|
2003 年 6 月 6 日 星期五 【晴】
嘿...今朝搵到一個講超人片設定錯誤既網站
http://studentclub.tku.edu.tw/~animad2k/text/cis/cover.html
我最記得呢句:
超人的骨骼強度是人類的5千倍,但他的重量是人類的50萬倍 <-超人的體質豈不是比人類差很多?!
我第一次寫今日日記既時候都只係睇緊第10篇,全部共有15篇
如果大家中四讀理科,可以keep住呢個網址
等溫習physics既時候搵番出黎@@"
跟住就睇棋靈王 <-播左兩集,上次唔記得睇
日本叫做"棋魂"架...tvb既譯名廢几多丫真係-_________-"
入面個藤原佐為好靚仔^^
上網搵"棋魂"既資料,話佐為係千几年前o係日本既圍棋高手
職業係o係天皇捉圍棋時教佢落棋既官員
比人陷害,跳河自殺死左
哇...日本人真無聊@@
整d咁既官職都有既~
搵左twins d歌既歌詞
有4首我覺得可以用黎做RE proj(老師唔叫呢個功課做project,但我當係...XD)
戀愛大過天,大浪漫主義,眼紅紅,人比人
proj有兩部分既野要寫,第二部分就係叫你搵d廣告/流行曲裡面歪曲男女角色既例子~
即係鬧人啦...咁我唔借機會鬧twins?
雖然music做present果時我將高達歌駁落去twins度鬧人失敗左~
但上次history考試既7分自由發揮題我鬧twins成功左拿滿分丫嘛^^
好彩我冇直接o係果題講到"twins"o者~
如果唔係咪隨時拿唔到分?(兩隻野係01年出道)
好煩啊...要煩用邊首歌寫野好啊...XDDD
下晝做RE proj,頭果part我覺得好難寫 <-擺明係我廢...
寫左彼得點樣成長之後要寫自己,
寫寫下我又周圍睇網頁,
因為諗唔到寫自己既乜野成長左
最後決定講自己既maths能力!
(而家至諗到遲唔遲d丫!所向無敵既野我竟然唔寫?)
夜晚icq問欣欣果4首歌揀邊首寫好
採納佢既建議,人比人!
寫左5,6行...就諗唔到咯
其中有3-4行係純老作(=.=.....)
12點几喇~訓覺@@
>>June 8, 2003 at 3:18:57 AM GMT+8
2003 年 6 月 5 日 星期四 【雨】
今日music全班都唔記得轉左做RE
個個都帶左music既野上music room~
但miss chan都係照講RE既野
話下次會講邊d工作紙要貼番落功課簿度交
哇...我全部都冇做過架 .><.
第二個小息發生左d恐怖既事
果陣拉登填緊reading journal既野,
我企o係佢側邊,突然jacky飛左枝筆芯過黎,
李曉杰,王玲,李樂妍張桌,拉登,拉登本history書(比墨水劃左一大條痕!)中左招
中招果三個人既衫都污糟左
拉登去左洗手間洗下自己件衫既側邊
李曉杰同原本件衫都黑左既jacky又係去左洗手間洗衫
聽人話佢兩個除左件衫出黎洗...跟住變左肉搏戰@@"
王玲就落office換左條裙@@
英文堂既唐太又例牌漏左野要出去拎番
我覺得佢係借機會吞pok...- -
有乜奶油一個老師成日唔記得帶d野上課室要返教員室拿番丫?
今日仲要一堂走左兩次
上番黎就講番gerund / bare infinitive既用法
一路舉d要用gerund既例子,
全部都係i am xxx of/in/about punishing students
jo就同我話:i am proud of 吞pok <-諷刺緊唐太
放學返到屋企,食完飯後賢打黎,
話佢同臻去發屋企鋤d,叫埋我去
去到果陣,佢地話每輸50張就要除左身上一樣野...痴線架=.=
為左公平同埋唔想玩太耐,每人o係除衫之前只可以著兩樣野
我一開始n鋪都冇贏過,但一直賢都係領先
到我贏果鋪就玩一鑊甘既,炒阿賢24分
(一開始每人派13張牌,輸10張或以上雙計,全炒計三倍)
結果:我同臻都過100,發係80,賢輸到150張以上...
