|
2008 年 1 月 21 日 星期一 【晴】
司徒收到gordon既sms
...
讀書果然需要損人利己
已經exchange緊既人做咩要去多次食人地個位
有個exchange黎既外國人唔識用webct 所以搵唔到notes
有個mainland既屈機人恥笑佢
真係國際形象...
後來再聽到多d呢個人既事跡
乜qfn咁多淨係識讀書既人
上緊堂突然間有d怪聲
全班都諗係個咪壞左啦
prof熄左個咪,準備繼續講野
點知仲有怪聲 (佢個尷尬樣好好笑 )
所以prof乾脆唔理d聲
我見司徒部手機 load緊網頁,叫佢停左睇下點
d怪聲真係冇晒
我諗緊係咪巧合
再叫司徒再上番網,即刻又出番d怪聲
仲以為佢部nokia奇怪d
原來我果部上網都有干擾
prof用一個舊約聖經既古仔黎講hedging
(創世記41章)
法老王夢見7隻肥牛同7隻病牛
後來叫約瑟幫佢解夢
約瑟有神既指示,就話埃及會有7年豐收之後7年饑荒
叫法老王響豐收年儲定糧食,為饑荒作準備
結果當然應驗
呢樣野好似唔係hedging
為一件明知會發生既事作準備
「你有神既旨意玩晒啦,駛乜hedge」
andy:「你食飯之前祈禱啦,咁祈禱講既野係每次一樣定係隨心?」
我:「我每次都有多謝神比野我食既,其他內容就隨心」
caster:「你點睇聖經記載既野?當佢係古仔定係歷史?」
古仔都可以係歷史既
例如司馬光刑事毀壞左人地個水缸唔駛坐監仲有官做
係古仔又係歷史
股市大跌
好丫
而家黎一鑊股災
兩年後到我grad就會recover
>>January 22, 2008 at 4:03:32 PM GMT+8
2008 年 1 月 20 日 星期日 【晴】
同gordon一齊陪司徒去搵ruby問add-drop既野 (冇膽匪類...一個人要搵兩個人陪)
明明ba add-drop每人只可以add兩科drop兩科
我冇搵ruby做過手腳都可以add 3科drop兩科
gordon:「你開左老金」(金手指...即係打機既時候"作弊" 非法修改程式數值)
方偉明又響度爆爛gag
can-opener
一個economist 一個scientist 流落荒島
有一個未開既罐頭 但佢地冇罐頭刀
scientist 盡力去搵d野黎開罐
economist:「let's assume the can is opened」
(我諗: 如果唔係scientist 係alchemist 就好玩)
econ成日都用d不切實際既假設黎發展理論
暫時我學過既野有好多都係咁
最基本law of demand都要"other factors assumed constant"先會work
唔怪得任志剛講黎講去都係果句「受外圍因素影響」
因為econ係assume others constant
乜都可以賴外圍因素
>>January 21, 2008 at 4:13:08 PM GMT+8
2008 年 1 月 19 日 星期六 【晴】
今日強哥講道
「我地好鍾意幫人聽道,阿邊個邊個今日黎聽就好喇
雖然關心人係好既」
你坐得響度聽,呢段說話就係講比你聽既
「我開張支票比你,簽晒名淨係唔寫几多錢比你自己寫,你夠膽寫几多?
哦,佢話1蚊」
有試過靠主幫你既經驗,先夠膽響大事上面依靠主
我講1蚊係突然諗起某套老夫子既電影
老夫子同大番薯執到張支票,冇抬頭冇銀碼有簽名
老:「等我寫100萬先」
大:「唔得,如果佢個戶口得10萬咁我地咪白白冇左10萬囉」
老:「咁寫10萬喇」
大:「唔得,如果佢個戶口得1萬咁我地咪白白冇左1萬囉」
老:「咁寫1萬喇」
大:「唔得,如果佢個戶口得一千咁我地咪白白冇左一千囉」
老:「咁你想點丫?」
大:「寫10蚊啦」
個nod32好似有d問題
4點几開始scan
訓一陣,諗住5點几起身去跑海濱
6點几先醒(天都黑晒梗係唔去跑啦)
停響C:\RECYCLER (即係資源回收筒)
stop左再開一次,冇10分鐘就去到C:\RECYCLER
証明佢scan唔到呢個地方
>>January 21, 2008 at 3:13:32 PM GMT+8
2008 年 1 月 18 日 星期五 【晴】
訓左5個几鐘
1點後->6:30
去荃灣考toefl
馮漢柱搬左去教育局響九龍塘果棟大樓
所以之前 imo training果棟野改左做 "hkeaa荃灣評核中心"
但係"馮漢柱資優教育中心"果d字就仲有個印響度
點解又係我果年cut off架
我係最後一屆去荃灣馮漢柱imo training果批
d台勁細張(鋤dee o岩o岩夠派4份牌),又難抄notes
新果棟好靚
見到几個中大既人
最尾果份writing係半個鐘300字
學校用project 黎評核學生,同組內所有人比同一個分數
問你同唔同意比同一個分
一見到題目即刻知道司徒 gordon andy會點寫
而我都係寫同一樣野
炸彈人對我有不可埋沒既貢獻
考得好差
好既u通常都require toefl 237 250 (250我覺得自己冇可能,算啦,237就冇乜希望)
考完之後 "15 business days" 先出結果...
