寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

仙樂飄飄處處聞

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >>

2003 年 9 月 25 日 星期四 【晴】

i”m lovin’ it
今日跟ngan姐送o野, 唔想送呀, 但係冇辦法啦, 地點係陳守仁
間學校好靚呀, 乜而家d小學咁勁, 可以比d學生叫外賣ga咩?
好彩唔洗派coupon ja, 逃之夭夭~



《亂世佳人》

陶瓷上的睡蓮 提琴下的纏綿
和奇勒基寶接吻 至夠經典
原來又幾十年 情迷舊片 顛倒我媽媽的童年
怎麼我都 被劇情逐秒感染

古老得很性感 妝太舊卻動人
亂世裡擁抱更深
然而就算我夠專一 不夠狠
縱使他跟我很合襯 但我於昨日未誕生

想跟偶像談戀愛 要為萬人迷喝采
可惜我這個世代 很懂吻別很快放開
當天壯烈原來不再 只因我只愛墮入愛海
誰人都可以愛 男孩亦只喜歡接力賽
無論是苦是甜 懷舊亦很自然
和奇勒基寶接吻 才算畫面

情迷木村不變 原來亦想 分享我媽媽的童年
這種美感 五十年沒有改變
古老得很性感 妝太舊卻動人
亂世裡擁抱更深
然而就算我夠專一 不夠狠
縱使他跟我很合襯 但我於昨日未誕生

想跟偶像談戀愛 要為萬人迷喝采
可惜我這個世代 很懂吻別很快放開
誰人都可以愛 男孩亦只喜歡接力賽

想跟偶像談戀愛 要為萬人迷喝采
可惜我這個世代 很懂吻別很快放開
當天壯烈原來不再 只因我只愛墮入愛海
誰人都可以愛 男孩亦只喜歡接力賽

無緣和最喜愛一吻 有幸 有不幸
也許從沒認識當天這撮人 便覺得很吸引

~by Twins
迷上了




>>September 27, 2003 at 12:40:36 PM GMT+8


2003 年 9 月 24 日 星期三 【晴】

今日大革新, 改制服啊, young過以前同方便d, 頂帽都靚d~
但係件衫好大件呀 =.="
阿fai出o黎o既時候好哄動, 佢個菠蘿頭好攪笑, 連winnie都話要haircut同gel起佢
首background music終於改o左喇, yeah~
d coupon, poster同trademap好靚呀 >0<
由於有新o野出o既關係, 今日好忙呀, 不知不覺就5點喇, 掃埋地就走得lu~

我同joey都遲到呀, econ阿sir太犀利喇, 所以坐無虛席
好彩改o左o係lecture room上o者, 以後可以有個正d o既roon上堂喇, 開心~
放學買o左牛肉食, joey想食 ice-cream, 但係o個間7仔冇呀, 不過見到劉以達阿sir
好番之後一齊食糖水丫^^



>>September 27, 2003 at 11:51:07 AM GMT+8


2003 年 9 月 23 日 星期二 【晴】

同小玲一齊返工, 以防佢要我o地即時take break
所以割愛, 冇食吐司
lunch又食'健康餐', hotcho + 特製孖芝, 正!
仲未好番呀, 上完實用文, 食o左d野就走喇, joey, 小蕙, sorry呀~
好支力~

>>September 27, 2003 at 12:35:14 PM GMT+8


2003 年 9 月 22 日 星期一 【晴】

今朝起身就知要睇醫生喇, 忽冷忽熱, 唔多妥
一向有交帶o既我當然打o左電話返去話我遲d返啦, 嘻嘻~
個doctor又放假喇, 有另一個代診, 覺得哩個好似唔識睇症咁 =_="
都冇乜o野o既, 只係SARS o者, 講笑ja, 係發燒同傷風
睇完醫生之後就一個人好歎咁去食早餐, 又係CRC, 唔想見到'鎮店之寶'
腸蛋通+熱檸水, $20, 食完好飽滿, 抵!

返到去已經1點喇, 好彩唔洗我派handbills, 如果要派實熱瓜我
take break o既時候食o左d比較'健康' o既o野, 熱朱古力+特製孖芝 ←果然好味d ^^
第一次飲熱朱古力, d泡泡好得意 .^0^.
不過呢, 我o地間鋪真係幾多人病, 希望大家快d好番啦
我今次病得都幾好, 冇流眼水呀, 只係喉嚨痛, 把聲比較'迷人'同忽冷忽熱
如果流眼水就勁辛苦喇, d眼水會不受控制咁流, 好似喊咁
以前次次傷風都會流ga, 而家就少o左喇, 唔知係咪大個o左呢?
今日Winnie同我講, 我要抹地, 嚇死喇, 原來係拖地!
好慘呀, 個地拖勁重, 唔知係咪我病o既關係, ngan姐同wilson都話幫我拖, 感動呢~

