|
2003 年 8 月 1 日 星期五 【晴】
今日食完"一哥"後就去書展喇~
今次撘tung chung line都冇咩去書展o既感覺, 可能哩排撘得多啦!
當生活變成習慣, 日子便會變得平淡
講到好似好灰咁, 其實唔係=.="
今次入埸冇咁多人喇, 起碼唔洗滯留o係天橋度
我o地訂o左Cosmo girl呀~
心大心細,最後都訂o左! d贈品好吸引 >0<
上次只係好粗略咁行,今次就認真好多
不過今年冇以前咁多o野行, 但係就多o左個美食場
o個度有好大隻Qoo公仔, 勁得意啊~
好後悔冇帶相機啊=.='
行o左好耐呀, 勁累~
行來行去都係想買櫻桃子(小丸子), 勁得意~ 好似好好睇咁^^
最後都買o左, 係小說o黎ga, 叫小時候~
仲有鎖匙扣送tim呀^0^
今年冇買麥o麥o既o野喇,驚後悔嘛
同埋佢成日都係o個d 野, 有d悶>.<
嘿嘿~ 不過都好得意呀
由朝行到晚, 6點先離開會場
之後好肚餓啊! 諗住食Seven, 但係好多o野都賣晒~
所以食Cafe de Coral
跟住就誤打誤撞咁行o左去銅鑼灣, 好變態啊^^
行o左Muji同CitySuper, 冇收穫
最後返青衣, 又係華潤
超累, 隻腳好似唔係我o既咁>.<
但係好開心
>>August 5, 2003 at 7:33:17 AM GMT+8
2003 年 7 月 31 日 星期四 【晴】
今日同朋友仔行街, 佢收穫都唔錯
背包+泳衣+連身裙
我想買牛仔裙呀~ 但係睇唔中>.<
聽日去book fair, 開心~
>>August 5, 2003 at 7:33:28 AM GMT+8
2003 年 7 月 30 日 星期三 【晴】
今日同小玲出去諗住買泳衣
我o地又食o個間摩登粥鋪呀~
小玲好快就買到喇, 但係我就唔知買邊件好
粉藍色o個件靚d, 但係我想要粉紅色多d喎
真係人生交叉點o丫~
快d買到就好啦, 好想游水呀 >.<
Miumiu你要繼續教我啊 ^0^
d糖好好味o丫, 多謝小玲
買o左件雞翼背心啊, 但係好似唔鐘意喇
後悔啊 =.="
之後就同小man子, General, Thea, Wanwan 食飯
補祝小man子的生日
我o地食"華人餐廳"啊! d 野食ok 啦~
我o地全部都食d好"ar ja" o既o野,所以張table好逼啊^^
好攪笑>0<
逛o左一陣之後, thea走先
我o地就繼續行, 好鐘意 I.T. 果d mickey同遮仔呀
好多o野想買, 但係唔想成日洗錢~
返到青衣又同小man子 & wanwan食宵夜
勁飽呀~ 好開心 ><
小man子~ 你鐘意d禮物嗎?
唔准唔鐘意喎~ hehe^^
PS 小man子話肥仔Sat出院喇~
* take care & get well soon*
>>August 1, 2003 at 3:54:58 AM GMT+8
2003 年 7 月 29 日 星期二 【晴】
hapPy birthDay t0 Manmani~ 嘻嘻 ^0^
●see y0u tomOrroW●
今日返工o既時候接到2個foreigners o既電話, 好差呀我~ 好'luck cut'
睇o黎都要惡補o下喇 ^^
原來Siu Learn d英文都幾勁, 真係睇唔出喎 =.="
(佢係大老闆, 不過我o地唔會同佢say hi, 佢好怪, heheh)
秘書姐姐請我食飯啊, 開心心~
放o左工就同Redred, General, Wanwan去書展, 勁變態呀~
上環同灣仔o既地利店都冇飛賣呀
為o左節省入埸排隊o既時間, 所以去o左Seven買飛
本來諗住買o左飛會好d啦, 點知都係要排一餐
熱死+累死 ●.●
我冇咩收穫呀, 買o左2個 Precious moments o既 8達通套only
(因為遲d會再去ma~)
Precious moments o既o野真係好靚o家~ 比人一種幸福o既感覺
好鐘意啊 *^o^*
至於佢o地呢~ 收穫都唔錯!
Redred 狂掃苦榮&小苦妹
General 買o左少爺占o既書
Wanwan 買o左亦舒書
*o係書展見到膊頭人, 佢好似靚o左~
又見到 purple仔個妹妹, 佢看守攤位啊, 羨慕呢*
呵呵~ 行完後幫襯Seven啊 coz 肚餓ma
我食o左菠蘿味雪糕, hehe~
開頭食有d似藥丸味, 食耐o左就冇o野lu^^
返完屋企食飯後, 就落去Cindy 度拎o野
Cindy仔~ 好耐冇見喇 >0<
拎完就同方塊酥食宵夜同傾計計
又飲冰極兩公里喇 ^○^
◎開心啊◎
*10:00~15:00*
>>August 2, 2003 at 12:41:18 AM GMT+8
2003 年 7 月 28 日 星期一 【晴】
今日同General結伴返工, 有朋友仔真係好^^
lunch終於見識過'權記'啦~
佢o地話好味嘛~ 又平喎
咪試o下囉
我食o左魚蛋河 + 紫菜湯
General就食魚蛋河 + 通菜
勁多紫菜呀, 正正正 >0<
不過d麵都唔係好好食o者~
可能係我之前諗到會好好食啦! 失望啊=.="
另外,由於個個都要用電腦o既關係
阿Wing叫我用'占屎'部電腦check o野
Oh no~ 今次真係......
