寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2008 年 2 月 10 日 星期日 【晴】

如此如此這般這般...
showhappy又壞左

今日"感覺"好似凍過前几日
都凍左好多日喇喎...
上面落雪既影響?

咁捱唔到凍
年尾去exchange點算呢...

>>February 12, 2008 at 9:46:26 AM GMT+8


2008 年 2 月 9 日 星期六 【晴】

gundam 00
呢集好睇
一集內估錯兩次劇情
見到個人比瓦礫壓住,以為佢會死
男仔送戒指比個女仔同埋表白愛意,女講對唔住
以為佢想拒絕個男,原來有另一d原因

"lunar new year"
叫 lunar係因為呢個新年同月球位置有關
我覺得更貼切既解釋係將"農曆"音譯做英文

網民唔應該傳閱果d唔知咩相
係丫冇錯
但係點解個個都淨係識講呢樣野
冇人敢公開叫d藝人檢點下自己私生活?
因為怕得罪某d藝人背後既龐大勢力?
連明光社,天主教呢d泛基督教組織都係咁講
聖經教基督徒響世界上要作鹽作光 (大致係指責不公義,導人向善之類啦)
几時有話過"伏在權貴下作鹽作光"?

所謂"根絕"
就係由一樣野既"根"果度落手,先可以"絕"左一樣野

>>February 10, 2008 at 4:47:20 PM GMT+8


2008 年 2 月 8 日 星期五 【晴】

新年都咁多人返教會
(可能初三d人唔拜年...)

肚痛
一入到廁所,個頭即刻好暈,好辛苦
過左唔知几耐(我覺得好似係即刻)醒番

早几日警察聲稱已經捉到d鹹相既源頭
但係講完冇兩日又有新既相出左黎
我當時覺得事件只有3個可能
1.警察無能無知 (年29捉到條友有千三張相就以為真係源頭)
2.警察蒙騙大眾 (差佬都要過年架大佬...)
3.新相係差佬post出黎既 (我比較認同呢個解釋)

再之後有新聞話陳冠希自稱羅過部電腦去比几間唔同鋪頭整
我諗起呢樣野...
http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E5%B7%B4%E6%8B%BF%E5%B7%B4%E7%A6%8F%E9%9F%B3&variant=zh-tw
 巴拿巴福音是一本之前從來未被基督教人士知道的書本。這卷書最近在伊斯蘭教圈子裡廣為留傳...
 在書卷第42章有這段內容:「耶穌招認了,並講出真相:「我不是彌賽亞。』」
 其後再在的第97章有這樣的內容:「有祭師問:『那將要來的彌賽亞叫甚麼名字?』
 (耶穌答:)『他的聖名叫穆罕默德』」。
有d野太過consistent反而一睇就知係假野

deathnote都有 "證據過於有力反而引人懷疑" 既例子
L放閉路電視響夜神月屋企查佢
月即日知道左,果日就唔殺人
但係之前日日都有人死

>>February 10, 2008 at 9:31:32 AM GMT+8


2008 年 2 月 7 日 星期四 【晴】

仍然冇出過街
因為姨媽一家黎拜年

http://www.xanga.com/dannyng/641416023/item.html
鼠年搶閘bb有disney入場券
篇報導將某d之前大家好有爭議既野講到好平常

所謂公信第一報
自古以黎
真正既正義,公信呢d野
都唔應該係自己講出黎既

>>February 8, 2008 at 4:47:01 PM GMT+8


2008 年 2 月 6 日 星期三 【晴】

年初一
摺埋響屋企
因為大部份親戚而家都唔響香港

有得睇 toefl成績
york u "prefer toefl 100 but not require"
我得91會唔會離譜左d...

reading 28 listening 21 speaking 17 writing 25 (全部都係out of 30)
結論係我對聲音方面既野都好差
(writing都有野聽,所以差過reading )

其實我覺得 toefl 先係考英文(engish language)
中學校內同ce/al 既英文考你用vocab,修辭手法之類既野
呢d唔係實用既英文,係表演既英文
eng lang應該係實用英文
表演英文應該擺番落去eng lit

al ue比起會考英文已經有多少傾向usage
不過ue仍然有d問題,例如reading comp比cert果個更多深字,繼續考 "表演英文"

所以我絕對贊成會考中文砍掉讀本課文部份
課文用黎考咩丫?
唯一有價值既只有"文學賞析"類既題目,即係研究修辭手法文章結構果d
但呢樣又係表演語言唔係應用語言
唔應該擺響"中國語文"呢科入面

背文同理解內容就白痴既
點解我睇完一篇文就事必要記得晒佢講乜?
我記得晒exactly昆明d海棠花係點樣,范進點解會痴左線,對建立我語文能力有咩幫助?
如果想考理解文章,應該用閱讀理解而唔係讀本背誦

>>February 8, 2008 at 4:49:54 AM GMT+8


2008 年 2 月 5 日 星期二 【晴】

尋晚買左果個奇怪扭計骰叫square 1
12點几返到屋企
沖涼
之後扭到2點半先訓

今朝11點几醒,又扭左成日
結果決定作弊
上網搵solution
sq 1果然易玩過方形既扭計骰

扭到d貼紙都甩晒色...

原來扭計骰都有比賽
http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=Rubik%27s_Cube&variant=zh-tw#.E7.AB.9E.E9.80.9F.E7.8E.A9.E6.B3.95
不過我覺得鬥快好無聊
因為根本係鬥背formula
同埋鬥手指靈活性,呢樣或多或少係天生冇得改變

神整左個聰明既腦比人類
應該用智慧黎做d聰明既野
操練既野留番比電腦啦

反而我對扭計骰入面既數學有興趣d (又自問冇能力計呢d野...)
最少要扭几多下先可以保証solve到任何一個狀態既扭計骰呢?
sq 1係13步,不過我唔知佢點define一步

"鬥少步數" 比賽都仲有可取之處
除非有一日有人發明左個 "最少步數" 既方法
咁到時鬥少步數比賽都會失去意義

>>February 6, 2008 at 6:25:07 PM GMT+8


2008 年 2 月 4 日 星期一 【晴】

嗯...
尋日講過所謂自我中心
諗起
咩叫恐嚇罪呢?

