寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2007 年 11 月 22 日 星期四 【晴】

尋日講漏左件事
我做05年日語能力試 lv3既past paper (listening果part)
細佬響側邊聽都聽到几題既答案
佢而家既日文好似得一個途徑學番黎,就係睇動畫
可想而知 lv3几咁簡單

做出黎成份卷34x/400
即係距離合格仲有好大既空間比我失手啦

上埋最後一堂頹萬里
prof話final考番每一堂 take attendance果條問題 (原本係group discussion一組交一份)
哈...你班友仔仲唔死
次次都係我寫
final 睇你地吹d咩出黎

嘩原來gordon收埋收埋兩個女友

司徒佢地今日dse2050 present
佢地又係全班唯一一組唔著suit
真係煩
讀ba既人真係都有鋪著suit癮咩?
而家又唔係返工
上堂做個present咋嘛,點解要無端端著suit
仲要prof一早講明話唔駛 (司徒果班有條友問 jacq,結果呢條友著左)

fin3110 present
好野
6組有4組係便服

原來我地揀左個難既 topic

個excel一show出黎真係嚇人一跳
一共10張sheet,每張几千個數字
預左一定睇到眼花
唯有用conditional formatting比人睇下個顏色pattern就算
エクセルはいい (excel 真好)

3個project完左兩個

>>November 23, 2007 at 5:31:22 PM GMT+8


2007 年 11 月 21 日 星期三 【晴】

做pro到4點几收隊
5點几先訓著
6點几醒(天都光左)
除左o camp之外好似冇試過響中大過夜

唔知點解精神冇想像中咁差
反而係身體狀態好差
覺得d手腳好似隨時會甩出黎咁

上左几堂之後傾pro
冇胃口食飯,食得兩個三文治
當時諗起三國演義有一句 "食少事煩,其能久乎?"
諸葛亮臨死果几個月明知自己就死都仲好勤力做野
佢響五丈原同司馬懿對陣
唔想場仗拖得耐,派個使者去撩司馬懿出黎打
司馬懿問個使者諸葛亮既生活點樣
使者話丞相事無大小都親自處理,但訓得少食得少
懿(司馬懿)顧謂諸將曰:「 孔明食少事煩,其能久乎?」

返屋企訓左3個鐘

呢個project week就完喇
之後係exam week

>>November 23, 2007 at 5:11:45 PM GMT+8


2007 年 11 月 20 日 星期二 【晴】

普通話
講左口試同筆試時間
28號口試
下個星期唔駛上e-com
咁咪即係返中大5分鐘就返屋企?!
都未算最差,我住得近

dse2050 present
jacq話唔駛著suit
所以我地成組都係便服
turn out 全班6組(每組8人)得我地組唔係著suit

project night
響碧秋做dse2050 pro既final doc
facebook果個cuhk network講中大人既特徵
有一樣係"我地數自己響碧秋過左几多晚夜,instead of 几多個鐘"
嘿,暫時係一晚

打完我果part
jacq話summer果陣話上限60頁
後來有人話60頁唔夠所以而家佢加到80頁 ("上限"80頁即係間接迫人寫足80?)
其實真係好難寫到咁多野出黎
8條友冇一個寫到10頁
我係寫勁少字,插左十几幅圖落去先有8版

蠢左呀
course-e應該話80頁唔夠,要100頁丫嘛...

>>November 21, 2007 at 8:06:57 PM GMT+8


2007 年 11 月 19 日 星期一 【晴】

百佳聽日起冇膠袋
睇新聞話百佳話慳到既錢會用響支持環保
「但百佳冇透露詳情」
即係吹架啦

gordon真係upload左尋日張相
http://pcin.sytes.net/discuz/attachments/month_0711/20071120_0f98d63794c4cc6ed9daBYD0O5jDOOjo.jpg
諗起某一集銀魂
電視新聞訪問一個恐怖份子
為左保障受訪者既人身安全,將佢塊面打左格仔,聲音經過處理
「不要將我的臉當成有傷風化的東西」
所以電視台就整番走d格仔,解除變聲

>>November 20, 2007 at 4:31:20 PM GMT+8


2007 年 11 月 18 日 星期日 【晴】

course e
所有人填完晒之後michael tam返入黎
「我話比你地知丫,填左冇用架,大學話冇60%人填既唔計數」
loki:「o下?你教3班喎,3班加埋有60%咪得囉」
話時話,qfn班既出席率真係勁低
rms果班成日都坐到好滿
「所以話個制度几僵化丫,你都識講3班加埋黎計,大學就係唔識」
點解中大會有一班咁白痴既管理層...

