|
2007 年 11 月 2 日 星期五 【晴】
moved from xanga
http://www.xanga.com/dannyng
收到日語能力試既準考証
d書就睇晒喇
3份past paeper几時得閒做呢?
同高潮去跑海濱
跑(instead of 行)既距離好似又長左
仲一路講住野
即係我多左氣?
>>November 5, 2007 at 12:44:19 PM GMT+8
2007 年 11 月 1 日 星期四 【晴】
moved from xanga
http://www.xanga.com/dannyng
今日assembly曾俊華講 talk
有條友,應該係學生會d代表黎既
事緣中大高層計劃大幅修改中大建築群既設計
好多被視為特色既建築都要拆
自然有一堆乜都唔捨得拆既所謂保育人士走出黎為反而反
條友問司長對呢件事有咩意見
佢話舊年曾特首黎果陣都問過,但「曾特首好識耍太極,冇答到我問題」
司長:「因為而家有人話唔應該搵出面既人干涉內政」(講緊李柱銘叫布殊向中國施壓果單野)
咁樣一句已經ko左問果條友
佢地話sam wong今年出果份sta2001既mid-term好正
有d "prove by words that xxxxx" (係一d用algebra可以輕易爆到出黎既野)
几好丫
比公開試maths訓練出黎果班背書怪死梗
fin3110
"absolute return investing"
又一個qfn既老鬼
stanley ku
佢響fin industry做左10年
基本上今次係exp sharing @@
佢講既野show到佢好勁
佢個樣好似andy
>>November 5, 2007 at 12:41:27 PM GMT+8
2007 年 10 月 31 日 星期三 【晴】
michael tam:「連的士佬都講股票你就好走喇」
所謂既全民皆股
班的士佬好似入左市好耐喇喎
反正遲早都要,快d跌一鋪大既好冇...
響fin lab坐左成個下晝
1點几到6點几
做dse2050個pro
有d進度喇
andy 司徒 gordon佢地都響fin lab傾2050
柯仔:「我覺得司徒講得o岩喎」其實佢乜都唔知
後來司徒 gordon 柯仔做fin3110
咁就輪到我喇
佢地一有意見不合我即刻講多兩句煽動佢地
最尾半個鐘學用reuters (一個finance既software)
好 支力 ...
>>November 1, 2007 at 4:47:41 PM GMT+8
2007 年 10 月 30 日 星期二 【晴】
今日好efficient
搞掂兩件事
睇晒暑假前買果本日文書
寫好ugc mid-term paper
出左exam timetable
考得兩科
11,19號
有咁多日比我溫書
我覺得自己會因為有太多時間而頹左
14/12仲有份ugc final paper (所謂既 take-home exam?)
仲睇左一集動畫
賭博默示錄
(日文原名"kaiji" 其實係主角個名"開司")
劇情題材係賭錢
但暫時每一個試圖碰運氣既人都輸比用策略既人
主角做既野有好合理既策略解釋,差唔多完全唔牽涉運氣
似econ同game theory多d
香港多數唔會播
因為太多眼光短淺既人,一見套野講賭博就以為會教壞細路
其實呢套野係叫緊人唔好賭
好過每個足智彩廣告之後都黐住一句「沉迷賭博,白手興家」搞到兩頭唔到岸
>>October 31, 2007 at 3:52:39 PM GMT+8
2007 年 10 月 29 日 星期一 【晴】
人類總要重覆同樣錯誤
尋日12:30上堂,凌晨2點倒返到屋企
出門唔記得帶水
今日13:30上堂,晚9點几返屋企
又冇帶水
相信我會慢慢變成一棵仙人掌
我飲几多水好似係睇帶几多水唔係頸唔頸渴
一日傾兩個pro
原來我得兩三科final exam
但係26/11-2/12果個星期會忙到死
>>October 30, 2007 at 4:08:58 PM GMT+8
2007 年 10 月 28 日 星期日 【晴】
ugc個prof 話以前冇得上網,中大reg科要逐科去排隊
其實咁樣應該公平d
個個人都有平等機會reg到佢想讀既科
如果同時想讀几科好搶手既就只可以n揀1
唔會有d人好彩抽到最早既 time slot,乜科都任佢reg
組聚 @ 沙田green box
我同肥庭生日
多謝你地呀
個cheese cake
原來emily唱歌咁勁
後尾有首歌唔知邊個唱既(冇辦法,我唔聽國語歌丫嘛)
「呢首邊個唱架?」
「emily」
「唔係呀,認真架 邊個歌手?」
「emily」
後尾vicky都黎 join我地
2點几返到屋企
我訓之前佢地好似仲未走 @@
>>October 30, 2007 at 3:36:30 AM GMT+8
2007 年 10 月 27 日 星期六 【晴】
19歲
星期日生日都大把野做
好似讀小學已經係
唔知點解生日果日特別多功課(可能我形住啦)
同司徒同阿mike傾匯豐YEA (youth entrepreneurship award)個比賽
mike係司徒個fd,但佢冇介紹,係佢行開左之後我同佢至互相問對方個名
原來玩呢個比賽仲可以咁做...