隻手遭殃喇, 嗚嗚~
不過, check o野好好玩呀^^
我鐘意打字啊~
將 臉上那一片雪地
化做微風吹散昨天的氣味
若果你消失於空氣 時光一樣美
我也可找個別人 愉快地
心 現在已不再妒忌
你是誰的點唱機
望真你終於清楚你 無須不服氣
事實你不夠福氣
別記起 想飛的便遠飛 跟誰漫天中嬉戲
為什要哭 誰人是你不需嘆息
別放棄 讓我每刻都緊記
早將你處死 從今不愛你
心 或定了一個限期
放在回憶蒸汽機
淚珠也天空中蒸發 留低小道理
落淚會輸了骨氣
別記起 想飛的便遠飛 跟誰漫天中嬉戲
為什要哭 誰人是你不需嘆息
別放棄 讓我每刻都緊記
早將你處死 從今不愛你
別記起 想飛的便遠飛 跟誰漫天中嬉戲
為什要哭 誰人是你不需嘆息
別放棄 讓我每刻都緊記
早將你處死 從今不愛你
近排好鐘意哩首歌, 在家中不停播放~
多謝小00~
*10:00~18:00*
>>August 1, 2003 at 4:06:34 PM GMT+8
2003 年 7 月 27 日 星期日 【晴】
今日唔洗返工, 去o左睇 >海底奇兵< 啊~
想睇好耐喇^^
我o地去o左老地方睇,雖然個場唔係好好
但係我o地好鐘意去, 可能係去開有感情啦
d畫勁靚&立體呀~
逼真到爆! 勁>0< 勁>0< 勁>0<
套戲唔係超好睇, 但係都唔錯丫~
我覺得佢好睇過 >Monster Inc< 呀
雖然係卡通片, 但係都幾感人
尤其是Mo仔重返大海o個度~
Mo仔勁得意啊, 錫死你 >3<
嘻嘻~
>>August 3, 2003 at 5:53:40 PM GMT+8
2003 年 7 月 26 日 星期六 【晴】
今日5點幾就起身喇~
因為去游水嘛, 嘿嘿^^
本來去城門谷游o架, 驚人多~
都係o係返青衣游
今次係我繼幼稚園後第一次游水^^
所以好興奮&期待>0<
今日唔洗$入場啊, 加上又係Sunday
所以都幾多人
Miumiu好好人啊~
浮板+'未鏡'全部由佢提供
鍚晒你 >3<
由於Miumiu識游水, 熟水性 (嘿嘿~)
Pekkle哩排又游過
所以佢o地對泳池冇有怕
一o黎到就'未水'喇~
仲要成個頭潛入水
我係新丁o黎ja
始終都有d驚ga嘛 >.<
所以淨係潛半個頭入水
又唔識用浮板喎~
浮板比我用到變沉板=.="
個patpat又唔聽話, 成日"吉"上o黎
經過Miumiu o既悉心教導後
終於識用浮板喇
領略到"浮"o既滋味
(原來放鬆真係浮到ga~ 嘻嘻*大鄉里*)
游水真係好好玩呀~
我要快d學識佢, yeah ^u^
游完之後好爽~ 醒神 >3<
但係勁黑呀 (冇搽防曬), 成舊炭咁~
烏捽捽~ 好似一隻黑蟋蟀 =0=*
d雀班仲出埋o黎tim呀 (o係隻手度, 奇怪) >.<
在大家樂補充體力
返到屋企又白番喇 ^0^
真係黑白配~ 嘔
夜晚同o0食宵夜, 我帶o左碗豆腐花落去, 好變態啊~
行行o下見到有個女人拎住個蛋糕, 見到有個'東'字同'山'字
我以為佢寫東山再起, 原來係福如東海, 壽比南山~
變態=.="
PS 諗番今日游水前冇做熱身
>>August 5, 2003 at 3:20:32 PM GMT+8
2003 年 7 月 25 日 星期五 【晴】
今日又一個人返工喇~ 淨係返3個鐘 ja
扣除車錢&食飯錢就所淨無幾喇
不過都好, 好過淨係洗錢但冇收入丫^^
今日學識o左追蹤郵件, 開心啊~
起初以為好難tim, 原來自己嚇自己>0<
放工後同pekkle去奧海城
第一次去ja~ heheh
一心諗住去睇<海底奇兵>點知勁多人喎
淨返頭o個幾行, 想睇又唔想睇
最終決定唔睇, 下星期先睇
忍住~ 忍住~
但係真係好想睇呀, d魚仔勁得意>0<
奧海城都唔錯~
超多o野食呀, 冇想像中咁荒蕪
最鐘意都係間狗仔鋪 (ceu)
d衫勁靚呀~ 好彩青衣城都有o者~
臨走前買o左個草莓蛋糕, 比佢個包裝吸引到^^
仲有買o左支桑果汁, hehehe
之後就返青衣買o野食, 去 miumiu度開party仔
(仲有佢2個妹妹同faifai)
朱孝天個肥版汽水好攪笑>0<
仲買o左banana tim 呀
miumiu全程親自下廚, 整o左勁多o野食呀
多謝晒 *^0<*
其他精彩節目包括~
唱k, 玩uno, 層層疊, piano ......
