|
2003 年 6 月 26 日 星期四 【雨】
好野!打爆機戰α啦^^
呢次係第二次玩,但中間打既關同第一次完全冇分別=.="
用SRX說得左黑天使之後殺左兩個敵機
......冇計啦,黑天使出場果時唔計佢自己得5隻敵人=.=
原來α有為α外傳埋下伏筆的...
α最尾話有衝擊波半年後將會到達地球
α外傳一開始又話衝擊波半年後到地球
搞到我心郁郁想玩番α外傳tim~
真係諗到唔好諗丫我!全44關仲難打過α全67關
d大佬全部少血果時強制補血,我打佢又傷得勁少
最尾几關都要一個鐘一關咁打...
先天下之樂而樂!後天下之憂而憂!
玩晒呢几日,到派卷果三日先算
digimon world 3...係時候開埋黎玩啦XD
仲有商務作戰 <-反正我知道英文同maths暑期作業既書名
今日試下去搵其中一本出黎先~
下晝我真係再去一次商務
有3個人巡邏同埋果度仲未有暑期作業
.........-.-
為安全著想,都係搵多個人掩護至好去@@
>>June 28, 2003 at 6:10:19 AM GMT+8
2003 年 6 月 25 日 星期三 【雨】
好彩今朝阿媽叫我帶把遮出去^^"
出門之前都冇落雨,行到一半就落到好大雨啦
中史?@@
史事辨正果度我有d可能錯
>中共把軍隊改編為紅軍
我將紅軍改左解放軍交卷後又驚唔寫"中國人民解放軍"會扣分
>任命朱德為外交部長
毛韋淇,豬都話將朱德改左周恩來就冇事
我將外交部長改做(漏人民兩個字)解放軍總司令
呢題實扣1分甚至冇分啦...
long ques...
抗日戰爭後中國國際地位有何改變
我冇寫到"收復日本佔領的澎湖列島,台灣等地"
因為我覺得同中國國際地位無關
希望冇錯啦~
考試完結了,我的希望也完了...
只要我今年解到maths既咒語(年年有一次低分)
分數都唔成問題~
不過升唔升到4a就係問題喇><
升到呀!升到呀!...
唔好擔心咁多lu~
呢兩日打爆α佢最緊要! :P
機戰D macross7既韋基利隊有冇搞錯丫 - -
佢地d武器全部都係歌(預左)
如果用佢地黎攻擊,就只可以傷到m7系既敵人
歌既另一用途係援助我方
我唔要巴沙拿做援護機丫~~~><
>>June 26, 2003 at 3:11:56 AM GMT+8
2003 年 6 月 24 日 星期二 【晴】
今日考civic...
80分...我應該45-55掛
一定唔會唔合格~!!!
好彩我冇乜點溫書o者~
要溫書既野全部出晒o係填充果度
早知唔搵d新聞資料啦!
佢出d時事題一係人人都識
傅家俊o係咩運動得獎...唔答桌球既我都諗唔到几多個
一係完全唔知有件咁既事撞錯左答案
G8高峰會議邊個國家冇參加,俄(一定有)日(我填呢個錯左)德(一定有)中(係佢喇大陸野-.-)
long ques...都ok
只要miss ma唔好老屈人理據唔充分之類...應該得@@"
派左張班會camp既通告,暑假8月11-13號會去^^
通告上面話要我地自備禦寒衣物
8月要禦寒禦寒喔~
澳洲/南極/北極嗎?! @@"
諗諗下,我懷疑班會camp將會搞鋤d XDDD
唔明既睇下我5,6月某個星期五既日記,上阿發屋企鋤d果日
鼓足幹勁力爭上游多快好省地溫習中史課本的總路線 XD
>>June 25, 2003 at 5:07:41 AM GMT+8
2003 年 6 月 23 日 星期一 【晴】
升4a又少左希望喇...=.=
今日考maths <-一直都係我最有自信既一科
比毛韋淇講一講,
我就懷疑自己有一半mc填錯左d題號...
希望冇錯啦
一錯左我大鑊架! >.<
最尾一條long ques問隻船既速度果條
我頂!
計左個速度係5.xx m/s
其他人個個都用m/hr做速度單位
佢地計到140點几
同賢佢地講起我至知自己計錯左速度
好彩我唔係用果個5.x既速度去計到達時間咋!
