|
2003 年 4 月 2 日 星期三 【雨】
今朝起身食完早餐就作文嚕~
唔知點解今朝竟然作得超快...
作完後想交既時候,
chel send左個msg黎話佢login唔到intranet~
叫我幫佢交埋
懶醒既chel~以為冇hi我就會幫佢
我好耐以前o係icq about話過
平時都冇同我chat開既人有野搵我就直接講丫嘛
chel既第一句雖然唔係提出要求,
但我之前冇講清楚...算勒,幫你啦~下次唔好啦
我覺得我除左唔熟既人hi之外,有必要加禁言字串:
大過我既女仔叫我"哥哥"既真係...
你唔嘔我都嘔丫!
大過定細過我以出生日期判定
想交上去既時候我驚aska只可以比我地每人upload一個file
所以就將禮禮同chel既作文加埋入我個file度
同周sir講番明咩事,希望佢有check intramail啦~
之後發現原來真係每人只可upload一個file...好彩~~~
魚原來呢几日部電腦short左,唔怪得佢冇上網啦~
佢問起我作文既野,話想寫泓景臺乜野乜野...
有播過我的驕傲普通話版果個廣告@@ 真犀利呀哈~
唔知佢今日上唔上到網交篇文呢?交唔到交唔到~XDDD
教署真係延長停課...搞錯>.<
到22號至返得...婆婆話有個記者捉李國章字蝨
問佢4月22號d學生返學既話可唔可以保証佢地唔會傳染
唉...呢個世界真係...- -
比阿爸阿媽迫熄機> < <-熄機前既遺言
mud就黎武林浩劫ga ma...嗚...又miss多一次...
呢牌停課完全冇溫過書,返去果陣d成績實跌晒囉...
選科都隨時會死埋
唔通我真係要用返form 2上學期果次既一擊必殺咩...?
>>April 3, 2003 at 1:36:27 PM GMT+8
2003 年 4 月 1 日 星期二 【陰】
今日熱呀~所以阿媽叫我拿個電風扇出黎~
呵~自從舊年收起風扇到今日,
裝住風扇既紙皮箱都係放o係張碌架床,o係我訓覺時個頭既上面
不過我訓覺時個頭係唔會撞到箱架,
個箱又唔會無端端跌落黎~^^
嗚...次次琴高琴低既野阿媽一定搵我做-.-
因為我間房d野既配置,所以個紙箱好難拿得到落黎...
個風扇因為太大唔方便收埋,
所以"每出必死" <-即係三菱mitsubishi呀
分開個風扇做若干舊部件黎整,要用既人自己郁手砌
(諗起中二DT個便條盒,再諗起就黎要整既記事板)
砌好之後足有阿扯(係達呀~)條腰咁高架~:P
點解"我印象最深刻的電視廣告"要係說明文架...
雖然比呢個題目要我呢個作文廢人寫咩文體都唔掂~V
做better cert嘍~我要問人拿番份答案先得!!!
每個chapter果55題我都錯夠10至15...帥吧:D
周sir intramail話佢失手消滅左已經交左作文果d同學既作文喎
好彩我未交...汗!!!...<-查實係完全諗唔到寫乜
聽講教署延長停課期丫...又一個禮拜o係屋企啦...
暑假就咁減d減d就冇晒勒>.<
小玲瞎了眼睛不成?!話左留言就去我新開果塊板喇喎!!!
禮禮唔見左aska既password,
所以佢send左自己篇作文黎叫我幫佢交~@@
唔知一個user可唔可以send兩個file呢?
希望可以啦...再o係description度寫明一篇係我既一篇係禮既咪得囉~
>>April 3, 2003 at 1:35:29 AM GMT+8
2003 年 3 月 31 日 星期一 【晴】
愚人節快樂丫各位~
朝早o係小玲同豬板度話聽日要返學
結果 拉登同機機比我呃倒
哈哈~咁易比人呃架你地...
>
:)
顧顧問我maths,呃佢話未做佢唔信=.=
算!今日愚人節!我比d錯既答案你又點話丫!
