寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

仙樂飄飄處處聞

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >>

2003 年 11 月 23 日 星期日 【晴】

今日係我darling o既大日子, 就係魚柳飽買一送一喇^^
好好味呀, 佢係我每日o既食糧, can't live, how can i live without her~ 嘻~
但係都唔係好多人, 都唔夠麥香雞勁, wed o個日有8行mcchicken, 好壯觀ga
銷量驚人 >o<
恩恩見到我就打聽某人d野喇, 仲好緊張添呀, 好攪笑呀

朝早出o左lobby一陣, 唔開心丫, 唔鐘意, 忍唔住黑面
通常黑完之後都會後悔, 諗諗o下都係回復正常, 唔黑喇
阿品叫我入counter ga, 可惜有人以為我仲係lobby, 咁我又要雄霸lobby多一陣喇, 慘慘慘
好彩品品個愛人出現, 我先可以回歸counter
今日做soc, 被人打o左幾個x, 由此可見, 我有好多都唔知ga, 喔噢 >.<"
lobby o既soc提醒我, 首要o既任務係令客人賓至如歸
當堂覺悟, 希望我以後唔會嫌棄lobby, 我要pro d,就算做d自己唔鐘意o既野時都唔可以黑面
josie加油啊~

以為今日test中化, 原來係ue, 我同joey都係咁, 嘻嘻
我就o係毫無準備之下exam喇, 好彩份卷唔難, 不過好似過易喎, 雖然有d做唔晒
無緊張o既感覺, 是我放棄了嗎? 唔好啊, 中化 is coming~

soc話d滾水有百幾度, 如果係真o既話我隻手咪....
不過隻手無乜野lu, 神奇, thx GOD >3<

>>November 26, 2003 at 7:10:00 PM GMT+8


2003 年 11 月 22 日 星期六 【晴】

又同小玲玲一齊返工, 真係'河lau爺' ← 好摩登
今日係1123, 亦即係投票日, 呀冇, 草根申申, 值得你投o既立立係度圍剿
幾經辛苦先可以回到167o既懷抱~
好野, 有新鞋著, 好得意ga, 個鞋底好似薯餅
阿品比o左世界兒童日件衫我o地
恩恩心情好好呀, 佢第一句就同我講笑喇
可惜我難逃厄運, 要出lobby, 唉~ 天妒英才呀
不過冇黑面啊, 因為今日個氣氛好happy, 又有壽星公同我傾計
有個小朋友玩緊暴走鞋, 雀雀竟然叫我click佢, 嘩~ 果然好俏皮 一3一"
恩恩預留o左份cake豬比我, 其實係......
仲比我同品太一齊 take break 呀, 好好人呀
個 break 超大呀, 你睇o下:
我: cake豬+田園+凍檸茶
品太: 精選+田園+凍coffee
塊雞扒好好味 ^Q^
第二 break又有3碗飯&湯+2個cone+ ice tea
真係變o左大肚dum~
換o左個冰粒機, 好迷你呀, 得意呢

每個星期日都好開心ga, 如果係恩恩同雀雀返o既話
因為我o地可以一齊take break, 佢o地又funny d
恩恩o既笑話+雀雀o既彈跳足以令你笑不攏嘴
阿科無端端睇人o地d英文名, 佢又譯得唔o岩喎, 攪到我個名.... ><
連身處經理房o既恩恩都o係度笑, 真係想打瓜佢

之後幫milo針奶茶o個時, 唔小心比d滾水燙親
本來冇野ga, 好快就紅晒, 我就去沖水啦, 點知佢o地話會起水泡, 仲要係一定添啊
跟住就痛痛o地, 之後雀雀帶我去療傷, 好細心啊 一_一"
塗o左d藥膏後都係痛, 希望冇事啦, 我唔想起泡呀
次次整親都係左手, 呀手, 你好命苦啊~
根據經驗, 燙親之後塗蛋白 (人o地教ga) 冇咁痛, 塗藥膏會痛d
我覺得效果差唔多, 如果整親得多o既話, 我會塗藥膏
放工o係 break room同mini狂歡, 好正呀

>>November 27, 2003 at 6:04:31 AM GMT+8


2003 年 11 月 15 日 星期六 【颳風】

車仔捲土重來

>>November 23, 2003 at 12:29:47 PM GMT+8


2003 年 11 月 13 日 星期四 【晴】

親愛的將軍大人, 祝你福如東海, 壽比南山~
遲些同你補祝^^
返8粒鐘, to姐返夜, 佢又鬧人喇, 雖然唔係第一次見, 但係都覺得好恐怖
放工後o係break room度睇衝上雲霄, 大家也看得津津有味
我第一次睇ja, 平時要返夜校都冇得睇, 好想追落去呀~

