|
2007 年 10 月 13 日 星期六 【晴】
惡趣味
anna同旨暘(樂樂同amber個仔,1歲)玩緊
我:「你覺唔覺佢隻手濕濕地?」
anna即刻用旨暘件口水絹抹番乾隻手
「因為我叫佢舔下隻手指」
原來jacqueline 10點几擺左聽日 lab test既野上網,要我地聽日上堂之前搞掂佢
真係唔好遲d
如果有一組負責access既人星期日晚出街,第二朝又上早堂咁點知要做野
justin打黎至知有件咁既事
http://9.blog.xuite.net/9/c/c/4/18268334/blog_915341/txt/13849703/0.jpg
http://9.blog.xuite.net/9/c/c/4/18268334/blog_915341/txt/13849703/1.jpg
http://9.blog.xuite.net/9/c/c/4/18268334/blog_915341/txt/13849703/2.jpg
http://9.blog.xuite.net/9/c/c/4/18268334/blog_915341/txt/13849703/3.jpg
早几年播緊gsd,呢個人cap好多圖出黎加d惡搞對白落去
而家呢條友又走出黎惡搞gundam 00
最尾果句 "計画通り" 係夜神月講既「如計劃一樣」
因為gundam 00主角同夜神月既配音係同一個人
>>October 14, 2007 at 5:34:15 PM GMT+8
2007 年 10 月 12 日 星期五 【晴】
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=1036767
好似呢几日內係孔子誕
大埔某孔教(將孔子神格化既宗教)中學強迫師生返學校做義工幫手
要佢地響一個好差既環境做好嚴重既體力勞動工作
聲稱提供午餐但最後有人冇飯食
我睇呢件事諗起好多唔同area既野
孔教聲稱信奉孔子
但最違背孔子愚家思想既又係呢班人
根本係商人搏出名
搞咁大壇野為左撈生意本錢政治油水
某集大國崛起個主持(唔記得叫咩名)話d人年年搞孔祭搞到咁盛大係無謂既
將祭孔既資源羅去脤濟窮人反而更加配合孔愚學說
任何一套思想學說一旦變得popular就會有人濫用,亂咁加d野落去令佢變質
愚家思想本來講仁德治國,d皇帝就改做強調忠君
聯想到天主教 (我鄙視既兩大古代思想學說: 東方既愚學,西方既天主教)
後期教廷去到最腐敗既時候
d人可以用錢買教廷入面既職位,呢班人可以崇拜出席率100%但十誡都唔識
聖經叫人拜獨一既真神
使徒行傳提過有人跪彼得(耶穌既門徒,後來做使徒傳教),彼得即刻話自己都係人,叫對方唔好跪
睇下天主教一年要拜几多個聖人?
聖經話為神做任何野都係心意緊要過外在行為,天主教就強調外在儀式
(話時話我覺得聖公會都好catholic
我返左3年教會都冇響福音堂讀過一次主禱文,因為冇人叫我讀出黎
反而響mst 每年唔止讀一次,再加一堆「我讀啟大家讀應」既禱文集
我對果本禱文集好反感,因為聖經叫人禱告既內容要發自內心唔好背書)
有几多教育界既人係假道學呢?
F6果年既7月 有一日要返學校聽一個所謂 "尊重知識產權" 既 talk
如果係灌輸道德觀念叫人尊重版權都合理
返到去原來個assembly係eolasia (合法dl 歌既網站) 既商業宣傳
我以前真係太過唔夠薑 (而家都係,我知)
點解當時我唔舉手問一問個mc:「學校收左几多錢賣個assembly比你地?」
迫人做義工
mst 當年都有"義兵團"
應該係想做就做果d先叫義工呀?
我知外國好多學校都有呢個制度
唔好同我講多人做就o岩
越黎越多國家准許同性戀結婚,咁搞gay/ les就o岩喇咩?
