|
2008 年 5 月 10 日 星期六 【晴】
今日又跑海濱
我既體力都几無限...
不嬲都係跑到海皮(即係盡頭)即刻返轉頭
體力正常既話響海濱入口停
勁少少就吉之島或者回到起點 (舊墟小學)
回程就黎到海濱入口 (我就黎冇氣,諗住差唔多停) 撞到kara
咁就跟住佢再跑出去搵阿捷
捷本來停低左,又再出發
佢起步好快
「你個體力狂人!」(諗清楚其實我狂d... )
我又跟住佢跑上去
響海皮抖一陣,又跑返轉頭
兩次停低,都發覺自己心跳呼吸響停之前已經係正常水平
加埋跑左4x mins
所以覺得自己無限體力
人可以有好多個短期目標
但長線目標只可以有一個
因為兩個長線目標肯定會出現衝突,之後起碼衰一個
lulu想推翻帝國,征服世界,另一方面又想個妹開心
就算佢係天才都唔掂
>>May 11, 2008 at 3:44:54 PM GMT+8
2008 年 5 月 9 日 星期五 【晴】
買機票 for 8月尾去exchange
連城廣場7樓十几間旅行社
間間報個價出黎都唔同
the market is not efficient
香港時區係GMT+8
toronto就係GMT-5,差唔多地球既另一邊
兩程機分別需要14 hr 55 min 同埋 15 hr 30 min
時間差唔多
証明兩程既飛行路線唔一樣
因為地球響15個鐘內自轉左超過半圈
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=1212124
綜援婦:居香港慘過在鄉下耕田!
(入面好多粗口)
搞乜野
咁慘就快d返鄉下耕田啦
做咩要留響度獻世,同埋呃綜緩?
在樓下公園休息都會被街坊歧視,唯有整天睡在床上,睡得太多,肩膀因此疼痛起來。
訓到腰酸骨痛,真係人間悲劇
綜援金額也只能計算3個家庭成員。一個月12,700元,聽上去似乎不少,但撇除開支仍捉襟見肘
你開乜野支咁巴閉呀? 萬二蚊都唔夠駛?
几多一家四口都搵唔到萬二
>>May 10, 2008 at 5:34:04 PM GMT+8
2008 年 5 月 8 日 星期四 【晴】
搵ada mock interview
如預計一樣
大把野比佢插
不過正因為今日比佢插完,就知道自己有咩可以改進
lunch with 鄺sir & 中同
平突然間提出去台北旅行
一開始覺得唔應該去,因為今年暑假又intern(雖然未有著落)又要plan exchange
轉個念頭
今年supposed係人生尾二既暑假,再唔玩冇架喇
希望就到啦...
跑完步
響惠康買野飲
貨架上面寫住葡萄適係7.2
收銀處過機就出左7.5
「咦? 唔係7.2咩?」(我覺得自己唔係介意3毫子既amount,係銀包入面有2毫冇5毫,唔想袋住咁多毫子)
收銀個阿姐去睇番
真係7.2
我諗:如果貨架寫7.5 收銀處7.2 就應該唔會出聲
諗起上個sem既dse2050
jacq問我地:
如果去超市買野,收銀機寫既價錢同貨架唔同,會點處理
問几多個會據理力爭 (冇乜人舉手)
佢話正常 好多人(特別係男仔)都諗住一蚊几毫由佢
我當時都係覺得自己會由佢
原來我唔會由佢既
証明我好唔了解自己
司徒佢地仲屈我上堂恰眼訓
gordon完全冇印象jacq講過呢樣野 我有
我好留心聽書架
http://www.xanga.com/dannyng/656106688/item.html
品學兼優既少年妓女
http://www.xanga.com/dannyng/656116332/item.html
美國人發表 "中國糧食威脅論"
有時要學下d無恥之徒既講野方法
唔係要自己用,但起碼要明
http://www.xanga.com/dannyng/656116550/item.html
可以當係 iq題玩下既
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=1211278
奧運火炬響堔圳傳送
引用geass R2既一句對白
卡拉雷斯總督:「沒文化的猴子!」
>>May 9, 2008 at 4:54:37 PM GMT+8
2008 年 5 月 7 日 星期三 【晴】
約左ada聽日mock interview
準備得好少
過左一日,體力就差左咁多?!
