|
2008 年 3 月 21 日 星期五 【晴】
早几日有樣野好玩
我地做緊份功課
andy見到舊野唔明就問
當時我覺得係簡單野,稍加變通就明
「sub數真係sub數」
下晝又上堂
隊長答prof 問題 (prof 話佢既理據錯,我覺得佢係背書背出黎既)
「sub數真係sub數」(當然我坐既地方離開隊長勁遠,講出黎佢聽唔到)
過冇几耐,隊長又答左d背書答案
「sub數真係sub數」
andy:「你將我睇成同佢一樣?」
我:「唔同」
andy:「因為你話左佢兩次?」
呢d就係默契喇
做緊功課,電腦入面份答案果然好大誘惑
而我面對誘惑就冇乜抵抗力既
原來黎緊4個星期內勁多野做
不過更加恐怖既上個sem咪一樣比我過左
>>March 22, 2008 at 4:57:15 PM GMT+8
2008 年 3 月 20 日 星期四 【晴】
hea左大半日
真係坐/訓響度乜都唔做發吽逗果種hea
有段時間乜都唔做先係休息
>>March 21, 2008 at 5:29:17 PM GMT+8
2008 年 3 月 19 日 星期三 【晴】
傾pro
因為study果個case真係好well-known
佢地覺得d題目一定有source
所以搵左好耐
(我由搜尋結果覺得d題目係prof 自己出既,所以好難有source)
細佬玩msn數獨
冇乜野既
佢搵我幫拖
而我就比較信唔過
唔係智力方面,係守秘密方面 (佢冇叫我唔好講架)
見到佢個對手既msn
就用自己msn話比對方知細佬請槍
師奶心理...
惠康今日買滿$50有九折
夜晚媽就叫我去買野
但係其實冇乜野真係要買
結果買左一堆無謂野返黎,就係為左用果個折扣
2排一共12包士多啤梨維他奶 (銀魂成日話飲草莓牛奶,細佬睇得多又飲埋一份)
1.25ml 7-up
8包裝愉快動物餅
用呢個優惠,慳左5個几
唔用呢個優惠,就買少40几蚊野
dr lui 之前講既example
兩個fund manager一個贏一個輸
贏果個唔出聲,輸果個就係咁話自己明明估中晒d經濟數據但係都輸
背答案既fin4120
贏左,不過唔係因為背中條題目
fin4089 之前我試過做錯野而令成組人得益
呢個星期又黎一次
似乎make decision同 take action既人應該分開
比個聰明人諗下要點做
之後搵個容易做錯野,但錯得黎對大家有益既人去做
事故が起こす前に気をつける (發生事件之前就要小心)
そうだな (對啊)
俺は何も習ってない者ではない (我不是什么都沒有學到的人)
>>March 21, 2008 at 1:59:43 PM GMT+8
2008 年 3 月 18 日 星期二 【晴】
教過人既野自己反而唔記得
尋日上堂做左條example,prof 未比答案我地
一間 i bank整左隻投資產品出黎
比晒資料叫你計果樣野抵唔抵買
明明之前我教人"販夫走卒theory" (見到條題目即刻估答案)
i bank梗係呃人$,所以果舊野一定唔抵買
上上個星期
周玉清用左3個鐘講份notes
當時我研究緊再之前果份,一路都諗唔明果d數字點黎 ("we guess the rates are 14.32 and 9.79"果份)
今日
我用左唔夠20分鐘睇完佢上上個星期講果份
早知果次唔上堂啦
有早知冇乞衣,這話是真的
之後又有d數字唔明點黎 (notes同書入面乜step都冇)
又諗左成個鐘
邊個話讀書唔可以不求甚解架?
解呢堆 "we guess" 比我睇下囉
以前pure maths已經有几條連書都唔會prove比你既 theorem (L-Hospital rule,mean value thm)
到左大學更加成日都講一句"vigorous proof"蒙混過關
gordon見到scba花草既poster
就話:「有photoshop高手囉」
次按問題係d銀行借左好多$比班一睇就知冇得還既人 (收高息,同埋用呢d貸款搞其他生意出黎)
結果好自然就係借左$收唔番啦
搞到果批銀行損手爛腳
如果d銀行執笠,美國經濟會崩潰
所以政府唔可以比佢地死,要出手救銀行
真係好
贏左你既,輸左又唔關你事
細個玩過隻game 牧場物語
你扮演一個農場兼牧場主人做生意
養雞就好好玩既
每隻成熟既雞每日生一隻蛋,你可以羅去賣
亦都可以將隻蛋放入一部唔知咩機器入面
過几日會孵隻雞仔出黎
如果大家睇唔出以上情況有咩唔對路
就試下諗下先
諗到,或者真係諗極都諗唔到
再highlight下面睇下啦
隻隻雞都生蛋,即係全部都係母雞啦?
