|
2003 年 4 月 12 日 星期六 【晴】
今日我諗住開工做中文閱讀報告,
所以下晝就拿左個壞既printer出去比人整
問左三間有兩間唔整printer...-.-
剩番果間至話我知印唔到野既話買過部仲抵=.=
所以我搬左部野返屋企...阿爸話帶我同弟弟去釣魚
救命丫...兩隻手好累架嘛...>.<
又唔去唔得喎~
去到果度,我放出去既餌有一次比魚食到架
跟住我覺得有力就即刻一拉!斷絲~V
之後我枝魚杆都冇再店到魚嚕...
夜晚諗到RE worksheet我一定要做好耐(唔抄得喎...)
所以將中文bk report再押後!今晚做左先~
結果做左四頁,剩一頁~^^
>>April 13, 2003 at 1:46:20 PM GMT+8
2003 年 4 月 11 日 星期五 【陰】
好~今日下晝我帶埋弟弟去左樂富用之前買補充包的barcode換特別咭
出去之前阿媽返左黎,我地就蒙混過關含糊其辭走左出去
(o係火車地鐵有几多人...就算戴口罩阿媽都實唔比我地去啦)
連埋星之章d條碼...得到一張黑洞兩張宇宙力^^
o係樂町抽左三包月,中得一張新咭...鳥操!^^
唔記得買埋moz專用咭套丫...>.<
返到屋企,好野~有粟米食~^^
媽好似一共煮左四條,我一個人都食兩條嚕~:P
豬forward左個乜野眼力測試過黎...
比篇文章要你數一共出現左几多個F字
我果然如出題目果個所料,正常既人會數到3個F
天才數6個,兩樣都唔係既話就唔正常要睇醫生
有三個OF好多人都數唔到...好厲害喔~@@
豬話自己數到5個 <-唔係3又唔係6...XDD
>>April 12, 2003 at 1:20:46 PM GMT+8
2003 年 4 月 10 日 星期四 【陰】
sorry呀...唔記得寫4月11號既日記...
弟弟多手禁左個"上一頁"搞到我要重新打過-.-
*$#&%^$@*@u@&%#$@
呢日我一路諗副毒毒連咭組點砌好...
到晏晝媽去惠康買野,叫我同弟弟去幫手拎
嘩!厲害呢!佢有一張coupon要買夠$200先可以用
就走去買到$200...d野勁重要我同弟弟幫手揪番屋企- -
巡邏隊出動~見到有人藉口壞計數機偷懶
多管下閒事先~~XDDD
>>April 12, 2003 at 3:02:10 AM GMT+8
2003 年 4 月 9 日 星期三 【陰】
朝早起身,已經9點半勒~
開機!^^
仲有time bug喎...我練住生肖功先囉~
尋晚hukan左倚天屠龍,讀左本九陰...
搞到wield唔到剩番果把屠龍丫...嗚><
+左精氣,而家係6.6k精同9.9k氣
生肖功~加油~@@
弟弟出完街番左黎,話今日就有月之章
嘩!正呀!去買喇~
落街果時見到媽,我當然係走得勁"琴青"啦~~
我同弟弟各買左兩盒,同佢開晒d咭換埋就砌deck勒
我砌毒毒連,佢砌小丑,砌完佢同我玩勁輸比我...XDDD
因為佢成日唔記得睇召喚師效力@@
佢死都唔肯賣或換張毒球比我丫,可惡\_/
果張佢明明冇用,我又勁需要用
處理好d咭,到2:4x先食晏~hohohoho
發仔on左line,佢話自己玩online game玩到窮所以冇錢買月之章=.=
我想佢中左毒球同我換架嘛...>.<
毒毒連用既野全部都係毒氣/有毒液體/致命細菌呢(固體,液體,氣體都有~hehe~)
致命細菌...肺炎...grin~
諗起尋日一件搞笑野,同大家分享下~
黃安開左佢個mud叫我地入去玩我入左去,個人物勁谷"如意刀"呢樣武功
我一時之間醒唔起果樣野既第二招叫乜名,就問揚揚知唔知
佢話係彤子掛畫,我就明果招其實係童子掛畫...
揚揚丫,做乜無端端要話係彤子掛畫丫?@@
>>April 10, 2003 at 12:10:37 PM GMT+8
2003 年 4 月 8 日 星期二 【晴】
好呀!
晨早溜溜魚send左几條圖link比我~
大家想唔想睇下呢?
http://popo.gigigaga.com/photos/1/0/8/108661.jpg
http://popo.gigigaga.com/photos/1/0/9/109109.jpg
http://popo.gigigaga.com/photos/1/0/9/109111.jpg
睇完記得比番d感想喎^^ hehe~
下晝check mail見到豬forward左d唔知乜野東東黎
我又跟住指示填番晒d野forward出去勒~
forward左比...
豬(呢個唔係forward,係reply...)曉,彤,早餐,發仔(佢唔想人叫佢做發叔丫嘛),寶雯,怡,瘋不冷
唔知邊個會覆番我呢?甚而邊個最快呢?
