|
2003 年 12 月 27 日 星期六 【晴】
癲, 喪, 狂! 就係今日o既格言
未拉咭已經o係break room笑死, 胖胖話mini玩阿品個屎眼! 唔~ 兒童不宜
今日又進入烏蠅狀態呀, 慘慘~ 所以一拉咭阿品就叫我take break喇
當阿雀知道我唔識切檸檬o既時候, 佢又張開佢個小嘴喇, 車~ 好出奇咩
好犀利丫, 有三個人教我切檸檬呀
Herny教我最正宗o既方法, Jerry見我切得慢就教我最快但係最唔正宗o既方法
佢都唔係真心教我o既, o係度玩, 又成日話我, 我咪用檸檬攻擊佢, 佢話好痕喎, 抵佢呀, 嘻嘻~
Tenny睇唔過眼, 我切得唔好呱, 又教過我, 標準係一開六喎
胖胖叫Jerry出counter頂人拖地, 佢竟然即刻叫我, 可惡~ 最後梗係邪不能勝正啦, 佢拖, yeah!
品品冇gel頭, 好似靚仔o左bo, 雖然同品太一樣咁..... seven ^+++^
佢問我隻腳有冇事, 係咪生刺, 睬~ 佢就生
take第二break又同mini玩到傻, break room玩到出back sink
坐o係張椅度周圍郁, 踢腿
唔知係咪嘈得滯, 比人閂o左個門 ..... 一_一"
玩到唔知時間, 遲o左出去, 不過算啦, 雀雀唔會鬧o既
放工幫esther做義工, 同胖胖一齊pack鉛筆, 摺野同執野, 同佢都幾好傾^^
原來胖胖做o左兩年crew就做經理喇, 都幾犀利喎
佢收埋o左支孖蒸o係雪櫃, 好變態呀
佢倒o左落檸檬杯coke度, 嘩~ 正呀, 胖胖o既愛心特飲呀 >3<
胖胖走o左之後, Anson同Tenny take break, 好攪笑呀佢o地, 同佢o地傾計都幾開心ga喎  
不過好衰囉, Anson叫我出back sink話比d野我睇, 點知佢同Tenny夾埋整蠱我
兩個捉我去磅重, 一左一右, 勁大力呀, 我極力反抗, 勁叫救命都冇人黎喎, 變態ga
後尾驚動o左雀雀, 佢好似好嬲咁呀, 我o地即刻哩入break room
好彩雀雀ja, 唔係就暴露o左我o既體重ga喇, 真係有驚無儉
Anson, Tenny, 你o地咁好人, 阿群一定會同你o地白頭到老ga
Stephen返o左黎, 佢等阿敏, 我覺得佢好慘呀, 佢對阿敏咁好, 但係阿敏就成日發佢脾氣
希望佢o地冇野啦, 要開開心心呀
放工去o左小明屋企比d野佢, 我對你咁好, 你竟然誣蔑我, 你咁樣會嚇親家嫂ga, 嘻~
今日有好多收穫呀, 多謝胖胖, esther, 品品
品品好純真呀, 佢竟然將d小禮物亂咁派 ^0^
>>January 2, 2004 at 2:31:26 PM GMT+8
2003 年 12 月 26 日 星期五 【晴】
本來今朝去睇醫生, 但係唔知醒, 品太打黎先起身
因為167進入烏蠅狀態, 佢竟然陪我睇醫生, 嘩~ 好感動呀
一去到﹋﹋明愛就好有親切感, 因為細細個已經睇佢ga喇, 個公園仔好令人懷念
去到都冇乜人, 以為咁正, 原來派晒籌喇, 佢話夜診要下午5點半先派, oh no!
我o地諗住行一陣先再睇, 點知禽獸恩唔比佢請假, 衰人黎ga
亂打亂撞之下竟然去o左佢妹妹間m記, 見到名鎮中外o既Joey姐, 佢都唔係好man o者~
之後去o左京華大酒樓飲茶, d野唔好味又唔平喎
食完就分道揚鑣, 佢要返工, 我就同d公公婆婆'爭飯食', 繼續輪候
由兩點幾等到五點幾, 好彩有書睇ja, 唔係實悶死
有個類似混血兒o既BB, 好得意ga
睇o個時個醫生竟然話....... 唉, 白白浪費o左我四十五蚊
殊途同歸, 一齊返屋企
阿品o係電話把聲勁後生, 簡直係同佢個人成反比呀, 佢聽完之後勁high .....一0一"
今日同唔到pekkle&miumiu出街, 算啦, 下次吧
>>December 28, 2003 at 6:53:23 PM GMT+8
2003 年 12 月 25 日 星期四 【颳風】
同品太睇<地下鐵>, 個售票員咁醒目ga >.<
套戲好攪笑喎, 都唔慘o既, 係笑片黎ga, 我o地o係度狂笑
'你明ga啦~' by何旭明, 好正呀, 傻ga
天佑呀天佑, 點解你咁命苦, 有咁多名唔叫, 要叫做阿發呀?