原來果部機器係雞精銀行黎既
仲要孵唔到一隻公雞出黎
真係得人驚既基因改造
當年我真係好天真好傻
明明已經知道人點解會大肚同生bb
竟然唔發覺呢個問題
同rono跑
拉筋果然重要
早几次跑完拉都唔拉下,今日跑既時候痛到...
>>March 21, 2008 at 3:43:47 AM GMT+8
2008 年 3 月 17 日 星期一 【晴】
今日上2個半鐘堂
去到好後半,prof 睇錶發覺唔記得放break,伸左條利出黎
fin3088好唔公平呀...
我地成棚人去睇份mid-term
gordon同司徒一齊答錯同一條mc
但gordon比佢扣左分,司徒就冇
兩份卷同一個答案唔同結果
一睇到果下笑左出黎
(gordon話考果陣望到我份卷,知道我都有份錯)
走出黎,成班友一路行一路鬧
我終於知道點解之前試過得十几條mc都要用100格既mc ans sheet
原來真係會人有錯手架
ta話中大規定上訴試卷,分數有加無減
所以司徒唔駛扣番分
都唔知點解會有個咁豬兜既policy
中大唔係考評局呀
考評局係茂李 牟利機構要呃你比$上訴梗係有加無減啦
中大上訴試卷唔駛比$架嘛
就算你話 "疑點利益歸被告"
mc答案非黑即白邊有疑點架,如果出錯題目就全世界一齊加分啦
gordon既講法: 黑仔起上黎真係唔同d
我諗: 所謂天咩咩才(意思係天才總係遇上不幸),果然係真既
>>March 18, 2008 at 4:18:03 PM GMT+8
2008 年 3 月 16 日 星期日 【晴】
原來呢個sem砌到星期四day off 好爽
復活節係五同一 (其實點解要紅埋星期一? 明明 "第三日復活")
清明又係星期五
呢5日做咩好呢?
其實可以溫下書既
仲有4089果疊財經新聞
派左咁多份就擺住咁多份響度,一份都冇睇過
(話時話,而家已經old news,可能唔睇都冇所謂)
仲有d textbook
不過全部都係英文又唔想睇
exchange果間u 31號deadline
中大到今日都冇消息話我知要做d乜
唔好玩野呀喂
人真係鍾意埋怨
流感爆發左几日,有人鬧政府反應慢,點解唔停課
到宣佈左小學停課
又有人鬧政府突然間嗌停課搞到飯盒供應商o徙晒d野食
(突咩然丫 流感黎得突然丫嘛
唔通要宣佈話小學生返多一日學就停課? 咁班小朋友咪多一日expose to 病毒囉)
>>March 17, 2008 at 5:06:16 PM GMT+8
2008 年 3 月 15 日 星期六 【晴】
嘩隻腳...
腳踭一店到地就會好痛
出街著住鞋就冇野
佈道會
講起黎我都唔係第一次聽福音就信
聽左好多次,經過好耐時間
感謝主
信主之前經過左咁多年,一路都肯比機會我
終於真係得救
又同rono跑
唔跟佢既速度果然比較好
講得o岩...
気のせいか?(那是錯覺?)
それでも、俺の業だな (即使如此,也是我的報應吧)
>>March 16, 2008 at 3:53:27 PM GMT+8
2008 年 3 月 14 日 星期五 【晴】
睇晒機動戰艦
我玩機戰覺得套野係行催淚路線既
點知原來感動位冇想像中咁多 (反而gag位仲多)
其實係乜都有d
gag,催淚,愛情,熱血機械人,友情,...
不過每一樣都做得ok,唔會樣樣都唔夠喉
玩左廿几集都係由利加單方面對天河明人死纏爛打
就算玩過機戰知道佢地既結果
都以為單戀係一個貫穿成個故事既gag位黎
劇場版真係完全唔同晒
「你認識的天河明人已經死了,我想你收下他曾經生存的証據
他們的實驗把我的腦子搞得亂七八糟,自此之後,特別是味覺,我已經沒有了
我已經不能再為你煮拉麵」(都冇見佢煮過)
呢度suppose係催淚位
不過明人同琉璃響tv版既interaction唔係太多
所以描寫唔到兩個人既關係有几深刻
做唔到催淚既效果
戶外聚會
去廣福
行石春路真係好痛
可能我落腳好重
覺得d石粒同我隻腳既骨頭硬碰硬咁
amber:「你企平地係成身重量平均分佈落隻腳,而家淨係用果几點支撐,梗係痛啦」
哦
仲以為痛係因為腳底按摩果d中醫學說
腳板底每個位置都同其他身體器官有關,痛即係你身體某d地方有問題
昕昕好輕所以冇事
咦
咁行得多咪破壞腳骨囉? 點會對身體有益?
