寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  >>

2003 年 7 月 26 日 星期六 【晴】

哇!!!
我返咁多次代表隊訓練第一次遲到呀@@
朝早起身見到7點半,我梗係繼續訓啦
訓左落去冇耐就再醒,再睇鐘係7點搭7
唯有認命,落床見到弟弟個鐘係8點半
再睇廳個鐘又係8點半
哇死! ><
匆匆忙忙食完野就去搭271
唔知係唔係同我作對,我去到巴士站見到兩架巴士走左
之後等好耐先有一班271
咁之前271係唔係走左果兩架其中之一?! -.-

9點半去到果度,d人話仲有人遲過我
我梗係問係邊個啦,佢地話係楊淵�(你地睇唔到呢個字既話試下寫出黎,係三點水一個"泉"字)
羅左上次考試果9條long ques既卷之後,
我一坐低就見到楊淵酗J左黎勒

份卷...200/450
有3條long ques(第1,8,9)羅足50分同3條問題羅左少少
yeah~^^
直角三角形斜邊上的中線=斜邊/2
我考果時淨睇到一個直角三角形有呢樣野,
其實有兩個架...
兩條中線都係要証明係等邊果個三角形既2條邊
(講題目果几行睇得明就睇,睇唔明可以試下諗)

睇完卷之後阿sir傳左分紙比我地睇自己暫時几多分
我同楊淵釦云媠ir前面果兩個位,
所以我同佢第一個反應梗係抄晒所有人d分啦
不過我地唔識一個策略:佢由頭抄落,我由尾抄起
比後面d人搶左張分紙~@@

上次比d功課,有16條題目果張我o岩得4題~
又考一次分組試,又係用past paper做試題囉,今次做2001年卷
第2同第3條長題目完全唔識><

食晏果陣馬威,袁澤曦佢地行先一步去左吉野家食
我,許子岳,楊淵陬奶H同陸sir最初o係吉野家同隔離既茶餐廳考慮緊去邊間食
見到馬威佢地響吉野家入面就入左去~

下晝首先有一個講解比賽果几日行程既茶會
所有代表隊生既家長(當然包括我媽啦)都黎晒
哇咧...去到福州第二日(5號)既上下晝都係"學生練習"(係人都知練習乜野掛)
救命丫...>.<
仲有...o係酒店分房係仔女同佢地既家長訓同一間房的
即係"我們今日正式加入全國數學奧林匹克香港代表隊,並在眾人前立誓,定必以忠誠和堅忍,與眾隊員團結並肩,共同進退,竭盡所能,一齊鋤D" <-呢句係我改出黎
呢個宣誓詞唔可以實現勒...XD

茶會之後解上晝分組試既題~
阿sir解第三條long ques果時有過半人"嘩"一聲 <-我梗係有份啦!
大家都覺得呢條數我地唔駛旨意識做 <-12個冇人羅得足果50分
我推測12人入面每個人大約入紅藍綠邊一組(每組4人,紅最強,綠最弱)
許子岳,楊淵�,馮夷,吳廣熹,袁澤曦,劉家昌其中4個入紅組,剩2個藍組
馬威應該藍組
我,李家國,嚴永賢其中兩個綠組
葉力滺,蔡亮途兩個分別自稱尾二同包尾,應該綠組
大概係咁啦~

大家有咩野想o係我去之前同我講要盡快喇~
4號下晝我就出發架喇~
(我自己都係...去之前要講喇...)

>>July 28, 2003 at 12:10:50 AM GMT+8


2003 年 7 月 25 日 星期五 【晴】

今朝弟弟要返學,佢唔肯起身
阿媽鬧左佢好耐,嘈醒埋我
我本來可以訓到8點半架...><

我原本要8點半起身,
係因為我今日要去打字比賽
9點半要到學校,我9點至起身,覺得自己會遲到啦,
阿爸話車我去,好野~^^
返到學校,jacky早過我到,
賢,禮佢地打緊波
我問佢地打几耐佢地話一晚...冇可能吧@@!