>>November 26, 2003 at 6:59:32 PM GMT+8


2003 年 11 月 9 日 星期日 【晴】

萬壽無疆呀 mrs CRC
今朝勁趕呀, 因為要包禮物, 本身諗住唔包ga,
環保d丫嘛, 但係有得拆開心d, 所以就用有限o既資源去包包包~
時間一到, 就同壽星公食lunch, 嘻嘻~ 扒王呀
本身點o左豬扒, 點知比o左牛我o地, 仲要食o左先知, 真係醒

CRC一直期待o既錶始終都冇出現, 咁耐, 好難搵到ga喇
個鐘同袋都唔差丫, 嘻嘻~
其實我想買錶多d ga, 靚d又可以成日戴, 可惜搵唔到啦
知道個鐘係和弦都覺得幾開心, 仲有16首歌, 但係聽到d聲有d'拆'就減o左分
一聽之下, 原來係有雀仔聲同迷人o既經典english songs
有moon river 呀, 好開心呀, 幾驚係世界真細小呀^^
一聽到哩首歌就知佢會鐘意喇~
佢又真係好鐘意呀, 果然係好~~
個衣物袋都唔錯丫, 我都好想買melody o個個呀

雖然今日淨係逛o左一陣, 希望你開心同鐘意份禮物啦 ^++++^
你今晚仲有個奇妙約會啊, 12:00 後記住回歸CRC的懷抱 一_一"""

>>November 26, 2003 at 7:31:37 PM GMT+8


2003 年 11 月 2 日 星期日 【晴】

今日返早, 8至5, 9個鐘, 可能係迎接麥樂雞的來臨吧
一返到去見到個超大o既哈哈笑汽球, 唔鐘意隻哈哈笑公仔, 但係有心心汽球o既中和, 當堂靚o左~
真係好抵呀, 買一送一, 雖然都忙, 但係上個monday忙d, 可能係第一次呱, 嘻~
如果個個order都係2盒麥樂雞都幾好, 方便又快捷 ← 懶人 ;D
milo戴眼鏡個樣好攪笑, 佢又噴"殺蟲水"喇 一_一"

真係好眼訓呀, 又支力喎, 仲要返學, 係account← 重點, 十萬個唔願意呀
所以就比自己放縱o下, 做逃學威龍, 好曳啊, 有d後悔
o係熨衫板訓o左陣, 好舒服呀, 我愛熨衫板 >3<
醒o左就好努力咁睇本 book report, 好悶呀, 但係尚餘大量頁數未睇, 都要睇ga啦
留o係公司仲好, 廢事咁早返屋企比人識穿我逃學, 況且屋企太多引誘喇, 嘻~
買o左車look飽, 細個成日食ga, 好好味^^ 但係哩個冇乜味, 大打折扣呀
有免費奶茶飲, 好味啊, 多謝~
走o個時見到阿敏, 佢番番o黎, 我陪佢買車品品 ← 終於見到佢開門喇



>>November 17, 2003 at 1:57:45 AM GMT+8


2003 年 11 月 1 日 星期六 【晴】

本來今日應該會好開心ga, 但係大失所望, 原因大家心裡有數
唔好成日串人啦, 好討厭
有新crew, 叫crystal
我中o左神秘人呀, 佢都唔似o既, 希望會pass啦, 話晒都係第一次, 感覺上自己做得唔差, 嘻~
眼紅紅的人要快d好番呀, 阿品會保佑你ga 喇
得到駕'非法'車仔, 多謝晒, 好變態~


>>November 8, 2003 at 4:39:50 PM GMT+8


2003 年 10 月 31 日 星期五 【微冷】

今朝去o左青嶼幹線訪客中心, 冇乜野睇, 但係好靚, 仲好有oc feel添
擾釀多時o既哈姆太郎終於曝光喇, 雖然佢已經唔係baby, 但係佢好得意, 隻眼勁精靈
我覺得d小動物係好得意, 但係你要我掂佢o既話, 我會驚囉
我都唔想ga, 但係自己放唔開, 成日都驚佢o地咬我, 有咩方法可以唔驚ga?
不過都有掂佢, 仲抱住佢添呀, 好得意呀, 好細隻 ^3^
我好似成日都攪佢, 佢一定好支力喇 >.<
接觸過先明白到朋友o個日o既心情, 但係我竟然...... sorry >__<
哈姆仔, 你要精精乖乖啊, 嘻

