|
2008 年 4 月 20 日 星期日 【晴】
25號考3088
100頁powerpoint (100張slide,6張一頁紙即係十零廿頁)
即係而家可以玩住先喇
乜intern都搵唔到
そろそろあの時が来た (那個時間快到了)
でも何をするかわかんねぇ (可是不知道該做什么)
>>April 21, 2008 at 3:33:28 PM GMT+8
2008 年 4 月 19 日 星期六 【晴】
教會戶外聚會
尋晚打風打到3號+黑雨
今日竟然咁好天
真係
祢的安排往往多新意,祢有豐賞亦會收取, 微細調配中讓我得益處,現我再看天恩處處。
京都念慈庵喉糖好似仲有效過中大clinic果d
仲要咳多几多日呢
其中一個環節要以年齡層分組
好多人唔信我冇20歲 = =
志興:「睇佢個樣唔似講大話,信佢啦」
樂樂射箭好勁
苑瓊姨踩左架單車去射箭場
佢想射箭,我想返去
o岩o岩好,踩佢響營地借果架單車返去還
>>April 20, 2008 at 2:29:33 PM GMT+8
2008 年 4 月 18 日 星期五 【晴】
今朝咳得犀利過尋晚
証明中大clinic d藥冇用
連 "睡意" 都唔係好勁
我有keep住覺得眼訓
但係又可以keep住唔訓著
原來李氏力場防風唔防雨
3號風球
下晝掛左紅雨
之後掛埋黑雨
就係堅持唔掛8號
我知和黃響3g電話蝕得好緊要...
都唔駛用個颱風訊號幫自己賣廣告架?
>>April 19, 2008 at 4:05:20 PM GMT+8
2008 年 4 月 17 日 星期四 【晴】
最尾一堂sta4005
胡家浩真係勁好既prof
gordon上個sem完既時候話 "最尾先將成個course所有野串聯埋一齊"
我以為佢咁講係指今日d野
問番又話唔係
第一次去中大clinic睇醫生
蕩失路
冇計,我身體不嬲都健康
yr2就黎完先去幫襯一次 (雖然話係幫襯 其實唔駛比$ for 睇醫生,反而睇牙好似要廿蚊)
有4日藥
好抵
歐洲人識用中國人發明既火藥
係因為蒙古西征帶左過去
中大所有ba學生都要讀兩科account
全世界都有呢兩科功課既source,係一件公開既秘密
原來poly用同中大一樣果兩本書
可惜佢地d功課唔係書入面既題目
否則我就做左 "交流大使" 喇
伍晃榮
我真係睇得少電視新聞
佢最風趣果d報導都係睇報紙睇到
我地一路長大,陪住我地成長既人逐個離開
呢個世界一路都向前行緊
http://hk.news.yahoo.com/080416/12/2shv5.html
美研究﹕父母管教子女 長嚴幼鬆
自細一直埋怨呢件事
原來好多父母都係咁既
>>April 18, 2008 at 4:10:42 PM GMT+8
2008 年 4 月 16 日 星期三 【晴】
用4個几鐘準備一張cheat sheet
如果手寫唔駛咁耐
用word要搞一堆上標下標,同埋要打希臘字母好麻煩
應該有hotkey或者可以自己set 個hotkey落去既
我唔識o者
一張a4有晒半個course既內容
有咁方便既工具仲駛乜再溫書
而且整呢張野出黎都順便讀埋
見到andy影印出黎既loki果張cheat sheet
心諗: 邊有咁多野寫落去呀?
overestimate左份卷
差唔多夠鐘
prof見我地個個都寫緊野
「it seems that the calculation takes more time than i expected, so extend 15 minutes」
咁都得
入場既時候andy話我嘴唇好白
走既時候佢又話我嘴唇紅番
o下?!
呢個sem讀18 credit
有12已經完全解決
咁就過左大學生涯既一半
朝も夜も恋焦がれて (一天到晚都為了愛意亂神迷)
lulu首op都几好聽
>>April 17, 2008 at 4:54:04 PM GMT+8
2008 年 4 月 15 日 星期二 【晴】
發燒,頭痛,肌肉酸痛
搞到嚴重失眠
mid-term既時候賭周玉清出背number果題,錯左
今次再賭
fx-3650p regression mode可以save到16粒data point (即係32個數字)
但係要save既數字有33個
所以要用埋個M
結果佢真係唔出果題
睇報紙
am730有篇訪問
入面引述左個聖經古仔:
主耶穌講既比喻
有個老闆要遠行,叫3個伙計過黎,分左d錢比佢地做生意
3人分別得到5000 2000 1000兩銀
後來老闆返黎,見5000同2000果兩個將開頭筆錢翻左一倍,就獎勵佢地
1000果個懶,埋d錢落地底乜都唔做,而家掘番出黎
所以佢要受罰,將佢原本果一千羅去比有一萬果個
柯仔 司徒 gordon 炒股經驗豐富
佢地咁樣解個古仔:
5000 2000果兩個扑中左股市大升,所以有賺
1000果個覺得個市會跌,渣cash最安全,可惜估錯左
4089 final
dr lui 之前講明可以帶兩張note sheet (我地既角度睇就係cheat sheet 啦)
kaiser用成晚整左兩張4頁野出黎
jim上wiki搵左d野番黎又印左4頁
司徒集大成將呢8頁野面積縮細一半影印出黎
「我都係尋日先知道原來呢個course由最初50個人剩番而家得37個,有13個drop左」
點止13
我係add-drop period add入黎既
即係起碼14個drop
「drop左果d証明佢地唔肯take risk,佢地應該要好好考慮下適唔適合響投資界發展喇」
考完
dr lui:「其實份卷我都冇答案,你地寫d野合理就有分」
呢份卷果然係靠吹水既
聽晚考4110
又可以帶一張formula sheet (prof 講明就算唔係fmla既野都寫得落去,即係又係cheat sheet 啦)
聽日一路溫書一路寫啦
合法作弊
>>April 16, 2008 at 3:27:10 PM GMT+8
2008 年 4 月 14 日 星期一 【晴】
人地買股票要估晒各種因素
正路既就係經濟環境,政治變化(邊個總統當選? 佢會做d乜?)