所以佢除左衫,發拿左賢既衫跟埋我同臻落"車立"
所以睇升降機閉路電視就見到一個肥仔冇著衫喇~XDDD
>>June 6, 2003 at 11:53:25 AM GMT+8
2003 年 6 月 4 日 星期三 【晴】
今日civic堂,miss ma o係度我反而唔敢溫書!!!
我做乜事丫o_O 教geog個係mrs lam(訓導)我都照睇其他科既野啦-.-...
miss ma講考試既時候jo叫我今次又放d新聞資料落去shared file比人dl
我當然會整啦~呵呵~
第二個小息做咩事會派左"香港現代音樂發展史"果張野架...
如果冇派咪可以大條道理叫老師cut左果d題目囉!
maths堂今日就派test卷!
我仲以為自己會錯12分果題
竟然比我成題arm晒!好野^^
咪住...今次都未出現低過90,咁咪會下次囉?!
慘喇...唔可以架...><
雖然大果題arm左,但錯左inequality果題既final answer=.=
淨係抄數字都抄錯...99分
符sir話6月10號有maths學科測驗
終於到我玩喇!學番之前兩年既做法,
將每一題既答案寫晒落本問題簿度!
希望今年抽中要報28號生日既學生既成績上去啦~^^ <-我10月28號生日XDDD
符又比我地睇晒所有人maths既term mark
真係要打佢小人丫...\______/
做咩將所有人既term mark擺晒出黎比人睇喎!
好似舊年甘sir咁丫嘛,逐個叫我地出去比我地睇個分
我唔想比人睇我既分數,因為我係全班最高分,281
高分就自然一堆人黎串我啦,唔抵得我啦~
特別係落堂後有隻豬又提番要強迫我入4A
點解佢有野唔識請教我,反而係要我就佢入A班丫?
有求於人果個係佢,梗係佢就我架啦!
豬你唔入4B冇所謂,因為係你死唔係我死!
我教豬一題數佢咪識多一題囉,以佢咁既悟性...XDDD
music考試炒左...
我更加意識到maths作為我最強武器既重要性...
一個maths夠勁就可以抵到三科喇!
music art我一向既表現都勁差,一定要用數補番架
返到屋企睇番份olympic功課
發現其中一題既解題方法我唔記得左...唯有再做過啦
用既解題方法好似同之前做既時候唔同
我諗做完咁多olympic圓形功課之後,
到左中四會有個几月要o係maths堂(教圓形果時)發呆嘍...
>>June 5, 2003 at 12:37:06 PM GMT+8
2003 年 6 月 3 日 星期二 【晴】
祝小馮生日快樂~
今日端午節我反而唔想食"種"丫...
兩個禮拜乜都食到厭啦><
朝早爸,媽同阿明叔叔(大陸人-_-!)去飲茶,
問我同弟弟去唔去果時佢話去,我唔去
阿爸同阿媽去到酒樓打黎,叫弟弟去
弟弟又臨時轉太話唔去...為左打機=.=
卒之睇完本英文書啦~
寫呀寫~寫呀寫~話咁快就搞掂個bk report
好啦!剩music exam同埋re project咋^^
我要努力呀!^^
毛韋淇叫我send midi比佢,
但佢個icq又收唔到file喎,
我咪叫佢去豬板dl囉
點知佢dl完又猛咁問我密碼係乜-.-
同佢話係"我家電話"4個中文字
佢又以為係將我電話頭4個數字轉做中國數字(二六xx)
做乜個個都係要將d問題複雜化既o者?!-.-
下晝去左剪頭髮~
同埋溫music...
d大陸野(中國近代音樂)好煩記-.-...
