寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

仙樂飄飄處處聞

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >>

2004 年 3 月 28 日 星期日 【陰】

時間過得真係快, 明天便考試了
出 o左去一陣買文具, 睇 o下架小巴, 幫妹妹買 m記, 最衰用晒 d quota啦
小玲幫我借 o左部收音機, 多謝你呀, 仲有張書籤
好感動呀, 我記得 F.5 o個年你都有比我 ga, 睇到我眼濕濕 >3<
仲有將軍 o既打氣
都係冇做到速讀, 溫到一點好夜啊

>>March 30, 2004 at 10:24:53 AM GMT+8


2004 年 3 月 27 日 星期六 【陰】

數算日子: 只淨下兩天
Count down 前先 Calm down

同 Joey溫o左一陣書, 下午卻要清場
用埋三月最後一個 quota, 田園我愛你
我要今日睇晒 d課文, 刻不容緩 !!



我 有見過我吧
撞面於哪地 尚在調查
我 我走失了吧
但是失落何地 誰能回話

得 孤單會認得我 和沉默倆躺臥
日子給洗刷 思想給折磨
我願守在原地 再度找我

曾經 將一顆心埋在這地 殘留回憶獻技
這凶器 太鋒利 身心亦分離
留下傳記 無劇情講心死

你 你說你愛我吧
我會否接受 尚落力調查
我 走失了吧
但是失落何地 誰人能回話

請 收起這份牽掛 無能力接收下
沒空位擺放 簇新的愛情
某段 失落 情話 結下瘡疤

如果 將一顆心投入禁地 仍然埋首獻媚
這凶器 太鋒利 不適合嬉戲
留下傳記 由劇情講心死
尋覓自我傳記 隨劇情終枯死
~by Edmond


找我
很熟悉的感覺, 卻想不起是那首歌, 一聽便投入其中, 窩心的歌
不安, 揮之不去, 我害怕

>>March 28, 2004 at 4:13:39 PM GMT+8


2004 年 3 月 26 日 星期五 【颳風】

一朝早就出去, 因為要協助小玲將部電腦交比文少整理
o係 break room 做o左 listening, 環境也不錯
食o左四個飽, 分別係兩個愛心靚包, 一個提子鬆餅同 burger
今日行程特別多, 出葵芳同將軍, 阿 Man食肥妹, 好久不見^^
遠道而來, 肥妹卻不出現
再比 mock 卷金魚, 標標你懶喇, 嘻~
見到阿科個哥哥, 佢o地勁似樣, 好變態
四出搜尋絲帶, 回歸 167, 出 lobby溫o左小小課文
入番 crew room就溫唔到 lu, 同阿科, Anita傾計
派了新的六折咭, 紫色的, 很漂亮, 可惜有人寫錯位 >___<"


中途收到小玲o既電話, 話 Jerry今日 last day
好突然啊, 之前都冇聽佢講過, 聽到之後有d唔開心
Tenny 又係無聲無息咁走, 我最驚離別, 點解咁多人都要走 ?
雖然 Jerry成日都整我又笑我, 話我係肥 Jo, 但係佢都會幫我, 同佢做同事好好玩
我記得消毒水大戰, 水龍頭花洒, OJ, 踩鞋, 臭臭兔仔, 'pie' 蘋果 ......
識到你好開心, 我知道你係好人黎 ga, 唔捨得你啊, 祝你 O4好玩 ^^
要食晒包糖啊, 雖然已經比阿發污辱o左 ..... 一.一"

返屋企睇烏娟日記個留言, 她去了外國 ?
又係悄悄地離去嗎 ?
打電話給她卻接駁到留言信箱, 連日來也沒有覆 SMS
記得她之前說過, 如果她要走, 她會靜靜地離去
如果係真 o既話, 這是她的選擇, 要尊重她
但我真是接受不了, 相識了八年的朋友, 一起所經歷的不少也不會忘記
由中二開始和你出街, 荃灣是我們的勝地, 吉之島是首選
東走西走, 四出遊樂, 傾電話, 一起等待'金屋藏嬌', '同窗之戀', 常常狂笑也哭過
這種日子一直無間, 我不想失去, 可能我太自私吧 ;<
無論如何, 你也要身體健康, 努力讀書, 開開心心活出生命的彩虹
別忘了你一眾的情人, 特別是 CRC, 嘻~
送上一點點祝福, 在心裡種下一朵微笑的花朵