>>October 14, 2007 at 7:04:26 AM GMT+8
2007 年 10 月 11 日 星期四 【晴】
機戰og 2.5
無限量增援既敵兵
自己又有唔消粍en同子彈既武器可以無限用
一回合打左成半粒鐘,基本上淨係禁個圓圈
最尾睇番總擊破數,爆左45x隻敵機
打埋最尾果關
個劇情表面上好似解決左一件事
原來背後仲有個黑幕
果然係續集預告篇
書通
可能因為係engine既 lecture theatre
每個座位都有個電力插座
出門前唔記得將部nds叉電,帶埋個火牛去叉
新彊坎兒井
prof 話而家d研究坎兒井既人仲拗緊究竟個技術係由邊度傳入新疆
多數人話係來自波斯或者中原
如果確定到係來自中原既話
可以証明漢人同維吾爾人自古已經有來往,進一步可以話新疆自古已經係中國一部份
一聽到呢句即刻諗
中國人真係野蠻
點可以下下用歷史黎界定自己既疆土範圍架
又即刻聯想到鹿鼎記一個gag
康熙年間,俄羅斯人成日派兵搞住清朝既邊疆
康熙派韋小寶去同俄羅斯人談判,希望劃定疆界
俄羅斯個官話遼東既唔知邊度曾經屬於佢地,所以應該繼續屬於俄羅斯
韋小寶:「蒙古人是中國人罷?」
俄官:「是的」
韋:「成吉思汗是蒙古人罷?」
俄官一聽到成吉思汗即刻面色都變晒
韋:「成吉思汗打咁大塊江山,連你俄羅斯全國都曾經屬於中國人
我地中國人唔貪心既,要你一半得喇,你返莫斯科要几耐?」
俄:「一個月」
韋:「好啦,可以散會喇,而家你返莫斯科我返北京,30日後起程,你黎北京,我過去你地莫斯科
我同你邊度見面就用果度做疆界」
如果個個國家都用 "曾經得到" 既地方黎決定自己既領土
咁中國咪屈機?
就算外蒙唔屬於中國
咁將當年蒙古四大汗國既最大領土判晒比蒙古人民共和國應該好符合歷史原則啦?
"曾經得到"...
咁德國,以色列呢d國家咪應該解體?
prof 想mention住響新疆果個少數民族
up左几次都係「維吾...維吾...」都係講唔出第3個字
fin3110
上到差唔多11點先走
一路聽,抄左2頁a4
覺得學到好多野
最尾佢講自己做野既經驗
「想比你地了解下我呢份工係做咩既,而家都夜喇,如果你地冇興趣聽可以走先」
諗起summer讀既game theory
有一堂好悶,大家都想中途走出個 lecture theatre
但係個個都唔想第一個走,最後所有人就坐到落堂為止
今日都係冇人走
聽埋都唔錯丫~
>>October 12, 2007 at 6:48:52 PM GMT+8
2007 年 10 月 10 日 星期三 【晴】
八半fin3010
peter:「我覺得如果抄晒呢d野落去好戇居」
冇錯
聽exchange talk
「一般黎講gpa要有3先可以參加,但如果你唔夠3都鼓勵你報」
真係講得好客氣
有几個去過exchange既人出黎講自己既經驗
「果篇文唔好寫得太行,想了解多d呢個世界,雖然係要既,都唔好寫出黎,好似我就話想學下德文」
原來我好耐冇寫過段落式既文字
寫親都係一行一行斷開既pt form (例如呢個日記)
隨時寫exchange果篇2,300字既文都有困難...
shaw lane
d表演嘉賓
莫凱謙好識搞氣氛
抑或應該話佢串呢...
同埋好有台型
有兩個靚女歌手
梁雨恩 胡琳
坐得太後睇唔清楚佢地個樣...可惜
有個雜技人
用支火把舞黎舞去
飲左d野之後噴火,再吞左個火把
究竟佢飲果d咩黎既呢...
如果噴到火出黎就唔係水
唔係水又好難幫到佢吞火把
馮文樂(殘酷一丁玩過扮聲,不過我睇得電視少...)
