|
2008 年 3 月 31 日 星期一 【晴】
尋日上hmg
個pro又postpone deadline
去到星期六下晝
kitty話唔想我地用兩日假去做個pro
星期六晚同星期日想玩就去玩喇
之前上咁多堂,一路都響度講"you-attitude" "audience-centred approach"
總之就係要包裝下自己講既野,令人聽左舒服
而kitty一路表現出黎都同佢教既野好consistent
響中大讀左4個sem
都係得一科既presentation係講明要著suit
今朝細佬鼻塞,未到5點就比佢嘈醒左
之後几個鐘都訓得唔好
やっぱり気のせいじゃない (果然不是錯覺)
そうだ (對啊)
今は何もできず (現在什么都做不了)
そして、何もしないのほうがいい (而且,什么都不做比較好)
響太和火車站撞到 jason
我同佢都以為對方都響大埔墟上車
本來今日交功課
prof:「if u can't submit today, please finish it ASAP」
竟然有得asap
我咁早做左為乜?
presentation "no more than 25 mins"
通常prof 講明no more than xx pages/mins 就會比學生理解成 "要做xx pages/mins既野出黎"
其實好難有人可以超過25分鐘
可以帶一張a4 (雙面)既fmla sheet
「u can write in small words, as long as u can read it」
寫既野唔限於fmla
即係根本唔係fmla sheet 係cheat sheet 啦
等我將printer較到最精細既setting
每面印36張ppt slide再帶埋放大鏡...
報左hsbc summer intern
早几日做左個online numerical & verbal test
最尾佢話
「Shortlisted applicants will be contacted by phone or email within 2 weeks.
However, if you do not hear from us within 4 weeks
you can assume that your application has been unsuccessful.」
今日2點几有人打比我
咁就過多關喇
不過又係靜左音,響褲袋都feel 唔到震機
5點几睇到留言 (點會過咁耐既?!)
>>April 1, 2008 at 4:23:28 PM GMT+8
2008 年 3 月 30 日 星期日 【晴】
前兩日沖凍水涼沖得好爽
今日突然間凍左
嘘をついた (撒了個謊)
なぜ?(為什么?)
傾完pro約下次既時間
「如果你地得既話星期五丫 我想用黎做唔返鄉下既藉口」
結果星期四晚
藉口(excuse)係unjustified reason,用黎做或者唔做一件事
但如果佢地真係約得成星期五(上晝或者夜晚)
咁傾pro就唔再係藉口係sound reason
「一d都唔慎終追遠」
講呢句既人應該唔係認真既
所以以下講既野唔係攻擊你
係攻擊果d堅持呢個主張,叫人年年去拜d唔識既墳墓既人
好笑喇
點解要慎終追遠?
呢4個字都係人講既o者
今時今日每一個人都有起碼100代既祖先啦?
邊個仲講慎終追遠就去搵下自己祖宗100代姓乜名乜住邊忽
唔好同我話搵唔到
就算本族譜唔見左你都要去考古,貫徹你自己講既所謂慎終追遠
追遠丫拿
唔好同我講18代係遠19代就唔遠
ba花草選舉
4個college各派出一男一女
3日投票期,星期一二三
每日都會公佈到果日為止每人既票數
每人可以投花草各2票 (如果得一票就會投晒自己college,變成鬥邊個college拉到多d人去玩)
四院ba (商學院院會) 既策略就係
叫人盡量第3日去投票
因為知道晒前兩日既票數資料
當然投自己college 2票啦
同埋截至第2日為止其餘college最少票果兩個
如果九成人都跟呢個策略去投票會發生咩事呢? (四院人數大致平均)
九成既人都第3日投
而且有3個college 既人(90%*3/4>70%)都投比最少票既花同草
結果好自然...
http://mathdb.blogspot.com
一堆數學狂人夾份寫既blog
http://mathdb.blogspot.com/2008/02/blog-post_19.html
呢篇既內容比較practical
港鐵收費系統既bug
原來搭港鐵都有高手
普通に考えれば、それが意味のないことだ (平常心去諗,其實呢件事唔代表d乜)
でも、今の俺はできない (不過而家既我做唔到)
普通になれない (做唔到平常心)
>>April 1, 2008 at 3:07:34 PM GMT+8
2008 年 3 月 29 日 星期六 【晴】
せっかくあいつが来たのに俺は...(難得佢黎左但係我...)
俺がコントロールできなくても (就算唔係我既控制範圍)
麥記几時變左自修室
跑海濱
又響度玩果d小學奧數問題
撞到熟人
跑去盡頭返黎再搵番佢地
我都唔係好信
竟然跑得咁快?!
今日又熱又潮濕,明明係應該難跑左
gundam 00 第一季結局
以為金色果隻係boss啦
仲有美國個ace
佢部機改造左几集,出黎玩几分鐘就爆左
不過果几分鐘都打得好精彩
こう聞かれて (比佢咁問法)
もう初めてではないが (都唔係第一次)
でもどう答えるがいいかわかんねえ (都唔知點兜) <-唔識日文既 "兜" 點講,寫 "回答" ...