離開, 會不會回來 ?
朋友, 不要忘記我啊, 也許我只佔你們生命的一小部份^^

胃痛, 可能吃得太多吧
明明是太軟弱偏裝作硬朗

>>March 27, 2004 at 4:36:46 PM GMT+8


2004 年 3 月 25 日 星期四 【雷雨】

昨天做了個怪夢 X<
朝早看了兩個 ETV, 都是英文的, Charlie chocolate's day 同 helping each others
好好睇呀, 睇到我唔捨得走 XXD
好凍呀, 怎麼天氣來的 ?
出門前去了小玲屋企拎包包, 是熊 bearbear 和花花, 好得意
一團一團用手做的麵粉, 造出來的是陣陣暖意
軟綿綿的, 實實在在的將它窩在手
食前用強壯o既鑊大哥來蒸它, 味道更加誇啦啦 ^+++^


GiGi後來加入, 我們吃了阿拉廚房, 這是我的第一次
一人一個飯餐, 我: 糖醋魚 ; Joey: xx烤肉 ; GiGi: 黑醋排骨
有飯有湯, 仲有四寶茶 <-----好好味呀, 味道淡淡的, 很芳香
雖然要 $46, 但很飽滿, 間中一次也無妨 ~^o^~

不用上學, 溫到十點先走
結果只溫到兩課書, 不錯吧, 已比之前快了 > . <

想一想這樣的溫書日子其實很寫意的, 環境優雅舒適
有輕音樂, 有水渴, 有朋友仔, 外出吃飯輕鬆一下後又可重投這個安樂窩
Keep going on~

幾天沒有和烏娟通訊, 不知她近況如何 ?
展開郵輪之旅沒有 ? 身體要健康啊
小 Bee 亦要小心身體
媽媽弄了粟米湯, 很好味, 我最愛喝湯

RE: 謝謝小玲, 你都要加油丫, 個留言咁長o既, 真係嚇親我
下次要比哩個更長, 節節上升, 祝你同阿發甜蜜蜜~

>>March 26, 2004 at 4:47:25 PM GMT+8


2004 年 3 月 24 日 星期三 【雷雨】

孤軍作戰, 因為 Joey要考 oral, 自修室計劃暫停一天
很貪睡呀我, 一點才起身, 早餐是柚子茶 + mini honey & mustard crackers <---- 好味呀, thx^^
做了少少家務 ----> 當然是我最愛的掃地 + 拖地啦
繼續溫沒完沒了的 Econ, 想不到在家裡的進度也不錯, 雖然不夠專心
A-Level 尚餘四天, 心驚驚

好想睇 <受難曲>, 相信很多觀眾也期待吧
每次看到耶穌被釘十字架的時候也很心痛, 總會流下眼淚
主啊, 人算甚麼, 你竟顧念他

>>March 25, 2004 at 5:06:03 PM GMT+8


2004 年 3 月 23 日 星期二 【雷雨】

江山易改, 品性難移
還是遲了去溫書, 發覺自己真是對 Econ一竅不通 ..... 一_一"
日子已逼近, 然而尚有大量課文未曾翻閱, wow~
不能原諒的懶惰
食了 KFC的 $68餐, 三人食 (我, Joey, GiGi) o岩o岩好
一嘗水牛雞翼, 聞落是 M記的 BBQ醬味, 吃落卻有另一番味道, 不錯吧
很久沒吃了, F.1是她的常客, 薯蓉是至愛^^

派晒卷, Oral 好低分, 文化篇章亦如是 -----> 30/60
劉 Sir好好人, 佢今日好似好歎惜, 想不到攪笑的他也會有著這樣的悲傷
老師, 謝謝你 > . < "