偏門d可以去估某位大鱷會唔會出手做一件事
而家我係考試唔係買股票
不過做既野都差唔多
竟然要諗埋個prof響中大教得耐唔耐
考試見到一種情況係最乞人憎
題目有含糊點,好容易諗錯
唔知model ans既答案o岩定錯
如果有得上訴都還好
final exam冇得
(而且就算上訴得直都會比佢夾硬搵第二個地方扣番分,之前見過個 ta d卑鄙手段)
真係比佢說了算
頭重腳輕
雙腳冇力
弊喇
呢兩日緊要關頭唔可以病架
>>April 16, 2008 at 12:45:33 PM GMT+8
2008 年 4 月 13 日 星期日 【晴】
尋晚做3088個ppt 到點几
email左比 ta (再之前打過比francis 我講得唔清唔楚咁表示自己會做)
今朝7點几醒左,開機見到francis send個msg黎話佢開始做
即刻同佢話我交左
當時我諗: 佢係几點打個msg比我既呢?
如果係2點几我o岩o岩訓著,咁咪累佢做多左好多野?!
原來佢都係7點做完自己原本既野先打msg比我
「我見你話交左即刻諗: 真係太好喇,有得訓喇」
同fd做pro有樣野好開心
人地衰左可以毫不留情咁笑佢
如果同o岩o岩識既人part pro就唔可以咁喇
上星期五
francis打個ppt串錯字,我更正佢
「你估我真係唔識串咩?」
結果佢聽住我讀都打錯
「你真係打錯丫嘛」
同司徒 gordon去問張華聽日駛唔駛上堂 (估計唔駛)
響kk leung既某層樓行緊去佢office
gordon見到佢響茶水間
問完,走
gordon:「我好清醒架」
我:「我頭腦好清醒架,係眼睛唔清醒咋嘛」
3088 present 限左最多5分鐘 (應該係因為好多組要present)
我地rehearse既時候無論點縮都超過6分鐘
結果我接最後一棒,講剩一張slide比方偉明cut左
成班人一present 完就走
我同andy執唔切野
下一組已經開始左
因為 "聽concert 唔可以響一首歌演奏中途出入"
要等多5分鐘
溫書溫左個几鐘之後係hmg既present
之前我提出"最尾一個present,等到Q&A人地趕住落堂就唔會問你咁多野"
後來分工分左我負責Q&A答問題
今日kitty set timer 每組20分鐘 (10分鐘講野+10分鐘Q&A 除非真係冇人問問題)
即係冇得避啦
結果我乜都冇答過
因為每條問題都有其他pro-mate快過我企出黎答左
kitty都察覺到
話見我好多次想出黎答都 "just the millisecond"
奇怪
kitty話我地聽完人問問題唔應該自己圍埋傾偈
但係又叫我地組員之間要有 "communication" ,夾定邊個答問題
係咪想話默契? 唔係communication?
呢個sem所有pro都完晒喇
剩番既係3個final
>>April 14, 2008 at 4:38:52 PM GMT+8
2008 年 4 月 12 日 星期六 【晴】
真係唔怕死...
2日3個final
今日仲走去唱k
肥賢遲得好緊要喎
大半既歌都未聽過
好明顯又甩左好耐
臨走時比neway fake晒
好似夠鐘比佢cut左啦
我地唱廣告mtv既歌
唱唱下佢又開番個screen比我地再揀歌
又有得唱一首我地原先揀既歌
唱唱下劉年叫rono點勁歌金曲情歌王
「唔知佢几時又再cut 呀,插左呢首落去先啦」
rono就插多首落去
點知佢真係好快cut左,唱唔到勁歌金曲
>>April 14, 2008 at 4:39:34 PM GMT+8
2008 年 4 月 11 日 星期五 【晴】
聚會讀經
一人一節,輪到阿豪:
人為人子恨惡(1)你們,拒絕你們,辱罵你們,棄掉你們的名,以為是惡(2),你們就有福了。
佢將1讀左凶惡個惡
班長更正佢,係厭惡個惡
(我聽到隔離組都讀左凶惡個惡,「唔駛咁唔開心架,隔離都讀錯」)
佢讀到2既時候,又讀左厭惡個惡
全場笑晒
威淘:「你太可惡(凶惡個惡)喇」
2日3個final
由睇落最簡單既4110溫起
背後既 theory超級複雜
而家個course簡化(其實係膠化)左比我地讀
搞到到喉唔到肺
>>April 12, 2008 at 4:56:06 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|