寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2007 年 9 月 13 日 星期四 【晴】

舊年上既書通唔係訓左就走左
上個禮拜果堂都係訓左
今次終於冇訓喇

連續上兩日8半
尋日係8:30am,今日係8:30pm
要hea呢3個鐘真係辛苦

fin3110
dennis fan搵左個早好多年既qfn畢業生anthony lai 返黎講talk
次按風暴

覺得學到好多野

佢講到d專業名詞果陣冇人舉手問
講左陣之後佢叫人問問題
有人想佢響果樣野度elaborate多d
原來全世界都唔識果個term

有几個yr 3-4同anthony同dennis fan去食宵
大學生特別係住宿果d成日都會食宵
但係第一次聽到有人同prof去
我地覺得一齊去都係得個聽字
佢地傾既野我地一定乜都唔識,突然間問一問又發現得自己一個唔識(如果得一個yr2去既話)
所以解散

>>September 15, 2007 at 3:13:47 AM GMT+8


2007 年 9 月 12 日 星期三 【晴】

呢排晚晚睇妙手仁心
暫時2好似好睇過1 (唔記得晒d劇情喇,好似重新睇咁)
少左好多"專業水平極高道德水平極低"既劇情

每集都有一兩個病人既處境好值得諗
一個好叻既證券經紀証實有柏金遜,突然間好無奈:「你覺得d人敢唔敢比一個有柏金遜既經紀幫佢投資丫拿?」
一個生左几個女既母親終於有一胎係仔,同時醫生証實左佢有一隻病,唔墮胎就會冇命
一個周身病,全部都係營養過盛既後果既阿伯,仲想同老友去食黃油蟹
一個事業有成既人去醫院check一隻病
  但佢急住傾生意,份報告都未出得切佢就離開醫院,中途暈低入番醫院

面對生命同另一樣對你好緊要既野之間既trade-off
貪心既人梗係兩樣都想要
而家現實就係冇咁理想,只可以要一樣你點揀?

路加福音9:25 「人若得到全世界,卻賠上自己的生命,有什麼益處呢?」

原來而家am730同頭條日報唔同時間派(可能防止d人同時羅兩份)
而am730係am 7:30開始派既
即係我一定要上8半堂先會羅到

施永青
佢個專欄
http://www.am730.com.hk/col_cview/photo/2007/200709/20070913.jpg

「以股票市場為例,原先的功能是把市場上的閒資匯集起來,再投入實體經濟,以增加生產,不致浪費」
一間公司上市既目的係集資
不過而家d出名既公司上市,d新聞通常都係話有几多倍既人走去抽,凍資几多億
上市就係比多隻新股人地炒

「金融市場的存在,根本不能把資金引去落後地區,去支援那些需要資金的地方作經濟發展,
 只不過變成一個超級國際賭場,讓大鱷騙小投資者的錢,令資金進一步集中在少數人手裡」


「香港人不應毫無批判地,強要中國按西方這種不健康的模式,來處理自己的金融問題」
好多人都用 "好多人都係咁做" "呢d世界趨勢黎架喎" 黎支持自己去做某d野
人地係咁你就要跟架喇咩
大人話後生既盲目跟潮流:
 小朋友睇完電視會去買gundam seed既模型,玩具
 有d青少年換手機換得好密,隨身果部i-pod一定要最新最潮
唔通人大個左就真係冇咁跟潮流?
街度一個招牌都責死几個用LV野既女人
香港d高官議員,亂咁用"世界潮流"將人地國家既制度套落香港
教統局果班唔負責任既Hi Hi,自己冇批判思維又要求學生有批判思維諗清楚咩係o岩咩係錯

我讀finance更加要小心
如果唔係有一日會唔知自己做緊乜

lewis話michael tam舊年響好多qfn人果班不停串人
原來我reg左呢班都好既

4科既project 有3個已經firm左同邊d人一組
冇一個groupmate重覆出現響是但兩組
遲d就會出事

細佬做英文作文
100字介紹自己
「你校名好長架嘛,拿,寫一句 i study in hong kong taoist ...(略)
 一陣又 the classmates in hong kong ... school are very nice,咁好快就寫完啦」
原來佢平時作文已經篇篇都整一次自己校名落去

