寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  >>

2003 年 7 月 16 日 星期三 【晴】

今日早餐生日喔^^
我去左早餐個日記度留言同佢講生日快樂
因為我7點几訓醒,9點前開機,佢一定未起身
所以就用電腦嘍...之後到5點几至打電話去同佢講

暑假第一日~
冇乜特別野好做...
如常咁開機online,如常咁睇勁複雜果本中三olympic書,如常咁食飯,
如常咁睇睇下書見"支力"想訓晏覺訓唔著=.=(日日都係咁,死未!)
唯一少左既係唔駛返學,見唔到d同學,覺得好孤獨囉=.=

o係icq叫zizi幫我曬左d相
唔該晒zizi呀~^^
我諗我8月會帶埋d相去比賽囉
去果個禮拜我冇得online,
比完賽返黎又即刻有班會camp喎,
所以我去比賽果時梗係好掛住d同學仔架勒~
camp係全班同學最後一個見面既機會黎架><

2點半去左賽馬會診所做身體檢查
學生健康服務果個呀~
我原本係5月去,但果日要返學
所以我冇去,佢重新編左今日比我去檢查
一共量左3次血壓,頭2次偏高,最尾一次正常
兩隻眼視力唔平衡(右眼好過左眼),
係咁多囉

究竟講唔講果件事好呢?我越黎越想講,
但又唔知講左會有d咩後果,
隨時會因此而少左一個好朋友架><

>>July 17, 2003 at 1:31:36 PM GMT+8


2003 年 7 月 15 日 星期二 【晴】

今日係學校既學期終結崇拜~~
我同bobby得到學科獎,一早就落左去hall
去果時一直諗究竟佢羅邊一科既獎
我唔駛問梗係maths啦,講其他科邊夠實力丫
一開始我同佢都以為係英文,
因為maths總分佢差我0.1分(cor.to integer就一樣286)
到我同佢上台羅獎果時先知原來d分數係要用integer計,
所以我同佢當係同分
落台果陣見到早餐呢~^^

頒閱讀獎果時個司儀講埋d得獎既人讀過几多本
有兩個13x...都唔係人黎架@@"
中六又有d人同時羅4個學科獎
如果睇過13x本書果d係睇書睇到唔駛食飯,
咁4個學科獎既人一定係讀書讀到唔駛食飯喇
咁我就係玩電腦玩到唔駛食飯喇XDD

上到課室終於派成績表咯~~
之前既目標 top 20失敗左 <--理所當然的吧,我自問沒有完全盡力
班第7,級第26 排名比上一次又高左,算啦~^^
已確定升4A既人有:曉 豬 彤 jacky bobby 彭狗 我 高軒 機機 阿chel ck 賢 12個

放學之後勁多人留響課室度影相
之後早餐又走左黎影相
魚叫佢同我影,佢話唔好
我見佢入黎我地課室果陣都想同佢影相的說...>_____________<"

放學行到去吉之島果條橋度見到form 4既gladiator <-一個o係mud入面識得既fd~

返屋企之後李俊賢打黎,話佢今次考28名
好野!!!今年終於同佢一班咯~
我小學四年班識佢,我同佢一直都視對方為競爭對手(學業成績方面)
到中一唔左同班,中四又同番一班喇^^

暑假我一定超悶架=.=
又熱喎
年年都唔係好鍾意放暑假
我有英文暑期作業既答案o係手,暑期作業會難倒我?
我唔可以變成藤原佐為架><
佐為既職業係日本平安時代既"棋士"(係一個官職黎)
做既野係o係皇帝捉圍棋既時候教佢
呢個職業真係好似我做既野...

3C既大家~再見喇~
剩番三日既班會camp大家可以見到面
再過埋就真係唔知可唔可以全部人走返埋一齊架喇>.<
希望以後可以有咁既機會啦...