一睇完d notes即刻唔記得左一半@@
斃喇...
o係music_exam.zip呢件事我要讚下早餐^^
係,佢最初都有搞錯左個密碼,
不過後來佢自己睇番我個message就知正確密碼係乜,駛乜問人呀!
好過d要問我既人十萬八千里啦真係~!!!
>>June 4, 2003 at 2:47:44 PM GMT+8
2003 年 6 月 2 日 星期一 【晴】
今日返學見到宋永平,同佢一齊行
佢叫我maths test小心張志恆偷睇我答案(調位後而家坐我前面)
嘿...我就黎個眼觀六路,見佢有蠱惑就舉手囉
我入校門果時專登唔戴口罩
冇比人捉到喎,已經第二次啦~^^
上到課室,阿chel比左白蛇既場刊我 <-係一場差唔多成年之前既芭蕾舞劇
唔該晒chel呀~我最後一個concert report靠你喇~^^
maths test之前,我同阿jo講起今朝宋永平同我講過既野
佢話:佢(張)而家梗係傷心啦,原本佢坐李兆軒(都係maths好勁既人)隔離架嘛
test既其中一題mc係符公成日上堂出比我地既題目:
A袋入面x張紅咭,x張白咭,B袋入面x張紅咭,x張白咭
由A度抽一張放入B,再由B抽一張出黎,有几大probability抽到紅色?
搞左個 tree diagram 好耐...=.=
好彩全部mc都係5分鐘內完成
將d mc答案寫晒o係左手度@@"
有一題話叫你搵番若干個學生o係一次test既平均成績
個class mark應該係40.5,120.5,200.5,280.5,360.5咁寫啦
我走去寫左40,120,200,280,360...
咁就錯晒咯,12分冇晒咯~好野~XDDD
最多得分88,算啦...
我中一中二都有一次maths test會低過80%既,
當係今年既犧牲品啦...test衰左總好過o係考試衰左
is堂好冇心機...可能因為知自己會冇左12分啦
豬上堂果時又提番選科,叫我一定要揀4a
我講笑(表情又唔似講笑)話第一志願要填BE,第二填BC,等佢BE滿額我至會去A
chel就踢爆我,話BE同A之間一定係A快d滿額 <-多事=.=
問問下知道chel其實知點解豬要我升A
我乘機話下豬自私...唱衰佢XD
跟住佢又話佢父母要佢揀A
我話:「你有的是塗改液!」<-交表之前改第一志願就唔駛讀A班啦
不過李俊賢尋日同我話過佢班老師要o係改既地方簽番家長個名架@@
PE堂考軟式排球,我得6分(6/10)><
考完試比我地玩5打5,所以我落堂之後就好累...
玩果時我有几次開波打得準個角度
令到張志恆(對其他人黎講係玩得好勁)接波果時成日仆低...
唔記得邊個見到咁就話:danny係張志恆既剋星
英文堂睇片,睇完就好悶...-__________-
history阿jo一路寫野(佢寫緊小說?)
勁多字佢唔識問我點寫o_O
放學我問豬去唔去商務睇我點偷答案,佢唔去
我自己一個去啦,略知商務而家未有貨...-.-
我本來諗住今日有個膠袋裝PE衫,
可以用黎收住份答案出去架嘛><
跟住返屋企嚕,途中見到豬,講番我企圖偷答案果時既野
講講下李曉杰見到我同豬
豬問杰:小玲呢?
杰:返左屋企lu~你兩個去邊呀?
我:返屋企啦,仲去邊丫?
返到屋企,阿媽擺左兩隻"種"(端午節食果d呀,我電腦冇呢個字)
我一隻都未食晒就好累,訓到4點至起身...
食埋果一隻剩番少少,就冇胃口食埋落去喇
做完concert report之後彤打電話黎叫我send music考試歌比佢
機機msg過黎問選科既野
同佢話想有壓力刺激下自己就4a,受唔住壓力就4b
我諗起李俊賢果句:"大佬呀!4a比半班人騎住好辛苦架"
咁講法我應該係比半班人騎住果d喇,
但從另一角度睇,我會唔會用兩個maths壓倒多數人呢?