>>September 22, 2007 at 4:21:00 PM GMT+8


2007 年 9 月 11 日 星期二 【晴】

開左學個几禮拜先發覺
我冇一堂要去na uc shaw
全部都係cc同本部
就算3次assembly都reg晒sir run run,冇一次大講堂

今日原本上2個鐘既e-commerce變成15分鐘見jacqueline講project進度
中間有1個鐘冇野做
突然間想問下ruby有關 trans credit既野
原來呢一個鐘唔係佢既office hour

jacqueline話上一堂問白蛋問題唔見佢(仲以為果個daniel 唔係佢)
「哦,莊務纏身,咁你地要小心d佢」
「係我要小心d佢地,因為有d野渣響佢地手上」

補習
d教科書真係越改越爛
cut左d "intermediate"既野,剩番最難同最簡單
搞到難果part好"神來之筆",完全唔知佢點黎
「呢條formula唔難背,你讀埋後面個chapter就知點記架喇」
有d似父母同好細個既仔女講:「呢d野你大個左就明架喇」


夜晚去粉嶺firm visit
好o岩我地個project
thx candy for 搵到咁好既client
maggie:「突然間覺得個project易做左」

暑假後期玩既機戰og2
故事係話地球同時出現左3,4個勢力搞破壞,我方係地球聯邦軍(即係正統既政權)
開頭果十几廿關就算我過左,劇情都係話我方輸左
例如
 一部防禦力出名勁既機械人比敵人一刀兩斷
 我辛辛苦苦守住個基地又比敵方大量援軍攻陷
 叫我用一部機擊落某隻敵人,贏左之後佢復活射番死我果隻
co:「係輸架,到後尾你羅到好多勁機,d boss一個一個死先有得贏」
我個save係玩到去 "得到一部一部勁機" 既階段,之後唔得閒玩

呢個sem既情況同隻game有d似

>>September 12, 2007 at 4:10:05 PM GMT+8


2007 年 9 月 10 日 星期一 【晴】

星期二上得一堂
3080 project part組好似出現問題

響大學書店買書
好似得一個人收銀
我前面得3,4個人都排左個几字(估計)
後來有另一個職員幫手
佢用環保袋(我想要果個袋)裝d人買既書
後來有另一個職員幫手
佢用膠袋
我諗:唔好比膠袋我...
結果可能一個膠袋唔夠力抽住兩本書,佢比個環保袋我

返聚會遲大到

覺得聖經新約舊約之間既關係有d似九陰真經上下卷

>>September 11, 2007 at 4:15:49 PM GMT+8


2007 年 9 月 9 日 星期日 【晴】

一條formula唔可以亂咁approximate都有咁多野解釋...

e-commerce
「每個bb一出世就整粒咁既野(裝響貓狗身上防止失散果粒晶片)響佢腳趾入面得唔得呢?
 而家一定唔得,過多几十年做到都唔出奇
 technology已經support到呢樣野,但係ethics之類既理由唔比」
社會既道德標準係可以變既
即刻諗到matrix世界,所有人一舉一動都受到監視
咁做係會方便法庭舉証: 死者遇害果下你粒晶片響度喎,仲想抵賴?

ugc差唔多乜都冇聽
部nds又唔記得叉電所以冇帶...

細佬叫我幫佢dl nds game
移晒d file入佢張sd card,差唔多比得番佢果下佢講左句粗口
即刻想抽番走d野
不過力量屈唔到佢,阻止唔到

>>September 10, 2007 at 4:22:22 PM GMT+8


2007 年 9 月 8 日 星期六 【晴】

主日信息
路得記
路得唔係以色列人,佢本身個民族係拜開一隻唔知咩偶像既
佢嫁比一個以色列人,之後跟左佢奶奶信主
後來佢個老公死左
再經過各種事故,佢按照當時既規定嫁比另一個以色列人
佢既後裔有大衛王,再過多几十代甚至有份出現響耶穌既族譜
一個異族人因為信,想尋求神,就有份參與神救世人既計劃

似乎佢奶奶都做到一個好既見証,令路得睇到呢位神係好既
如果唔係自己民族有信開第二d野既人點會無端端走去追隨第二個民族既神?

qfn 組聚

不嬲我約左人都會有一個特性: 遲到又唔係最遲果個
呢排好似失效

happy birthday to wendy
一開始比8秒wendy食左先 (佢吉左一啖)
未夠鐘就有人偷步
成班禿鷹(禿鷹專食人地食剩既野)...