>>August 2, 2003 at 3:58:52 AM GMT+8


2003 年 7 月 14 日 星期一 【晴】

今日本來要8:40返學校
但我唔見左張通告,以為係7:55
返到去呆左成個鐘...=.=
當然,發呆果段時間我係睇中三olympic果本書啦~
中二果本我尋晚訓之前睇晒lu~
中二有36個exercise,咁我就以為中三都係36個啦
點知一睇目錄,嘩!得23個既?!
算罷啦...23個exercise夠我睇到4/8架喇
8:40之前我睇完左第ex.1咋,難過中二果本勁勁多><

演藝匯演...好像很無聊的說~XD
因為周圍都有老師丫嘛\________/ <-我冇得睇書
睇完表演要繼續留o係學校睇美術作品展喎
表演完係10:30 要11點至走得~
算啦~唔係太耐~
我淨係睇d人名的說:P
擺左勁多石膏出黎丫!
不過我果舊垃圾當然冇份啦~^________^v
見到有一舊石膏側邊寫住: 3D 王俊文
最初我唔知果舊係乜東東架XDDD (*laugh co ~ )
過多一陣睇多次,原來之前我睇到既係背面
@@ 好像是一只怪烏喔 ~ 好像很帥 ~ :D
顧裕舊石膏比人整錯左個名,變左"3C 陳嘉朗"
我同魚見到笑左一輪 XDDDDDDD
原來搞錯左人名果個係早餐呢~
(黑天使對著早餐大力稱讚地說:好傢伙!你幹得真好!)

係喎~今日魚生日喎
生日快樂丫魚~~~
放學佢話去pizzahut食我先醒起佢尋日icq提過呢件事
10個人去...又變左班會活動咯~XD

婆婆同我話李俊賢既弟弟入到mst,好野喎^^
乜阿媽冇同我講呢件事既?
我想問~仲有冇熟人今年中學派位派左去mst架?
好似好多人咁~
嗯嗯~
我弟弟今年升六年班...
出年統一派位佢揀孫方中書院可能得既...~
發既弟弟都係讀果間
聽講果間學校有d老師上堂會講粗口...=.=

>>July 15, 2003 at 9:05:18 AM GMT+8


2003 年 7 月 13 日 星期日 【晴】

尋晚撞到個頭而家仲痛丫><
一照鏡發現我左額腫左...

今日係學校既student teacher day 小老師日
教d野全部都係平時唔會教既課題(好玩居多~)

第1堂 足球球星的球技什么評論...
冇興趣睇,反正果几個人一路都係禁電腦播片比我地睇
所以我就揭開中二olympic書黎睇咯~XD
差10几頁至睇完,仲有中三果本=.=

第2堂 百慕達三角之謎
記得form 1既stday都上過呢堂
果几個老師又自稱form 6
我想問佢地兩年前係唔係教呢個topic架...XD

跟住果堂係微積分...
好似係amaths既一個課題呢@@
對而家既我黎講,olympic既數比較緊要
所以我都係一路睇olympic書~

打籃球果堂24個男仔得張志恆,鍾家瑋,高軒,肥龍,宋永平,曾麒達 6個人有帶衫
其他全部坐響度發呆...發呆大法(idle-force) XDDD

講AIDS果堂淨得頭半講d係人都知既愛滋病其本知識算正經少少
之後完全係d小老師同d同學講鹹濕野-.-
我同ck坐埋一邊"隔離"左d講最多野既同學
有一個人講呢d野之前有問邊個覺得不安,我有舉手架~
佢叫我去洗手間洗個面...戇居~

最後周sir入黎問我地對小老師日既意見
發佢地對有關題材,趣味性,實用性既野都話"非常同意"...
冇得救架啦呢d人...- -

放學後本來我,魚,菇,lui,機機一齊行
菇同魚傾計,菇話想買"有個粉紅色頭髮女主角"果套macross黎睇
我話:即係macross7囉~
慢著!瑞興得一盒,我想買但冇錢...
菇買左我咪冇得買囉?>.<
唔想睇大埔廣場果d老翻丫...
之前睇過果套zz高達就係大埔廣場買既老翻
質素勁差=.=

雖然睇完全職獵人1點半至訓,到今朝7點就起身
但我好似唔覺眼訓咁既...

