|
2007 年 12 月 2 日 星期日 【晴】
返中大交exchange既野同埋功課
同司徒對3080功課
我地冇書響手
有几題都肯定係其中一個解錯左題目
peter返緊中大
所以就等佢黎啦
講起黎又奇怪
d source邊度黎架...
好似有3科考試同埋要寫一份paper
>>December 3, 2007 at 3:05:01 PM GMT+8
2007 年 12 月 1 日 星期六 【晴】
響大圍考日文
如我所料,文字語彙同文法讀解果兩份mc好快做晒
做完check一次之後訓左陣
醒左都仲有排至交卷
listening炒得好緊要
一半分都唔知有冇
冇乜所謂既
果兩份卷滿分一份100一份200,listening 100,合格分數240
除非張cert會show埋每份卷既成績
否則
果兩份有80%就有240,listening零分都冇事
夜晚食糖水
陶然 dave rono bc 毛毛 (按到場順序)
嘩你班友仔...
約左10點
我22:10去到諗住遲左啦
第2個到係陶然,22:2x...
好耐冇同你地聚過喇
一班友坐埋一台吹水係最開心既活動
>>December 3, 2007 at 2:22:10 AM GMT+8
2007 年 11 月 30 日 星期五 【晴】
今日返福音堂繼續出去派單張
聽日佈道會
同過几個人話
「希望聽日見到你」「歡迎你聽朝黎」
我好似唔會出現...
大埔真係唔係好大
兩次都撞到熟人
係時候訓
聽朝考日文
唔知比唔比提早離場呢
唔比就麻煩
除左listening之外,另外兩份卷果几十條mc好快就填晒啦
>>December 1, 2007 at 4:37:01 PM GMT+8
2007 年 11 月 29 日 星期四 【晴】
搭火車聽到新聞講
大城市既人有2x%成日要通頂
我諗: d知識型社會咁繁忙梗係啦
之後佢提議可以用咩方法減少通頂對身體既損害
有科學家研究緊有呢d效果既藥物,第日食左就得喇
或者通完一晚頂之後,就算日間都要搵間全黑既房訓飽佢 (佢冇講邊度搵)
解釋左一大輪咩光線咩身體激素點樣點樣
個報導既最尾
「有專家就話,最直接既方法都係避免捱夜」
乜你班專家份人工咁易逗既?
咁我都做得專家喇
諗起michael tam份mid term果題 "政府駛突左要點算" 同埋一條經典 iq題: 跌左身份證點算
而家d人真係
一錯仲要再錯
做錯左件事帶黎唔好既後果
用另一件事將原本個後果"琴"住見唔到就以為解決左
其實原本個錯誤冇消失到
搞咁多野,其實全世界都唔記得左最簡單既方法
希望d科學家永遠都唔好研究到 "代眠藥" (唔駛訓覺都有精神) 呢樣野
睡眠有咩唔好?
唔好同我講 "社會每日損失左1/3既發展時間" 呢類唔係人講既野
就算發展比原本快一半
到頭來d人只會越黎越多野做,冇時間享受社會發展既成果
代眠藥既下一步將會係 "時間減慢藥" 或者 "人體加速藥"
科技為人類帶黎方便節省時間,真係可以得閒d做自己野?
唔好講笑喇,發展科技換返黎既只有更多工作
考頹萬里
痴線既...鬥cheat
一入到去,tim同nicole即刻叫我坐去佢地附近
睬佢都傻
坐去牆邊果d比好多唔識既人包圍住既位
柯仔到左,走黎我隔離
tim又走去柯仔隔離
原本坐 tim隔離果兩個比呢兩條友嚇走左
份卷又唔係路
几十分 "簡答題"
「任意作答,第xx題15分,第xx至xx題每題5分,本部份最高15分」
問一問個 ta
原來你可以答晒,咁多題既分數加埋最多15
仲唔係鬥吹得多野?