如果唔係我仆直
因為全程只有280m左右,
5m/s既速度行40几秒就到啦~駛乜2個鐘?!
好彩我計佢到達某點既時間係用條式唔係用個數字...
如果唔係30几秒就行完啦...
30分鐘之內做完mc...正常的答卷速度吧
做完long ques仲剩番2分鐘都冇既時間
check唔到卷架喇
聽天由命啦,290分以上就...就...(諗唔到做乜好XD)
>>June 24, 2003 at 3:37:56 AM GMT+8
2003 年 6 月 22 日 星期日 【雨】
今日考英文作文之前校長有宣佈
話聽日開始唔駛戴口罩(如果世衛真係o係疫區名單度剷左香港既話)
預佢會啦~
不過仲要日日量體溫 -__________-"
1個鐘要作兩篇文~
一篇長(200字)+一篇短(70)
200字果篇我寫得185,
短果篇我就去到104...@@"
長果篇寫唔夠字,短果篇寫太多 =.=
geog我預自己會錯番d野,
雖然暫時搵唔到
背左咁多野,long ques問得一半都冇=.=
無奈中...
返屋企李俊賢打黎
傾左陣今日考試既野
佢好變態...英文篇野寫左6xx字(佢話)
最尾寫番自己既字數果陣呃野話3xx...
有冇人信呀? @@
聽日既目標係295以上呀呀呀呀呀!!!!!
破釜沉舟!誓要計晒兩本textbook既全部harder problem!
>>June 23, 2003 at 11:13:57 AM GMT+8
2003 年 6 月 21 日 星期六 【雨】
今朝睇左endless waltz最尾一集
全套片(計tvb)做得最好既係...ending歌果段 :P
弟弟話下個禮拜播"格斗料理傳說"(tvb叫做"功夫小食神" -.-|||)
背多次geog~
背極都背唔熟...@@"
太多野背啦~雖然比舊年少
舊年唐太教geog冇吞pok架~:P
到form 3全班至知佢係咁懶既老師囉~
2點-7點...都奉獻給必敗的olympic考試吧!
淨係知自己能力去到邊就夠架喇
兩份卷全部long ques共7題
我完全識做既有2題,識一半有2題
考完之後阿sir比我地睇番自己上個禮拜果份卷既成績
全部都係short ques淨係要寫答案
10條我中左7條...^________^v
估計三份卷既總成績:200至250分(全滿450)
去考試途中我o係271上面訓著左
arm arm過左應該落車個站之後醒
返果時就冇位坐~
死!9點零喇!我唔記得左日記既login時間
聽日post上去啦~
返屋企到而家未溫過geog...XD
>>June 23, 2003 at 4:09:00 AM GMT+8
2003 年 6 月 20 日 星期五 【雨】
今日終於冇唔記得睇棋魂啦^^
9:30起身,諗住佢9:55播啦
9:4x豬打黎問我數
教完佢之後我話自己習慣有電話入通常都唔理既
佢就話會少d問我,唔想jam左我條線
嘿...平時多數都係姨媽/婆婆/阿媽d朋友打黎屋企搵阿媽講無聊野既~
係阿媽掛住自己傾電話唔理有電話入就真呀~!@#$%^&*
而家接近maths exam,我知道會多人搵我丫嘛
講緊電話有其他人打黎我咪會理囉
豬就咁就比我呃到喇 XDDD
到9:5x我開電視,見佢一路播緊迪士尼...
覺得唔對路,就去tvb網睇番節目表
哇!原來10:50播丫!
搞錯左tim ^^"
我一直都完全睇唔明d棋局-________-
梗係啦~我都唔識圍棋XDDD
光仔都好過份o者,
同筒井學長(棋藝平庸)練習捉棋就自己諗
同塔矢亮(好勁)捉就叫佐為幫佢....
