|
2003 年 7 月 6 日 星期日 【晴】
尋晚到12點几唔訓響度睇hunter ova1~
但今朝8點就醒左
開機開機~
晨早溜溜check email見到羅,早餐 forward左email比我
內容大致係話有個細路女患左重病
每forward個email比一個人有個組織就會捐一定數目既錢去醫個女仔
(兩個email大致都係咁,但實際內容有出入既,羅果個係英文,早餐果個係中文)
forward完之後我先覺得有好多疑點,所以呢類型email多數係假
食完野就睇olympi書咯
果本野話就話初二(中二)數學,但我都有好多題目唔識
由此可見香港既數學課程好差XD
我諗睇到中三果本既時候會爆頭...
識計晒果本書d題目既人固然係勁(咪亂諗野,冇我份)
但識諗d咁既題目考人果d更加係"神之一手"(我棋魂上腦...)丫~~~!@#$%^&*
到今日3:30pm為止,中二果本maths全108頁既題目我睇左32頁
呢個星期應該睇得晒,但中三果本就未必啦...
兩個禮拜左右啦~每日勁專心睇番十零廿頁我唔信睇唔晒!
更加唔信我睇完之後會冇所得著
(但我專心讀書好難,專心打機就易 XDDD)
聽日帶唔帶"初二數學"果本野返學校好呢?
星期四我一定要帶!
唔明可以搵彭狗,bobby佢地研究下丫嘛^^"
>>July 7, 2003 at 7:54:32 AM GMT+8
2003 年 7 月 5 日 星期六 【晴】
今朝dl左隻棋魂既gba game黎玩
打到vs塔矢亮果局,我第一步落正中間
無論佢行邊我都行番對角果格(嘻嘻~卡通入面係有條友用呢招輸左比塔矢亮架XD)
我圍棋完全係門外漢,唔通每行一步都禁個提示出黎跟提示落棋咩=.=
但電腦比人腦既分析能力低,佢唔知我做緊乜
盤棋捉到一半宋永平打黎話去體育館,
同豬佢地打羽毛球
我屋企冇拍,宋永平話去到先問毛韋淇借
真係超多人去丫~
男:我,禮,賢,宋永平,毛毛,高軒,bobby(冇打過),李曉杰(冇打過),肥龍,拉登,臻,LCY
女:豬,羅,林文婉,apple,機機,呂,顧,小馮,chel,jo,
總共22人~@@
人地打過黎既波我10下有5下打得返去(PE堂教羽毛球之後勁左)
自己開波喇喎...8至9/10開得出去啦~XD
打到4點半有d人走左
我同揚揚,高軒,李曉杰一齊行兼一路傾計
返到屋企勁 "支力" =.=
兩本olympic書我睇緊第一本,睇左十分一都冇
尋晚訓之前睇6頁題目+6頁解答,今日暫時睇得少過尋日
尋晚睇睇下好眼訓,仲以為因為夜所以眼訓
但今日睇左一陣已經眼訓,
我先發現原來睇果本書好傷神@@
一定要睇晒全本!!!(自己既目標+責任~)
>>July 7, 2003 at 12:47:00 AM GMT+8
2003 年 7 月 4 日 星期五 【晴】
我個鬧鐘尋晚無端端壞左,
支秒針停住唔郁,果陣係1:xx am
到今朝我起身睇自己個鬧鐘同弟弟個鬧鐘都係8:xx
有鬼~~~
尋日全日o係度做數學暑期作業
做trigonometry(sin,cos,tan)果課真係爽爆
話說佢比d三角形既 兩條邊長,一隻角 或者 一條邊長,兩隻角 叫你搵指定既角度/邊長
中三學生既方法當然係用 trigo ratio 諗爆腦啦
但係我學過sine rule同cosine rule,計呢几條數正好用得著,可以出茅招XDDD
(同學們,你地應該係中四讀呢兩條formula)
olympic我有份入圍,今日下晝要去聽講座...