>>March 30, 2008 at 3:45:00 PM GMT+8
2008 年 3 月 28 日 星期五 【晴】
傾pro
出門去到火車站先發覺漏左野冇擺落sd card
做左總書記
好丫
淨係summarize人地講既野
咩叫巧合...
可惜
>>March 29, 2008 at 5:51:02 PM GMT+8
2008 年 3 月 27 日 星期四 【晴】
estimate
胡家浩:「而家有45位同學,我地要估下一位入黎既几高,點樣估呀?」
我:「1米」
「哦,佢話1米,而家我地唔知o岩唔o岩所以唔會笑佢
萬一入黎果個真係1米我地無話可說丫嘛
不過以科學角度我地就會笑佢」
天雨路滑關係
跣左一腳
刮損一邊膝頭
好痛
兩個pro夾埋傾左差唔多6個鐘
好眼訓...
用迅雷bt 會淨係識dl 唔識ul
唔怪得近排bt咁慢啦
迅雷有個特徵
就係bitcomet 判別唔到,所以會見到條友用個software係n/a
見到呢d人即刻"24小時內拒絕連接"
為左杜絕呢班蛀米虫
motivate番d人唔好用迅雷黎bt,令大家dl 野可以快d
聽我講啦
報左咁多份 intern,難得有機會佢有回音
就偏偏炒左匯豐個online test
機會係用黎浪費,果然冇錯
http://www.xanga.com/dannyng/646539606/item.html
exam timetable
sta4005點解要咁遲呢...
早少少考完唔好咩
>>March 28, 2008 at 5:24:58 PM GMT+8
2008 年 3 月 26 日 星期三 【晴】
用左半日黎做功課
有一題功課令我覺得
financial engineering班人真係玩到冇野好玩
乜都羅黎賭一餐
浮息貸款(每次供款還既利息要同市場利率一齊上落) 就好合理啦
竟然仲有"inverse floating rate" (你要還既利息變化同市場利率行相反方向)
邊有咁白痴既人
正常經濟好利息就會上,你借$出去比人還低息即係搵自己笨
經濟差息口落,你仲想人還高息,即係搏人破產啦?
點會整一樣無論如何都令自己蝕既產品出黎
http://hk.news.yahoo.com/080326/12/2radu.html
03年曾出往南極考察的公開大學環境學課程主任何建宗博士表示,
今次「南極大冰架」倒塌,面積相對來說不算很大,
相比全個南極大陸(約等於1.5倍中國面積),今次倒塌的面積為415平方公里,毋須大驚小怪。
用滾水好難煮得死一隻青蛙
要由凍水開始慢慢加熱
最初有人講南極溶冰就好大回響
而家講得多大家都厭喇,覺得係一件冇咩大不了既事
甚至有人話"無須大驚小怪"
再過唔知几多年南極冇晒冰,可能話有問題果班人反而比人話小事化大
>>March 27, 2008 at 2:44:28 PM GMT+8
2008 年 3 月 25 日 星期二 【晴】
gundam 00有兩條友互相射擊
睇個樣就係同歸於盡架喇
其中一個仲講左几句好感人既遺言
佢好受歡迎,所以觀眾唔想佢死
所以製作人可能會順應民意比佢翻生
情況好似 tvb舊年播果套劇咁
林峰一腳踏兩船,最後同第二個女仔散左,第一個原諒佢
可惜撞車死,永遠唔知道第一個終於原諒左佢
我諗:
如果林峰同番第一個和好,講咩學到要珍惜,好後悔,下次唔會之類
咁第三者果十几集咪廢左囉?
點解佢唔一開始就好好地珍惜個女朋友?
為左唔好搞衰成套劇,林峰都係死左好過
gundam 00果兩條友都係
兩個都唔死既話,做咩要整一個咁悲壯既互射場面? 講遺言為乜?
虛構情節唔同神安排人既命運
虛構既人可以一開始就設定到十全十美
整一段 "學習" 既劇情比佢反而比人鬧拖戲
所以如果佢做錯事就一定要付上無可補救既代價
神造人唔係倒模
想我地響經歷裡面學到野
八半堂9點先到
繼續自己睇notes (又係呢個問題...咁駛乜上堂?)
"好人" 係 indirect approach
(即係壞消息唔好講得咁直,要隱晦d)
柯仔果然學以致用
dr lui 講下堂present d野
直情表態話唔鍾意人一present 就著suit
"it's not a funeral party"
織田信長:「這料理都是水」
扮high-class辛苦自己,exactly就係成日著suit果班友 (可能有人真係鍾意著既)
lui:「好多fund manager都casual look」
呢樣唔多信
雖然佢每一堂都係恤衫牛仔褲
お互いに似ている二つの物語を読んだ (看了兩個相似的故事)
まったくだ (確實如此)
成り行きのほうがいい (讓它自然而然的比較好)
時間が足りなくても (即使時間不夠)
よく見るためのだ (也是為了更加看清楚)
っていうか (話說回來)
どうして二つもバッドエンドになったし、カナダで起こったのか?
