|
2007 年 10 月 23 日 星期二 【晴】
普通話既miss講佢以前讀書經歷
佢好早訓覺
我地覺得好勁
其實係香港物質生活太豐富,d人太多野玩先唔可以早訓o者
miss話大陸d大學既宿(佢果陣就係,唔知而家咩情況)
夜晚10:45就會cut電,熄晒燈乜都做唔到 (佢冇講風扇冷氣點算)
有咩緊要野想做一定要時限之前搞掂
第2朝6:30先有番電力
其實我覺得呢個制度几好 (如果一開始已經比人咁樣約束住,你就唔會養成夜訓既習慣)
宿呢樣野
為人設想d啦
唔止roomate之間,係成棟宿都應該規定一個時間之後唔准嘈,好似camp site咁
上e-com周圍個個都訓晒
我都好眼訓,不過唔知點解會頂得住唔訓著 (唔係訓唔著係唔訓著)
jacqueline見我地訓晒就一路講自己既歷史
讀大學,搵工,再進修,轉工
「我師父果然講得冇錯
見d學生訓晒,想整醒佢地既話
一係講古仔,一係講笑話,再唔係講考試測驗既範圍,即刻全部醒晒」
jacqueline讀書時代既bio問題:
響 車立 入面有人食煙,自然情況下你既呼吸會快左定慢左? 點解?
快左,血液含氧量減少所以要吸多几啖氣 係你人為抑制先會慢左 <-highlight 睇答案
估中左
電腦突然間開唔到機
終於要format
之前三不五時突然間hang下機都想format架喇
而家搞掂埋
不過好似仲有少少問題響度
但係問題黎喇
fin3010 星期五要交功課
早几日問左matthew send d題目比我
format左部機自然乜都冇晒啦
份功課1點dead,我3點半先上頹萬里
冇理由早兩個半鐘返去為左交功課呀?
所以周圍問人睇有冇題目
msn問邊個都冇反應(alayn有反應但係佢冇take呢科) 電話打比邊個都唔通
有段時間我真係感受到咩叫叫天不應叫地不聞
結果
thx 阿君~
>>October 24, 2007 at 4:32:11 PM GMT+8
2007 年 10 月 22 日 星期一 【晴】
3080 解mid-term卷
michael tam:「呢題上堂講過呀? 哦,咁出得唔好,變左記憶比賽」
記憶比賽4個字
可惜我記憶比賽同思考比賽都輸
佢話自己咁多年黎course evaluation都好低分
「點解我出得咁少呢d (最尾冇乜人識答果几分)呀? 因為我仲想你地學期尾留一手丫嘛」
一講完就擺個勁猥瑣既表情
全班即刻爆笑
「我舊年羅3.5分(out of 6),同我熟果d同學個個比我6既,咁即係有咋友比1啦係咪呀?」
又黎一個猥瑣表情
「果陣系主任同我講: michael 其實我都知你好有抱負 但係學生想要既唔係呢d野 你咪就下佢地囉」
大學prof 不嬲就應該引導學生思考
我細個聽人話大學d考試正路應該低分,得一兩條友勁高
低分唔係relatively係absolutely,絕對唔係一個100分其餘個個90+
個個90+ 果d係小學默書
course evaluation既制度完全比人濫用
返福音堂查經
一件事睇到好多野
sem 2大鑊喇
dse1040一個vacancy都冇
實有人drop既
如果唔係之前未到我reg科就見到1040有几個位比人add左,果d咩黎?
>>October 23, 2007 at 6:09:13 PM GMT+8
2007 年 10 月 21 日 星期日 【晴】
dse2050 lab
visual basic
好懷念
當年阿sir連d功課既marking scheme都公開埋
好似係basic野50分,extra work 5分
一定要basic滿分先有得羅bonus (鼓勵人踏實d唔好搞咁多野?)
成堆人整到個program靚一靚,點知basic野漏/錯左一兩個
我都響好多地方學過唔少programming
excel,vb,mud,c
頭兩樣係中學d電腦堂學既
excel 初步接觸programming
當年學過既excel 其實好basic,不過已經做到勁多野,而家已經唔記得左大半
vb其實都唔記得左好多
不過因為太簡單,今日上得兩堂就有大半返左黎
玩mud要寫robot
robot即係其他online game既掛機
寫個program比自己控制既人物自動做d重覆動作例如練功,打敵人升lv (唔係隻隻online game都比人咁做)
如果用人手做一來悶,二來人既反應唔夠電腦快
唔練功有好多好玩既野會玩唔到
有d robot 好難寫
練到好多programming既技巧
又因為係為左玩唔係為左考試
所以呢d知識最留得低
到而家都仲響度 (但係差唔多唔玩架喇)
yr 1讀csc1500學過c
而家都係唔記得左好多
我知自己會唔記得,但係出黎做野一定有用
所以果疊notes我仲有keep
eddie解3010 mid-term份卷
成份都係mc
我竟然有一題乜都冇填到
經過個几星期
終於填好晒exchange既野 (24號deadline)
點會咁架
sem 2乜elective都reg唔到?!
dse1040 (macro econ)好似必修喎
好似淨係sem 2開,但我出年sem 2 exchange
唔通要yr4先讀?!