馬太福音6:34「所以不要為明天憂慮.因為明天自有明天的憂慮.一天的難處一天當就夠了。」
exchange deadline之前果日星期四冇堂要上
到時先諗啦
團契
完左之後大家突然間心血來潮討論四福音
原來由東方去伯利恆既觀星專家唔係三個人
早几日上fin4089
dr.lui好似同我地溫書咁,講左好多risk,probability既野
「買大細開左101鋪大,第102鋪你會買大定細?」
某qfn yr3:「我想做個荷官」
唔理智既賭徒就會"唔信邪"走去買細
之前fin2010果個好勁既mainland話都會求其買一個 (好似叻過個賭徒少少喇)
gordon:「我相信粒骰仔係biased囉」同意
dr.lui都係咁講,你見到個咁既結果就應該要verify下原先個假設啦
>>January 22, 2008 at 2:44:08 PM GMT+8
2008 年 1 月 17 日 星期四 【晴】
assembly
天文台台長講氣候變化
mc話佢既氣候預測好準確
o下?
氣候係 long-term架喎,有乜好預測?
carbon dioxide越黎越多,地球越黎越熱,講完
聽日落唔落雨叫做天氣,唔係氣候
gordon:「finance唔會製造污染」
就算有都係紙張同電力
用紙就乜行業都有既,避唔到
不過而家乜都電腦化就大幅減少
用電都係避唔到
用電構成污染係發電果班人既錯,如果佢地用太陽能就冇事
「如果你丟左屋企一半既衫可唔可以生存到?」
gordon:「唔得呀,我得好少衫咋」
係丫,見你著黎著去都係果兩三件
「出口帶動經濟根本係自私」
國際貿易係zero-sum
點可以比你咁著數可以長年貿易順差
佢話印度人發明左d污染特別少既車
歐洲人唔比佢地推出
理據係 "印度人多,一人渣一部出街咪好唔掂?"
歐洲人係夠少喇,不過佢地一架車既污染頂得上人地十部
我諗起一個好有問題既 issue
點解香港多屏風樓,「困住d毒氣響香港吹唔走」係唔環保?
又係政府駛多左$要點做,跌左身份証點算呢類問題
吹d毒氣去公海或者其他國家,毒死晒d野生生物或者外國人就係環保?
大氣層裡面既毒氣唔會因為吹左去公海就少左
根本同"出口帶動經濟"一樣自私
日本既垃圾處理政策都係咁
將國內既垃圾送去中國堆填
全中國變晒沙漠都唔關日本事,呢d就係日本國內既環保
響一個zero-sum game入面提高自己利益(講白d就係損人利己) o岩唔o岩既呢?
唔好咁快下定論
讀書 (小學生想升果間中學既學位有限,一個學生入到表示踢左一個走)
商業 (無論人工几低,有人肯做就得,冇人肯做自然需要加人工)
事後諗起一個至關緊要既 topic,阿台長先生miss左
香港近年既颱風數量同強度大幅下降
同香港既污染有冇關係呢?
下晝響uc lib prep toefl
gordon 司徒 andy 3個都買左d書黎做 toefl 既exercise
得我冇
而我今日又做唔足所有toefl要考既task
reading做左
oral淨係吹左几句(2*45 sec,時間過得真係快)
其他乜都冇做過
咁就去考喇
咦
ba add-drop明明話一個sem最多add兩科drop兩科
我點解add到3科既?