好耐冇彈啦, 唔係好記得lu >__<
勁唱twins啊, 連佢隻兒歌碟都唔放過^v^
大玩特玩, 好happy 啊~
夜深才回家
回家後一齊 online, 真係心靈相通
嘻嘻 >u<
*10:00~13:35*
>>August 1, 2003 at 6:38:30 AM GMT+8
2003 年 7 月 24 日 星期四 【晴】
小玲玲~ hapPy birthDay呀 >O<
為你寫一塊日記,嘻嘻嘻........
唔洗番工啊~
一朝早就同小玲 & wanwan 飲茶喇~
新星與稻香之爭, 稻香贏o左, 所以就飲佢啦^^
但係要等位, 總之飲新星 =.='
我o地好勁呀, 一人一碗翅~ 嘻嘻
個酥炸蘿蔔絲好好味 >0<
勁飽呀~ 但係仲有碗飯未o黎
我o地就趁機埋單, 好賤格呀>.<
飲完之後小玲就要走喇~
因為佢仲有其他約會ma
我同wanwan就出o左荃灣行街&搜購禮物
我o地走遍荃灣, 都係買番原本想買o既o野
我買o左2個音樂盒, wanwan就買o左熒光筆同book
多謝wanwan陪我東奔西走, thx
我買o左麵粉整 '鬆糕'~ 整o左3個呀^^
有公仔o家~ 分別係:
*熊貓仔 (>0< Shine ^0^)
*鯨魚仔
*直昇機
比o左一個珍珍食, 但係佢食完一啖就唔食喇 =.="
都唔係好難食o者~
小玲都話唔錯o既 >.<
PS 小玲見到個鬆糕好似好興奮咁, 開心啊
不過佢收到部 '滑動了一切' 仲開心呀 >v<
鐘意就好喇~
下年我想要......鋼琴啊 !
yeah~ 成交 >0<
>>July 31, 2003 at 9:56:48 AM GMT+8
2003 年 7 月 23 日 星期三 【晴】
八號風球已於上午九時前除下! 又要番工喇~
由於遲o左起身o既關係, 所以 ......遲到啊 =.="
heheheh
今日勁多電話打o黎呀, 覺得自己好似部錄音機咁
技巧完全純屬~
放o左工之後就自己去o左mongkok買禮物喇
(一個人好慘啊~ 嗚嗚嗚)
因為某人生日囉, heheheh ^^
行o左勁耐呀! 都唔知買咩
到o左諗到買咩o既時候, d禮物又唔o岩心水
真係煩惱 >.<
最後決定o左買:
*跳跳虎o既遮
*panda 夾
*kitty 電話繩 (其實之前已經買o左, hahaha^^)
哩d實用d丫o麻~
希望佢鐘意啦 >.<"
到o左夜晚o既時候, 阿lam, 泰臣, 我相約在樓下
比禮物小玲啊 !!
不過我就未比住, 聽日先~
嘻嘻 ^____^
*10:20~18:20*
>>July 31, 2003 at 3:39:46 AM GMT+8
|
![]()
翻開我的日記
晴天陰天都有著你
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
你做咩呀??工作有問題嗎??
<
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8
妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8
:o
<br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8
大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8
咁肥仔咪係電車男??
<br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8
喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8
" 一字記之: 難食 !"
<b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8
為何别人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8
好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8
開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8
玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8
wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8
Dear 未來日明嫂
<br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8
"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8
BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8
你有冇事呀,又俾人激親??
<b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8
I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8
小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8
<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8
睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8
借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8
野口同學:
<br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8
蠢蠢欲試中
<br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8
hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8
<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8
:O
<br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8
你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8
嘩. . .
<br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8
同你一齊企廚房好開心呀~^^
<
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8
下次我同你rotate丫~
<b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8
大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8
唔駛驚ga....發記橕住你
<
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8
一一"你都好鬼馬下喎...
<b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8
Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8
嘩嘩!!
<br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8
Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8
生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8
Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8
ohoh..
<br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8
幫你賣廣告la!
<br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8
我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8
今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8
盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8
旭光,努力啊
<br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8
不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8
我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8
咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8
hihi~你個日記好靚呀~~
<
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8
|
|