司徒果然好野
我真係高估左佢
傾e-com pro
呢個sem 4個pro
workload最大係呢個
做得最開心都係呢個
響碧秋見到有部用緊windows 98既古董
即刻影低左
不過format電腦之後未裝番
做做下hang左機
candy大力拍部機,結果當然係唔work啦
拉登:「估唔到你外表斯文,內裡...我都唔知點講」
食飯
去左間西餐廳
係阿媽提議既
不過可能婆婆,爸,媽都食慣左中國野
嘩
原來阿媽部手機(nokia 6288)既計數機勁多功能
pi 1/x 開方 square sin cos tan (所以仲有得揀degree/radian mode)
隨時有d全職既計數機都唔夠佢果部黎
「你淨係計加減數就唔好理下面果堆野啦」
不如將部手機變埋做HKEAA approved啦,咁考試咪可以用sms出貓囉
>>October 28, 2007 at 4:01:15 PM GMT+8
2007 年 10 月 26 日 星期五 【晴】
有個愛滋病唔知乜野慈善團體響大中巴士總站附近擺檔
我行過,有個女人走埋黎
「你中學生黎架可?」<-多謝 有d中學生已經19歲,我都冇19
「嗯」(心諗: 如果講真話咪比你摟我捐錢?)
之後佢同我講左d組織背景,世界aids情況之類既野
感覺係: 佢有一把職業既推銷員聲
做左半份ugc paper
原來唔係相像中咁難寫
>>October 28, 2007 at 4:03:58 PM GMT+8
2007 年 10 月 25 日 星期四 【晴】
lunch with 鄺sir 肥賢 rono dave 禮 臻(咦?又係你?)
唔記得邊個提議f7既地牢盃合法化
好丫
有助紓緩讀書壓力
2點前就搭火車返中大
其實我15:30先上堂
3點左右上webct print頹萬里既notes
但係突然間上唔到webct,就算上到都 load得勁慢
諗住走啦,3:2x又上到喇喎
即刻print左份notes
書通講運河
陸路運兵去前線
一個民夫可以帶6斗糧食,一斗10升
一個士兵可以帶5日既糧食
每人一日食2升野
如果每個士兵有1個民夫服侍佢,呢隊軍隊可以打几多日? (回程都要食野)
2個民夫又點呢?
我返屋企同細佬講起,佢話:「如果有咁多輸送兵點解唔搵d輸送兵打人?」
其實點會用人黎帶糧食架
中原點會冇牛馬?
柯仔真係一個Hi Hi
「可以食個民夫架嘛」
佢計數果陣唔理回程既糧食安排,原因係「古來征戰幾人回呀」
我當時諗到既做法係
get food from corpse
notes入面有一頁講d人為左保護運河不惜一切
乾旱成災,寧願附近d人全部食穀種都唔可以用運河水灌溉,要比政府既運糧船過左先
黃河決堤,寧願暫時唔封住個堤壩都要保持運河暢通
最尾有句結論 "運河所運輸的貨物的價值,比不上為了保障運河運輸所付出的代價。"
我自己加左個註解: on9
當年返maths olympiad training
有個dr. chan諗d超麻煩既方法出黎計一條數
我發現就咁3*3*3就係答案 (唔係用佢果條formula約簡出黎,係兩句寫完)
就響佢個solution側邊寫: on9 dr. chan's method
份野好似仲未丟
人成日為左保護自己認為緊要既野,到頭來犧牲左其他更加緊要既野
(或者唔係既,皇帝冇飯開梗係大劑過千萬民眾冇飯開架啦)
李柱銘
自己屋企有問題去隔離屋搵條友過黎處理
好多人都即刻搬一句「奧運唔應該政治化」出黎
真係諷刺,呢句野好似都比人政治化左,搞到唔可以隨便講
>>October 26, 2007 at 5:11:44 PM GMT+8
2007 年 10 月 24 日 星期三 【晴】
返八半
對/抄功課
peter:「而家正係顯示qfn既團結既時候喇」
michael tam解份mid-term
拉登話舊年個mean係5x/100
我一路聽一路諗: 有冇40分呢?