我可以o係壓力之下提升能力嗎?
RE proj,E bk report,music考試,olympic 8條數(原本12條我識4條)...
>>June 3, 2003 at 1:58:23 PM GMT+8
2003 年 6 月 1 日 星期日 【晴】
今朝arm arm起身果陣好眼訓...
可能因為尋晚o係張床碌黎碌去碌到12點都未訓啦><
中文堂做一張練習,我10題arm得5題
有一題我寫左答案係"海天一線"
點知周sir話正確答案可以係"海天一色","水天一線"
就係偏偏冇"海天一線"架?! ><
英文堂果時唐太又勁偷懶
兩堂有超過一堂既時間比我地討論咩gerund,bare infinitive...
我討論果時雖然有講野,但都係玩佢個電子辭典既蘋果棋居多XDDD
有一鋪玩到同電腦56:0 架(當然係我56,電腦0啦^^)
部野仲話"請你下棋"...咩話?!我有咩棋落丫?
我玩到呢個畫面,就比臻同蔡ming睇咯
唐太返黎叫我地出去講野,話唔好講太多,免得其他組既人重複你講既野
我比毛韋淇篤左出去講,就諗住第一個講先啦
我出到去,都係講太多野@@
中史教儒,道,墨,法家既思想
梁sir成日用宋永平做例子
e.g.梁sir話墨家係當有人想打宋永平,宋就要比人打
佢話有d似基督教:人地打你左邊臉就要比埋右邊臉佢打
道家:想打人就去打 <-臻即刻話:梁sir,我而家信道教呀!(暗示想打宋永平)
班主任堂落左去hall,又聽選科=.=
原來A班同BE(B班讀econ)係比果個電腦當同一選擇既~
即係如果你想讀A但A已經冇位,個電腦就會執你去BE果度
比左3個選擇喎...我第一個填A定BE好呢?
第二個一定係BC(B班讀電腦)架啦!
第三又揀CE(C班econ)定CC(C班電腦)好?
抑或第三唔駛填?反正我冇可能第一同第二都入唔到架
好煩丫>< (人地成績唔掂果d就話煩揀o者,我又煩乜?!)
落堂果陣周sir叫我地自己聽日跟番座位表坐
今次我坐o係陳藝陶隔離(冇乜所謂啦~)前面係張志恆(非常介意=.=)
好彩只係半個月o者~又坐側邊位喎^^
聽日maths test,我用半粒鐘都唔夠既時間睇下書啦
都係睇d答題格式夠架喇
我冇理由唔會唔識計咁冇用架嘛!
4-5個鐘用黎溫maths好唔好?
(冇理由4至5個鐘textbook啦!用黎olympic都嫌少添呀)
>>June 2, 2003 at 7:31:02 AM GMT+8
2003 年 5 月 31 日 星期六 【晴】
一起身睇下個鐘...7點几
咪訓多陣囉(唔覺自己有訓著)
再醒,仲係7點几?過左10分零咋?!
見出面個天咁光,邊有可能係7點几丫
就出廳睇下個鐘几多點,已經9點喇!
原來我個鬧鐘short左喔...@@
開機,魚msg比我,交換左d music考試既歌
我就zip晒所有歌扔入icq shared file同埋貼link去豬板比人dl
(我唔應該貼link去豬板,等果d認為我係專登擺入icq shared file害佢冇得dl)
作文一直都冇idea,
好辛苦先寫埋尋晚剩番果百五字=.=
咁就差唔多1點勒!
返olympic,去果程既271上面睇左借既英文書4個chapter
我發覺真係每去一次就對自己既maths失一次信心=.=
今次12題功課我識2題(有一題我原本唔識,有人解我聽至知其實好易)
但阿sir話上次果份功課至係最深,今次淺過上次
今晚要睇晒上次功課d解先得><
返到屋企7點即刻開機
到8點為止接到3個電話搵我,一共3人
首先係一返到去就打黎既曉,彤
問我probability既worksheet有條已經n人問過我既題目...