終於都見到breakfast at tiffany's 既vcd喇
要搵o個時又冇, 唔搵o個時又出現, 咁難得梗係買o左啦, 仲一人一隻添^^
《the umbrella of cherbourg》還在找尋中
不過上次o個2隻仲未睇bo~

一個月一次o既haircut, 次次剪都差唔多, 老闆娘講o既野都差唔多
見到winky, 佢有o左bb, 仲認得我o地啊, 諗番佢都唔係好衰o者, 嘻~
因為時間o既關係逼於無奈買o左本書, 好彩唔貴
冬天就到喇, 衣櫃要增肥喇, 下期糧先買衫, 忍住!

食o左好多野, 一哥早餐+米線lunch+米線&飯dinner, 過份~
朋友仔, 唔好咁樣啦, 要人如其名, law大笑呀~
你o地都要開開心心呀




>>November 1, 2003 at 5:51:47 PM GMT+8


2003 年 10 月 30 日 星期四 【晴】

嶺南邊爐日~
今日係halloween, 大家過得鬼馬嗎? 嘻 ~^u^~
個日記終於開番喇, 幾驚佢倒閉呀 ^+++^
今日勁忙呀返工, 都唔知點解哩排會忙o左ga, 冇停手呀
返11點, 但4點先有得食野, 過份
d湯好好味, 除o左one break a filet外, 仲有湯添呀^^
不過我都幾鐘意忙, 起碼唔洗悶丫, 又好玩喎, 如果唔down 野o既話
有人complain呀, 希望冇野啦
stephen因工受傷, 隻手斷骨啊, 好慘呀
佢著住校服(白), 又包住隻手, 好似木乃伊....嘻~
好彩只係遲o左小小放工, 不過經過重重障礙先走到, 鎖匙, 頭髮, 無一幸免, 我記住你o地呀o下!

肥仔竟然知道charming gdn 係邊, 好犀利呀
坐佢車去買野食後就直入嶺南喇, 時速高達130
集體聚會真係好﹋﹌ man, 肥仔, 將軍, thea, 仙姐, 黃仔, 謝xx, yungyee
第一次去嶺南ja, 都唔錯bo, 不過好凍啊 ><
住hall好正, 將軍, 打攪晒喇~
好開心啊, 如果每個月都有一次集體聚會就好lu

越o黎越鐘意你喇, 阿deep, 佢個連環快拍好正啊, 是我做錯..... non- stop
哩排好似好多野發生咁





>>October 31, 2003 at 5:27:23 PM GMT+8


2003 年 10 月 23 日 星期四 【晴】

本來一齊食飯ga, 但取消o左, 真係令人費解, 嘻~
放工之後同gigi行o左一陣, 佢睇佢o既darling, 我睇vcd, 哩排 addict to vcd呀
我買o左《annie hall》唔知好唔好睇呢?


>>November 2, 2003 at 3:22:11 PM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >>

 




翻開我的日記
晴天陰天都有著你

廣告

讀者留言

路人留言   |

你做咩呀??工作有問題嗎?? <
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8

妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8

:o <br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8

大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8

咁肥仔咪係電車男?? <br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8

喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8

" 一字記之: 難食 !" <b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8

為何&#21035;人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8

好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8

開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8

玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8

wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8

Dear 未來日明嫂 <br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8

"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8

BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8

你有冇事呀,又俾人激親?? <b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8

I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8

小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8

<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8

睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8

借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8

野口同學: <br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8

蠢蠢欲試中 <br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8

hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8

<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8

:O <br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8

你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8

嘩. . . <br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8

同你一齊企廚房好開心呀~^^ <
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8

下次我同你rotate丫~ <b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8

大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8

唔駛驚ga....發記橕住你 <
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8

一一"你都好鬼馬下喎... <b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8

Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8

嘩嘩!! <br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8

Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8

<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8

<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8

生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8

Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8

ohoh.. <br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8

幫你賣廣告la! <br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8

我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8

今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8

盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8

旭光,努力啊 <br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8

不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8

我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8

咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8

hihi~你個日記好靚呀~~ <
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8

人氣: 16638

Design & Scripting by ShowHappy.Net