(為什么兩個都是壞結局,而且都在加拿大發生?)
如果我過几年之後睇番呢段日文
主題圍繞d乜野一定記得
果兩個古仔就多數會唔記得晒
present+project+功課+final
加埋十几個 task
可能仲多野做過考al 既人
>>March 26, 2008 at 5:03:40 PM GMT+8
2008 年 3 月 24 日 星期一 【晴】
fin4120個 ta都几卑鄙
或者佢係同prof一樣咁懶
gordon睇完自己份卷上訴
果題理應+2分
佢夾硬搵個位-2去cancel 番要加果2分
loki
臨考之前我同佢講過如果翻炒左某題要點答
真係出左果題,但係佢自己睇漏眼冇答到
york univ有野send過黎喇
3/9-22/12
仲有個唔知几時既"mandatory orientation" (乜資料都冇,o camp定係o day都唔知)
即係8月飛啦
份功課既model ans都ok喎
o岩答案錯step
唔通係設計呢本書果個有先見之明
留個 trap響度比用呢本書既prof 捉抄功課既學生?
>>March 25, 2008 at 5:34:49 PM GMT+8
2008 年 3 月 23 日 星期日 【晴】
尋日跑海濱見到官惠盈,芹仔,joyce
佢地話之前都試過見到我,但係嗌唔切
我又見唔到佢地 (因為我做運動唔戴眼鏡)
「你戴番眼鏡啦,一係戴con,如果唔係miss左好多人架」
唔知今日又有冇睇漏眼呢
rono 11:15嗌我去豆大食糖水
我諗住11:30出門都ok架喇
點知佢11:30先話出門 (以佢既路程3,4個字先到)
所以我大多佢5分鐘
咁梗係早過佢啦
不過豆大多人,過左去好好
我:「咦,點解張單有8個number既?」(7個人每人嗌一樣野)
腸:「呢張8號台」
哦
>>March 24, 2008 at 6:24:10 PM GMT+8
2008 年 3 月 22 日 星期六 【晴】
爸叫我清明返鄉下
其實我不嬲唔想返,返左去就留多一秒都唔鍾意
今年當然唔例外
不過佢而家早成兩個星期講左,好難作一個令佢信服既藉口...
有一年我為左逃避返鄉下試過咁做
果日我估阿爸最遲夜晚7-8點出門
就匿埋響屋企個後樓梯
諗住等到肯定阿爸出門搭左 車立 落樓
再過多一陣至入屋 (預防佢漏左野返去羅)
我仲未有手提電話
結果未到7點響後樓梯等到8點几都聽唔到聲,知道唔對路就入屋
當然成功避開左啦
浪費一個鐘好過一晚加一日去受苦
佢今日應承我即日來回既
但係舊年農曆新年佢試過唔守信用
果次又係應承即日來回
turn out 遲左買飛,冇得即日搭車返香港,要留低過夜
(果陣可能真係一早去買飛都買唔到
但我肯定佢有心拖延,冇attempt 過去履行諾言
就算我同佢講左冇即日既車飛佢仲嗌我「等陣」,之後繼續同鄉下班 fd吹水
同埋如果佢保証唔到就唔好make commitment 啦)
咁我梗係唔會蠢到信多佢一次啦
不過我應對得唔好就係真既
所以就嘈左一鑊喇
阿媽做既野好令人費解
爸響度既時候佢幫口鬧我ban我d藉口
(我話4月好多功課同project dead
做pro既時間就要几個人夾,唔係我一個決定既
每人上堂時間又唔同,所以好可能響紅色假期做野
媽:「我唔信你d同學個個都要清明先得閒」
o岩既,我可以假意應承,到時吹水話人地得果日得閒冇辦法)
後來爸出左街
媽即刻係咁數臭阿爸果邊d親戚 (講左一堆由細到大聽過好多次既野)
點解立場一時一樣既?
之前唔係同阿爸夾埋逼我返鄉下架咩?
而家又講到好似我冇責任返去咁?
媽:「我又唔係姓吳既」
我:「邊個話生仔一定要跟老豆姓
我睇新聞見過台灣有d家庭夫妻感情好好
都講好生細路一人跟一個姓」
http://moku-bo.blogspot.com/2007/05/blog-post.html 台灣例子
http://www.chinapop.gov.cn/rkzh/rk/rkyjhsyfz/t20050125_19202.htm 大陸都係咁
我太早出世
媽話爸要帶我返去係為左面子
如果兩個仔都唔肯返去,響親戚面前好瘀
面子丫拿
就睇下(兩)個仔一日到黑渣住部遊戲機會令你有咩面
>>March 24, 2008 at 6:26:06 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|