|
2004 年 2 月 27 日 星期五 【陰晴不定】
原來有好多野唔係我所想o既咁簡單, 突如其來的消息令人不知所措
To be a brave new girl !
神呀, 求你祝福朋友們
不尋求神的人向神祈求, 是否有點過份呢?
>>March 6, 2004 at 11:42:15 AM GMT+8
2004 年 2 月 26 日 星期四 【陰晴不定】
見到人o地d日記咁靚, 自己都想轉下
對哩個板面有d厭, 都係簡簡單單好d
不過遲d先啦, 而家考緊 mock^^
乜野係 Keysian umemployment呀???
>>March 6, 2004 at 11:42:47 AM GMT+8
2004 年 2 月 25 日 星期三 【陰晴不定】
明天就要飛走 朋友都輕鬆奉上祝福 旅途愉快
留低是個選擇 離開亦未算放開一切壓抑
如愛上一個人 一起上路 才驟覺尚有一些心野
行程未想好 起點經已太遠
人進進出出在我生命 季節更改幻變天地 歲月流過
遺憾若是放不下 仍可學習去感激得到過的
如放棄一個人 孤身上路 才驟覺尚有一些心軟
忙著讓傷口盡快風乾 沿路風光沒心機細看
明明是太軟弱 偏裝作硬朗
倘若結束為了重新開始 幹掉了酒為了重新斟滿
旅途落泊 能讓記憶穩固 偶然下雨懷念陽光可愛
歡樂太短為了回憶千次 (倘若痛哭為了趁早解脫)
失掉瑰寶為了尋找安慰
我離別你全為太專心愛 怕忘掉了世間的色彩
離開 是為了回來
從機艙機望向跑道 迅速身處萬尺高空 我留下你
城市跟天空大概一樣 容納著敵友從不知道偏心
曾遇上幾個人 一心靠近 才驟覺尚有 一些心癮
離別再上路 不管遠或近
它, 令我想起中學時代, 懷緬過去之餘亦重新有所啟發
一個人去旅行的話, 這首歌想必是首選
充滿著凹凸思維的清新小品^^
>>March 6, 2004 at 4:26:23 PM GMT+8
2004 年 2 月 24 日 星期二 【陰晴不定】
一覺醒來, 感覺很好
對昨晚的事已不在乎了, 想起也覺得自己很傻, 每次遇到這樣的事情也會悶悶不樂
希望下次不會這樣, 最好當然是沒有下次吧
《紅日》
命運就算顛沛流離 命運就算曲折離奇
命運就算恐嚇著你做人沒趣味 別流淚心酸
更不應捨棄 我願能 一生永遠陪伴你
一生之中兜兜轉轉 那會看清楚
傍徨時我也試過 獨坐一角像是沒協助
在某年那幼小的我 跌倒過幾多幾多落淚在雨夜滂沱
一生之中彎彎曲曲我也要走過
從何時有你有你伴我給我熱烈地拍和
像紅日之火 燃點真的我
結伴行 千山也定能踏過
讓晚風 輕輕吹過
伴送著清幽花香像是在祝福你我
讓晚風 輕輕閃過 閃出你每個希冀如浪花
快要沾濕我
這首歌代表今天的我, 相信今天的進度充滿動力與力量
嘻嘻~
Re: 黑超B, 歡迎光臨
Re: 將軍, 多謝你呀, 啜啜啜 >3<
Re: 驚你有牙, 放馬過黎啦, 哼~~~~ 好老土, 襯晒你, 嘻~
>>March 6, 2004 at 11:43:23 AM GMT+8
2004 年 2 月 23 日 星期一 【陰晴不定】
昂然 踏著前路去 追趕理想旅途上
前行步步懷自信 風吹雨打不退讓
無論我去到那方 心裡夢想不變樣
是新生 是醒覺夢想永遠在世上
前路那怕遠只要自強 我繼續獨自尋路向
常為夢想發狂 耐心摸索路途上
懷自信我永不怕夜航 到睏倦我自彈自唱
掌聲我向夢想裡尋 儘管一切是狂想
途人路上回望我 只因我的怪模樣
途人誰能明白我 今天眼睛多雪亮
人是各有各理想 奔向目標不退讓
用歌聲 用歡笑 來博知音的讚賞
懷自信我永不怕夜航 到睏倦我自彈自唱
掌聲我向夢想裡尋 儘管一切是狂想
昂然踏著前路去 追趕理想旅途上
前行步步懷自信 依照心中那個方向
懷著愛與恕的心 充夢想的笑匠
用歌聲 用歡笑 來博知音的讚賞
林子祥的曲, 鄭國江的詞, 我的心情
哩首歌陪o左我好多年, 由以前到而家
一唔開心就會諗起佢, 好有共鳴
其實已經有好一陣子冇想過哩首歌, 今日佢又出現
我只希望唔被人討厭, 難道這樣也不可以嗎
*我只記著最好 在我心內你永不老*
~ i miss you dad
>>March 1, 2004 at 7:25:35 AM GMT+8
2004 年 2 月 21 日 星期六 【陰晴不定】
再見, 我的欣欣
Mini, 你係咪真係唔返黎呀?