希望唔好撞班會camp日期啦,
如果唔係我一定放棄olympic!
其次希望佢唔好撞左打字比賽XDDD <-呢個去唔去都罷
睇左棋魂,終於知道圍棋既"目"係咩啦^^"
都算廢嚕...睇咁多集棋魂都搞唔明d圍棋規則...@@"
下晝去olympic既賽前講座,
約略講下會几時去,去邊度之類
乜話?!真係要人諗個隊伍口號架...
要20字以內,唔記得左佢個deadline,可以請槍(作文叻既人全部出晒黎啦~XDD)
好野!天助我也!去比賽只係一個禮拜都冇,4-9/8 <-如果飛機delay就要10號至返到黎
班會camp同打字比賽都冇撞期^^
講完簡單既野之後背宣誓詞...-__________-"
之後阿sir比我地抽紙仔,有d係星星,有d係白紙
原來每人派兩本數學書,但其中一本唔夠就大量影印
抽星星果d羅影印本(我抽到白紙)
之後解上次考試既題目,我220/450
最高分果個360,第二個350,第三285,我同呢d人始終差太遠...
几何果份卷我3條得1條有寫過野兼羅足分,
其餘兩條冇分(呢兩條至係正式比賽有可能出既題目)=.= 50/150
代數式果份卷我65/150,短答題105/150(錯3條)
解完題阿sir話要一日計4個鐘頭數,因為我地比上几年既人少一半時間訓練
之後兩個禮拜共7堂訓練要每次填寫自己睇果兩本書既進度
返屋企後,阿媽話我知我既成績o係12人之中排第7
咩話?!原來我唔係墊屍底丫?
>>July 5, 2003 at 11:17:27 AM GMT+8
2003 年 7 月 3 日 星期四 【晴】
今日派左暑期作業
豬搵左3個理由黎叫我去偷maths答案
1.佢唔識計數都唔想煩我(好丫,識為人設想呀)
2.我唔想教佢(之前佢話暑期作業有唔識會問我,我話唔會教佢既,中左計)
3.佢想要(咩理由黎?!唔係個個人話"我想要"都可以當一個理由架喎!-.-)
好!我會去偷呀,因為就算自己識晒都懶得計
但偷番黎我唔會比豬,自己做完本野就扔左份答案
唐太改錯我份英文卷,加番分之後係72
compo 36分,算係咁啦~@@
佢借去羅野為名偷懶(o係我班入面已經見怪不怪)
吞pok左3分50几秒
放學之後就係三個學會合辦既比賽喇
bobby話佢返enrichment group唔去得叫我代佢
問d問題都係數學,科學同時事既野
我自己同埋同組既1c,2c班代表都唔睇新聞,
所以時事題全部唔識XD
搶答題其中几條問題我特別有深刻印象(我答o岩既),講下比大家知啦~
有條數要計123^2-124*122
我聽唔清楚題目前半,淨知道係唔知咩數既唔知几多次方
聽後面"124*122"估到前半係123既2次方
小五到而家都唔知計過几多次啦 - -
其他人響度埋頭苦幹既時候,我禁鐘答1
問過一本唔知咩xxxx of physics(一本同科學有關既書)既作者
我當然唔識,有人答錯之後問問題既人話係"李察費文" <-徐sir成日講果個科學家Richard Fxxxxx?
光電xx(全名係4個字,我淨記得頭2個字,應該係科學書黎)作者係邊個?
唔知點解我答果時知道個答案係愛因斯坦,但禁掣慢過人
3d班果個答錯(佢答左"Richard Fxxxxx")我補答
返到屋企沖涼果時醒起我點解識答
7月1號8個人一齊去唱k,唱到後尾有人玩百萬富翁,
一條題目問:愛因斯坦寫邊一篇論文得到諾貝爾獎?
我叫玩果個人答相對論錯左,正確答案係光電xx(就係今日果條問題)
夜晚7:00-8:30去學樂理
去到榮暉商場果時見到顧裕勤,我諗:佢又係學樂理丫?!