響coffee corn食lunch
火都黎
有3個面皮成尺厚既女仔
6人台佢地坐左3個位
我地去到果陣有兩個已經食晒,一個食剩半碟
食剩半碟果個仲特登見有人埋黎先開始同另外兩個傾偈
我地5個人(andy 司徒 gordon francis) 企響度等佢地走
3張凳擺5個袋
francis:「企響度比d壓力佢地」
我:「望實佢地就可以比到壓力」
不過5條友唔齊心

佢地好似見唔到有人等緊位坐咁繼續傾
我地買左野食返黎,佢地仲未走
佢地見我之後要傾pro所以叫我坐低食
我食左一半,果3個女仔終於走喇

andy:「見識到咩係港女」
gordon:「我影左相架」
做得好!
http://pcin.sytes.net/discuz/attachments/month_0711/20071120_0f98d63794c4cc6ed9daBYD0O5jDOOjo.jpg
點解我當時唔識咁做呢

其實我地唔出聲係比面你,想你知廉恥自己識走

諗番起黎
我真係太過冇勇氣
對厚面皮既人係應該用厚面皮既方法
例如影相要大動作少少,驚死人唔知
大聲議論:「我地post去邊個forum好呢? uwants? discuss.com? mini?」

>>November 20, 2007 at 2:51:35 PM GMT+8


2007 年 11 月 17 日 星期六 【晴】

今日都唔少production @@

原來3個pro都係星期五dead
有得訓好訓喇

>>November 19, 2007 at 12:00:03 PM GMT+8


2007 年 11 月 16 日 星期五 【晴】

e-com響湯宿拍片

爬慣左欄杆
有得正經兜路入小賣部我都要爬入去

candy係被虐癖既
佢同拉登做對手戲
包剪dup決定邊個鬧邊個 (兩個都唔想鬧人)
candy猜輸左好開心
到真係拍,越比人鬧越笑...

「真係人細鬼大 個小朋友著絲襪既」

總算完成
仲有final doc

成個sem係下兩個星期最辛苦
dse2050 present (拍完片,剩番既就小事),final doc
fin3010 presentation (都算小事)
fin3110 project
dse2050 test 2
書通final exam
日能 (唔係淨係考試,仲有兩份past paper要做)

偏偏呢排日日精神都咁差

>>November 17, 2007 at 3:34:37 PM GMT+8


2007 年 11 月 15 日 星期四 【晴】

showhappy又down左
打xanga唔可以自己揀日期(明明我係寫緊16/11既野)

隻腳又抽筋
抽筋之前隻腳會有d感覺
feel 到小腿一用力就會抽筋
咁梗係等個感覺自己消除至起身最好啦
但係唔知點解d肌肉會自動收縮一野,即刻痛到...

話時話,今朝一起身就好眼訓

書通
紅色旅遊

顧全面子係人既天性
不過好似中國人咁重視面子既民族就少有
往往寧願搞禍件事都唔可以令自己冇面

共產黨都好野喇...
二萬五千里長征明明係共產黨連大本營都守唔住,打敗仗要走佬
官方講法竟然係 "戰略轉移"
講到好似離開井崗山係主動,唔係被迫走佬咁
當年點解井崗山基地會比人攻陷呢?
官方話因為共產黨當時有內部鬥爭,毛澤東失勢搞到削弱戰鬥力
但係毛澤東都話自己只係文官,朱德先係負責打仗果個

唔知搵几多千人排練左几多年去做一個 "大型音樂舞蹈史詩" 歌頌共產黨既歷史
根本係浪費資源
 話時話,點會搵埋d咁樣衰既舞蹈員架
 我肯定唔係 "審美觀隨時代改變" 既問題
 d人係連五官都唔端正
當時有個大學生睇完之後寫左篇野,「看過xxxxx後,我的心情久久不能平復...」
呢條友做左而家共產黨既一號人物