>>July 14, 2003 at 7:18:46 AM GMT+8


2003 年 7 月 12 日 星期六 【晴】

今朝阿媽同阿爸嗌交
之後阿爸出左去
阿媽o係屋企就搵我同弟弟出氣 -.-
打緊機又嗌我地彈琴
彈左又話彈得唔夠要再彈
其實咩都係藉口.\__________/.

哇...弟弟真係越黎越狼死丫!
以前響阿媽個銀包偷$$係偷几蚊或者几十(都離譜啦)
而家有偷100...
阿媽見弟弟咁多$$,要佢比200我
話弟弟冇資格拿咁多,應該比d我(佢冇資格呢句冇錯!但我應唔應該得到就難講咯~)

婆婆個樣好頭暈,好唔舒服...
希望佢冇事啦...><

夜晚睇全職獵人~
睇完之後訓啦~
唔小心撞到個頭...撞o係我張床側邊既欄果度><
乜咁唔小心都有架~!

>>July 14, 2003 at 6:41:05 AM GMT+8


2003 年 7 月 11 日 星期五 【晴】

有鬼...
我尋晚12點几至訓,今朝6點就起身架?!
明明我尋晚睇olympic果本書睇到勁眼訓架喎
唉...睇得果10几頁就眼訓,
都唔知唱k果日點解可以睇到20几頁架
6點醒左我梗係繼續訓啦~
7點几再醒一次,再訓=.=

10點過少少我醒左喇~
今次梗係唔再訓啦!
10:50可以話係我成個星期既最大樂趣^^
阿媽買左個香蕉蛋糕,
我切左兩塊出黎食左就算咯~

又係時候講今日果兩集棋魂既野勒~
塔矢亮几經辛苦同個老師爭到做圍棋比賽既三將(為左同光仔對奕)
以佢實力入自己間中學既圍棋學會根本係超班
但為左要同光仔(其實係佐為)鬥寧願不惜一切
光仔真係唔要得~
自己捉棋唔掂,遇到勁敵就叫佐為教佢
不過佢又可以用一個好藉口:幫佐為過棋癮 XDD
三谷自己捉得咁叻都要出術,可惡!
(鬧緊自己曾經企圖偷maths暑期作業答案 -.-)
tvb又話"內容涉及吸煙鏡頭,請家長留意"既?
我睇足全套都唔見有人吸煙喎...
塔矢名人(亮既老豆)同個朋友傾偈果時個朋友買煙就有
但只係"買煙",唔係"吸煙"丫
唔通tvb cut左吸煙鏡頭?
但cut左就冇必要出"涉及吸煙鏡頭"果句啦~
咦?今集換左首ed喎~
變左ヒトミノチカラ~
得閒要搵晒棋魂咁多首op ed既歌詞先得~
聽到好似有"go"呢個音單獨出現,冇同其他音連住
go=日文漢字"碁" 中文都有呢個字,讀音同意思都同"棋"一樣,響日文就解圍棋
即係話d歌詞都同圍棋有關嗎?
話晒棋魂都係一個新既動畫構思黎架~
至少唔係 (眾)主角對抗邪惡集團,實力越來越強,最後打倒大魔王 呢個90%動畫既題材啦^^

下晝去左olympic既宣誓儀式
我去到果度有几個代表隊響度捉緊象棋
已經差唔多捉完,捉完之後玩盲棋
兩個將軍都開左o係對方隻卒隔離一齊死XDDD
個宣誓詞既後半(粗體字)真係行到爆
「我們今日正式加入全國數學奧林匹克香港代表隊,並在眾人前立誓,定必以忠誠和堅忍,與眾隊員團結並肩,共同進退,竭盡所能,肩負使命,爭取殊榮

果几個隊員傾傾下計講起小六代表隊d野
我同佢地講之前chel同我講過既怪事,同接力題有關既
(接力題係一種數學比賽既形式,隊入面第一個人計左第一條數個答案出黎,第二個人要用第一個答案代入第二條問題既一個數值入面計數,第三題要用第二個答案,如此類推)
chel話佢果隊第二個人計錯數,但第三個人計o岩左自己果題既答案 <--即係話第三個其實都係計錯數,但比佢整到個答案出黎