今日收5點, 因為要聽concert, 開心呀
我同小玲去o左買麵包 , 佢o地話會好肚餓, 所以要打底
今日仲多人過尋日, 有我啦, 小玲, gigi, 阿敏, 滑o都o都, 檸檬, yeung姐......
不過阿品好變態, 我o地每人有件tee, 係到時著&可以剪
佢剪到勁多'loan', 露晒d肉出o黎, e......好噁心
仲話幫我o地剪添呀, no thx!
yeung姐o個件好靚呀

~目的地係會展~
我o地要自己搭車去, 冇旅遊巴, 途中仲見識到阿雀o既彈跳力, 好'跳皮' =.=..
去到已經有好多'同行'喇, 一大班黑衣人, 好壯觀
但係蘊釀o左一陣先可以入場, 勁熱呀, 陰公~
我o地個位都幾前ga, 入到去又係要等....
終於開show喇, 有joey, e-kid, e02, sisi, tiffany, bobo, 范逸臣同eason
joey同魅力移動o個part都好high, tommy仔好勁呀, 彈琴啊, 錫死你>3<
tiffany同bobo都好好呀, 尤其係唱時光中飛舞, 好似特別好聽咁^^
成個show都唔錯呀, 只不過係sisi同范逸臣o個part悶d
eason出o黎我o地又癲過喇, 佢著o左套制服出o黎呀, 超級型仔呀, 簡直係智慧與美貌并重
趁混亂o既時候, 我同小玲都有偷襲滑o都o都, 但係佢唔知係我o地, 好攪笑~
十點幾完show, 之後大家一齊搭mtr回家, 佢o地個個都o係奧運落
我同小玲就去o左食宵夜, 食腸粉同牛肉啊, 好味~
雖然今日身體欠佳, 但係好開心呀 ^.^
i”m lovin’ it



《 時光中飛舞 》

去到那裡會有五分鐘旅途
碰到我那最愛要等幾分鐘才到
坐戀愛的快車
會不會投入更早
這個世界佈滿暗戀的鐵路
我說我會碰見最愛那一位來到
那一個他最好
看一秒已經知道

如果早一分鐘擁抱
與我最愛時光中飛舞
認識多一秒都好
如果早一分鐘找到
與我最愛時光中傾訴
大家心中有分數
時間總起舞

你我每次每秒每分總過路
這個世界最美那一刻終於來到
碰到了這個他
我心已鋪滿花草

就似站過站與他起舞
就似站過站與他傾訴
就似地鐵站約好早知道

~by bobo & tiffany
好好聽呀, 以前成日唱哩首歌ga, 不過我同general一齊o既話就唱唔到喇
唔知點解我同佢唱親哩首歌就會狂笑, 所以暫時都未試過合唱成功, 下次要成功呀o下~



>>September 27, 2003 at 12:39:17 PM GMT+8


2003 年 9 月 21 日 星期日 【晴】

唉~ 喉嚨痛得要死, 可能就o黎傷風 >~<
唔好病啦! 由於唔舒服o既關係, 所以成日都發呆
to姐好攪笑, 節錄如下:
唔該幫我拍下d灰丫, 我發o左mo呀
lunch飲o左OJ, 諗住會好d啦, 點知仲衰, 飲o個時個喉嚨勁唔舒服
放工o個時勁多人o係break room呀, 簡直係人頭湧湧!
因為有得去concert嘛, 聽日到我喇, 唔知去唔去好
Anson同Kelly著校服個樣好似唔同o左咁o既?!
上堂好眼訓, 辛苦~
今日有quiz呀, 唔可以唔返, 都唔係好識, 唔夠時間溫 (其實係lazy)
以為錯晒啦, 點知唔係喎, 都有ddo岩, 好過冇啦, 嘻~
o個個劉以達阿sir仲話會send番個排名榜比我o地添呀, 實排第一啦 (由尾開始)


>>September 26, 2003 at 2:25:14 PM GMT+8


2003 年 9 月 20 日 星期六 【晴】

安坐家中, 冇去 crew meeting 啊, too lazy~
深灣軒個廣告首background music好好聽呀, 好似好熟, 你o地知唔知係咩歌呀?
如果知o既話就話比我知啦, 唔該晒呀 >.<

>>September 26, 2003 at 1:55:56 PM GMT+8


2003 年 9 月 19 日 星期五 【晴】

今日同朋友仔出街, 又係食潛艇仔啦
今日節目都尚算豐富, 不過有d悶, 好彩青衣泳池冇令我o地失望
我游成點? 嘻~ 都係咁啦, 幾時先可以脫離浮板行列ga?
雖然我仲未識游, 但係我放膽o左, 敢唔用浮板進入'無重狀態', 飄o下飄o下~
買o左醒目o既yellow外套, 靚啊 @v@