同gordon講,佢話一開始就唔諗住有40
問題係好多人答得o岩既野我錯左
全世界都錯既我都係錯
michael tam話佢響另一班有個由美國exchange黎既女仔
佢問點解唔向公眾借錢,「如果還錢果陣通漲就爽喇」
美國人既習慣係冇錢駛就問人借,今朝有酒今朝醉 (所以有次按問題)
亞洲人相反,有錢儲住先,几時冇錢就駛儲備,未雨綢繆
之後michael tam講到一題係問政府駛突左要點算
(後來我問几個冇讀econ或者讀得好少既人,全部都答o岩:駛突左咪駛番少d囉)
o岩o岩至講完個美國人
之後問我地果題點答
加稅,印銀紙,借 (呢個我講出黎)
michael tam講左句
唔記得exact wording,意思係
我地呢一代既人做錯左野唔識去補救,反而越踩越深
中國人好既唔學,學晒西方d衰野,駛多左就加稅,印銀紙,走去借
(其實我之前一直都覺得一個國家既國庫債券可以做世界上一種重要既投資產品係好唔合理
一個國家政府點可以長期冇錢駛)
我發現讀finance真係好危險
上個星期四考果陣我冇乜溫過書,大半份卷都係亂吹既
駛突左點算果題唔記得點寫,好似o岩左,當時我仲覺得 "駛番少d" 係一個好低b既答案
而家竟然學埋financial market d衰野,果題諗都唔諗就答借錢
d書真係越讀越亂
中學果陣周sir話d文學家諗野有問題
睇文章要講野一舊舊,「呢粒字既意境好微妙,呢句好有藝術性」果d先有人欣賞,傳意清晰果d只係低水平
其實唔止文學
如果學得唔好,亂咁塞d知識入腦既話
連最重視理智邏輯既數學都會係咁
但係就算學得好
有d野都係越學越多uncertain
醫生會同病人話「你切左xxx就好大機會醫得好個病」嘩,切左d重要器官都只係大機會,醫唔好咪弊?
又係織田信長果句「這料理都是水」
人響追求某d野既時候就好容易迷失
就算一樣野全世界都話好,都要諗清楚o岩唔o岩自己
人既道德操守唔可以用「人地都係咁」黎支持或者反對自己做某d野
所以人地有咩好野同唔好野要諗清楚先好去學
但係商業社會唔同
全世界賣菜既人都賣$3斤,你一定要$4就會冇人幫襯,比市場淘汰
呢d野既效果可以好恐怖
約左臻爺食lunch
多左勁多人,大家都估唔到
我響大學火車站撞到bc,佢約左wendy同劉林
臻爺同jeff一齊到,jeff好似都係約左劉林既
jeff暑假去一個國際既空手道比賽
輸左比季軍,佢話推算番實力,自己應該有第5,6名
我:「咁我都5,6名啦」
劉林:「佢已經好唔開心架喇」
多謝miss
返mst
同几個老師都傾左陣
感覺良好
部電腦用左2個月,而家終於有喇叭喇
$55
聽到就得,冇興趣追求聽覺享受
講真,我對耳唔靈敏,隨時真係連一套過千蚊既音響同呢個$55既喇叭都聽唔出有咩分別
http://www.youtube.com/watch?v=dheDtlFEf-U
將美少女戰士既op歌key落高達既op畫面
d人整左几十段呢d片,key唔同既歌落去gundam 00 既畫面入面
好多都好夾
証明gundam 00係一個萬能key
>>October 26, 2007 at 4:27:01 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|