打字比賽係陳俊和老師帶隊
坐73x全程我都睇緊olympic書
去到比賽地點,佢比5分鐘我地睇要打既文章,
成篇文72行,每行20個字
乜咁長既=.=
打得晒既人真係"神之一手"咯 @@
我最初睇果時模擬自己雙手禁緊keyboard,
逐個字諗番佢既速成碼
張野既全部字我都諗到佢相應既速成碼同第几個呢^_________^v

打果時覺得個keyboard好唔就手,
如果可以帶自己屋企個keyboard去就好...
我打o岩左438字,除番開平均一分鐘87字
jacky話見到有人用縱橫輸入法(我第一次聽到有呢樣野=.=)每分鐘140字
聽jacky話縱橫可以打一個字出五六個字
唔怪得啦...
話佢出茅招都不為過丫真係 -.-
jacky好似82定83字一分鐘,ck就6x
咁樣ck應該優異獎喇...可憐><
佢隻手指明顯快過我架
倉頡打一個字明顯比速成打一個字禁多好多粒掣啦
因此jacky更強...@@"
今日既參賽者之中每分鐘打到40字或以上都會有獎(每分鐘40字或以上亦係複賽參賽條件)
將可以得獎既人以1:2:3:4分金,銀,銅,優異獎(話安慰獎更貼切)
有金獎既可以去決賽,金銀銅既都獲邀去頒獎典禮
以我既實力應該有銀/銅獎吧...金獎既沾不上邊緣的了

下晝返左屋企,睇番阿媽幫我錄既棋魂(真係要唔該阿媽丫~)
光仔用sai(日文漢字"佐為"既拼音)呢個網名戰無不勝
我絕對肯定自己見到入面有一個棋手叫做"zizi"架
佐為係咁用扇拍個電腦mon好得意~^^
光仔話成個暑假都會上網比佐為捉棋,佐為開心到彈起個Q版樣仲得意^^"

夜晚8點半開機,終於上到網喇^^
不過自己日記去唔到,post唔到日記丫><

>>July 27, 2003 at 11:08:50 AM GMT+8


2003 年 7 月 24 日 星期四 【晴】

今朝我本來仲係好地地咁上到網架
下晝2點几部機d同上網有關既野全部冇晒反應
我諗又係和記寬頻既舊病發作啦~
佢成日不定期,毫無徵兆咁斷一次線架 -____________-"
以前斷線我reboot一次部機就得架喇,
今日reboot左几次都連唔到線 =.=""
3點打去和記寬頻熱線同佢講,
佢話1-2個鐘內搞得掂
點知我5點再開機都上唔到網><

7點去左學樂理,
果度有個姐姐o係度,
次次去學樂理佢都比張紙我簽名証明出席的
佢今次同上次都話我好早到
上課時間7點,我6:59到喎...都早?!
不過姑,姑個妹同另外一個人果時都未到
7:04至上堂 @@

9點返屋企食完飯再開機又係唔得...
再打一次電話去,
個客戶服勝主任約左星期日夜晚7-8點幫我整機
哇...咁多日丫...
我呢兩日咪上唔到網? /.\

我上網做既最緊要兩樣野
1.去各人既留言板/日記 <-唔可以叫人幫我吧
2.mud既robot(令個account自動做野既方法) <-好彩我比左自己password cocoo者^________^v
robot...我冇coco電話呢 =.=
揚揚有co電話,但我冇揚揚電話,
禮有揚揚電話,但我冇禮電話,
豬有禮既電話,所以我打比豬咯~
順便叫佢幫我問埋ck聽日打字比賽几點去邊度集合
問完豬之後打比禮再打比揚揚,點知揚揚冇co電話 =.=
試下打比同co同班既早餐,又冇 =.="
最後問魚要高軒,釗,瑋三個既電話
試下叫佢地三個其中一個o係mud入面叫coco幫我...
最後打比高軒,佢應承幫我robot
成功左~^^"
唔該晒所有我打過去既人啦~
豬,禮,揚揚,早餐,魚,高軒,
當然仲有最緊要果個-我冇打過去,但今晚同之後兩日會幫我開robot既co啦 ^^

聽日有打字比賽tim~
打番几次練習果篇文章之~
希望我冇退步@@(係計用盡全力既狀態冇比上次打既差)

死勒...漫畫節係8月6-10號...
我4-9號全部唔得閒丫
魚幫我問人,睇有冇人可以10號去
唉...算啦~如果冇人10號得既我都唔去嘍
11-13有班會camp
如果10號我去漫畫節咪冇一日可以休息?!

>>July 27, 2003 at 11:08:24 AM GMT+8


2003 年 7 月 23 日 星期三 【晴】

今朝7點半比弟弟個鬧鐘嘈醒 -.-
佢較左鬧鐘7點几響,但自己9點几都唔醒
想打佢 -o-

o岩o岩起身,婆婆同我話仲掛緊8號風球
之後佢熄左電視,我覺得咁樣應該唔駛返喇
8點15分之後再開番,見到3號
我就諗:咁即係駛唔駛返丫?!
寫住几時要返代表隊訓練果張野又冇講到有關天氣惡劣既情況喎
我就諗下以前olympic課程既規矩
記得係上課時間1定係2個鐘前懸掛8號風球或以上/紅色暴雨或以上,果日既課堂就取消
陷入混亂中,咁樣究竟駛唔駛返呢? =.=
睇多陣新聞(我假設唔駛返所以繼續睇新聞)
新聞報導員話天文台係8:15除下風球
好野~係8點後除下既,即係唔駛返啦^__________^
食左野之後就上網,睇各大留言板最新動向(XDDD)同打日記
到9點几,許子岳打電話比我話今日1:30要返訓練...><