所以話語文能力好緊要囉
如果我都識寫兩篇咁既野就唔駛讀書喇

>>November 17, 2007 at 3:32:31 AM GMT+8


2007 年 11 月 14 日 星期三 【晴】

尋晚做日語能力試 lv.4既past paper
時間關係淨係做到文字語彙果part
52/55
如果閱讀理解都係咁既成績,咁我最弱既 listening就可以交白卷
當然 lv.3難過 lv.4
冇咁容易keep到呢個分數

八半
eddie突然間調轉順序黎教
webct 擺出黎果堆notes有7.1 7.2 ... 7.5
上次7.2講剩一兩頁,咁今日梗係會開新一份啦
我就print 7.3 (雖然佢而家開始趕進度,不過我始終覺得可能會教唔晒咁多份,所以唔想print 晒)
點知佢今日教左7.4再返轉頭教7.3...

無聊走去睇 imopsc 07年既題目
難既題目依然好難
易既題目好似downgrade左...
有少少 textbook-style

gordon佢地做pro
andy:「下個sem你(gordon)仲會唔會同我地part pro?」
gordon:「唔會」
我:「我part 得過架」(呢個sem我同andy part一個pro,gordon一個,冇同司徒)
gordon:「我都覺」

有個fd既xanga

話說今日偉大的校長提出明日外評隊會來訪
要求我們笑迎他們
想起中化曾經有希特勒參觀精神病院,
全員笑面歡迎,但有一人以因為我不是瘋子為理由拒絕迎接
對了,要向一堆嚴重影響正常學校生活的人
還要面帶微笑作歡迎狀,
「我又不是瘋子。」

外評隊係教統局派去每間中小學視察既其中一team
我講 "其中一team" 係因為我由小學到中學冇一年冇政府官員黎參觀
根本唔係d咩希奇古怪既事
所以,叫乜野外評隊內評隊丫
其實就係教統局官員參觀

我同佢講:「聽日同d外評隊講呢個古仔」
「咁我唔駛畢業架喎」

真係中學生活一大遺憾
冇做過一件我認為正確但離經叛道,所謂以下犯上既事

中六果年7月果個商業assembly
(我認定係學校收錢賣個assembly比eolasia當係廣告位咁用,仲扮晒道德高尚話係尊重知識產權)
當時我要返學既日子剩番唔夠10日
點解我唔問下個mc學校收佢地几多錢呢...

不過而家已經冇機會再"放膽而行"
出到黎做野,一定避唔開為五斗米折腰
以前將學校既懲罰睇到天咁大,乜都唔敢做
用finance既term,就係校內懲罰比學生"over-value"左,根本唔值呢個價

話時話
原來 "為五斗米折腰" 個五斗米唔係亂up既,個數量係有根據
之前有一堂頹萬里響度計某份量既軍糧支持到軍隊几多日
一斗十升
每人一日食兩升乾糧
所以 "五斗米" 即係25日,大約一個月既糧食需要
古代社會簡樸,冇咁多消費玩樂,普通人除左食之外已經冇几多野需要駛錢
所以 "五斗米" 就係陶淵明既月薪
(當時生活真係艱苦
 一個低級公務員先o岩o岩好夠自己開飯,計埋一家大細就實聽餓死
 唔怪得個個都要靠人際關係貪污受賄,陶淵明堅持氣節好難得)

>>November 15, 2007 at 4:51:28 PM GMT+8


2007 年 11 月 13 日 星期二 【晴】

普通話 test 2
見到份卷真係呆晒
有40%叫做"學習檢討"
2題
學普通話有咩困難
平時用咩方法幫自己學普通話,有冇成效

dse2050 course e
jacqueline
柯仔summer讀完,同我話佢乜都冇教過
「乜都係我自己學返黎」
lecture講完要考果d it 知識我地一考完試就會乜都唔記得晒,我諗 jacqueline都預左
係唔考既野同吹水果d先最有用
「如果冇佢你會唔學丫?」
workload係重架喇
第一堂已經叫我地如果想做少d野就轉去唔係佢教既班
唔滿意就走,好合理

一日兩個補習 (多謝bc )
有一個係21:00-22:30
車,又唔係未試過,係少d o者

約下個星期几時補既時候至知原來下個星期超多野做
要交3個pro+1個presentation
係時候要訓多d,儲定d reserve

>>November 15, 2007 at 8:24:49 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111801

Design & Scripting by ShowHappy.Net