返到大埔,阿媽叫我去麥記買兩個包返屋企我同弟弟食
但我返到屋企開門果陣先醒起自己途中唔記得左去買XDD

>>July 12, 2003 at 11:52:44 AM GMT+8


2003 年 7 月 10 日 星期四 【陰】

尋日聽發話用winmx搵歌
我今朝就dl左黎用,效果超正!^^
不費吹灰之力搵齊晒棋魂既3首opening+5首ending(全部128kbps或以上)
勁開心^__________^v
winmx除左食ram之外,真係冇得彈^^

12點-2點同魚去左大埔體育館打羽毛球
之前魚book左場叫我幫佢嗌人去
因為佢知如果話比人知book場既人係魚一定冇人去
我開波真係超弱...
同賢,禮企一邊場,另一邊係拉登,魚,肥龍
大部分既波都比賢同禮打晒,佢地打唔到又冇出界先比我打:P
打返人地個波又反手勁過正手
呵~打左陣之後有人提議6人分3對單打
我同賢打,一開始我同佢均勢架@@
當然最尾係我輸啦~10:6
拉登同禮都好勁~

棋魂第5首ending "music is my thing"令我驚歎日式英文拼音既偉大!
每當唱到"music is my thing"呢句果時,
會變左"mu jik is my jing" <-我將d音節拆晒出黎,大家試下讀出黎啦~^^
呢個亦係我懷疑符sir既英文係響日本學既原因...XD
因為日本人十分喜歡把ra/re/ri/ro/ru讀成la/le/li/lo/lu的說...

咦?尋日我冇睇過olympic果本書tim...@@
今日一定要睇番廿零卅頁先得~

今日又要學樂理喇><
原來賢都唔係真係要學...失望~
原本諗住有佢響度會串爆個阿sir架嘛~
佢既教學手法同盧sir(教bio的,曾經響mrs lou產假果時代課)真係如出一轍架~XDDDD



>>July 11, 2003 at 8:24:46 AM GMT+8


2003 年 7 月 9 日 星期三 【雨】

今日要8:40返到學校
但我同平時一樣7點起身
返夏令時間返得太耐,
搞到唔記得左用標準時間表果時我係几點起身tim ^^"

返學校見到bobby,高軒,畢偉倫玩uno
我又加入去玩
之後發,禮,拉登,黃安,賢等人返左黎
我就同佢地鋤D喇
因為我之前玩左陣uno
所以見第一個人出階磚3,
我仲以為跟住果個要出一張階磚或者一張3 XDDD

玩左陣啤牌我坐返自己位(未打鐘)之後jo入課室
乜我玩啤牌果陣出面落緊雨咩?我唔覺既?@@
見到 jo塊面大部分既化裝比水沖甩左,我覺得佢几抵死囉
佢自稱每朝6點起身,化裝化左成個鐘至出門
佢真係好得閒,每日都抽個半鐘出黎做d咁無聊(女孩子不要為了這兩個字扁我-o-)既野
好似今日咁落一場雨就令到做過既野都白費晒lu~

打鐘後周sir至入黎同我地講左陣班會既野
同埋比左張hkmo決賽既獎狀我 <-唔好大驚小怪,只係頒比所有參賽者既"參與獎"
之後周sir就走左,我地可以自由活動

我繼續同發,禮,黃安,拉登等人鋤D (禮,黃安,拉登成日換人)
發成個上晝都佔優勢,可能因為副牌係佢既 <-又關事?
畢偉倫帶左副圍棋番黎
ck同黃安捉,兩個都係亂捉既,
似係用d棋砌形狀出黎多過似捉棋 @@
但亂黎之餘黃安又佔優勢喎

打鐘就全部人走晒,我同魚一齊行
返屋企毛韋淇icq問我去唔去睇戲,有禮同ck去
都係唔去lu~
尋日至唱完k黎...@@

星期日打完羽毛球咁耐我兩隻手仲有少少痛><
我真係做得太少運動喇...
到左暑假除左數學比賽果几日之外我一定要多d做運動~

>>July 10, 2003 at 6:59:31 AM GMT+8


2003 年 7 月 8 日 星期二 【晴】

今日我 發 賢 瑋 肥龍 拉登 宋永平 chel 蔡ming 9個人去唱k~
已經接近全班既1/4咯~(賢講)