好期待喔@@~黑天使躲在一旁偷偷地笑
>>April 9, 2003 at 10:57:53 AM GMT+8
2003 年 4 月 7 日 星期一 【晴】
9點半起身~
去左麥當勞買野食
上星期一定二朝早比人捉出去跑步到今日先再出街~yeah^^
街上面都唔少人o者...仲要10個得2-3個戴口罩...
反而顯得有戴口罩果d唔夠疆,所以我都冇戴XDDD
本來弟弟叫我買埋薯餅ga ma,我自己又要食一塊
點知我買果時嗌左:精選早晨套餐同熱香餅+豬柳
所以淨得一塊...我要買多次~^^"
食完野就開robot~ <-慣常動作
咦?wiz修左waist同倚天屠龍bug?
見唔到大弟子wear waist同cosmos shield同yitian or tulong既?!
仲要全部有waist既player既大弟子都係咁喎
*laugh co~你要我都冇得拿比你喇~XDDD
睇左一陣中史...我記得大部分事件既先後次序喇!
仲有d事件既年份我都可以答中晒~^^
其餘事件既細節...test問到既話我就會即刻識答啦
long Q...遲d至諗,反正我o係long Q都可以屈到好多分
我隨機應變既能力又唔差呢
(我既讀書方法並非常人所能用,冇咁上下功力唔好學我)
弟弟問我數......@^#%$!@^#^$$&@%^!
6x-4x=132...天呀...佢唔識6x-4x=2x ga?!
唔係應該基因遺傳
阿哥既maths有番咁上下既話
弟弟就唔會差得去邊架咩?
佢仲要連續問左几題:4x=x+18,8x+x=108.......
救命丫...
弟弟要去剪頭髮,阿媽叫我帶佢去我上次剪既地方
我每日日記都分几次寫ga~第一次就寫到帶弟弟出去剪頭髮之前啦
丟低弟弟o係理髮店,我就走左去行商場嚕
哇!!!高達W出左一套新既鐵盒裝vcd呀~貴過舊果個紙盒裝咁多-.-
好彩我買左舊果套o者...
原來好多動畫都出左鐵盒裝喇喎~
macross7丫...我要哇...> <
不過有牌儲錢...4月11號仲有moz月之章...
睇黎我要買m7果兩盒係一個好遙遠既目標...
不過我一定會努力架!
返到屋企,本來想食飯喇,點知mud有浩劫
一於打埋佢先!:P
比武神砍死左丫...><
好彩一早miansi左...不過要robot番果d exp再miansi一次囉...
可惡丫武神!
破壞左我robot shengxiao-gong既大計~哼!
你個死蘿蔔頭好叻咩?
一見到tian瓜左就走佬!
縮頭烏龜!(我發up瘋...唔駛理我@@)
>>April 8, 2003 at 9:15:46 AM GMT+8
2003 年 4 月 6 日 星期日 【晴】
好野!今朝終於可以10點起身嘍~
o係mud度終於成功比我偷到waist喇!^^
幫左kit,h,虎,豹同自己拿^^
coco要唔要呀?要就出聲啦~~~
我點偷係商業機密呀...唔講得!
嗚...唔見左隻救世板指丫...>.<
睇黎有wiz發現我我用bug偷野勒
頭先有人rumor話用bug偷取waist,yitian,tulong既人自己小心
我就將waist放左落dummy度,希望唔會比人發現到啦...
不過...比wiz發現到又點?purge我又點?
我冇得玩mud唔係更加可以夜d online咩?
夜晚先多人喎...而且上下晝online d人都係問我功課多
提唔起精神寫中文bk report...
我尋晚已經搵得番張野喇喎,
唔通因為printer壞左?我係為自己搵緊藉口唔做?
阿媽同弟弟話電視有個節目可以打電話問功課...
好!我又得閒打去問下數先~~:P
無論我用課本定奧校既數都可以串爆呢
魚又話今日o係icq做history project...又唔見你
唔好話我聽你夜晚先黎出現-.-
同虎,豹聯隊打修神塔,完全冇中過招~yeah^^
唔該啦...少d人惹到非典型肺炎啦~
如果唔係到22號又要延長停課就死
本來一復課就黎一個maths test我就軍心大振架啦嘛
我聽日一定要拿個printer去搵人整!!!
>>April 7, 2003 at 12:01:29 PM GMT+8
2003 年 4 月 5 日 星期六 【晴】
今朝又同老豆同細佬玩鋤D lu~
(三缺一都玩到架~派4份牌之後其中一疊唔理佢囉~)
今次形勢好轉勒~我冇輸咁多
累積埋尋日d輸牌數弟弟已經追得上我@@
爸就一直都保持低數字~
淨係有一次剩10張比我炒起左
鋤左成個上晝,食完晏就如常走左去打mud勒
又殺修神塔~~~同glaiator組隊打第五層
殺殺下佢要走,希望佢再同我一齊啦~^^
超勁呀佢!!!倚天劍+太極連snowsword
有time bug令snowsword效果不完結
佢一招tjj+我一招hudao即殺一隻呢...