尋日跑到一半撞到dave,跑既距離又破紀錄 (回程去到紅橋)
今日單程都唔夠氣
可能一開始就去得太快
dave講得o岩
有個人響隔離傾住偈分散注意 會跑得耐d
>>May 8, 2008 at 4:50:30 PM GMT+8
2008 年 5 月 6 日 星期二 【晴】
都唔知華dee教乜
同個f4補習
佢話chem有個chapter華dee教左一個星期
我廿几分鐘講到佢明晒所有佢需要識既野
一件件麻煩野殺到埋身
搵工
exchange
そして…(還有就是...)
d公司請人寫黎寫去都係要果几樣quality
其中一樣係multi-task environment
而家已經係啦
>>May 7, 2008 at 4:07:16 PM GMT+8
2008 年 5 月 5 日 星期一 【晴】
同gordon返中大搵ada睇我地份cv,同埋羅df寫既reference letter
收左封信落袋 (我明明有帶folder,點會擺左封信響folder出面架?! )
過一陣間發現
呀...
なんという失態か! (這真是何等失態!)
水樽漏水,滴濕左個信封 (我又唔可以打開黎入落另一個信封,因為保密緣故)
個袋入面冇紅色野
樽水就係清水黎既
紅色既水漬邊度黎?
點可以因為咁白痴既事破壞左我個 interview
約左mock interview
呢兩日要prep下喇
機會只係預留比有準備既人
電腦又壞左
定期backup果然緊要
兩個鐘內乜都復原晒,同未出事之前一樣
怪事
前日響jijis打左份未完成既online resume (真係寫得好少野)
今日有間無名公司email比我:
"After reviewing your resume advertised in JIJUS, (佢打錯字)
we've found that you are quite suitable to fulfill our job requirements.
With that said, we'd like to arrange an interview for further discussions with you."
擺明佢見有人打左resume,公司又急住請人就求其send個email出黎
>>May 6, 2008 at 4:14:31 PM GMT+8
2008 年 5 月 4 日 星期日 【晴】
sta4005
呢個sem所有野都已成定局
本來呢
鬥sub數既題目唔係我既對手
但几強既軍隊都一樣會輸比資源多過佢既敵人
後面題題都係o徙時間既
題目內容同分數唔成比例
多野做果d題反而少分
背錯野...
果題根本係背番兩頁notes落去咋嘛
明知佢翻炒點解唔背熟d呢
某年呢題值10分,之後一年9分
今年7分
喂,縮水喎
考完試
剩番既就係hsbc interview
如果呢個衰左,我暑假就失業
同姨媽,婆婆食飯
媽響電話同姨媽話 "我地黎緊"
姨媽get到係我
媽問佢點知
姨媽就提番媽講過 "我地" ,又知道細佬掛住打機唔會出黎
果然講野每個字都要好小心
(我點止講錯一個字,錯一句野都有啦)
媽同姨媽爭住埋單
姨媽渣住張單,阿媽搶唔到
其中一個提到母親節,覺得母親節係自己要埋單既一個理據
我:「喂母親節唔係應該我比咩? 一個係阿媽,一個係阿媽既阿媽」
姨媽:「等你搵到$先啦」
婆婆隻腳有d毛病
所以行路既時候我拖住佢隻手
姨媽見我個身彎埋一邊
「你第日搵女朋友要搵個高d既」
「關咩事呀?」
「如果唔係會好辛苦」
咁都得