佢扮d聲同真人響度一樣
譚詠麟,張學友,李克勤,王力宏
連小鳳姐都可以扮到一模一樣
原來孫耀威係n年前shaw大o 既大組長
全部人一齊叫佢dem meal gap (shaw一個聞名中大既beat)
不過兩個mc從中作梗搞到dem唔成...
>>October 11, 2007 at 7:46:11 PM GMT+8
2007 年 10 月 9 日 星期二 【晴】
天氣轉涼喇
全日都冇乜精神...
上普通話要check功課
「我忘了帶課本」
「為什麼?」
「就是忘了」
心諗:你想我點答你...
e-com project review
原來it果part唔係好多野做
果然係"prototype"
final report
og 2.5
ODE system
需要用少量既人類響個server入面做"生體中樞"
呢d人身體既大半機能都會停止,死剩個腦
用果d人既腦黎處理資料同操作大量機械人
將人當係一件可以更換既"配件"黎用,佢個腦壞左就換人
敵方聲稱呢個系統可以"唔駛犧牲好多人就可以保護地球和平,防禦外星人既侵略"
冇錯,因為唔駛太多士兵,打几場仗先換一次入面個人
我方d人反對佢講,但似乎提唔出d咩理據
淨係識講「我地唔會認同你既做法!」「可惡! 你...」
對個生體中樞冇錯係殘忍d
但係傳統既戰爭模式,講親都係几萬几千人咁派出去打,係咪對果几萬几千人仲殘忍呢?
犧牲少量既人保護大部份人
就算對果少量人殘忍,對社會都係好efficiency
話時話我打機係操作呢班人去打仗
好似都係做緊果粒"生體中樞"
>>October 10, 2007 at 5:52:24 PM GMT+8
2007 年 10 月 8 日 星期一 【晴】
又係上一堂,到2點几
5點几傾pro
就響u lib坐左3個鐘
8個人入面傾webpage既人同access既分開
webpage傾掂左
access果邊仲講緊整咩table落去
ruby (佢係做webpage)講左d意見
之後話:「我試下了解你地講緊乜」
佢講果樣野又唔係一個唔識access既人可以講到出黎
咁都唔係乜都唔識啦
開始左做個project 個几月,終於落手搞access
word powerpoint excel 既野都可以copy & paste,所以一人几頁到最尾砌番埋一舊係得既
但access唔得
即係呢個係一個技術所限要一腳踢既 task
屋企廁所個燈膽壞左
原來連扣住個燈膽果個機關都壞埋
咁就麻煩喇,整呢舊野要昂高頭上几粒螺絲,又冇燈
所以爸企上去搞,我開電筒照住
d油漆碎片跌落黎店到隻眼
粒燈膽同原本果粒一樣size一樣形狀
但新果粒光到乜咁
唔通係因為新燈膽冇塵?
>>October 9, 2007 at 5:48:21 PM GMT+8
2007 年 10 月 7 日 星期日 【晴】
搭校巴撞到matthew
落左車佢bye我
我一轉身,即刻有架貨車衝過
如果冇matthew果下bye,我就會行前一步,結果就入廠
eddie解釋點解牛市熊市會用牛同熊黎比喻
一個common既講法係牛眼向上望,熊眼向下
eddie就話牛打交係將個頭推高用角撞人,熊打交係企起身一巴琴落去(手既動作向下)
「呢個解釋係我作既」
lewis:「佢睇得太多discovery channel」
jacqueline:「個lab test open book open notes乜都open,乜都帶得入黎不過有樣野唔帶得,就係書僮」
可以帶電話嘛
ugc
越先進既社會越多camera,人越少私隱
但又防唔到罪案(地鐵站出入口d鋼條比人偷左 )
prof話自己由旺角火車站行去地鐵站遇到廿几個camera
政府同商人用各種所謂既保安/方便/...做藉口侵佔大眾既私隱
夜神月唔敢成日用先進科技聯絡人幫佢行動就係咁既原因
>>October 9, 2007 at 5:28:37 PM GMT+8
2007 年 10 月 6 日 星期六 【晴】
今日教會睇片
文筠
3次cancer
最後22歲比主帶走
佢患病期間學左d bio野,幫香港一個有血癌既人搵到骨髓移植
「就算我聽日即刻冇命都係賺左,因為我救到一個人」
主耶穌釘十字架果陣有人串佢「如果你係神既兒子就響十字架上面落黎唔駛釘死啦」
如果真係走落黎釘佢唔死咁降生呢件事就變得無聊喇
文筠好似話咩唔讀醫去讀bio係想發現新既方法救更多既人 (我有冇記錯? 定係我睇既時候自己想像出黎?)