PS 不好意思呀小 Man子, 推 o左你咁多次
等我考完 Econ我就重出江湖 ga喇, 等著我回來, 嘻

>>March 24, 2004 at 4:33:18 PM GMT+8


2004 年 3 月 22 日 星期一 【颳風】

夜闖 167, 豐收之旅
謝謝你們的熱情款待 ~^^~
Milo 你好詭詐, 幸好我訓練有素, 槍法如神, 絕不怕你的消毒水攻勢 ! 嘻嘻~
第一次留到咁遲先走, 12點是也
但他們還未走, 要等黎貨 -----> 薯餅
沒想過是這麼夜的, 薯餅真鬼祟~

又是 Econ日, 溫得好少, 但時日無多
派了 Section B, 竟然係 13/18, 仲高分過 Joey, it's impossible !
Miss 太鬆手了

PS 謝謝朋友的健康小貼士, 我不要再昏昏欲睡呀
柚子茶 again^^

>>March 24, 2004 at 4:56:26 PM GMT+8


2004 年 3 月 21 日 星期日 【颳風】

謝謝我的朋友:
估不到 Thea這麼鬼馬, 竟暗暗地支持我
豪邁的 Joey 也不忘我的大日子
身體力行的小玲, 你總是常常 by my side
>_________________________________________< "


臨行前去 CRC補充體力, 312代步
在試場見到 Karen 啊, 真是意想不到
史無前例地這麼早考, 是第三組啊
不是太緊張呀, 但也有口窒窒, 有 dead air, 嗚嗚 ;<
表現很差, 我覺得自己屆符 E同 F之間
Bygones are bygones, 要向前看
去了葵芳, 碰到阿超和金魚, 很久不見喇
阿超很斯文, 金魚型了, 變 o左金毛仔, 還是這麼恩愛的情侶 ^^
飲o左火麻仁, 買o左小蛋糕, 飽~
買 o左糖比o都o都, 以報 seal 碟之恩
不知 MiuMiu 的 interview如何?
Thx ling ar ling

>>March 25, 2004 at 5:15:24 PM GMT+8


2004 年 3 月 20 日 星期六 【颳風】

o里排多o左好多新人 bor

弄了星星粉作便當, 它真的很可愛呀, 有大星, 有流星, 有聖誕樹
好好味呀, 色香味俱全 ^^
昨天去千色店看, 已經沒有了, 可惜可惜~

Oral 迫近, 很害怕, 放工後和阿科練o左一個 discussion, 唉 ;<
桃桃 last day, 沒有什麼感覺

>>March 22, 2004 at 2:16:08 PM GMT+8


2004 年 3 月 19 日 星期五 【颳風】

是放鬆還是放縱?
節奏減慢, relaxing day
美味健康的柚子茶, yummy


台灣總統大選的結果是多麼令人不安, 不忿, 心碎
戲劇性的突發事件只是巧合嗎 ?
這不是我們想要的結果 ! NO ! ! !
強烈要求重新點票
不公平, 惹人討厭的傢伙, 聞其聲惡其人
神呀, 求你賜下好的掌權者給台灣人民, 公義與公平永恆不滅

>>March 24, 2004 at 4:55:14 PM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >>

 




翻開我的日記
晴天陰天都有著你

廣告

讀者留言

路人留言   |

你做咩呀??工作有問題嗎?? <
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8

妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8

:o <br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8

大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8

咁肥仔咪係電車男?? <br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8

喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8

" 一字記之: 難食 !" <b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8

為何&#21035;人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8

好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8

開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8

玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8

wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8

Dear 未來日明嫂 <br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8

"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8

BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8

你有冇事呀,又俾人激親?? <b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8

I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8

小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8

<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8

睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8

借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8

野口同學: <br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8

蠢蠢欲試中 <br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8

hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8

<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8

:O <br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8

你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8

嘩. . . <br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8

同你一齊企廚房好開心呀~^^ <
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8

下次我同你rotate丫~ <b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8

大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8

唔駛驚ga....發記橕住你 <
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8

一一"你都好鬼馬下喎... <b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8

Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8

嘩嘩!! <br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8

Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8

<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8

<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8

生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8

Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8

ohoh.. <br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8

幫你賣廣告la! <br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8

我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8

今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8

盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8

旭光,努力啊 <br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8

不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8

我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8

咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8

hihi~你個日記好靚呀~~ <
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8

人氣: 16638

Design & Scripting by ShowHappy.Net