之後去o左吐司小店, 不過我冇食吐司呀, 食o左咖哩飯+綠仙子, 勁貴又唔好食
本來出去ga, 但係冇乜時間又唔知去邊又腳痛, 都係少郁為妙
點解隻腳仲痛ga? 希望冇事啦
逛o左一陣青衣城同長發
買o左本milk, 冇fashion都唔好睇o既, 下次唔買呀 一"一
去埋新o個間麵包店就走lu, 個芝士pie都唔錯bo
>>December 28, 2003 at 6:44:43 PM GMT+8
2003 年 12 月 24 日 星期三 【炎熱】
Merry Christmas
聖誕快樂呀, 我又寫唔切聖誕咭喇 一,一*
好期待呀, 今日係我同品太第一次 take over o既日子
返到去好靜呀, 之後靜下又忙下咁啦
古惑品密謀調晒我o地出去 take over, 新年要還喎, 但係我o地間鋪咁靜.......
仲要話唔同我o地一齊 take break, 因為冇兩句喎, 嘩~ 乜佢咁ga
八方齋又有返工, 真係好唔想見到佢, 最唔鐘意佢懶醒
佢自己仲係新人黎ja, 竟然o係度點人做野
做 lobby就唔好周圍走啦, counter忙經理就會叫你入黎ga啦, 阻住晒!
邊個要你back呀? 你以為自己係邊個呀? 討厭
點番首 play it loud 比佢聽先 ^++++^
我都知自己唔係好, 咁樣唔o岩ga喇, 但係我忍唔住
品太句野真係正, "八方齋, 正xx"
一諗起返工要見到佢就想死, 好彩唔係日日見ja
我要學thea 個愛人 juno 咁, 同d自己唔鐘意o既人一齊相處, 當係磨練一下 EQ
桃桃比我o地早走呀, 我o地6點去105 take over, 咁我o地就唔洗咁趕啦
搭79k去, 只需$3.5, 一去到o既感覺係﹋﹋乜咁細o既?
佢o地個 counter, back sink同廚房真係勁細, 轉個圈都會撞到人咁滯
佢d間隔好有新都會feel, 167真係大好多
個break room同經理房都o係樓上, 好攪笑呀
仲有'VIP'添呀, 其實好多間鋪都有ga啦, 不過我o地冇ja嘛, 冇仲好啦
個經理仲好笑, 睇佢個 name pad, 佢竟然叫波靖陽歐
嘩, 靖波口服液呀~ 原來我調轉o左黎睇 ^0^
放低d野之後就洗手同開 draw, 好多人黎 take over呀, counter同廚房都人頭湧湧
差唔多每條 line都有人 back-up, 有兩個fried位, 一個drink位, 廚房一拖五or六, 好變態呀
佢o地教我o地d野放o係邊, 又搵人back我o地
攪到我o地好似新人咁 > <
之後就我o地back番人o地喇, 開頭都有d驚ga, 做做下就冇野lu, 都係大同小異
佢o地都幾忙, 可能因為係旺鋪同多人, 所以冇乜點down野, 地方又細, 行兩步就到
所以好快咁執完一個order, 好鐘意佢o地咁efficient
但係d設計就我o地好好多, 一站式設計, 唔洗走黎走去
o個度好多普通話人買野食ga, 佢o地個個都好流利呀, 犀利
06個公關好得意, 個 team leader好攪笑, 潘偉光好似明星, 不過好串
yuki好似楊丞琳+kary, 開頭以為佢好串, 原來佢好好人ga
本來收11, 但係早放o左, 10點幾就走得lu, 可以慢慢行返富榮
好正呀, 佢比4+2我o地呀
take over好好玩呀, 可以學多d唔同o既野, 接觸多d唔同o既人
下次又要去呀, 唔知幾時有機會呢?
