|
2004 年 1 月 26 日 星期一 【乍雨乍晴】
懶床之際, Paco打黎, 話早放一齊去唱 k
難得佢忙完唔洗去頒獎禮, 咁我就去啦, 嘻嘻~
不過珍珍要我食埋飯先, 所以要 Paco 久等喇, 不好意思啊
出到去都兩點, 我o地去港晶 Neway 唱, 第一次去 ja, o個度好大, 好多人唱呀
趁等位o個時落樓下買o左煎釀三寶 ^+++^
大約六點鐘o既時候, 個 waiter問我o地想唔想食埋 k buffet
加多二十蚊, 又唔係好貴, 我o地又唔想走, 所以就.... 成交 !
我第一次食 ja, 好得意呀, 有好多野食
有打邊爐, 日本野, 中菜, 麥樂雞, 蠔餅甜品, eg. cheese cake, o者喱, 七彩棉花糖.....
有黑白朱古力槳, 同彩色朱古力碎, 可以用黎點棉花糖, 又可以自製 pancake
好得意呀, 見到都開心^^
唱到八點鐘就走lu, 夜潛 poly, 陪人'偷水' ...... 一_一 ||
行去佐敦搭車, 途經天鳥, 英皇, 好有 F.7 o既感覺
今日好開心, 多謝 Paco ^+++^
尋日發夢見到阿品, 佢上台玩遊戲, 好變態 ><
夜之中 喜愛倚星塵 重頭重讀我的心裡日記
遲遲才去睡 原因每日都有你
你是我全部往昔往年 也是我來日每一天
這日記由從前寫到目前篇篇是愛言
願心中那日記 隨年變厚 而當中的角色
從無分手 齊編織歡笑聲和諧詩篇
為彼此抹掉愁 是暖的手 願心中那日記 長年暖透
藍灰灰的冷冬 黃黃的秋 而當中的兩顆 紅紅的心
在戀火裡逗留
人海中 只愛你一人為何如是 我不需說道理
旁人難細讀 藏於我內心那日記
>>January 30, 2004 at 3:58:40 PM GMT+8
2004 年 1 月 25 日 星期日 【乍雨乍晴】
被 vcd & 電腦迷惑, 懶洋洋的待在家中
本來今日去拜年 ga, 但係好凍, 又懶 wor, 我就話唔去啦
點之珍珍掛住睇 vcd, 睇睇o下又話唔去, 嘻嘻~ 原來懶惰真係會傳染ga
尋日發夢, 返番去幼稚園, 夢中o既幼稚園大間o左, 有d似聖多默幼稚園
不過d課室無變, 同以前一樣, 個感覺好深, 好似真咁, 醒番之後好掛住以前住o既日子
由細到大我都覺得天主教o既野比我一種似曾相識o既感覺, 可能是我讀天主教幼稚園o既關係吧
去親明愛都有一種親切感, 嘻嘻~ 係咪好傻呢?
>>January 30, 2004 at 4:19:21 PM GMT+8
2004 年 1 月 24 日 星期六 【乍雨乍晴】
昨天被桃桃訓示, 所以今天準時拉咭
一返到去, 好清靜bor, 一來d客少, 二來係冇乜人返工 (有兩個冇返), 完全唔似星期日
小妖私自absent, 有人撐住好犀利咩, 對我o地好唔公平呀
我o地遲到都比人話, 你就話唔返就唔返, 你咁唔想返就辭職啦, 哼 ><
跟住就越黎越忙, 人手不足, 好彩阿科落o左黎, 仲比阿文叫o左返工
勁忙呀, d咖啡同茶係咁煲, 都未試過煲咁多次咖啡ga
好鐘意新年返工呀, 因為條邊咩都有, 唔洗點call, 又多客, 忙d就唔會悶啦
又有利是收呀, 個客好好人呀, 除o左lobby同counter o既員工之外
廚房同冇返工o既經理佢都有比, 佢仲叫阿科做師傅仔..... 一_一""
最衰都係佢啦, 攪到我傷害o左無辜o既雀雀, 好瘀呀
不過佢真係幾勁o既, 佢做廚房唔會點down野, 又快手, 但係快得有d恐怖
最唔鐘意d caller唔應人, 話等一分鐘又唔係, 掛住傾計慢慢先出野 ..... ><
有個客問有冇大雀o個隻玩具, 嘻嘻~ 有呀有呀, 仲識唱歌ga
o都o都同檸檬一入廚房就down晒野, 唉~ 好驚呀, 大佬 >u<
下午開始就 keep住忙, take break時我都有幫手 take order, 嘻~
草莓朱古力重現, 用愛心糖果盒利誘恩恩, 結果得四粒 ja
放工同Paco買o左綠瓜子比恩恩, 唔知佢係咪好感動呢?