跟住就巡板,睇下自己個winzip檔整古到几多人
之前叫人去去dl果時已經話過zip檔既解壓password係"我的電話"啦
講得好清楚係4個中文字點解仲會再錯架-.-
早餐o係佢日記話試左几次打8個數字落去都錯
我見豬online,就同佢講呢件事,
豬話自己都係估錯既其中一人XD
apple同余詠芝icq問我password,証明至少有4個中招
覺得好有成功感^^
豬打左兩個電話黎問數,
佢問完數我就話:聽日又唔係test,你做咩咁早溫?
佢話自己maths唔掂,上次溫左一日半都考得好差
又講起我去商務偷答案既事@@"
我教左佢d竅門,提議下次實習教佢
跟住嫌麻煩就話用電腦畫幅商務平面圖出黎算數
(太和商務有好大既漏洞...所以有我呢種人成日幫襯XDDD)
仲老屈今晚一有數唔識又會打黎搵我...T____________________T
concert report差一個
聽日問下有冇人有場刊借我先~
希望有啦@@
肥龍叫我自己去聽多個
強如阿曉自己寫既concert report都係得B+咋,我抄足場刊有B算好啦!
咪點條黑路我行喎!
>>June 1, 2003 at 12:31:44 PM GMT+8
2003 年 5 月 30 日 星期五 【晴】
哇...今朝11點至訓醒@@
篇中文作文真係乜都諗唔到出黎...
當老師穿上校服 抒情文 <-550字=.=
抒咩情丫大佬?!-.-"""
玩左陣rockman zero 2
因為越玩越熟所以預計錯左敵人d招式,所以成日比敵人打死?@@
聰明反比聰明誤 @@"
哇...唔經唔覺打機打到2點啦@@
仲話玩左陣?!
作文丫!作文丫!
3點果陣寫左篇文...既頭一段=.=
140字咋><
表姐黎左,我咪學琴囉
上次學琴應該仲早過停課既時間...
得果5首歌要我彈,今次全部都要再彈過
由是觀之~一係我冇用,一係我唔比心機彈 <-我覺得係前者:P
下晝用左兩個鐘黎搵music考試d歌
搵到大半啦,但中文篇作文就...冇郁過-____________-"
今晚一定要做好佢丫!
>>May 31, 2003 at 11:28:19 AM GMT+8
2003 年 5 月 29 日 星期四 【晴】
我竟然唔記得帶physic書!!!
第一次o者...未駛死住@@"
電腦堂miss chan問我地問題,
比佢嗌起身答果d全部唔識答
阿發舉手答中左兩題
到問下一條問題我就學阿發咁舉手答,
結果...錯左!yeah~^^
一陣間之後黃sir開電腦室既門
佢唔o係度果陣我地班(某d人...=.=)好嘈,一入黎就靜晒
黃sir見到咁既情況,就走左去...@@
辛苦miss chan囉~:P
第二堂比我地做野
但佢話今堂教既野唔考,哇咧...怎么不早說-.-
maths堂做一張probability既ws
毛韋淇唔識就問我同曉,
我講果時佢又要諸多意見-__________-
哼!你咁叻比咁多意見就唔好問我啦!
DT堂一開始時,用黎鋸木果塊刀片斷左
我就用砂紙磨底板啦,一陣間就搞掂
跟住勁磨d界到好細塊既柚木板XDDD
魚冇野好做,豬有見及此(?!)就叫魚幫佢磨底板
豬真會利用人哦~
繼續磨板...磨磨下比一條甩出黎既木吉到右手手指公呀><
果陣正擔心緊一陣打字比賽會好大鑊...
開實木邊啦~所有材料我都有齊咯^^
下堂可以完成記事板啦!
DT落堂果時我睇錶,嘩!1點40分喇!