雖然兩邊走, 但係一d都唔支力
返到去見到阿敏, 原來佢都 take完over, 佢拎o左d Mc Cafe o既藍莓cheese cake番黎
嘩~ 正呀, 好耐都冇食過cheese cake喇!
當我拎住支spoon同碟之際, 比阿傑發現o左, 佢企圖阻止我食美味o既cake
梗係邪不能勝正啦, 不過比佢扑o左個頭一下, 慘~
我食o左半塊ja, 都唔錯bo, 我都係最鐘意以前文化中心o個d, 好想再食呀 >.<
佢o地收緊close, 見到都覺得辛苦, 好似好多野做咁, 個地又濕晒, 又要洗好多野.....
我o既聖誕就o係工作中渡過喇, 話咁快就一年喇
>>December 27, 2003 at 6:12:08 PM GMT+8
2003 年 12 月 23 日 星期二 【炎熱】
尋日睇完鐵打, 今日好似冇咁痛bo
返工又遲到喇, 真係唔要得呀, 我已經連續2個禮拜都遲到ga喇, 再係咁實比'叛徒'x呀
對唔住呀品太, 又要你久等 ^Q^
一返到去就要做d粗重野, 一個掃, 一個拖, 真係命苦 ;p
埋o左一陣draw就要出lobby, 真係'lucky'
有聖誕party, 食得勁污糟, 難為了lobby
我都忍唔住主動去掃&拖 
好彩之後入番counter, 我已經lobo左大半日ga喇, lob到收工就慘喇
而家做lobby都唔會唔開心o既, 不過超級悶lor
d雞wings都唔係好好賣ja, 可能是太多吧
有個客好煩, 個mcflurry整得冇咁靚ja嘛, 我都換o左個蓋ga啦
佢仲要話我整得核突, 你仲核突啦! shit~
又要waste, 唉~
其實第二杯仲衰過第一杯, 算啦, 抵佢o既, 嘻
之後勁肚餓, 到o左7:30就take break喇, 雀雀真係好
有佢o既日子, 我同品太都可以一齊take, 佢真係好好呀
諗番佢成日叫我take break我都三推四請, 原來佢次次都比我o地一齊take
只不過唔同我o地講, 佢真係鬼馬 >3<
9點就party喇, 我同品太就進行派糖活動, 好開心呀
雀雀收到份禮物好開心呀, 唔通哩份係佢有史以黎o既第一份? 好慘呀
原來浚浚係百里香個少爺仔, 真係估唔到, 仲以為佢係凍肉鋪o既少爺仔添
以前覺得佢好串ga,唔知係咪同佢熟o左, 就覺得佢幾得意, 雖然講野有d老積 一.一"
我o地hold o左埸好似人o地開party咁, 個lobby已經比我o地雄霸o左喇, 嘻嘻~
仲o係度泵波波, 蘋果波好難整呀
肥jerry用d波黎挾持人, 想嚇死人咩?! 但係佢見到'戒男'即刻開心晒喇, 真係.....一-一"
品品好變態, 抬o左個電視出lobby, 仲要唔係睇tv, 係狂播i"m lovin' it
一開始, 胖虎就發號司令, 宣布完就頒獎
*gapbuster*100分有得拎百佳現金券, 可惜新o個d冇丫, 得個pins ja
我都有份呀, 好叻bo .^^. 早之早d出去啦, 比人拎晒d公仔pins, 唔制呀><
緊張o既時刻又到喇, 嘩~ 係抽獎呀
原來係人人有份ga, 抽o左好耐都冇我, 以為有得中大獎添, 點知.....
pooh仔水壺一個, wow~ 我會留番take break用ga喇 一0一!
肥tenny o個份真係正, 你咁好人, 恭喜唒, 一世保用呀, 嘻 >Q<
好想要阿敏個kitty貓射燈, 超靚 @o@
d野都唔係好好味, 都係o個d野食啦, 不過d腸仔同榕媽媽o既西米露就好好味
勁free呀, 自己針野飲, 好似唔洗本咁, gigi仲食埋薯條添
mini又唔黎喎, 又話要...... tel l lie
原來今日係檸檬生日, 生日快樂, 請你食丫 嘻嘻~
成日都覺得o係12月出世好好, 一來細個d, 二來又聖誕, 好溫馨^^
雀雀好慘呀, 冇得玩
阿科赤裸上身極速埋sink, 成個少林和尚咁, 搞到胖胖差d xx, 好funny啊
本來已經比桃桃個造型嚇親, 一向豪邁o既佢竟然著裙
臨走時仲要見到佢食煙個樣, OH No~ 好wet妹feel, 大打折扣!