好鐘意《 Do You Know Where You're Going To 》哩首歌
以前都唔知佢叫咩名, 淨係知道好好聽, .Somewhere in time.出o左先知佢個大名
本來有d想買哩隻碟ga, 但係好似唔係好多歌咁, 而且有d歌我又有, 唔想重複呀
希望快d有心水碟出現啦 ^u^

>>September 26, 2003 at 3:11:58 PM GMT+8


2003 年 9 月 18 日 星期四 【晴】

放工之後同小明食米線, 又o係地鐵玩緣份遊戲, 嘔 ~^@^~
我o地周圍行o下咁啦, 但係好支力, 但係又好開心喎
雖然而家我o地唔係日日見, 但係反而好似friend o左, 好多謝主賜哩個朋友比我^^
我o地要做好好好朋友呀 >3<
如果每個星期可以食一次飯就好喇, 好想食吐司呢~

《風箏與風》

沒有燈 背影怎可上路 如沒雲 天空都不覺高
我與他 若似天生一對多麼好 
單手怎可以抱 我怕在平地跌倒
* 誰伴我 冒險跳下愛河 誰都要一對
即使手挽手出了錯 又那可一個 (想多姿多彩怎會一個)

# 當風箏遇上風 即使快樂的痛 仍能乘著狂風
天空中愛得英勇 有了他就算哭 仍然流露著笑容
當風箏沒有風 一顆心也都很重 誰能來做微風
不必管我的輕重 冥冥中遇上他 擦過愛的天空
倦極也不痛
 
有痛苦 都只因擁有吧 
會枯萎 都只因收過花
有個他 未算天生一對都不差
逼真的相愛過 那眼淚還未算假
Repeat * #

如何地痛 仍然學會英勇 哭過 更寬容 
他願意抱擁 不用計較輕重 有誰 這樣勇
不管 吹得多痛 狂風裡 也活得英勇
若能遇上所愛 我會不分輕重
不怕 沿路跌碰 誰怕痛 有他支撐跌不痛 
有風箏 便有風

~by Twins
我們唱k的主題曲 *\(^0<)/**\(>0^)/*


>>September 26, 2003 at 1:09:27 PM GMT+8


2003 年 9 月 17 日 星期三 【晴】

今日返工返12:30, 好怪啊
返學遲到呀, 差d冇位坐, 要自己搬chair~
不過勁眼訓呀, 返學以o黎第一次釣魚啊, 希望冇下次啦.... =.=*


>>September 26, 2003 at 12:31:56 PM GMT+8


2003 年 9 月 16 日 星期二 【酷熱】

好耐冇寫日記喇, 差d發mo添, 嘻嘻~
今日好開心呀, 同小玲一齊食早餐, 之後仲一齊返工, happy together
我o地好準時, 冇遲到啊, 真係抵請, 嘻~
有兩個新人返工, 我o地要教佢o地啊, 不過我o地仲係新人o黎ga喎, 攪笑
不過教得有d激氣囉...... 唉, 終於知道人o地教極都唔明o既心情喇←教人者
各位教過我o既同事, 辛苦晒喇
小玲, 你要力追'停風'同阿品呀, morning call everyday~
今晚上ORAL堂, 比miss狂叉, 都好o既, 佢唔直接d我o地又點知衰丫, 好!
thea又有工比我o地喇, sleepy喇, bye

>>September 17, 2003 at 4:40:35 PM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >>

 




翻開我的日記
晴天陰天都有著你

廣告

讀者留言

路人留言   |

你做咩呀??工作有問題嗎?? <
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8

妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8

:o <br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8

大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8

咁肥仔咪係電車男?? <br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8

喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8

" 一字記之: 難食 !" <b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8

為何&#21035;人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8

好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8

開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8

玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8

wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8

Dear 未來日明嫂 <br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8

"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8

BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8

你有冇事呀,又俾人激親?? <b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8

I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8

小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8

<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8

睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8

借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8

野口同學: <br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8

蠢蠢欲試中 <br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8

hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8

<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8

:O <br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8

你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8

嘩. . . <br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8

同你一齊企廚房好開心呀~^^ <
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8

下次我同你rotate丫~ <b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8

大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8

唔駛驚ga....發記橕住你 <
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8

一一"你都好鬼馬下喎... <b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8

Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8

嘩嘩!! <br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8

Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8

<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8

<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8

生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8

Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8

ohoh.. <br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8

幫你賣廣告la! <br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8

我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8

今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8

盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8

旭光,努力啊 <br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8

不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8

我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8

咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8

hihi~你個日記好靚呀~~ <
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8

人氣: 16638

Design & Scripting by ShowHappy.Net