問一問果然真係~
乜咁煩架?!全部音符都係雞腸,點讀丫...-____________-"
個老師有樣野几似唐太:上堂前唔準備好晒d野要o徙時間搵出黎
佢話搵唔到支白板筆,用左3-4分鐘至搵到
唐太就慣性唔記得羅某d野上課室要落教員室羅(其實係借機會吞pok)
樂理老師(唔記得左佢姓咩,男的)成日up錯d學生既姓
過多一陣佢終於唔再講錯喇
d教書手法又几似之前代mrs lou教我地bio既盧sir XDDD
個半鐘好快過~落堂後我就返左屋企lu
嘻嘻~樂理(basic)好似几多計數既野
一同親數學有關我就著數喇~^_____________^v
>>July 5, 2003 at 12:40:12 AM GMT+8
2003 年 7 月 2 日 星期三 【晴】
CL 88分
本來好有信心既一科丫...><
IS 173
已經比預期中好了...雖然<180
豬,曉,bobby等皆非人也 -.-!
music 66
已經最後一次啦,死o係listening同埋田園交響曲果大題 =.=
listening錯o係捉錯同填音符,冇左12分
田園交響曲果3細題(各5分)分別係扣3分 4分 3分
22分>.<
加埋其他垃垃雜雜野,ko
阿媽仲同我報左名學樂理,聽日返第一堂>.<
一個禮拜1堂總共16堂...救命丫><
history原來94分(miss wong睇漏野)
改番變成98~yeah^^
豬有條fill in the blanks因為執著份卷既grammar填錯野
抵死XD
英文 GE 70.5/100 listening 54.5/100 oral 13/20
GE太難啦>< <-其實我廢就真=.=
listening真係太難!冇人反對了吧!
oral做咩會咁低架?!
我明明講左好多野喎
中史90分
剩番英文既compo未知分數,聽日應該會知
聽日我一定冇心機上堂...大概係因為英文低分唔想理份卷d野掛^^
坐隔離個jo成日問我覺得佢升唔升到理科
乜都已成定局架啦,我又唔知考110-120名果d人既成績
佢去問果d人考成點去判斷自己升唔升到仲好啦~
maths堂比左張問卷我地填,係講對數學科既意見既
有關自己數學能力既問題我全部填"極有幫助"(唔記得d英文係乜,總之果几個字既意思係咁)
有關老師教學手法既野...嘿嘿...(對唔住喇符sir~:P)
考試前為自己定下兩大目標做到一個啦^^
olympic考試入到圍^^
我o係olympic考試應該得2xx/450分咋喎@@
以我既實力,去比賽都只係做一個廢到無倫既後備
另一個目標升4a亦有70%做到
唔可以驕傲,繼續努力
特別係maths要謙虛d,
就算數學暑期作業d題目我一定識晒都唔可以抄答案XDDD
暫定o係商務唔會偷數學答案,但任何人叫我偷都會考慮一下
下晝出去偷左英文答案,確定係我地要做果本^^
有開心(英文答案,olympic入圍)又有唔開心(music,GE,listening低分)既一日~~
>>July 4, 2003 at 5:50:51 AM GMT+8
2003 年 7 月 1 日 星期二 【晴】
派~~~~~卷~~~~~
geog 91 ~
爽!超乎意料既成績^^
講完份卷之後mrs lam話中四要睇多d書,唔好o徙左個暑假
混帳!最o徙我地時間既野係暑期作業呀!