夜晚去荃灣食飯
走既時候見通去停車場個門寫住d野,字體唔大
叫泊左車既人去地下比左$再渣車走 (食野既地方響5樓,停車場1234樓都係月租車位)
成班友仔睇都唔睇行入去
爸比左$再羅車
要響停車場入面等左一陣(我諗個几兩個字啦)先出到黎
我諗住要大約半個鐘
間停車場應變都唔慢,叫條友出黎響中途收$
之後就暢通無阻喇
其實停車場仲有個更聰明既做法
響更加當眼既地方寫指示 (個門有塊玻璃,剩番既面積細所以d字唔寫得大隻)
或者預先叫擺酒既人同客人講聲
就唔駛咁麻煩
http://www.xanga.com/dannyng/647222773/item.html
出得黎行預左要還
>>March 15, 2008 at 6:31:20 PM GMT+8
2008 年 3 月 13 日 星期四 【晴】
派左sta4005 mid-term
gordon一聽我講個分數即刻話我sub數王
maths同stat 有時都會用呢類方法估一個數值:
一開始任你作一個number落去 (話知你用任何方法得到一個 initial value)
之後做某d野,得到另一個number,合理過先前果個
將呢個process不斷重覆就有几準得几準
當然,去到某個程度你會發覺再做落去都冇乜分別,就停手
「就好似溫書咁
溫到6次你覺得已經同溫5次冇乜分別,咁你就溫5次算喇
因為random noise大過effort好多」
random noise (任何其他因素既影響) > effort (你勞力既功勞)
econ都有類似既theory
我由中六開始,就冇再為左一次考試不斷重覆溫書
最多應該係兩次
原因不明
或者係我勁左,溫第一轉既 "effort" 好大
亦都可以係 "random noise" 大左,所以我溫黎都未必幫到考試
「如果你見工,人地見你d成績不嬲都唔錯,問你點解有一科特別差
你答佢: 哦,果日我病左」
乜咁簡單
呢個 "random noise" 真係好駛好用
shaw photo day
d人係咁噴香檳
搞到地下濕晒 (我有一下覺得奇怪: 明明冇落雨架)
乾左仲黐笠笠
真係羅黎搞...
羅左日語能力試既成績
如我所料
listening大炒,其餘兩份加埋已經夠合格
(total有60%即係240/400就得)
文字.語彙(writing-vocabulary) 96/100 <-成份都係mc填字,叫咩writing丫
聽解(listening) 48/100
讀解.文法(reading-grammar) 187/200
合計 331/400
1級會難d,70%先合格
不過冇所謂
96+187=283,一樣有70%
所以話呢個考試其實冇乜公信力
都話我聾架啦
好似有一年考ue listening既時候電台廣播系統壞左
考試局決定用每位考生理應聽得清楚既其餘部份黎推算番有問題果part 既分數
推乜野算丫,cut左果part咪得囉
反正推算都唔準
睇下我d日文考成點就知
果個地方d地板佈置好神奇
入左去兜個圈出黎,完全唔發覺入口同出口係同一個地方
見到羅成績既人陸續有黎
証明真係好多人考
流感真係強...
http://www.xanga.com/dannyng/646969686/item.html
一方面笑緊大陸人響西餅盒底寫不要翻轉
香港人響 車立 入面叫人遇到意外要打電話...
>>March 14, 2008 at 4:37:00 PM GMT+8
2008 年 3 月 12 日 星期三 【晴】
尋日方偉明引述左d prof 講既野 (佢自己都唔認同,只係引述)
真係唔知點解呢班所謂知識分子會講埋d咁白痴既野
上市公司再出新股票
係 "間野d manager充分了解間公司既運作/前景,覺得而家個股價合理"
我諗:
喂prof,以我對自己既認識,呢科我抵羅a架,比個a我啦
やっぱり (果然)
鈍い者ではない (不是遲鈍的人)
だからやばい (所以糟了)
まことに、俺は人の言葉を聞いてねえ野郎だ (我真是個沒有聽別人說話的混旦)
今日響大埔墟果邊開始跑
點解會整路架...
搞到要兜多一段路
又記錯d橋既位置
冇過大中果條橋,就要過廣福果兩條
所以跑到勁 支力
單程都冇跑到盡就行返屋企喇
響價真棧買米
d米擺響門口最出既地方
行入一兩步先係收銀處
我揪住袋米排隊比$
「其實係咪可以響度比左$再行出去羅袋米走架?」
「梗係得啦」
重就唔係好重,5kg o者
點解我一開始諗唔到可以咁做呢...
有d怪聲一路響
應該係虫既叫聲
仲以為部電腦有咩disorder
>>March 13, 2008 at 3:57:08 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|