之後我食完晏又去左數學訓練喇,
追左一架車,
追車途中我開左把遮,就開住把遮咁跑勒
追追下把遮既遮骨全部反晒出去@@
我就將把遮"令"轉面再跑過去,d遮骨就反番正常勒
我差少少追到車架!><
搭下一班車去到訓練地點之後,
d人響度玩緊鋤D,
我去到之後已經差唔多上堂時間,
所以陸sir叫佢地玩埋果鋪就上堂咯~

解左上次功課既題目之後,
阿sir派左釘成一大疊既notes同兩份功課 ><
(保守估計至少有廿張紙,全部雙面印)
仲有派左代表隊既T-shirt比我地
件衫係紅色既,寫住"全國數學奧林匹克香港代表隊",一人有兩件
一人有兩件係唔係表示我地響福州果5至6日都要著呢件既野呀?!
唔制丫~~~><

跟住就係分組試,考之前間課室既電跳左掣
許子岳,楊淵傘\地去睇個電掣
搞搞下又真係比佢地搞著左d燈同冷氣同抽氣扇喎@@
不過許子岳一縮開隻手d電器又熄番
我有份叫佢禁實個掣比我地考試架XD

最後整番好個電掣,可以考試
今日份卷9條都係長問題
最尾兩條都係同圓形有關既証明題,
兩條既証明手法都係用好簡單既幾何知識,
問題只係你識唔識用同加唔加到條適合既線o者~ XDDD
比三個鐘做卷,呢份卷係我唯一唔駛發呆既^^
差少少就諗到第7題架啦...
我有5題完全做晒,之後阿sir講其中一題個答案果時我同好多人都錯左
加埋其他題目我寫左少少step既分數,應該o岩4題半啦~
應該合格掛...
阿sir考完之後話第1同第9題係最深既
o下?!我反而覺得1,9最易喎~
中間好多題反而難過第1同第9呀...

落堂之後o係"車立"度我同馬威,袁澤曦講d試題
袁澤曦話如果限時一個鐘交卷既話佢贏晒
瘋的...@@

>>July 25, 2003 at 1:49:33 AM GMT+8


2003 年 7 月 22 日 星期二 【晴】

點解呢個日記既"天氣"果度冇得揀"打風"既? XD

一朝早起身開機,
見到chel send左個message比我
真夠夜的...3點几...
係佢睇完我尋日講數學訓練果篇日記講既野黎
覆左佢先~

打大風哩~
朝頭早出街果時只係覺得大風而已
身上既衫比風吹埋一邊o者,冇乜野
一返到屋企,我間房d窗本來係開左,比風吹到閂埋晒
哇...3號風球都未有就咁勁,
8號風球出街會唔會比大風吹左埋馬路對面既建築物外牆?
好像是高達/rockman x系列的精彩畫面呢
今日不宜出街...
都係專心做晒d數佢啦
難得今次既功課我識做一半以上丫嘛^______^v

前日夜晚icq同豬講左d野之後,
我有一種越黎越大既不祥預感...

>>August 2, 2003 at 12:52:54 AM GMT+8


2003 年 7 月 21 日 星期一 【晴】

今朝7點起左身~
食完野就返數學訓練嘍~
好好彩今日唔駛追車,又冇落雨^^

朝早對左上次既功課同做第一次分組試卷
所謂分組試,即係決定比賽時將12個隊員分入咩組既考試
比賽時要每個地區代表隊分開紅藍綠三組,
最強既4人會谷晒去紅組,之後4個藍,最差4個去綠 <-我是綠吧
大概紅組會佔最大部分的團體分數而綠色佔最少吧...
分組試既題目...又係3條long ques+10條填充(短答題)
long ques 150分我羅得20,填充150我有75(慚愧,有兩題比我撞中左個答案^______^v)