咪遲左去中文輸入法比賽囉?
拿拿臨趕上課室,執好d野就落電腦室
陳sir叫我地開機同比左時間我地打下字做熱身
我打左差唔多到個5min時限,剩番7秒
陳sir就叫我地停止練習,開真正用黎比賽果個program
大會要參賽者三人一組,我之前同ck,jacky組隊啦
佢地尋日打完,話最快果個既速度係72字/秒
我記得自己打果時成日打錯字要backspace...
乜仲可以係今日最快既?!得分399 字速79字/秒
出去校門果陣見到沈皓婷,陳藝陶,李樂妍,蔡ming 佢地4個
陳藝陶同我話我放學唔記得左擦黑板 <-我今日值日生
佢地幫我擦左
唔該晒你地呀~^^
返到屋企同阿媽講左打字既事
佢話:哈~你一日到黑步住個電腦都有d用~
我的手還是用來彈琴吧,打字能力太差了~XD
(話畢,眾人立即把黑天使的十隻手指剁成肉醬:P)
夜晚我問起coco有冇睇我日記,佢話冇
我話冇係好事,因為我有d野唔可以比佢知,佢如果有睇就可能估到
佢乘機黎逼問我address-.-
我又衰心軟比左呢度個網址佢之後我去食飯
食完飯睇番電腦,佢話睇左頭1,2頁...斃勒!><
仲好似有頭緒知道我有咩唔比得佢知-.-
*kick co
>>May 30, 2003 at 2:01:41 PM GMT+8
2003 年 5 月 28 日 星期三 【晴】
今日一返到學校apple就叫我放學幫佢去一間漫畫店
拿佢訂左既漫畫比佢聽日送比牛牛做生日禮物@@
跟住佢問早餐係咪要什么什么(唔記得個名喇)
叫我去到漫畫鋪果陣問埋有冇果本
maths堂我都淨係顧住自己做英文ws
符sir話有人交唔齊測驗卷file
發表佢既大道理...
教數果陣計錯左,2n>21變左n>11.5
好多人都發現左,等宋永平去篤佢出黎
跟住符sir話:你計數叻過我喇
全班同學都非常起勁地鼓掌~~~XD
中文
多d野寫既兩堂XD
周sir叫我地同隔離位果個做"趙氏孤兒"
跟住再搵人出去表演
阿曉讀d對白果把聲几得意架^^
我把聲就...自己覺得好戇居~:P
RE又比一個單人project丫?!
唯有聽日做啦...><
唉...而家呢個時勢(?)每日下晝我都唔得閒架喇
有一part叫你搵一首流行歌曲或者廣告歪曲左男女觀念,講自己有咩感想
如果twins冇arm用既先用cookies心急人上代替囉~
呢招我用得好順手...XDDD
中文學科測驗唔駛headset?!
可惡-.-
我今日仲帶左headset返黎-.-
有一篇文言文語譯几搞笑架^^
內容係話一個將軍出征打仗
就黎打輸果陣有神靈幫佢打贏
幫佢果個原來係箭靶既神靈
神幫佢係因為將軍平時冇用箭去傷害佢 <-即係將軍射箭成日射唔中箭靶@@
放學幫apple拿漫畫
果度話佢遲左去,本野放左比人
返到屋企icq同apple講番件事,佢叫我幫佢買另一本
因為佢叫我今日拿既漫畫係聽日牛牛既生日禮物
我話做中文習作,唔得閒
几經波折,最後幫佢再去一次漫畫店訂漫畫...
中文習作做第一題就搞左個零鐘到啦~ = =
做到一半就拿olympic既功課出黎睇
睇睇下恰著左...><
醒時已經係7點喇
eng bk report*1(200字純感想-.-),mus concert report*1,中文作文*1(最迫切要做既野)
仲有最難搞既olympic
諗左成晚27題都係識得果8題
咁容乜易拿唔到答案架?><
>>May 29, 2003 at 2:56:55 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|