Tenny, 你又唔做呀?
桃桃又就黎唔做, 嗚嗚.......
我最驚o既野始終都係會發生
>>March 1, 2004 at 8:03:00 AM GMT+8
2004 年 2 月 20 日 星期五 【炎熱】
游水, 不安
"我電話冇電
加上佢又先報告話自己有溫書
所以佢逃過一劫!"
節錄自....... 一_一|||
>>March 1, 2004 at 7:28:16 AM GMT+8
2004 年 2 月 19 日 星期四 【陰晴不定】
本來約o左十點鐘溫書, 扎醒之下睇下個鐘, Oh no! 九點八
即刻打比 Joey, 嘻嘻, 原來佢都遲o左, 咁就變o左十點半喇
我o地食飽 ja, 不過我仲有蘋果^^
又係溫中化, 今日多o左好多人呀, 又見到上次o個個女仔, 真係勤力
lunch又食 CRC, 睬~ 竟然見到 Pekkle個愛人~~~哨牙仔, 好彩唔係佢 serve我o地
今次食魚蛋米線加紫菜餐, 飲凍檸茶, 飽呀, 抵!
覆番唐君毅, 跟住睇吳森, 唔知係咪太耐冇溫書, 個進度好慢, 都未睇晒就要返學喇
下個星期就考喇, 我死喇, 嗚嗚嗚 >____<""
不過o係o個度溫真係專心好多, 溫得好開心呀
我好 concern我o既書本, 亦好 wonder我o既進度, 嘻~
貪得意抽o左張 card, 係 Joey, 都好, 可以比小玲
抽o左個 Disney扭蛋, Joey抽o左跳跳虎, 我中o左我想要o個隻貓貓呀(好似係愛麗斯ga)
好開心呀, 即刻嗌o左出黎, 嘿嘿 ^++++^
放學o既時候小玲過o左黎搵我, 仲買o左曲奇餅, 好開心呀
有朋自遠方來, 梗係要隆重其事啦, 所以我o地去o左....... 飲涼茶, 嘻~
好攪笑, 開心嗎?
>>March 1, 2004 at 7:28:32 AM GMT+8
2004 年 2 月 18 日 星期三 【陰晴不定】
Wing Yan返o左黎, 所以今日同佢出街街
目的地係灣仔同銅鑼灣, 原來灣仔都唔係想像中咁悶
Wing Yan帶o左我去好多我未去過o既地方, 第一次行集成ja, 以前經過都唔會入o既
入面有好多精品店 ga, 間間鋪頭o既 melody橡筋都平過我o既, 唔制呀
短短o既行程中, 佢已經買o左唔少心頭好喇, 嘻嘻~ 真係開心呀
o係Delifrance食o左個 tea, 又係第一次o係o個度食 tea, 以前淨係食過 lunch ja
好想食埋佢個早餐同 dinner呀, 唔知幾時呢
終於知道灣仔間 Jollibee o係邊度喇
之後搭丁丁過銅鑼灣, 去o左 i.t. Mickey 度, 佢試衫o既時候, 個 sale同我傾計
佢問我係唔係考會考, 點解唔洗返學o既? 嘻嘻~
又話我條喱士鞋帶得意, 攪到我好好好開心呀 .^0^.