到食晏時間,我,馬威,袁澤曦,許子岳同陸sir一齊o係味千拉麵食
佢地三個都係讀QC <-中文係皇仁書院
係咁講自己學校入面既野,佢地中三就將IS分開phy chem bio三科獨立計成績架喇
聽佢地講起我覺得mst既IS真係讀少好多野...
我不由得暗暗心驚><
馬威講佢o係公屋電梯玩燈既事,
佢話有一區既公屋d電梯可以熄燈的(我話:咁d女仔同陌生人搭"車立"咪危險?佢話係)
咁佢同几個fd搭果架"車立"喎,
o係地下搭上天台,一入去即刻熄燈
諗住玩咩個看更都睇唔到,但"車立"一到左天台開門佢又開番燈
我即刻嗌:抵死! XDDD

食完野返去玩鋤D
三鋪我都係輸最多果個=.=
跟住解分組試題,
其實都唔係太難架
不過我做果時就係諗唔到><
醒唔起做正方形/三角形既proof都可以用有關圓形既定理...
我退步了嗎?準代表隊揀人入正式代表隊既考試我係第7,一跌就跌左落尾二(11)
解完題又做一份卷,係94年既比賽題目(分組試係95年比賽題目)

放學時派左93年題目同埋解題講座3,4要返去做
一共有大約40題
聽日on唔on得line呢? >.<

睇晒呢兩次訓練做過既數同埋功課,
完全同意陸sir"天下文章一大抄"既講法
past paper,功課(解題講座呢本書)以前既比賽,考試同埋兩本olympic書好多題目係重覆
有d仲做過4-5次,唔駛諗就可以直接寫個答案落去
你抄我的,我抄你的,都唔知d題目既原作者係邊個lu~
大陸侵犯版權的問題還真嚴重咧 =.=
陸sir坦言叫我地睇果兩本書係希望今年又出一題書入面既題目,舊年至中過一次
其實點止舊年丫,93-2000年比賽都抄過唔少olympic題目啦 @@"
唔知今年會唔會抄几千年前中國數學家作既"算經"既題目呢? XD

>>July 23, 2003 at 1:59:31 AM GMT+8


2003 年 7 月 20 日 星期日 【雨】

尋晚凌晨睇hunter~^_________^
凌晨應該當今日呀呵?XD
凌晨播既歌同上個禮拜一樣係陳慧嫻既"明日有明天"
鼓勵人樂觀面對未來,要少憂愁多快樂
聽果首歌既時候我本來唔想聽
因為上個禮拜聽過,同埋...佢阻住我睇hunter XDDD

原來我一直都搞錯左d集數呀!
tvb係每次兩集hunter ova1架!
仲以為每個禮拜一集tim~
下個禮拜又"節目調動關係,全職獵人暫停播映一次" -o-
pk tvb ~~~~~~~~~~~~~ -.-

今朝弟弟唔知做咩要8點返學
較左鬧鐘7點起身,但佢又係鬧鐘響唔醒,反而係嘈醒我 -.-
到佢讀中學果時我一定要同佢分房訓,
不然每朝早都比佢嘈醒可不是好玩的 =.=
我禁熄左鬧鐘嗌醒佢,但佢醒一醒又即刻訓番著
阿媽過左黎嗌醒佢,佢又話自己唔肯起身...混帳 -.-"""""

到自己真正起身之後,就做olympic d功課喇
解題講座40題我有19題可以做到一個肯定既答案...
仲有95年past paper果3條long ques我全部識做呀!^_________^v
勁開心~
嚴重警告:冇見識過代表隊d真正勁人既唔好以為我好勁

用winmx dl左睇hunter之前聽果首"明日有明天"
首歌好聽啊...
第一次聽呢首歌我先發覺原來自己諗野比以前多左
對周圍既事物有多d感受
嗯...這應該是好事吧...

今個月既22 24 27 30號要去數學訓練,
仲要全部都係朝九晚五><
冷氣開到咁恆,唔帶件褸去實會凍親
執件褸放入背囊先~費事聽日唔記得帶
冷氣開到咁恆,除左凍之外,我d皮膚都乾晒
那感覺超不好受耶...

>>July 21, 2003 at 8:44:43 AM GMT+8


2003 年 7 月 19 日 星期六 【雨】

今日出去數學訓練~
今朝個喉嚨好痛啊><
7點起身...7:45出門...
行緊去大埔中心個巴士總站既時候...哇塞!
有架271行過麥當勞出面!!!
又咁o岩架巴士前面係綠燈喎 - -
我即刻起勢咁追啦,跑到去文娛中心出面個閘口,
o岩o岩好上到車~汗!
坐低果時超"支力"...