好想睇<地下鐵>, 但係d時間唔o岩, 要等成個鐘, 打o左陣千秋就回家了
多謝你份禮物呀, 我好鐘意呀
Silent night, holy nigh t ~
平安夜的感覺很好
>>December 26, 2003 at 12:38:14 PM GMT+8
2003 年 12 月 22 日 星期一 【晴】
睇鐵打, 呱啦啦, 多謝將軍^^
做乜放大假都唔搵我呀, 作死你呀?!
睇鐵打睇到嘈捲巴閉, 嘻嘻~
乜而家d鐵打咁高科技, 有儀器輔助? 希望之後唔痛啦, 唔想再睇喇, 好貴呀
我o地又食阿菠蘿, 同將軍, man, thea去葵芳就會食ga喇, 同小玲就會夾糖
諗住買d得意o既糖做聖誕禮物, 點知揀唔到, 最終都係o係萬寧買
逛o左一陣就走喇, 因為我隻腳'吉'下'吉'下, '體貼'o既將軍於心不忍 ;D
分道揚鑣, 佢搭小巴, 我搭44m, 好耐冇搭, 好有返學o既感覺
有位坐, thx GOD
由細到大, 我都覺得23號係平安夜
>>December 26, 2003 at 5:03:27 PM GMT+8
2003 年 12 月 21 日 星期日 【颳風】
'李國寶' 今日 christmas party, 以為會拍烏蠅
好彩佢o地都有黎食野, 仲要坐o係度傾計, 我o地先冇咁冷清, 有d節日o既感覺
今日同mini玩到癲, 由counter玩到出lobby
帽都甩埋, 仲要整爛埋阿發條.....汽球! 真係過份, 阿發唔會放過你ga ^Q^
mini 好得意呀, 可能玩得過份o左d, 胖胖有d怒氣 ><
真係由開工玩到收工, mini走o左之後又有檸檬
佢竟然連新地都唔放過, 仲要扮天線得得B, 真係笑死
>>December 27, 2003 at 2:56:17 PM GMT+8
2003 年 12 月 20 日 星期六 【晴】
一返到去話麥記上報紙, 原來係李卓人好事多為, 好白痴呀佢, Jerry已經識背句口號喇
返工比人'老笠', 又比人'打', 好慘呀, 對孖寶兄弟真係.....'好'
放工行出旺角, 真係快到你唔信, 諗住買衫同糖, 點知淨係買到支'士的' , 聖誕咭, 一件衫同絲襪
總之唔貪平啦, 後悔呀
>>December 27, 2003 at 6:13:06 PM GMT+8
2003 年 12 月 19 日 星期五 【颳風】
睇<魔戒3~ 王者再臨>早埸with pekkle, 得番頭o個4行, 冇辦法啦, 好想睇丫嘛
今次都好好睇呀, d半獸人好核突, Frodo好慘, 要承受咁多痛苦
見到咕嚕離間Frodo同山姆覺得好心痛, 山姆一直都o係Frodo身邊支持佢
雖然經歷過不少劫難, 但係都不離不棄, 係一個忠實o既朋友
劇情都幾緊張, 但係就冇咁驚險, 索倫都唔係好勁ja喎
我覺得第一集﹋﹋<魔戒現身> 最好睇, 佢展示出一個充滿幻想力o既神奇世界
有仙子, 有矮人, 有人類, 有巫師, 有偉大壯觀o既埸景, 亦有綠草如茵o既世外桃園
正邪之爭, 仙子阿汶真係好靚呀, 第一次見d怪獸真係比佢嚇親
估唔到法力無邊o既索倫竟然會成為我o地o既笑柄!
最驚險同意想不到o既野都o係第一集出現
其次係第三集﹋﹋<王者再臨> 都唔錯, 我覺得Aragorn 好有耶穌o既感覺, 嘻
最後係第二集﹋﹋<雙城奇謀> 有d悶, 你會估到佢d劇情ga
總括黎講係好好睇ga, 雖然次次都3個鐘, 但係你又會好專心去睇
原來葵青劇院開o左新cafe同酒樓, 好想試下間cafe呀, 唔知有冇cheese cake呢?