MUD有一件好緊要既大事呀!!!
我既北冥同基本內功終於突破400喇!!!
我諗我以後都唔駛再搵逍遙子架喇~不如去拜番蘇星河啦:P
學到400就去左biguan,加基內超慢丫...
扣左2xx pot...通左任督二脈,精力6千,內力7千8
跟住就要努力地full skill了...
(ps.我發現成日訓醒覺時d精力會高過max...閉關的效果?!shengxiao-gong!!!)
好野!
晏晝食pizza^^
食完就開始做功課嚕
諗諗下覺得better cert可以等作完文先做
就開始寫作文啦,先寫左一開始果50字倒既開場白
我真係唔爭氣丫>.<
應該作長d架嘛!!!
開場白完之後就...諗唔到野寫勒~*muhaha
肥龍send左個msg過黎話張國榮跳樓瓜左
因為同一時間豹豹(佢又係mud友黎架~)
又send黎一個msg,所以我就肯定係真既
同肥龍玩話:你"愚"我咩~佢話唔係愚我
我就話勒:"哦~唔係愚你呢句係假既~XDDD"
我記得自己抄左發叔橋~@@
見到蔡ming個留言,所以我就教埋佢d quiz啦~
我教人與否視乎對方需要幫助的情況而定
顧顧既maths肯定冇蔡ming咁唔掂,所以我會教蔡ming唔會教顧~hoho
早餐真係冇用啦,成日都打錯字XDD
佢唔係打字時禁錯隔離粒掣,係錯別字...
(我第二朝睇番先發現我呢篇日記係有錯字架,
不過早餐唔發現所以冇得篤番我,等我改番死無對証之嘛~)
>>April 2, 2003 at 5:23:56 AM GMT+8
2003 年 3 月 30 日 星期日 【晴】
今朝開zmud連線
第一次連唔到
仲以為佢又down添>.<
原來只係朝頭早lag@@
嚇死我!!!
豬話羅尋晚好夜,
11點仲未訓(羅o係豬板留左個言)
我玩番豬話佢都係11點
(係真架,羅係11pm豬係11am咋嘛~)
唔明我講乜既話聽下我講啦~
我咁就話豬的11點am=其他人的11點pm啦^^
即係屈佢爛訓:)
今日真係多人問我maths勒...-.-
lui,機機,豬,淨係lui有問之前講hi
所以我就淨係唔答lui~hoho~
(我唔鐘意d人hi完再問我野或者叫我幫佢架嘛,大家唔好再犯呀)
唔答佢其實仲有一個原因架~
因為佢直接問我點做...即係擺明抄答案<-亦係我既大忌之一
機機同豬係話唔明題目問乜,所以我有答
睇黎大家都唔係几明張野既Q6問乜
我不如o係呢度講啦
先將幅圖左下角果點mark做D
(a)part就要你搵DA,(b)part要你搵DC
唔好再問我果條題目問乜丫!
有睇過我日記知道呢題問乜既你地好彩
冇睇過而唔知既我唔會答!
今日打mud終於比我撞到武林浩劫啦~~
我試下用屠龍刀黎打啦,
點知力量竟然比以前用cosmos blade打既大減!
點會咁架...>.<
>>April 1, 2003 at 1:02:50 AM GMT+8
2003 年 3 月 29 日 星期六 【晴】
晨早溜溜比阿爸捉左出去跑步>.<
細佬又被逼跟埋去,
但跑個球場一兩圈就返左屋企@^%#*!@
諗起早餐尋晚o係豬板問果几題數,
就教埋佢點做d quadratic graph既變化題喇
我教佢令佢考得好就表示我高明啦嘛^^
(心裡隱隱覺得這樣的成功感好似比我自己考得好的更大)
教完佢就好順口問埋佢要the invisible man d工作紙既答案勒~
佢會比我掛:)
次次派左英文書我都唔睇,d工作紙全部抄人架~
下晝6點左右,o係mud度我+hydrogens+pjrtwernds同kitsky打擂台
3抽1,當然sure win啦@@
我同h 2打1既時候我地係輸架
果次我仲要已經狂用shishiruyi扣到佢剩番28%氣...好強丫kit
種左佢几十個生死符等佢慢慢玩*xixi
佢係讓我地完全冇拿武器...