時間尚早, 就去o左我一直好想去o既 OC1, 因為未去過丫嘛
一入門口, 嘩, 乜咁豪華o既, 再行入d就急轉直下, 好似海儐o個個商場咁
間m記好細間, 好似好靜咁, 縱觀奧運咁多間m記, 都係發記旗下o既最好 >o^
搭錯車去o左 KLN站, 個站好大, 又靜, 都幾恐怖
一場黎到, 諗住睇下傳聞中o既168, 但係唔知o係邊, 所以就告吹回家去
Paco下個week就返學喇, 要加油啊~ 哩個禮拜可以一齊返工好開心呀
好耐冇見過志志喇, 唔知佢點呢? 志志好得意ga, 如果第二時生到個好似佢咁o既bb就好喇
祝佢快高長大, 越大越精靈 >3<
>>January 27, 2004 at 4:54:29 PM GMT+8
2004 年 1 月 23 日 星期五 【乍雨乍晴】
赤口年初三
火爆o既桃桃更加火, 佢應該編自己 dayoff 丫嘛
欣欣就唔同喇, 一返黎就大地回春, 喜氣洋洋, 唏唷唏唏唷唏~
Martin又黎 take over, 阿 T好似未見過男仔咁, 視線未離開過佢, 仲將佢由頭到尾掃視
好變態呀, 真係失禮 ><
比o左個珍珍牌蘿蔔糕央姐, 仲瓜分o左比小玲, 阿科, 欣欣食, 嘻~
逗o左央姐同賢賢阿麻封利是 again , 本來係比品品ga
但係佢特登叫我過去收o左佢, 唔~ 我都知佢鍚我 ga 喇, 嘿 一o一"
>>January 30, 2004 at 3:08:11 PM GMT+8
2004 年 1 月 22 日 星期四 【乍雨乍晴】
年初二, 嘻~
珍珍買o左牛腸比我做早餐, 感動呢, 食埋先返工 ^~^
承接尋日o既氣勢, 都係忙過不停
一返到去就比校長祝賀, 肥頭得意? 我唔要呀~~~~ ><
收到賢仔阿麻封利是, 多謝你呀, 要身壯力健^^
月桂葉又o係度作奸犯科, 話o左唔打女仔又打
捏我條頸, 勁大力呀, 痛死我, 差d窒息, 懷疑佢手握力係爆登 ga !
下次用阿群牌超級 degreaser 黎對付佢先得 >____<
168又有公關黎 take over, 叫 Tracy, 都幾好人
佢o地咁多公關, 不如調d過黎啦, 咁我o地可以少d lobby危機丫嘛
>>January 30, 2004 at 1:25:39 PM GMT+8
2004 年 1 月 21 日 星期三 【乍雨乍晴】
年又過年, 今日係年初一, 祝大家 as 精靈 as 馬騮~^^
收到媽媽o既大利是, 食埋早飯就返工喇
未入到去m記, 遠處已經見到個好似紙紮公仔o既野, 啋~ 原來係老妖
佢個妝濃到爆炸, 嚇親人呀 一.一|||
由桃桃手上接過開工利是, i'm lovin' it~
好忙呀, d人一浪接一浪咁黎, 簡直係人頭湧湧, 坐無虛席
一家大細樂也融融, 充滿住熱鬧歡愉o既氣氛, 秒秒鐘歡聚歡笑 ^0^
d包貨源充足, 冇乜點 down野, 廚房o既同事, 好犀利呀, counter o既員工當然都功不可沒啦 ^~^
由朝忙到晚, 好充實o既一日
放工之後就行去巴士站, 因為要買每年新春必備食品, 牛腸是也
$13 ja, 好似平o左 wor, 好味道, yummy >u<
除o左開工利是之外, 仲收到個客o既利是, 返夠八個鐘又有 bonus, 真係財源滾滾
>>January 30, 2004 at 1:20:35 PM GMT+8
2004 年 1 月 20 日 星期二 【乍雨乍晴】
話咁快又到年三十, 羊仔, byebye~
校長隆重其事, 虧空公款, 買o左盆吉('情吉' by校長, 一_一")同蝴蝶蘭, 嘻嘻~ 講笑ja
校長對垃圾桶情有獨鐘, 繼上次 christmas party將個電視機放o係垃圾桶上面後,今次就放蘭花!