塔矢亮挑戰佢果時仲話:我仲需要多多學習
唔知佢做咩既人仲以為佢臭串@@
考geog之前問我數既人最好用電話聯絡我啦~
因為電腦係batch processing,
我今日下晝又會盡量抑制自己唔睇個電腦專心溫geog
所以要好耐至知有人留言/email搵我
相反,電話就係real time processing,
一有人打黎問我會即刻答你
仲有呀~有問趁早喇~
聽日下晝2-7pm我有olympic考試...@@
或者星期一全日我都得~
嚴重警告:冇我電話號碼既人唔好問人要丫-_____-
>>June 23, 2003 at 4:08:38 AM GMT+8
2003 年 6 月 19 日 星期四 【晴】
今朝又晏左起身勒@@
行好快返學校,最後都可以o係平時既時間返到去^^
考listening...好難丫好難丫好難丫><
換左心臟個阿伯都唔知係咪符sir做聲優
講d野完全聽唔到 -.-
11題填充我得6題有寫過野落去
GE份卷就好易,
個閱讀理解一反常態,
以前果d難到用左我一半時間搞到差d冇時間做完份卷
呢次就10分鐘搞掂晒
做完份卷仲有10 min剩
考完之後魚都話份卷易,豬反而話難...?! @
豬見我同魚唔走,問我等邊個 <-佢專登既 - -
我話等禮,魚同豬話:等你既愛人
跟住大隊去左7-11
魚請食甜筒~^^
買一送一,咁佢買左4枝囉
佢買果陣我見到早餐o係出面個斑馬線度
好彩我冇走出去o者~XD
↑其實我有冇睇錯人呀?!
plan:今日睇晒olympic既練習題佢!
聽日溫geog,後日朝早夜晚睇多次
當然,我冇可能用咁長時間溫書,
我既精神集中唔到丫~
溫溫下書我一定會理下個電腦
算啦~
反正星期二考maths,預左多人問我野
當幫自己練答題技巧都好@@
我上個禮拜將今個禮拜考試d科既野放晒響床頭
方便自己隨時拎落黎溫書既
今日我又將下個禮拜既geog,maths,civ,中史放上去
特別要提maths...原本我溫書淨係睇果兩本std aid就夠
咁駛乜放埋兩本textbook同埋mc exercise上去丫?
我仲要成日羅兩本textbook/mc ex落黎...
都怪自己maths好過其他人同埋太仁慈唔識拒絕人啦-________-"
>>June 20, 2003 at 10:00:35 AM GMT+8
2003 年 6 月 18 日 星期三 【晴】
今日考中文~
咁多科考試入面,呢個都算係難溫個嚕~
語文運用果part~冇問題
閱讀理解果度...有一題mc個答案唔sure~1.5分
long ques...又係做果時好有自信,
不過我相信派卷果陣就會減好多分架喇~><
問大鐵椎有冇惻隱之心果題我寫有,
話佢比宋將軍觀戰果時送佢上去空堡,顧慮宋將軍性命安全
問魚同豬就話冇,
話因為大鐵椎一舉殺左三十餘人
孟子點樣証明人皆有不忍人之心果度我冇寫條友擔心細路跌落井唔係為左d乜野
應該係事例2個=2分,証明手法2個=2分 既~
所以我果題都唔寫咁多野喇
d題目好多都o係習作做過既^^
部電做乜事 -.-
寫寫下日記斷左線,一個鐘內連唔番><
12點几再開至連得番
和記... - -
聽日考英文...
好似好多野溫,又好似冇野溫@@
>>June 20, 2003 at 7:25:07 AM GMT+8
2003 年 6 月 17 日 星期二 【晴】
IS炒左丫...><
fill in the blanks錯左5題或以上
long ques起碼冇左10至15分
即係一定少過180分>.<
返到屋企打比李俊賢,
講份卷既野,阿媽聽到我話少過180又o係度嘈
好煩呀呀呀呀...
我一定入唔到A班喇得未呀!
仲話驚我入唔到理科
有冇可能丫 -.-
入唔到理科我大不了諗個方法ko左自己囉
但用咩方法死都死得唔靚,學阿jo話齋~@@
打比豬問中文習作d野,
趙氏孤兒果課問程嬰有乜值得欣賞的地方
周sir要我寫番"能言善辯"既部分,但豬唔駛寫
佢又話自己IS炒左
炒左?錯到剩番180至190分丫?! -.-
佢話有預感自今日會好多人打比佢問野
咁講法...斃!我星期五,六,日,一丫...
我諗我唔駛溫geog喇>.<
呀~~~~~~~!@#$%^&*!@#$%^&*!@#$%^&*
頭先打比豬果陣唔記得問佢早餐講過d乜野中文tips tim!
再打過去XDDD
>>June 18, 2003 at 3:59:51 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|