我問下小馮,佢話到一定時間自然有人擺d答案上去,唔駛擔心
我的手正蠢蠢欲動中...(嘿~商務~)
civ 59分
好低分...但已經係三年黎最高分架喇><
算係咁啦~
第二堂civ借左比芸芸講RE既野-________-"
今年做左兩個project
大果個我得26/40分
細果個24/30(呢個超自豪!因為我鬧twins的)
阿賢用正路寫野,流行歌曲果part 7/10
我用搗亂方式寫,同佢一樣7/10^^
中文 (77/100)*2=154/200
中等啦~閱讀理解+語文運用=38.5/50 課本問題=38.5/50
周sir改卷太嚴啦=.=
作文就64/100
超多人作文7x分丫><
豬話佢份卷72.5,bobby加把嘴話佢呃野,其實應該係82.5
bobby推論極之合理!支持!
普通話 (88/100)/2=44/50
當然絕對唔滿意自己表現!
我期望90或以上架...
豬就94/2=47
miss iu臨落堂話黃安係大陸人,普通話係會勁d
但豬以前冇學過都可以9x分(佢唔知道豬小學讀邊間咋嘛~)
我同豬講下,佢又話我都係讀孫方中(我下晝班,佢上晝班)
我話:我梗係唔夠你高分啦!我學冇所成丫嘛!XD
最尾兩堂maths就...唔想講
大概全班都知(梗係阿賢同豬既功勞啦...-.-)
周sir派中文卷前,叫我地班搵兩個公認數學勁既人去參加三個學會合辦既問答比賽
我比人篤左出黎,跟住我又捉埋bobby去
因為每班派兩人係一個正選一個後備,
所以我就叫bobby做正選勒^________^v
jo每派一份卷就打我一野 - -
如果係咁我都算好彩喇,
唔係坐豬隔離,如果唔係我連打直抑或打橫離開課室都唔敢擔保>.<
佢仲話今次可能我成績表度高分過佢
有乜可能丫...上期成績同term mark我都輸晒啦-.-
返到屋企李俊賢打黎
佢話mrs lau會勁屈人扣分,有好多題目都扣到几乎冇咁濟
IS死硬啦~
默哀...
>>July 2, 2003 at 7:11:42 AM GMT+8
2003 年 6 月 30 日 星期一 【晴】
做咩6點零鐘我就彈起身架...
今日唔駛返學架...- -
尋晚賢icq我話今日去唱k
哈~反正我放假都冇野好做^^
唱完k去遊行~XDDD
(咁搞法一定"支力"死,我至唔制丫)
自己聽日開始就要死喇><
所以點解今日唔玩盡佢?
11點去...我9點半起身仲有個半鐘...
去唱k既人有:阿賢,瑋,發叔,肥龍,我,曾麒達,蔡ming,沈皓婷
d人一路都係玩曾麒達,唔係講佢身高(矮也)就講沈皓婷
我記得有次我專登走埋去曾麒達側邊
全部人都知我走埋去係想反襯佢矮XDDD
達都知,所以佢就踢我走@@
去到唱果陣呢...d人不時調位想令曾麒達坐去沈皓婷隔離
曾麒達堅決不從(好有毅力XD)
佢又同上次去果陣一樣完全唔唱
諗起上次就激氣,比我地抽到twins既主題房 -.-
今次點播左兩首twins既歌
一首係"我的爸爸媽媽"我想skip佢,考慮一下都係唔好
另一首下一站天后 我搶左個遙控黎skip左佢
果度d意粉好難食 -____________-"
我仲試過o係日文歌度想搵"getover"(棋魂第1首opening)出黎架^_____^
結果當然係搵唔到啦~@@"
唱完k就去行街
沈皓婷,蔡ming提議去影貼紙相
我同肥龍比人"半老屈"咁一人比$20影左張相黎keep
(果張相我放左落褲袋度,返屋企唔記得拎出黎扔左落洗衣機>.< 好彩搵得番)
本來影左三張出黎,
第一張淨見到我隻耳仔
第二張得我半邊面
第三張全成塊面
佢地揀第2張黎印><
沈皓婷o係印出黎之前仲畫左d野o係肥龍塊面度tim~
曾麒達o係影相之前已經走左,
之後兩個女仔又去左買野
剩番5個一齊陪瑋去買鞋~
買完鞋就去左m記食野
食完就坐火車返咯
o係火車度講過學校d老師,升班之類既野
佢地都非常睇好我,話佢地個個都要擔心考試成績我唔駛
我先要擔心丫!平時既分數來源is同maths都低分左><
不過出年升咩班已經係定局,而家做咩都影響唔到
我而家擔心都係多餘喇
>>July 1, 2003 at 12:08:01 PM GMT+8
2003 年 6 月 29 日 星期日 【晴】
oral考完~
幅圖係講圖書館入面既野
跟住講講下拉到去閱讀,
又話如果係老師點樣鼓勵學生閱讀
毛韋淇又話mrs張問如果佢係老師又點點點
@@...這是必問的問題丫?!