>>January 19, 2008 at 3:59:17 PM GMT+8
2008 年 1 月 16 日 星期三 【晴】
個半鐘內6個missed call 同2個msg
星期六考toefl
今日都仲未做任何準備工夫
唔係對自己有信心
係對果d所謂準備工夫冇信心
toefl 唔係會考/a-lv,冇past paper做
坊間練習做一兩份知道形式已經夠
電視有個新聞報導
有個阿水當選大律師公會既p
佢去做埋中國政府某機關既某個post
有兩個民主派議員係佢上莊,出黎反對呢個下莊
所以話民主制度係羅黎搞既
民主派議員竟然反對一個一人一票選出黎既人去做佢當選果個post
我係特登用d冇咁grand既字眼
以表諷刺
http://hk.news.yahoo.com/080117/167/2n9rw.html
「英國流行病與社區健康期刊」公佈的研究說,即使是一般身高的男性,
出生時身長不到四十七公分者,自殺的機率幾乎還是一樣高。
出生時體重不到兩千五百公克,但成年後身高標準的男性,
以殘暴方式自殺的可能性是常人的二點五倍以上。
michael tam諷刺有d亂用 technical analysis炒股既人:
「你信唔信女仔既裙越短股市會越升得勁?」
我唔係一個冇料又淨係識踩人既人
所以都講d研究結果啦
即使是一般身高的男性,出生時身長不到一百公分者,自殺的機率幾乎還是一樣高。
出生時體重不到兩萬五千公克,但成年後身高標準的男性,
以殘暴方式自殺的可能性是他人的二點五倍以上。
科學界既規則係如果冇人prove到你錯就當你o岩
某科學家發夢見到三條蛇就話benzene ring既結構係咁,都係同一個道理
所以要話我錯唔該羅証據出黎
>>January 17, 2008 at 5:15:59 PM GMT+8
2008 年 1 月 15 日 星期二 【晴】
fin4120根本係照notes讀既
應該又走得
下晝sit fin4089
個project 係每組人manage一個fund (用美國既野計你既回報)
dr. lui 叫我地全班夾埋揀一個 target,我地個fund要跑贏佢既
全班咁多組都睇淡美國股市
所以一致決定用s&p 500做呢個 target
夜晚收到email
reg唔到呢班 (即係佢唔比我用free-elective黎add?)
聽日day off
星期二果几堂又走-able既
星期五下晝冇堂
如果真係只限add兩科drop兩科
咁我呢個sem就會讀勁少野,得15 credit
好後悔之前有part-time intern我唔去報
果份intern返兩日半,我個 timetable (走得既堂就走) 咪fit 晒囉
舊年暑假睇完4卷福音書
之後應該係11月尾
我開始regularly讀新約聖經
本來就計劃讀完新約去舊約
後來几次聚會入面講到福音書記載既事件
我都對果d野完全冇印象 (睇完唔記得少少細節都正常,係成件事冇印象)
証明我當時唔知睇左d咩入腦 (我覺得自己睇古仔係容易記得既)
所以計劃有變,完左啟示錄就返去福音書,之後先去舊約
使徒行傳逢星期二有聚會一路讀緊,所以唔好重複喇
今日睇完啟示錄
讀左咁多聖經喇
我覺得自己冇乜長進
自我意識太重
失敗既係我
>>January 16, 2008 at 6:35:57 PM GMT+8
2008 年 1 月 14 日 星期一 【晴】
fin4110 個prof d英文口音好怪
聽唔到佢講乜
語言障礙就係呢d?
司徒佢地上到一半走左
聽日好似要上好多堂
果然應該用"地理因素"決定剩番一科add乜野
>>January 15, 2008 at 4:25:53 PM GMT+8
2008 年 1 月 13 日 星期日 【晴】
朝早返去sit sta4002
d野好似好難
睇黎唔上好d
可能冇notes,所以唔係好聽得明佢講乜
sta4005
總覺得係sam wong講果種錯法
不過gordon 司徒佢地就話冇問題 (好睇唔起司徒靠sub數羅高分既gordon都咁講)
唔係就咁背左佢呀嘛...?!
不過prof好好人,同埋gag
3088
方偉明不停地搞爛gag
佢硬係要將warren buffet個buffet讀成自助餐果個讀音
好野
hmg轉班成功
add多個course都仲可以有兩個下晝同一日day off...
http://www3.baf.cuhk.edu.hk/bba/pre-ad/admin/phresult.asp?ph=2
響add-drop結果發現左d好笑既野
search "06523134" 呢條友
佢做緊乜野呢...
>>January 14, 2008 at 4:02:00 PM GMT+8
2008 年 1 月 12 日 星期六 【晴】
放低自己既主權,比主話事
知道不過難做到
呢個sem真係15 credit?!
好似頹左d
越讀越少
讀左3個sem,好似credit越少gpa越高
>>January 13, 2008 at 4:03:12 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|