佢都幾高大, 型型o地, 有d似阿冼
跟住去 Disney Store睇, d橡筋都唔靚o既, 得好少款ja
影o左貼紙相同咭, 張貼紙相要五十蚊呀, 本來好靚, 可以揀愛麗斯 ga
最衰我o地揀得慢丫, 變o左做 sexy cat, 之後仲要擦埋, 即係變返平平無奇
嗚嗚嗚~~ 唔制呀 >.<
不過算啦, 影得都唔錯^^
由於時間關係, 行o左少少 Sogo就要走喇
嘻嘻~ 你今日開心嗎? 返到去要加油, 開開心心讀書呀
多謝你的禮物
好口渴呀, 小息o既時候出o左去買水, 維他蒸餾水, $2 ja
買埋個腸仔, 又係$2, 好抵呀
將軍果然姜越老越辣, 特登通知我留o左個 message比我, 嘻嘻~
你都要加油呀, darling >3<
聽日又去溫書喇, 好期待呀, 迷上了這個怡人的安樂窩
>>March 1, 2004 at 7:28:49 AM GMT+8
2004 年 2 月 17 日 星期二 【陰晴不定】
本來諗住今日o係屋企執下d notes同溫書
點知 Pekkle打黎, 咁就出o左街喇, 仲有 Miumiu添呀, 冇見一排又靚o左, 仲瘦o左添呀^^
見親 Miumiu都係一次比一次靚, 好羨慕呀
Miumiu話我d豆豆少o左呀, 真係開心, 唔通係因為食少o左麥當當?!
如果 keep住少就好啦, 我要同豆豆 say goodbye!
我o地食o左車仔麵, 醫飽個肚之後就睇衫喇
今季d衫都幾靚, 好多薄紗o既衫同裙, 真係風飄飄而吹衣, 嘻
支 baby touch好香呀, 個樽又靚, 如果有 sample就好喇
我o地一人買o左一件衫, 人人有收獲, 咁就最開心啦, 我鐘意大家一齊買野o既感覺 ^~^
見到對波波同碎花鞋, 好靚呀, 無奈太多慾望, 太少金錢!
終於都買o左件褸, 係最後一件, 我同佢都幾有緣wor
諗o左好耐喇, 由新年諗到而家, 鐘意就係鐘意, 始終都會買
哩排好大洗, 雖然d野好靚, 但係買完之後有罪疚感
自己賺得少, 又要交學費電話費, 洗多o左就要向媽媽拎錢
咁大個人仲問屋企拎錢好似唔係咁好, 要忍下手呀!!!
忍唔住食麥當當~~~田園飽, 都唔夠我o地o個間整得好味o既, 嘻
不過佢o地真係好忙呀
食完就返學, 好準時, 我同佢都係著粉紅色恤衫, 好有緣啊 >u<
劉sir講到中化越黎越似 ers, 就黎考喇, 唉~ 我溫過d咩呢?
exam o既逼近令人恐懼不安
........ 因為我準備不足
今日好開心呀, thx Pekkle & Miumiu
我要溫書, 唔準出街去玩 >.<"
<心跳無聲>, 我好鐘意哩首歌
個 feel好迷離, 同<三角>一樣, 大衛營d歌都係咁o既, 梁基爵真係犀利 >3<
>>February 18, 2004 at 5:24:16 PM GMT+8
|
![]()
翻開我的日記
晴天陰天都有著你
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
你做咩呀??工作有問題嗎??
<
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8
妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8
:o
<br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8
大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8
咁肥仔咪係電車男??
<br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8
喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8
" 一字記之: 難食 !"
<b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8
為何别人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8
好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8
開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8
玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8
wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8
Dear 未來日明嫂
<br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8
"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8
BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8
你有冇事呀,又俾人激親??
<b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8
I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8
小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8
<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8
睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8
借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8
野口同學:
<br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8
蠢蠢欲試中
<br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8
hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8
<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8
:O
<br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8
你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8
嘩. . .
<br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8
同你一齊企廚房好開心呀~^^
<
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8
下次我同你rotate丫~
<b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8
大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8
唔駛驚ga....發記橕住你
<
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8
一一"你都好鬼馬下喎...
<b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8
Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8
嘩嘩!!
<br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8
Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8
生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8
Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8
ohoh..
<br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8
幫你賣廣告la!
<br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8
我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8
今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8
盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8
旭光,努力啊
<br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8
不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8
我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8
咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8
hihi~你個日記好靚呀~~
<
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8
|
|