一個執業醫生一世人可以醫好好多人
但最多都係得几十年時間
如果發現新既bio理論造福後世,貢獻既野就唔係几十年
>>October 9, 2007 at 3:07:33 AM GMT+8
2007 年 10 月 5 日 星期五 【晴】
終於爆左機戰og2
SRX既"天上天下一擊必殺砲"
仲話一擊,一回合內打左隻boss 10下都有 (機戰系列真係將戰爭簡化得太緊要,零件點會唔損耗架)
55萬血,有一半係呢招所謂既一擊必殺打出黎
記錯時間...
約2點記錯2點半
gundam 00
睇一開始果兩三分鐘,抄緊code geass?
佢好似預測緊呢300年內既全球政治局勢
2307年三國鼎立:
union係美國
aeu係eu (a好似係advance)
人革連(人類革新聯盟) 係中國
點解表示中國既野一定係紫禁城style建築同埋旗袍架...睇下上面d高官出出入入都係著suit 啦
化石燃料枯竭,所以中東石油國家開始沒落
回教恐怖份子仲響度
三大國各自發展出新既能源
仲有3條上天既電梯通去殖民星 (睇到呢舊野o咀,覺得終有一集會有一兩支比人打爆)
我覺得距離人類滅絕應該冇300年
尋日書通好似提過
有科學家話而家地球越黎越熱係氣候cycle,熱左几百年就會凍番几百年
所以美國一路都唔肯簽日本果條溫室氣體既唔知咩條約
我傾向認為呢d科學家比美國收買左
就當住你o岩先喇
acid rain應該唔係氣候cycle掛? 唔通班科學家遲d會出黎話有段時期係alkaline rain?
>>October 6, 2007 at 5:08:01 PM GMT+8
2007 年 10 月 4 日 星期四 【晴】
assembly
shaw學生會改會章
有92個位要改
白痴架...
改親都係工作天改做工作日呢類無聊野
仲要每人一張leaflet,逐個修改要人投票決定比唔比佢過
好似分開几個大section比人可以tick一格表示贊成晒成個section
橫掂都係喇
點解唔整多個選擇比人tick一格就贊成晒92個呢?
咁小事都要開個assembly出黎講
又根據會章,唔知唔夠几多人投票(投票率同贊成人數都計)就唔可以通過
作繭自縛
橫掂都要人投票喇
點解唔加多d權力比d莊員? 寫多條咩咩部份無聊既修改唔駛投票通過
舊年有聊d架
好似係 "缺席會議2次以上點樣點樣" 好誤導 改做 "缺席會議2次或以上點樣點樣"
又搵唔到志雲佢地坐邊
同andy gordon 司徒打機算
真係夠晒gag
太鼓佢地揀鬥final combo (鬥果首歌最尾一粒音果下既combo數)
我實力最弱
不過司徒同gordon錯左最尾一粒,我3 combo第2名
嘩072你班友都痴線...
一次做pro冇黎組聚就以為我日日都要做pro
頹萬里講長城
真係蠢既建築
防禦外敵同時妨礙自己人走出去
prof個結論真係好野
點解exchange會加個college分架
即係叫我唔駛去o者...
>>October 5, 2007 at 6:39:14 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|