有志者鄧竟成早几日話自己電腦收埋d鹹相都可能犯法
多數人既法律知識應該少過呢位有志者鄧竟成
即係佢利用自己既法律知識講兩句嚇人,迫人剷相 (我不知情之下試過禁入去,不過冇留底)
一哥算唔算恐嚇呢?
哦,佢冇犯法既,佢話 "可能" o者,唔係一定

好丫
搵日響各大報章頭版登一句:「鄧竟成你即刻同我辭職,如果唔係你今日可能會死」
會唔會構成恐嚇?
可能咋嘛,你辭唔辭職都可能會心臟麻痺架啦,又關我事?
我登報影響一個人,你講句野影響全香港市民喎

香港の司法機関と警察は
極道に過ぎん
(香港既司法機關同警察只不過係黑社會)

五星戰隊...
jacky真係夠創意

7b團年飯
好多人都好耐冇見

行年宵
都係去陳冬敏果檔o者
wendy扭佢個扭扭樂 (形狀好奇怪,唔係普通果d方形)
我又扭埋一份
結果我同po幫襯佢買左一人一個 (我買左個一開始就唔regular既)
cy話如果我聽日扭得番o岩就送多隻比我
要努力

>>February 6, 2008 at 3:38:38 AM GMT+8


2008 年 2 月 3 日 星期日 【晴】

明明呢一兩日已經回暖 (天氣報告係咁講)
點解我d手腳仲係好似結左冰咁既呢...

佢地唔知點解提起raymond so
佢教果班fin2010(總之係finance最最最基本果科)勁多野做
全部bba-law都比佢pre-assign左落呢班
rs又係好似馮嘉耀咁,唔知自己教緊foundation
每一樣可以羅黎做assessment 既野都有 (功課,mid-term,final,project,present)

我覺得果班人大不了drop,轉去另一班或者下年先讀
柯仔佢地就覺得唔可以drop
我以為佢地話rs響電腦系統做左手腳
原來佢地話rs係佢地系主任
你而家drop左,第日佢實記得上堂冇見過你
「車,認得你咪同佢講,你果班over-priced (即係有樣野賣得太貴,唔值呢個價錢)
 我arbitrage咋嘛 (兩件一樣既野唔同價錢,平買貴賣食差價呢個行為就係arb)」

今時今日好多人話後生仔自我中心
即係以為全世界得自己一個,唔理其他人感受,諸如此類
邊個話淨係後生仔會咁?
大學prof 有几多個後生? 咪一樣係自我中心
以為學生成個sem淨係讀一科
一個course既workload多到唔合理 (例如上述既馮嘉耀同rs)
唔通呢d就係他人中心?

李克勤-未成年同盟會
 公公叔叔睇波大講粗口
 卻要我知書識禮做教授
(michael tam都有得撈,証明做教授唔一定要斯文 )
 別學壞食煙 身體要康健
 擠熄的煙蒂卻留在地氈
 哥哥嬸嬸最熱愛打牌
 轉個頭說賭博 教我容易變壞
 姨媽姑姐追星動作飛快
 卻叫我房中海報別太大

hmg堂講個pro
pro 既內容係寫篇文比較兩間公司,之後揀一間長線投資
szeto kitty問我地有冇preference (暫時我地乜資料都未搵過)
成班4組有3組都答左同一間
我果組no idea (其實原因係我地頹 )
原來有idea就錯,no idea先o岩既
因為一開始未有資料就有意見既人,做出黎既研究或多或少會biased
原來頹都有用既

>>February 4, 2008 at 3:44:35 PM GMT+8


2008 年 2 月 2 日 星期六 【晴】

一起身見到陽光猛烈
不過仍然好凍

香港警察
查几幅相都要出動到國際刑警 (國際刑警當然唔係白痴既,所以唔會理呢d雞毛蒜皮)
本來果几幅相就冇需要出動警察去查
甚至有人認為香港政府已經將警察外判左比英皇

我對d相係真定假比較有興趣
唔係件事實本身,係真或者假兩個情況帶出黎既後果
英皇一知道有相流出黎就話有人改出黎
警察查案就假設d相係真既
無論d相真定假,都肯定有一方做錯野
但係警察就係英皇報警之後先出手既
香港果然係乜野千奇百怪既事都會發生

件事爆出黎果一兩日內
有記者訪問譚詠麟 (因為演藝人協會個p)
佢話小心d私人物品,唔好比人睇到
佢講既野 imply...

http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=1115866
statistics are subject to manipulation and selective disclosure

>>February 4, 2008 at 2:44:53 PM GMT+8


2008 年 2 月 1 日 星期五 【晴】

同rono dave 禮食飯
一開始約左rono響風水廣場等左先
撞到陳冬敏響度set緊年宵個檔

陳冬敏突然伸隻手落rono後頸
rono:「嘩_你」
陳冬敏:「嘩你講粗口?!」
之後我地走左
rono:「遲d就會傳出去話吳學銘_陳冬敏」

要行道,不要單單聽道,自己欺哄自己 (雅各書1:22)
都聽左好多次
几時先會有一日主唔駛再同我講呢樣野呢...

>>February 2, 2008 at 2:28:35 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111801

Design & Scripting by ShowHappy.Net