我帶左olympic本初二課程去睇,
o係火車上面賢佢地講d野我又傾唔埋喎
所以我就睇果本野勒~
同之前一樣,睇下題目估下要點做就睇solution
我深信淨係睇solution都會學到野~XD

我唱歌把聲果然勁難聽@@
宋永平首首歌就話:"飲歌呀" 想羅支咪去
當然唔缺少發虐待宋永平既場面嚕~
因為neway既飯同意粉都好難食,
所以今次9人中有7人食薯菜(即係薯條)
我係其中之一~
宋永平果碟大部分既薯菜比我同發"立"晒
剩番舊雞扒佢話自己食左一啖就比人收番個碟去

chel無端端叫我坐過少少 <-本來我唔係坐佢隔離,唔知几時全部人調晒位
坐過左少少,佢又叫我再坐過d...我索性企起身喇
原來佢想訓覺~
借左我個背囊去當枕頭
我個背囊入面都唔少野喎~有:筆袋(唔知點解響入面),縮骨遮(不時之需),olympic書,水瓶
好似仲有個headsetXDDD <---唔知點解響入面
點解個"枕頭"凹凹凸凸佢都訓得著既...?-.-

最尾果個鐘發,賢佢地勁點twins既歌(串我)
仲要死守遙控唔可以比我搶到
但未唱到果几首佢地已經擺低個遙控響台上面
我當然delete晒點左既twins~哼!
最尾...佢地發現我cut左歌,就點番n首twins出黎
但播果几首之前已經差唔多夠鐘
我見有一首英文歌同一首唔知咩野(好似係陳冠希唱既)
我羅住個遙控唔skip呢兩首
諗住夠鐘之前都唔到果兩隻野出場啦 -.-
發就搶遙控skip呢兩首,召喚"千金"出黎 - -
呢個時候...我抽番本maths出黎睇
千金之後就夠鐘,好野^^

唱完歌之後大隊去行街@@
當然唔少得影貼紙相~XD
我企最後,搞到淨係影到我半個樣
好彩今次我冇夾$$
上次我夾左$$ 但影左張出黎我冇左半邊面 <-----我唔制丫>_______________<"

又入左去大眾
阿賢見到我地要做既暑期作業,旺角大眾既守衛又鬆懈(真架!鬆過大埔勁勁勁多)
所以佢想偷答案
發又叫我重施故技,我話:我自己果本就係答案!(我知自己勁串)
maths果本既答案又冇好似大埔大眾咁用膠紙chi住喎~
宋永平果陣本來可以偷走份野
但佢最後都係唔敢羅走答案,擺番入本野度
哦...宋永平太冇膽(是我太大膽吧@@ 一定遲早會衰響呢樣野)
↑只可以作出呢個結論,而唔係"本性唔壞"(因為佢既為人已經表現佢本性邪惡)

響回程既火車上面我又係睇書
賢勁cheap,買張小童單程飛黎用
chel見到我先覺佢係,鄙視佢!! \_/

睇左6x頁既問題+相對既唔知几多頁solution~
題目一共有108頁,solution 18x頁
即係...我下個禮拜應該可以睇中三果本勒~
我覺得大陸既中二maths=香港中三,大陸中三=香港中四 lor...
大陸中三就學圓形,我地中四學 <-簡單的例子

7月9號返到屋企已經過左7點唔可以login
所以呢篇日記係10號補番上去既~

>>July 10, 2003 at 5:25:25 AM GMT+8


2003 年 7 月 7 日 星期一 【晴】

今日要返學校聽中四既mst義兵團講佢地做義工既野
好悶丫-_____________-"
最尾派左張紙比我地寫自己出年想做乜,
自己有冇義工經驗等...
同隔離阿chel寫既野近乎一樣XD

本來我帶左olympic初二果本返去睇架
有老師巡,我唔夠疆...
ck就唔同喇~佢一路睇住自己果本唔知咩書
唉...真冇膽

>>July 8, 2003 at 7:15:47 AM GMT+8


<< 176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111779

Design & Scripting by ShowHappy.Net