跟住同kit妍究偷大弟子既蒼龍之悔(waist)
全mud有呢件野既人十個都冇呀...
waist呢件寶物有几種強大用途ga
當然啦,我地已經有大把勁武器
只係憂緊用邊件好,所以我地唔需要佢變武器既能力
唯一要既係佢可以保存物品既強勁功能丫嘛^^
結果我地偷唔到waist,塊野跌左落埋唔get得丫>.<
但就偷到武器勒
佢想要一對倚天屠龍,我就用佢條橋幫偷埋啦~
呢招佢教架嘛~~我唔會忘本既
跟住又偷多把屠龍刀比自己後備...
夜晚又偷兩把倚天...一把自己後備一把dannythird~
o係度我要再一次多謝kitsky~^^
係喎...coco要唔要倚天屠龍呀?
唔講當你唔要~算數! XDDDDDDDDDD
幫jiansnow拿左粒聖舍利~
可惡丫第五關隻木人!
食左time bug打極都唔死,不壞神功又唔散-.-
電視播電影頒獎喎~
一路悼念緊張國榮呢...
同弟弟,老豆玩鋤D,今次勁輸果個又係我...運氣差
有五條佢地就出pair,勁多pair就出五條=.=
咦?早餐又post心理測驗喔?@@去踢佢兩野先~:P
>>April 7, 2003 at 2:42:41 AM GMT+8
2003 年 4 月 4 日 星期五 【晴】
今朝谷到自己9:25至起身...勁辛苦呀
原本諗阿爸已經返左工唔會煩我話我一早開機丫嘛
點知佢今日放假-.-
好彩o者~因為今年有肺炎所以佢唔打算返鄉下拜山
年年清明都迫我返去架>.<
舊年我返去時撞到隻腳趾爆甲,
一撞到即刻勁嬲話"邊個再迫我返鄉下我同佢死過!!!"
家長權威...風箏...可惡\_/|||
晏晝食粉絲,阿媽又話成盤粉絲得一舊薑既?
竟然成大舊被"粉絲"(分屍)o係晒佢裝比我果碟度=.=
我今日咁唔好彩丫...
食完野我就訓左一覺,到2:45左又先醒番
就去睇留言板有冇人留言同埋學校網既最新消息勒
中文要寫閱讀報告呢...唔知用咩紙寫呢?比唔比print呢?
比既話我要搵人幫我...希望唔好好似做project果時咁啦
睇黎我都應該要拎個printer出去比人整喇...
舊年做civic project果時我問起邊個既printer印到野上佢屋企做,
唔係壞左就冇墨,除左有日上臻臻真係冇printer之外
我真係唔信你地print自己d野果時會壞左冇墨呀!
好似越講越遠...個閱讀報告呢,
因為我有個評論+網上閱讀金庸小說網站
所以寫最近o係果個網睇完既笑傲江湖係絕對唔成問題架!
中二一次寫碧血劍同中三上次寫鹿鼎記
兩個bk report都係抄果個網d野都拿好高分架,好似甲定甲-
(以我自己的實際能力只怕乙+或乙也十分勉強...)
係喎,上次做完bk report就丟左張閱讀報告指引...
有冇人可以話我知果張野叫你寫個人感想果3 part係d乜呀?
夜晚巡板時見到早餐開左日記
就去留左個言勒~第一個^^
跟住同爸,弟弟玩鋤D,勁輸...V
>>April 6, 2003 at 8:04:52 AM GMT+8
2003 年 4 月 3 日 星期四 【晴】
兒童節快樂丫大家^^
好野~someone(mud裡面既其中一個系統管理員)
開左修神塔比我地打啦~
記得佢果次比我地試打既時候第一層都冇乜難度,就去打第一層勒
用屠龍刀打,兩次連刀殺一隻~V
第二層,難打少少勒,但平均都係一招一隻
第三層,我終於比佢地打中...
哇~救命丫!佢地一個pfm扣我几% max精同氣丫~@@
但過關都唔係好難,
咁我就返去用dragonheart(200%)+diablo(雙倍攻)+tuna(雙倍攻&防)谷到最強狀態勒
第四層比第三層強少少,不過都打得贏...(汗)
第五層就夾硬贏既~返去用多次dragonheart變返做200%再闖入去第五層打
贏左...但呢層已經咁難,所以我就唔敢再打第六層勒...
結論:呢個塔係賺錢用既,一日几百金咁啦~~:)
跟住就去開yunbiao robot,人走左去訓覺
嗚...竟然唔記得左訓之前佢已經就快有浩劫
所以我又白白錯失一次浩劫既機會勒>.<
可惡既浩劫trigger丫...封死你!
訓醒覺之後第一時候就去check板勒
o係豬板見到機機po左學校有關停課既安排
我就拿校曆表出黎刪改啦
早餐終於有再去我塊板留言喇^^
原來係問我maths=.=心情急轉直下...
打完齋唔要和尚丫?(可怒也!!!)
上次maths test後冇几耐
就完全見唔到你o係我塊板出現-.-
下晝又去打一次修神塔,今次比個白色既扣精pfm屈死...
聽講好多人都係咁比佢屈死喎...唉...
好彩只係用左個miansi...晏d賺番50k exp就去miansi左勒
>>April 5, 2003 at 7:00:02 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|