如果唔係我地死左好耐咯
咩黎架...2k lv enable dodge!!!
chel forward左個急口令過黎呢
自己讀一次,次次都o係頭果句度錯...
跟住唔忿氣話"我一秒一字既話easy job!"
>床腳撞牆角
>牆角撞床角
>你話床角撞牆角
>定牆角撞床腳
可惡丫!!!!!!!!!!!!!
完全冇頭緒作中文篇野>.<
寫咩電視廣告好丫...=.=
>>March 30, 2003 at 1:46:01 PM GMT+8
2003 年 3 月 28 日 星期五 【晴】
今日開始停課勒(其實就算唔停課都係唔駛番架啦~~)
一早起身,嘩!6點45分?!即刻迫自己訓番著
到7點45分再醒,
終於迫唔到自己訓啦>.<
搞錯丫...mud又玩唔到,呢9日點捱喎-.-!!!
平常星期六的習慣:
一早起身就開機~呵呵~
見到寶雯online喎~就同佢講左一陣啦
她也知道我們現在要停課喔@@
食完野,見到有個mud fd話我知個MUD轉左ip
好野^^玩得番喇~!!感動T-T
等到頸都長丫真係...至少兩個禮拜喇
第一時間就login danny入去robot yunbiao!!!!同埋通知coco~
弟弟見悶就開番g-genF黎玩啦
唔記得晒d黑歷史密碼搞到多有阻滯
可惡丫...我以前的零式W丫...改67...
用機關炮也能一擊打倒盟主高達的力量丫...
從頭開始玩,我幫佢勁開發機體
個MS圖鑑一日就由1%升到51%喇
連自己也覺得好恐怖哩...
不過越玩會越難記錄新ms架,所以有牌至可以去到100%...
玩到夜晚先破左機動戰士高達既頭8關咋嘛...(我玩定佢玩?@@)
細佬沖左個杯麵...其實似碗麵多d既黎食
我又心郁郁想食,所以就沖左一碗喇
話比大家知丫~我煲水同煮公仔麵都唔識架
>
:)
晏晝...因為朝早食完個麵包過左兩個鐘再食左個麵既關係
所以到3點至食得落飯~
login aska發現周sir講低左篇文做乜野勒
550字...講電視廣告...用打既易過寫既多多聲啦真係!
仲有几日比我地寫,4月3號至交
唔似得平時作文咁一個鐘要寫晒,勁辛苦>.<
作文真係我既超弱一項...
寫到d野唔arm心水既就可以backspace,
唔駛油到張作文紙勁多塗改液呀!
合埋眼都可以一氣呵成打好一個句子,完全係打mud既後果...
不過呢個"後果"都唔錯丫~
>>March 29, 2003 at 2:01:17 PM GMT+8
2003 年 3 月 27 日 星期四 【晴】
maths堂個quiz取消=.=
符公派左quiz既題目比我地o係停課既時候做,
話通常都要一粒鐘至做得晒
可惡!如果唔係比個計數機kick住左我駛做成個鐘咁耐?!
上maths堂果時全班分開左做棋會同大食會~
禮同賢捉棋,我一心三用:做quiz,inequality,睇棋局
賢贏左禮啦~~禮終於沒了不敗紀錄了
art舊石膏整好啦~~好野^^
發叔隻"方朱"都整好左啦~
(上面果行冇打錯字呀!朱嘉文叫我唔好成日都叫佢豬架嘛XDD)
英文堂做drama丫...嗚
完全冇準備過,之後夾硬寫左篇超簡單的@@
33得個六 66得個八 77一十四 88四十一 :P
學校要全面清潔,所以放學要清左自己個櫃筒喎,
我塞晒d野落書包,剩番舊石膏用手拿住返屋企:)
禮同賢RE堂又例牌捉棋@@
the invisible man工作紙丫~本書我完全冇店過...