葵芳成日都會有新轉變, 冇黎一排就有野唔同o左
新都會佈置得好靚呀, 可惜部相機又壞o左
之後去o左皇后像廣場, 有好多聖誕老人
仲有千色許願樹, 鐘聲許願廊, 我o地都掛起o左自己o既願望
捐o左$20比 UNI CEF, 因為捐o左有Qoo仔cookies同乳酸一包, 忍唔住呀~
Qoo仔, 點解你咁得意ga?
搭叮叮過銅鑼灣, 鐘意叮叮, 個感覺好好
慢慢咁行駛, 好有古典情懷, d車又靚又通爽, 車費便宜
我o地坐o個架係 i'm lovin" it 叮叮黎ga, o岩晒我o地
車上有個外國小妹妹, 好靚女&得意^^
目的地其實係馬莎, 因為我要買聖誕朱古力, 去到之後.... 竟然冇!
梗係比人搶購晒啦, 買o左盒餅, 好得意ga
雖然買唔到朱古力, 但係無意中比我揀到份聖誕禮物, 嘻嘻~ 希望你鐘意啦
o係time square有音統處o既choir 報佳音, 好有氣氛
我o地當然注足欣賞, 好羡慕呀~
諗番讀小學o既時候, 年年聖誕都會唱<平安夜>, <普世歡騰>, <聽啊! 天使高聲唱>.....
我o個時係choir, 所以都要唱詩, 報佳音, 雖然只係o係校內報, 但係好開心&滿足
又有崇拜, 有party, 有禮物, 真係好開心ga
好懷念以前choir的日子, 放o左學之後要留校練歌, 成日都有機會去大會堂表演&看表演
這段日子令我更加喜愛音樂, 大會堂給我一種親切感
以前每日放學我也會去葵青劇院, 現在卻不能喇
看到orchestra表演的時候, 我便會幻想自己是他們的一份子
是音樂將我們拉近, 這種感覺多好啊
我的幼稚園是天主教, 小學同中學也是基督教, 所以聖誕節已經係我生活o既一部份
見到一大堆聖誕咭會好開心, 每年都細心挑選
小時候最想要的是立體閃燈音樂咭, 那時一張普通的咭大多數是兩三塊錢
至於閃燈那類, 便要六七塊, 很貴呀, 由於是媽媽付錢的, 故此只能挑一兩張
雖說那些普通, 但也不錯呀, 很喜歡印在咭上的小語, 好溫馨^^
中學時代喜歡公仔咭, 麥o麥, precious moments
麥o麥麥兜真是很討人喜歡, 令人會心微笑的傢伙, 曾經連續兩年買他的咭呢
precious moments給人溫柔, 溫馨, 和諧的感覺
現在喜歡聖誕味濃的咭, 這樣才有意義嘛~
可惜現在的聖誕咭越來越唔靚, 難道它真的要末落嗎?
>>December 27, 2003 at 5:10:11 PM GMT+8
2003 年 12 月 16 日 星期二 【颳風】
你好煩
今日好大聲咁同caller講茄汁, 好彩冇講down one ja, 唔係實瘀死
雖然caller聽唔到, 但係好多同事都聽到, 真係...... funny 一.一"
>>December 26, 2003 at 5:24:11 PM GMT+8
|
![]()
翻開我的日記
晴天陰天都有著你
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
你做咩呀??工作有問題嗎??
<
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8
妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8
:o
<br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8
大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8
咁肥仔咪係電車男??
<br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8
喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8
" 一字記之: 難食 !"
<b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8
為何别人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8
好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8
開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8
玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8
wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8
Dear 未來日明嫂
<br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8
"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8
BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8
你有冇事呀,又俾人激親??
<b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8
I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8
小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8
<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8
睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8
借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8
野口同學:
<br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8
蠢蠢欲試中
<br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8
hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8
<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8
:O
<br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8
你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8
嘩. . .
<br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8
同你一齊企廚房好開心呀~^^
<
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8
下次我同你rotate丫~
<b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8
大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8
唔駛驚ga....發記橕住你
<
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8
一一"你都好鬼馬下喎...
<b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8
Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8
嘩嘩!!
<br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8
Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8
生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8
Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8
ohoh..
<br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8
幫你賣廣告la!
<br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8
我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8
今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8
盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8
旭光,努力啊
<br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8
不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8
我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8
咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8
hihi~你個日記好靚呀~~
<
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8
|
|