>>December 1, 2007 at 3:58:15 PM GMT+8
2007 年 11 月 28 日 星期三 【晴】
fin3010 presentation
兩條問題,eddie各抽一組出黎present (全世界講埋差唔多既野梗係唔駛你全部人都講一次啦)
麥雞好遲先到,結果抽唔中我地組
d人既powerpoint全部都几十頁
eddie:「你得10分鐘咋,開場白唔駛講啦」「呢度唔駛講喇,講d graph啦」「呢度飛啦」
有一組響michael tam份notes copy左兩頁出黎用
eddie:「你地頭先果個case點黎架? 作出黎?」
佢地唔識答 (諗諗下,好似唔識答先係正確答案,因為話作出黎實會穿煲)
司徒比東方訪問
又打電話叫阿媽買報紙 @@
哦,恆指25500係支持位
我響度諗
股評員講既野就出於利益衝突啦
司徒佢地點呢?
某大行:「而家有份 intern比你做,事前你響東方日報咁咁咁講啦」
喂你3條友無唔無聊呀
坐埋一齊msn...(其實我都有份 )
michael tam最尾一堂
「咦你係咪響rms班架?」
「係呀」
「唔怪得頭先唔見你啦 你坐呢度(角位)架嘛?」
好記性
「在座邊個玩過股票既舉一舉手?」
司徒唔舉手
我:「呢條友比東方日報訪問,今日果份」
落堂
michael tam:「有冇蕃茄呀雞蛋呀,想扔既羅出黎喇」
司徒即刻打開個袋
「嘩真係有架?!」
michael tam教左好多超越常規(書本文字果d正經野)
但係又簡單到極既思考模式
dse2050 test 2
溫左都冇乜用,同去葡京押一注差唔多
夜晚去左uc bar (思源館) bbq
何y成晚都響度睇果度播緊既 transformers
bosco影佢相
影影下我又影埋一份
可能我存在感比較低,頭几次冇比佢發現
扔飛鏢
拉登太勁,winner's curse要請飲野
少量紅酒
東方日報果然扭曲晒d野
bosco f7 點樣點樣...呢d野明顯冇發生過
>>November 30, 2007 at 4:35:22 AM GMT+8
2007 年 11 月 27 日 星期二 【晴】
朝早返中大考普通話oral
underperform myself
讀錯左個字,一發現即刻讀番o岩佢
連續兩日考final
就要一日讀一科,梅花間竹咁讀
仲未溫晒頹萬里...
我唔想科科通都爛grade
在此之前
聽日要讀dse2050
>>November 28, 2007 at 5:04:34 PM GMT+8
2007 年 11 月 26 日 星期一 【晴】
e-com要睇指定几個唔同既網頁
test 考果几個網頁d野
志興講佢響神學院果d考試既題目
問埋d微枝末節既刁鑽野
甚至係冇直接提及,要綜合几節經文先推敲到出黎既野(兩件事之間差几多年)
以常人角度諗,一定覺得出題目果個玩野
「其實佢都係想睇下我地有几熟悉聖經」
有人埋怨 jacq成個sem乜都冇教過,淨係出個project 叫我地做
我就會諗: 如果冇jacq我會唔會自己學access? (出黎做野應該會用,到時先學就太遲喇)
似乎我呢個處境同志興有d似
有d人信左主之後佢既處境冇乜改變
有改變既係心裡面點諗
咁都好丫
唔開心既有錢人比唔上一個開心既窮人
成日都問 "想有錢定開心" 好多貪得無厭之徒會答兩樣都要
其實如果你窮得開心就唔會想要$
得唔到一樣自己唔想要既野有乜所謂?
做左一件事,有d似殺左人比第二個發現,所以要殺多個人滅口
しょうがないな。 (沒辦法啊)
あいつを救えば自分が死ぬ、だから (如果救了他自己就會死,所以)
算係咁啦 (為自己開脫?)