分半鐘講得晒自己要講既野,差半句
mrs張冇問過我野,成功左^^
後面2分半鐘問問題既時候我次次答完都有講多少少野 - -
應該冇問題~
宋永平話下晝會去同chel佢地打羽毛球(apple會去)
所以我就叫宋永平幫我比番個筆袋apple咯~
前几日apple叫我幫佢羅番個筆袋,佢留左o係考室
我返學校果時冇帶背囊/袋所以唔想拎多舊野...
去左一次商務
見到果度有好多箱書
距我得手之期不遠矣...嘿嘿嘿嘿...^________^v
李俊賢下晝黎我屋企玩機戰α(load我果個save出黎玩最尾關@@)
佢好勁丫,打到d角色猛升level,我玩果時就係人物lv一面倒
打機都打得差過人,我真係廢><
李俊賢走果陣宋永平打黎
宋永平話我今朝借比佢隻開機碟壞左
一問之下,原來佢format harddisk果陣戇居居打左"format A:"(磁碟)
應該係"format C:"(呢個先係harddisk)呀!!!
↑大家得閒可以試下入ms-dos打呢個指令睇下XDDD
印象中係唔會問你係唔係真係format架^^
>>July 1, 2003 at 1:03:19 AM GMT+8
2003 年 6 月 28 日 星期六 【晴】
乜無線真係好得閒成日諗埋d無聊標題比卡通片丫?
格鬥料理傳說->功夫小食神 #-________________-|||
人地好地地有日文漢字佢唔用 - -
角色名又亂七八糟(同漫畫版完全唔同),
淨係睇d人既活動比聽埋對白仲明白劇情發展...
考完試而家只有等死...
其他人仲有好多野玩,睇考試卷之前仲可以輕鬆下
我就乜都冇得玩...
機戰α打爆左,D又要8月8
冇錢買macross7 vcd
wonderland forum執左
kds冇人留言
機戰全部講無聊野 80%留言係 "hi" "出街" "訓覺"
以上三個係我最鍾意去既forum
之前賢佢地話睇千機變,
我仲叫佢唔駛預我(果2個女主角既關係)
如果佢地叫埋我真係要去,至少叫做有d節目丫 -.-
希望魚搵到人出街啦~@@
乜阿媽今日咁笨既? XDDD
佢話響街到見到寶雯既媽,
問佢揀理科定文科
跟住先知原來佢移左民@@
阿媽遲左一年知道喔~
>>June 29, 2003 at 8:38:57 AM GMT+8
2003 年 6 月 27 日 星期五 【晴】
今朝弟弟要返學
又響度惡搞個鬧鐘,
6點響,個人就響極都唔醒到7點先起身
-.-...
我唔駛問梗係睇棋魂啦^^
片入面話落緊雨,光仔打開把遮,
佐為見到就比佢嚇死(佢平安時代既人喔^^)
仲要死都唔認,話自己扮驚 <-值得學習,值得學習 ^^
光仔話一千年黎科技進步左好多,甚至登陸左月球
佐為死都唔信,同光仔拗
話如果人類咁進步,把遮冇理由仲同以前咁樣
今日好悶丫><
仲有日,一,二要捱埋落去...
>>June 28, 2003 at 6:08:05 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|