>>March 28, 2003 at 11:46:03 AM GMT+8
2003 年 3 月 26 日 星期三 【晴】
今日中文堂我地果組要做書介啦
我地果組講羅密歐與茱麗葉,
禮禮做羅密歐,宋永平做茱麗葉
尋日討論果時禮禮好型架~
次次提到茱麗葉都會up左"zhu麗葉"既~
唔知禮係專登講錯定次次都錯得咁巧合呢?
到IS堂,我同林松臻一路搵人做問卷~
(其實我只可以算係跟住佢)
本來諗住lunch買口罩啦~
佢又話lunch time淨係尋日訂左既先可以拿,冇既要等放學睇有冇得買
到英文堂,作文喇,我今次竟然出奇地好快作完
以下情況o係英文作文時例牌出現:好多人問我邊個字點串/xxx英文點講
天呀...
到maths堂,我做左supplementary exercise既最尾果兩題
跟住符公叫我地做classwork,咪做囉...不過又覺得好無聊
話比大家知丫~chapter 11既不等式好易架咋...果d只不過係不等式既基本
比起我o係奧校讀果d丫~但係而家奧校既數讀晒,又搞到我好唔捨得喎>.<
(第3題...比6條inequality你畫番graphical solution)
放學時既宣佈,話今日買口罩既話要4點,
痴線啦-.-! 冇你咁得閒等4點呀,仲要未必有得賣,所以我就返左屋企勒
返到屋企我就開機,但細佬既學校而家停緊課,
我驚佢睇到我打電腦既password所以就搞左好耐至開到機=.=
已經hang左兩次機...咩事丫部機=.=
o係黃安開既mud度狂練北冥,一disconnect又跌番lv...
本來想北冥到100就打坐谷內力學招架嘛>.<
搞錯!@*#&%^#&!#@ 3月29號至4月6號停課...
>>March 28, 2003 at 11:51:02 AM GMT+8
2003 年 3 月 25 日 星期二 【晴】
哇!晏左起身!!!!
7點踏4...
枉我尋晚咁辛苦做左英文本workbook,
佢今日竟然唔收黎睇,淨係上堂對>.<
搞錯@&$#^%$^#@#!
music堂肥龍話我知我本阿西文比毛毛拎左去抄
可怒也!!!我即刻搶番自己果本
叫肥龍keep住,唔好再比人拿到=
geog堂mrs lam超型丫!!
拇指同食指用黎渣咪,指同學果陣就用...
(我發現左之後同禮禮講~大家一齊笑:D)
對mrs lam真係好失望呀~身為一個訓導老師XDDDDD
中文堂要我地講大鐵椎點解失蹤,
魚果個我覺得最正~
鐵椎生左秀搞左十年整個新既大鋼椎@@
lunch time睇番bobby,高軒佢地點計harder problem 5(a)
佢果然高招!計法比我做既簡單好多呀真係...
跟住就到普通話堂啦~~
姚老師比左張工作紙我地做,
毛韋淇同冼澤豐係咁抄我,
我做完之後就摺起放左入課本裡面勒~呵呵
口試...讀果5個詞語絕無難度!
跟住講一個topic(仲有同學未考完所以我唔講得)
我將之前諗過既野講完仲有30秒
真係聰明反比聰明誤-.-
考完豬就問我點解咁快,大佬呀!
每個人比得1分鐘你講咋嘛,有几耐呀
就到佢考時佢就話驚,我問佢方昶禮個昶字普通話點讀,
佢講左點讀我就即刻"方昶禮會精神上支持你的啦"
豬駁番我"某人也會精神上支持你"...
你話邊個某人先?無論邊個都好,會精神上支持我先算啦,而且我果陣都考左咯
到maths堂,呂呂問牛牛借阿西文抄,
牛牛就問我借唔借得我果本比佢
梗係唔得啦!