>>October 22, 2007 at 6:29:53 PM GMT+8
2007 年 10 月 20 日 星期六 【晴】
今朝返教會
靈命栽培班講早起
理論上唔難做到
一到夜晚唔知點解又唔想咁早訓
箴言26:14「門在樞紐轉動,懶惰人在床上也是如此」
個比喻好生動
訓醒又唔想起身果下真係響床上面轉黎轉去
睇一擲千金
個師奶個仔資優
14歲f.4 即係有一年跳班?
個仔話跳班果年好辛苦,要追兩年既野
媽:「冇人咁叻就唔好跳班啦」
我:「你真係以為得最勁果個先係叻,個個9歲入大學咩」
媽:「梗係啦」
o下?!
個主持都几識dum波鐘
一路同個師奶傾偈,9點先開得几個箱
比我搵次上去玩,火速開6個箱要左banker筆錢
10分鐘都唔夠睇佢播乜出街
爸病左
探熱
冇開著到支探熱針,吉住格勒底几分鐘都冇反應
sars停課完仲有一排要填temp record form
我朝朝早都係用果支野探熱
(果陣真係太誠實喇 )
之後f4-f6果3年爆左几鑊禽流感,斷斷續續咁有几個月要填呢張野
有段時間我日日寫攝氏40度都冇人理
到f6後期我終於用一個方法徹底解決問題
搵張廢紙寫個溫度畫隻龜袋好佢
日日check都羅果張出黎
果几個老師入面connie比較聰明 (可能因為每個cycle都有連續兩日係佢check)
得佢一個有質疑過:「is it the same paper every day?」
就係為左佢,我寫多一張 (其實唔寫都冇野)
到佢再表示懷疑果陣,「呢張橙色,尋日果張白色架」
>>October 22, 2007 at 3:32:27 AM GMT+8
2007 年 10 月 19 日 星期五 【晴】
今日團契係落街派單張
每包顏色筆入面pack一張福音單張
有段時間比一堆師奶圍住,自然要比好多包佢地
有個人羅左d顏色筆,拆左張紙出黎之後比番果包顏色筆我地
感恩
淨係一張紙好難吸引到人
但係連埋顏色筆就好多人要
有几多人會睇果張紙呢...
禱告啦
真係榮幸
兩日比兩個hku人問我maths
証明左一件事:
原來我舊年 linear algebra個a係買番黎 (點解我當時都唔知既?)
而家大半既野都唔記得左
>>October 20, 2007 at 4:44:15 PM GMT+8
2007 年 10 月 18 日 星期四 【晴】
放假真好
差唔多搞掂報exchange既野喇
差d想做埋ugc果份paper...
野心太大喇
>>October 19, 2007 at 5:52:48 PM GMT+8
2007 年 10 月 17 日 星期三 【晴】
今日要上八半
7點几鬧鐘響醒
又唔見好似尋日咁精神
eddie話下晝有得睇mid-term既成績
好有效率
當年頹基60條mc,改左2-3個禮拜先有得睇成績
夜晚3080既mid-term
成個sem就得3個mid-term
就係咁樣
又炒左一個mid-term喇
其實我覺得份卷d long que出得好好
啟發思考,唔係機械式操練
michael tam中途打左d字上個screen
一開始我地未坐低之前佢就話有個幸運兒個位度有兩份卷,叫佢出聲 (因為佢唔想d精心設計既試卷流出)
果個人交左出去
佢就響個screen度打左d野多謝果個人
佢好好人,話如果有英文唔識可以問,唔想英文妨礙我地理解份卷
即刻就有個傻仔問adverse點解...(事後佢比我地片)
佢又打左d野鬧人英文唔掂,叫佢地 take d英文course
真係得意
>>October 18, 2007 at 5:18:29 PM GMT+8
2007 年 10 月 16 日 星期二 【晴】
7點几自己醒左
不過冇用,9:30先上堂
仲要響cc
半粒鐘都去到啦,咁早醒黎做咩?
又黎排山倒海既工作等住做...
>>October 17, 2007 at 5:25:14 PM GMT+8
2007 年 10 月 15 日 星期一 【晴】
中大psycho周不時有d實驗要搵人去做,有人工收既
今日有一節exp't係12:40-13:10
一開始既資料係話半粒鐘,一半人$100 一半人冇
反正我點半都要上堂,咪去下囉
好眼訓...
明明晏晝恰左個几兩個鐘
聽日要響1日內搞掂好多野...
>>October 16, 2007 at 5:13:40 PM GMT+8
2007 年 10 月 14 日 星期日 【晴】
一個 lab test 一個mid-term
lab test 真係同時間競賽...
扣分制
30分鐘內交到就滿分,之後做得越耐既滿分越低
其實d野好簡單...
3010個mid-term
考concept 既mc果然麻煩
40條有十几條uncertain
jacqueline話個project 最多80頁
即係全世界都會交80頁啦...
諗起f4同朱佢地part pro
朱既排版技術勁到丫...
12頁縮剩4頁,冇減過content
>>October 15, 2007 at 3:57:21 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|