去到上課地點出面,睇下錶原來先8點半
我跑咁快為乜...練跑丫?!
上到去課室見到葉力滺帶左啤牌,一齊玩big2~XDDD
呢個真係指定娛樂黎架!
班會camp 發佢地又一定會開局(每輸夠若干張要除一件衫=.=)
我一定唔玩架!到時我會出去吹風或者乖乖地訓覺囉
但訓唔訓得著又成問題=.=
應該仲有人會吹風吧,而且一定有d人見到我就出黎同我傾偈

上晝做左兩份考試卷...汗!!!
果兩份係98同97年既past paper
人地比賽每份要做三個鐘,
陸sir就淨係比我地每份做兩個鐘
雖然時間少左,但我覺得足夠
如果你係識做既就好快可以做晒
唔識既唔睇題解就諗極都唔會識(我同果度一半人既真實寫照)

食晏時間~12個代表隊+阿sir一齊o係美心食
葉力滺倒瀉左自己杯野飲,$26淨係買個飯食XD

下晝解上晝果兩份卷,一聽陸sir講我就明白,
但要自己諗d咁既題解出黎就一定唔識囉=.=
解完題又做一份卷,96年past paper
佢比兩個鐘,但我半個鐘就已經交得卷
剩番個半鐘發呆...
隔離果個(唔記得佢叫咩名)就訓覺,訓訓下陸sir叫佢起身
最後20分鐘用黎解題,唉...
比太多時間我地計數啦...=.=

走之前阿sir又比左95年既卷同埋解題講座(一本書)既40條題目我地...
哇...呢兩日我唔駛旨意玩嘍...
不過出左去見唔到阿sir之後馬威講佢自己呢兩日既時間分配
打機同做功課既時間係5比1 <-冇錯,將時間分比打機5份,做功課1份
我先知自己原來太勤力了...-o-

回程又追一次巴士=.="
可惡的271!! \________/
今朝至覺喉嚨痛,數學訓練既地方又開咁大冷氣 <-凍死我><
聽日唔病都假囉>.<

>>July 20, 2003 at 12:06:48 PM GMT+8


2003 年 7 月 18 日 星期五 【晴】

朝早婆婆同我話阿媽架單車爆左呔,
叫我等阿爸出門果時全佢架車去羅架單車去單車鋪整~
唔駛几耐就搞掂左返屋企
弟弟仲未醒~

棋魂~yeah~
第1集,
三谷,筒井,光仔,明明四個人o係圍棋比賽之後齊齊喊@@
筒井可能係因為全隊3:0大敗或者自己輸棋所以喊,
三谷喊一定係因為自己輸得慘
光仔就因為破壞左塔矢亮同佐為既對局,對唔住佐為所以喊
明明...可能因為光仔輸所以喊囉~
佐為跟住光仔去睇圍棋錦標賽,光仔睇睇下見悶走左,
光仔走果時佐為一路喊,
想叫光仔返入去比佢繼續睇圍棋,
佢喊個樣都好得意^^"

表姐黎左...要學琴...> < ~
好似係2個禮拜(14日)之前學,到今日為止我練琴有冇7次呢?
學左首新歌,
好難彈=.=
10個音都唔知有冇3個彈得o岩=.=

聽朝一早就要去數學訓練~
朝9晚5-.-
希望我有命返黎啦>.<
我唔想死住呀呀呀呀~~~

>>July 19, 2003 at 2:02:01 PM GMT+8


2003 年 7 月 17 日 星期四 【晴】

今日冇乜特別野做...
考慮緊本英文暑期作業既野
去商務偷左份答案出黎,但我而家又心郁郁唔想偷懶
(是受了豬等人的影響嗎?佢地勤力,堅持唔會抄答案)
去完打字比賽(複賽1次+好有可能去埋既決賽1次)
6-8次朝九晚五olympic訓練+6-7日數學比賽+3日班會camp之後
得番半個月,我點做本野?
仲有book report或電影報告(我想做後者...即係又同一堆同學出一日街啦~)
好矛盾...
我要自己做定係抄答案剩番作文自己做?
甚至連作文都抄?

睇完豬既日記,
我醒起中四d書要預習呀!
大義(中四學業)當前,唔可以再拘小節!
成本野連埋作文都抄晒答案佢算
反正jacky,harry等人都係咁做,
d練習就算自己做又對溫習以前既野幫得几多丫?

上次剪指甲係5月尾定6月頭呢?
今日剪左~
d指甲我留左成個月架喇~XD

今日星期五,夜晚要學樂理...
教學手法好似學校教bio個盧sir既樂理老師...-.-
去果時個人(應該叫做乜架?職員?)話我今日好早黎~
我話:佢地咪仲早~(指住顧同佢個妹)
學d野深左喇=.="
要做4個讀譜exercise~
堂上做完第1個同第2個既一半
今晚做晒佢先~

>>July 18, 2003 at 1:39:33 PM GMT+8


<< 176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111779

Design & Scripting by ShowHappy.Net