我比得本野你就係等自己有藉口唔想比人抄丫嘛
符公叫人出去做我lunch time睇完果題,
羅羅就用左我既方法,跟住符公話佢既方法好聰明~
(我梗係好不以為然勒~因為先前睇過bobby佢地既方法,覺得佢地高招過我)
賢即刻問點解羅既方法同我一樣,
我話佢知因為係我教羅做果題,
賢就好妒忌羅,話佢係自己諗到點做,羅要人教
跟住禮同賢就玩黑白棋啦~禮最尾就搶晒4個角位...壓倒性的勝利@@
放學後去禮禮屋企做中文個書介
後來大家都冇乜心機(一日都係宋永平累事! :P)
除左魚之外全部都走晒,睇黎都係得番佢兩個做埋lu...
好對唔住呀豬豬~(跟大隊走人,丟低禮同魚做個書介,我真係好唔arm...
到夜晚我去左英文個forum post野,勁抄上學期課本~爽呀!
之後王玲同李曉杰打黎問我數
我初頭以為係課本既就唔想答(我當佢地悟性20,見豬板)
之後發現係某個數學比賽既題目,就想試下勒
比大家睇下佢地問既第1題:A可以比1整除(廢話) AB(兩位數)可以比2整除,如此類推
求ABCDEFGHIJ呢個十位數(唔同英文字母代表唔同數字,即係0123456789齊晒)
>>March 28, 2003 at 11:55:13 AM GMT+8
2003 年 3 月 24 日 星期一 【晴】
shit!!!!!禁錯左esc掣搞到要重新打過>.<
今日IS堂比我地做番project度設計過既實驗
我個實驗寫得唔好搞到做唔到=.=
今日唔駛上PE堂喎~
咁我就做朝早符公再加果3題ass勒 <-我冇講粗口...佢係咁寫架嘛!
做晒之後唔知邊個問阿西文要做邊度
小馮話果3題淨係做classwork
白忙一場>.<
牛牛借左我果本阿西文去,問可唔可以聽日至比番我
梗係可以啦!有人借左我本野去我求之不得添呀!
(to 牛牛:要几時交你就几時帶番黎學校,等其他人o係呢几日唔可以問我抄呀!yeah V)
多謝晒你呀~~^^
lunch有西炒飯賣喎~禮禮又唔叫我買埋!
唉...下次見到幫你買啦下~
ck買左隻碟啦~佢話賣99蚊
英文堂老師叫我地作句子,
肯舉手答既有糖糖食^^
兩位實習老師梗係o係度tum細路仔勒@@
落堂時佢地見d糖派唔晒就問我地邊個要,發叔拿到2粒喎!
我都拿左1粒^^ (落堂派既糖仲多過上堂時答問題派既...真厲害)
history堂有片睇呀~
嘩~
死好多人呀~
好多血呀~
爆腸呀~
正呀~
想舔下d血同爆出黎果條腸呀~("舔"呢句最恐怖...大家有冇同感?)
放學時發叔話上堂果陣食左粒糖,唔好食...
你唔早講!我放左落口趙左一野你至話d糖唔好食
跟住我去買joey隻碟啦
見到去商場同我係同一個目的既豬
搞錯呀!以為你去瑞興格過價至黎大埔廣場架嘛
你竟然話我知你冇去瑞興=.=
買左之後佢話覺得我好冇用
我有同感架~我冇用呀!又點o者!(其實買碟果時我做咩要等佢買左先丫...?!?!)
佢話我冇用都唔緊要,係之後果句至最具殺傷力...
(你地唔好問我佢講左d乜喇-.- 豬更加咪話比人知你講既野同埋唔好做果件事>.<)
去左瑞興發現比起ck買果時平左,係88蚊
ck買埋張poster都應該係98架喎,唔知點解佢買係99既呢?
死啦!英文workbook呀...miss tse miss cheng實會收黎睇個喎...
勁醒丫佢兩個!次次派左工作紙都收黎睇...搞到我地唔可以遲d至抄
(我懷疑佢地以為自己教緊小學生...咩功課都收黎睇,除左textbook之外- -)
快d走啦快d走啦...唐太教番咪好囉~~(佢唔會收我地d功課黎睇丫嘛^^")
聽日8點10分之前我一定抄唔切架!我要閃勒...
>>March 25, 2003 at 9:41:59 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|