我唔係冇比機會
就算同佢唔熟
我都有幫過佢講說話,唔想佢比人屈同埋唔想朋友怪錯好人
萬几個user bt 同一個file
真係唔經唔覺
d考試咁快就黎
>>November 27, 2007 at 4:16:26 PM GMT+8
2007 年 11 月 25 日 星期日 【晴】
michael tam:「(超級市場)有人偷野唔係比白蟻蛀你d野丫嘛」
真係生動既比喻
我太睇小人喇
同埋對人太好
gordon:「以佢咁聰明一定唔會比得高分你架喎」
真係多謝gordon提一提我
我個個星期都dl 賭博默示錄黎睇
明知睇呢套野會學到好多econ同game theory
竟然唔記得開司太信任人引致失敗呢件事
話時話
jacq叫我地做個咁多野做既project 係會有d問題
project分數唔係用黎differentiate學生
peer-evaluation比重太低 (michael tam果個方法勁聰明,peer-e佔總分某個%係冇用既,應該用黎乘數)
如果一組入面有人響個pro唔做野 (而其他組員又好需要一個靚既gpa)
果條友可以疊埋心水淨係考好果兩次個人既 test,project 果邊靠d勁人就得
for outsiders:
dse2050總分既68%都係全組人一樣 (唔同組之間都唔差好遠)
2% 組員之間peer-e,30%係兩次個人既test (呢度先係用黎分高低既,因為分數差距可以好大)
越諗越恐怖
商科學生,職業訓練響踏入大學果日就已經開始
要充分運用/學習各種商業手段
我有7個咁好既pro mates
主既恩典...
次次都係好遲先發覺
好大既虧欠
麻煩喇
如果我好似之前諗咁樣,yr3 sem 2去exchange
sem 1就會出問題...
陷入超級危險既處境
ugc堂打太鼓 (都係睇人地d powerpoint,term paper有几個 topic我一定唔會做)
決意の朝に
司徒同gordon睇住我一開始打左几鋪都輸,後來打得贏
gordon:「進步得咁快既?!」
突然間狀態大勇,錯得6粒
>>November 27, 2007 at 1:51:55 AM GMT+8
2007 年 11 月 24 日 星期六 【晴】
走晒所有堂既人高分過上晒所有堂既人...
樂樂:「你測驗果陣有冇睇人?」
阿捷:「佢(阿豪)都唔識,我點會睇佢」
(我諗佢將 "睇" 當左係"抄" )
眾人:「你冇睇過點知佢唔識?」
嘩你地份final doc...(唔係我果組果份)
字裡行間,知道內情既人自然會明佢地每人寫既comment係點解
唔知既人就多數睇唔明
jacq憑睇咁多份學生project 既經驗,可能會估到每人點諗
>>November 25, 2007 at 4:45:58 PM GMT+8
2007 年 11 月 23 日 星期五 【晴】
e-com final doc要擺一張group photo
但係我地星期三present果日唔記得影
所以今朝返中大影
影完之後上晒去湯宿執個final doc
真係同時間競賽...
好似兩次 lab test咁
deadline之前半個鐘
maggie一言驚醒
我地個final doc冇cover page
臨急臨忙用番proposal果個cover page (原來我都有開兼用卡既一日...)
總算搞掂
兼用卡係動畫製作既一個偷懶技巧
某d動畫會有d每集都會出現既相同畫面 (例如美少女戰士變身/戰隊機械人合體)
咁樣其實唔駛每集都畫一次,淨係畫左一次出黎每集copy & paste就搞掂
gundam seed同gsd既兼用卡仲離譜
連 "佢開槍射爆左隻卒仔之後轉身拔劍殺多隻" 既戰鬥畫面都可以重覆用
甚至將另一部機放入呢段片做多次果套動作,又畫少几秒
3個project完晒
之後係4個exam
普通話
之前講過,為左5分鐘既oral exam搭兩程火車來回用一個鐘)
dse2050
個project做左咁多野都係全世界差唔多分數,真正分高低係要靠d written test
頹萬里
通識係我弱項
日語能力試 lv3
呢個最簡單,而且分不在高及格就行,我覺得以而家既能力去考都得
下晝訓左兩個几鐘
應該可以回復番正常少少既作息時間喇
>>November 24, 2007 at 4:12:02 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|