走してるやつは (正在暴走的傢伙)
自分が暴走することがわからない (不會知道自己已陷入暴走)
他者を困らせて、いわれたからそれを知る (給別人帶來困擾 被提醒了才會知道)
evans lui 唔比我地deviate from benchmark太多
唔係冇意思既
不過有數字睇既野梗係容易控制
人既一舉一動唔係數字
所以...
一日溫兩個mid-term
一個易一個難
一日考兩個mid-term
一個早一個晚
>>March 5, 2008 at 3:38:33 PM GMT+8
2008 年 3 月 3 日 星期一 【晴】
隻錶一直都有d問題
會突然間reset時間,變成02年1月1號 12:00:00am
好麻煩
不過懶,諗住遲d到"不能忍受"既時候先去整或者換過隻
上几個星期連錶帶個扣都爛埋
羅去citychain整
佢話要3個星期 (計番日期係7/3)
一星期後,佢打比我話錶帶冇貨所以配唔到,2星期後搞掂
尋日我搭緊火車發生左d奇怪野
突然間有msg話有留言 (留言既內容就係話比我知羅得番隻錶)
但係msg之前個電話冇響過,更加冇未接來電
覺得奇怪
落車既時候(我諗過左2分鐘)我知點解喇
highlight 開估→佢打比我既時候架火車響隧道入面收唔到電話
應該好多人一睇到就即刻明既
唔駛好似我咁過左2分鐘
羅番隻錶之後,今日有mid-term
主真係萬事都有預備...
原來fin4110個mid-term頹成咁 (我懷疑佢又係一份卷用左n年)
其實prof話過"it will be very easy"
不過冇人知easy到咩地步
點解我要溫咁耐呢...
何をすることもやる気がねえよ (做乜野都冇精神)
気づかれたか? (被發現了嗎?)
>>March 4, 2008 at 3:53:15 PM GMT+8
2008 年 3 月 2 日 星期日 【晴】
sta4005 落左堂
膠jim問prof notes某頁既野mid-term考唔考 (以下對話入面,膠jim一直聽唔到我講野 相信係存在感低既問題)
prof:「我落堂就唔答mid-term既問題架喇」
jim:「佢地唔問咋嘛」
我:「private information(內幕消息)呀」(如果prof答左就得我地几個知,對其他人唔公平)
prof:「頭先冇人問 咁咪算囉」
jim:「我點知佢地唔問架」
我:「點解你唔問?」
prof:「係囉,點解你唔問呀?」
jim:「果陣我唔響度」
prof:「點解你唔響度?」
jim:「我遲到」
prof:「哦,咁你遲到就你既責任啦」
明明好眼訓
點知上堂冇訓著過
冇訓著唔代表一路都有聽書
因為方偉明講左個半鐘既野都係舊年學過既old news
睇番地圖
原來吉之島跑到去海濱盡頭超過3k
一直以為得2.5
如果由官中對面開始跑就有3.5
我今日就由果度開始,跑到盡頭冇停即刻跑返起點
即係total 7k
都唔知點解會捱得住
速度快過之前少少 (之前單程多過18分半,今次18:0x)
而家隻腳既酸痛同之前跑一程半(有休息過)差唔多
>>March 4, 2008 at 3:48:03 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|