有家庭大使個 pin喇, 多謝校長 ^^
之前o係105見過o個個公關﹋﹋ Cherry黎 take over, 佢真係好得意呀
仲同我個同學好似樣添, 經我一問之下, 原來係冇關係 ga
我今日第一次入廚房呀, 嘻嘻, 不過係煎年糕, 蘿蔔糕, 馬蹄糕同x頭糕, 好好玩丫
雖然個賣相唔精美, 但係好好味 ^Q^
等埋妹妹就食團年飯, 佢竟然嫌冇送 ><
人越大就越唔重視節日, 以前會好期待新年o既到來, 提早準備, 執拾東西, 買糖果
而家好似越黎越冇氣氛
>>January 29, 2004 at 4:45:41 PM GMT+8
2004 年 1 月 19 日 星期一 【乍雨乍晴】
約o左將軍, 好耐冇見喇, 飲o左個早茶, 兩籠點心, 一人一碗飯, 飽飽~
今次去o左二樓, 平d ga, 可以自己出去拎野食, 有d似大口青o個間
可能仲早, 花園街都唔係好多人, 粗略地行一遍, 睇唔中
收穫係士多啤梨一盒 ←我o既, 糖果一袋 ←將軍
DogDog又創新低, 激死人喇, 竟然連續三日跌價, $59呀
精心挑選下買o左件老虎狗^^
估唔到我全部o既新年衫都係o係DogDog網羅
一件外套, 一件 game令我o地囉囉o孿, o係理智o既約束下都係冇買
途中見到久違了o既羅榕榕, 咪走, 老友! 最近點呀? 嘻嘻~
東奔西走, 將軍辛苦你喇, thank you
今天的收穫不錯呀 ^^~
>>January 27, 2004 at 5:49:32 PM GMT+8
2004 年 1 月 18 日 星期日 【乍雨乍晴】
今日係考家庭大使o既大日子, 好緊張呀~
好耐都冇埋種緊張o既感覺喇, 對上一次係考 oral ><
GiGi, Amy同埋我都要考, 開頭話布林十一點落黎同我o地考, 點知佢二點先黎
仲以為佢唔黎添, 不過長痛不如短痛, 早d考都好
最後先到我考, 有小小緊張呀, 又唔知做乜好, 多謝小玲幫我製造機會啊^^
考考o下都冇乜野, 仲認識o左得意小妹妹, 製造埋驚喜一刻添呀
好耐都冇埋種緊張o既感覺喇, 對上一次係考 oral ><
結果係..... Pass!! 嘻嘻, 好開心呀, 我o地三個都順利過關
布林話我識埋廚房之後就可以拎 pin, 唔制呀, 我唔學廚房
除此之外, 仲有條 i'm lovin' it o既頸巾同手襪, 條頸巾好靚ga, 係桃紅色
係中o左神秘人100分o既禮物, 要繼續努力^^
放工之後又同小玲去旺角睇衫, 小玲買o左件'小鳥衣人'衫, 嘿嘿~ 知你在心中喇
DogDog又特價喇, 由尋日o既$89變做$69, 咁吸引, 我o地一人買o左一件, 嘻嘻~
好野, 有新衫著喇~
好想聽日著新衫呀, 都係留番新年先 ^0^
PS: 多謝 Martin的悉心教導及小玲的協助^^
>>January 27, 2004 at 5:55:05 PM GMT+8
2004 年 1 月 17 日 星期六 【暴雨】
今日返工又好開心喇, 日日如是都幾好, 我最鐘意返星期日
Martin又黎 take over, 多謝你教我家庭大使d野呀, 恩恩一定會嫁比你ga, 嘻嘻~
都唔知點解人o地o既公關仲用心教過自己間鋪o個個lor, 老妖, 你幾時走呀?
放工後同阿lun一齊去旺角睇衫, o係節日o既氣氛帶動下, 終於都買o左件恤衫喇, 我好鐘意呀
DogDog i love you~ wowo^^
>>January 27, 2004 at 5:53:29 PM GMT+8
|
![]()
翻開我的日記
晴天陰天都有著你
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
你做咩呀??工作有問題嗎??
<
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8
妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8
:o
<br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8
大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8
咁肥仔咪係電車男??
<br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8
喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8
" 一字記之: 難食 !"
<b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8
為何别人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8
好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8
開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8
玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8
wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8
Dear 未來日明嫂
<br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8
"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8
BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8
你有冇事呀,又俾人激親??
<b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8
I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8
小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8
<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8
睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8
借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8
野口同學:
<br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8
蠢蠢欲試中
<br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8
hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8
<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8
:O
<br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8
你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8
嘩. . .
<br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8
同你一齊企廚房好開心呀~^^
<
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8
下次我同你rotate丫~
<b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8
大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8
唔駛驚ga....發記橕住你
<
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8
一一"你都好鬼馬下喎...
<b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8
Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8
嘩嘩!!
<br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8
Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8
生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8
Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8
ohoh..
<br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8
幫你賣廣告la!
<br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8
我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8
今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8
盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8
旭光,努力啊
<br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8
不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8
我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8
咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8
hihi~你個日記好靚呀~~
<
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8
|
|