mc killer
玩到一半因為我既失誤
之後几鋪我都係第一回合死

去新之城打機
主席打太鼓鬼級唔知邊首歌
我響側邊睇既表情係咁:
打慣左nds係渣唔到鼓棍

nelson同膠兒(偽太鼓 ) 打太鼓
nelson渣一支棍都full combo贏膠兒用兩支

wendy玩果隻用手擋住laser既節拍game (唔記得叫咩名,好耐架喇)
輸得好緊要
後來佢話部機有d野虧左
「輸左就賴」
原來真既

搭小巴
一上左小巴即刻見到對面有架72x到站
$14.5 同 $8.4既差別...
我會認住呢個地方

>>September 9, 2007 at 6:27:01 PM GMT+8


2007 年 9 月 7 日 星期五 【晴】

訓醒有d宿醉feel (唔知係咪啦,訓几耐都仲冇乜精神,少少頭痛)
我尋晚冇飲過酒喎...

傾pro
嘩...真係估唔到
上堂時間內冇一段時間全部人冇堂,好正常
原來夜晚都係
冇一晚全部人得閒
有預感過多一兩個月開工之後都會係咁

不過我地真係好efficient
好好既pro mate~

>>September 9, 2007 at 5:47:04 PM GMT+8


2007 年 9 月 6 日 星期四 【晴】

assembly差d遲到

之前剩番1個位都比我reg到今日sir run run上層

頒完獎,mc叫d嘉賓走先
上層看門口果個可能聽錯野,開左門
d人梗係湧晒出去
mc見唔對路叫我地坐番低
邊有可能阻止到...

uc can飲茶

開信用卡
vicky好鍾意贈品果隻杯
我地几個一人比一隻佢
即刻變左行動不便

頹萬里識中國
舊年60%分數for attendance,今年70%
舊年要返足咁多堂
今年份course outline寫明邊7堂會點名

fin3110
少過20人既course唔駛拉curve (聽講舊年就係)
我地見每多一個人走入黎都數住
最後好似20定21人

>>September 7, 2007 at 4:29:49 PM GMT+8


2007 年 9 月 5 日 星期三 【晴】

好耐冇上過八半喇
好眼訓
點解7樓...
如果4樓或者9樓一部 車立 就到咁咪好...

碌落elb上3080
michael tam好多廢話

本來上兩個鐘既
一個鐘之後 (其實後半我訓左)
佢突然間話驚進度快過其他班所以落堂

返左學唔夠一個禮拜就傾pro...

返mst同d老師傾左好耐

中途司徒打過黎
收線後
「你地睇下d大學生几頹廢...頭先個人空堂打比我,估佢搵我做咩」
mrs lou:「搵你去食個tea?」
「鋤dee三缺一」

qfn開學飯
ivan飲左兩杯野 好似一杯係七喜 一杯七喜+vodka
就醉醉地

唔記得邊個講
「覺唔覺lorac剪左頭髮好似太鼓」


>>September 6, 2007 at 5:10:59 PM GMT+8


2007 年 9 月 4 日 星期二 【晴】

去搵周文林簽名drop佢果科
佢開門果下即刻o咀
原來女人黎架

普通話
果堆slide有一頁講普通話響語音,語法,詞彙3方面既特色
唔知答案既人估下先
highlight呢3行開估
語音: 以北京語為標準
語法: 以北京語為標準
詞彙: 以北京語為標準,果張slide真係咁寫,我冇玩你
真係三大特色

坐我隔離個女仔未reg呢科
miss話一班最多22人
sharon話睇vacancy係4個位,驚reg唔到
到落堂之前,成個課室o岩o岩好22個學生

去kk leung羅埋ruby個簽名先交得drop科果張form
「點解你想drop既?」
「天地堂...多project」
「drop左會唔會唔夠...你drop左呢科剩番几多credit?」
「18」
「嘩咁真係恭喜你 快d drop左佢啦」
其實我最初就係唔知會抽到d咩通先add多几科再drop番
因為一科通識如果太多人揀要抽簽決定比邊個讀

dse2050
「我expect你地星期一之前已經去左一次你地client間公司架」
原來jacqueline以為我地成個sem淨係讀一科...

傾pro時間好難約
呢几日任何時間都有人唔得閒

夜晚同美國返黎既kelvin食飯
屈機架...
一年gpa 4.0

美國真係另一個世界

BSOD (blue screen of death,windows死機既藍畫面)

>>September 5, 2007 at 5:20:50 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111793

Design & Scripting by ShowHappy.Net