>>May 5, 2008 at 4:49:09 PM GMT+8
2008 年 5 月 3 日 星期六 【晴】
尋日朝早
台面有兩樣野食
我:「邊樣細佬唔食架?」(因為佢不嬲都好揀飲擇食)
媽:「兩樣佢都食既
你睇下你阿哥對你几好 就晒你 問你唔食邊樣」
錯喇
之前試過兩樣野我食左一樣,剩番一樣細佬唔食既
就比阿媽鬧 (我心諗: 佢閹尖係佢既錯啦,我又唔係搶人野食)
表面上為人設想 其實都係為自己
樂樂比左本書仔我
"讀經輔輯"
揭開入面全部都係地圖/flowchart之類
即刻get 到係咩黎
將聖經某d資料性既野由文字變晒做圖
志興幫我剪頭髮
剪得ok喎
>>May 11, 2008 at 2:47:09 PM GMT+8
2008 年 5 月 2 日 星期五 【晴】
返到福音堂既時候志興睇緊一本英文書
查字典查得好辛苦
幫佢翻譯
其實我d英文都好差
有一堆字唔識解
弟兄既好意我明白
之前果 "半個死刑" 証實左係假既
不過我既處境只係由一個死刑台搬去第二個
同埋 "半個死刑" 變成 "大半" (stat 真係麻煩 probability大左就係啦)
腦筋纖細未必係好事
響我面前signal係冇用,需要既係evidence,truth
過於理智既後果?
唔係,係唔想放棄自己原先既諗法
即係其實係過於不理智搞成既
真係奇怪
過左几個鐘
經過仔細考慮
我竟然咁心急要 "處決" 自己?
>>May 4, 2008 at 1:22:15 AM GMT+8
2008 年 5 月 1 日 星期四 【晴】
呢個時候冇野好做
時間又感覺過得特別慢
偏偏ps2兩個手掣都壞左 (有待實驗測試去確認究竟壞既係機定係手掣)
以前我小學返下晝班
上晝就係靠電視節目打發時間
重播既閃電傳真機(後期改左做至net小人類) 同埋教育電視
通常8點几9點起身,所以睇唔到9點前既教育電視
而且果段時間阿爸睇新聞
呢排唔駛返學至知道
原來tvb朝早已經冇再重播下晝果隻外星生物 (我對隻野冇乜好感)
股市10點開,9:30開始係唔知乜乜 trading time (上堂有聽過 詳細唔記得 又一次証明我讀書係sub字)
所以呢段時間會播d股票節目
雖然話而家小朋友既娛樂唔再局限於睇電視
你作為香港一個大既電視台都應該負番少少社會責任啦
淨係照顧讀上晝班果d小朋友咁唔公平既?
小朋友永遠都係弱勢社群
好正常
聯合國兒童公約都係一班成年人寫出黎
我講得殘忍左d 刻薄左d
可唔可以做少d呢類貓哭老鼠假慈悲既政治把戲?
你寫d兒童公約出黎搏咩人支持?
小朋友冇投票權,冇份選你做總統架
code geass世界觀入面有個虛構國家
中華聯邦
應該係based on現實既中國去老吹既
(聲稱 "平等均富" 但係有皇帝,大陸網民搞gag話佢係 "具中華聯邦特色的平等均富")
呢個名好似好聽過中華人民共和國
起碼寫少几個字丫
http://hk.news.yahoo.com/080502/60/2te1s.html
唐英年:火炬接力體現和諧之旅
咩叫做和諧呢?
諗個簡單少少既詞啦
咩叫和平? 冇戰爭
几時會冇戰爭? 人類滅亡 (唔好天真喇,宣揚和平博愛唔會令全世界都放棄戰爭架,總有d硬心腸既人)
返黎原本條問題
咩叫做和諧? 社會冇人嘈冤巴閉
點樣令社會冇人嘈? 消滅反對勢力/武力限制言論/etc
(更加唔好天真,滿足呢班人既願望只會引出更多貪得無厭既人)
>>May 2, 2008 at 3:01:12 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|