|
2004 年 3 月 8 日 星期一 【颳風】
"在重覆的歌詞裡有重覆的智慧, 在重覆的錯誤裡有重覆的傷悲"
~by 林一峰
迷上了帶銀公主的 Wonderland
一開信箱有張郵包咭, 是寄給我的 ! 心想不知是誰給我的呢? 不知是什麼來的呢?
不久前也收過一封掛號郵件, 滿懷期待的去取
一看之下, o奧 ....... 係強積金o既小冊子 一"一
所以今次也沒有抱太大期望, 食完 lunch後才去取
原來係榕小 bee的花兒, 我愛花香也愛花呢~ thx
這是我的第一次, 第一次收包裹 ^^
lunch 食麥o當o當, 又係美味的田園烤雞香草飽, 我超級鐘意食呀
哩個月都食o左四次喇, 嘻嘻~
今日o既溫書速度大有進展, 都係溫書好d, 因為我唔係好清楚, 溫 notes好似明d唔明d咁
我要繼續努力, 原來Econ都幾好溫 (暫時)^^
Scarcity: we want more than we have
Use Value:
(1) Use Vaule of a unit of a good is the maximum amount of another good which a person is willing to forgo in order to obtain it.
(2) Total Use Value is the maximum total amount of another good that a person is willing to pay for the entire quantity of a good.
(3) Marginal Use Value is the maximum amount of another good that a person is willing to pay for an extra unit of a good ......
嘻嘻, 哩d都係d簡單野, 但係對於 Econ零蛋o既我黎講已經唔錯ga喇 ^Q^
忍唔住返學拎准考證, 好彩..... 但係要去山卡啦, 都算係不幸中既大幸既 > < "
走o個時見到布林, 差d唔認得佢
時日無多
>>March 9, 2004 at 3:30:05 PM GMT+8
2004 年 3 月 7 日 星期日 【颳風】
十點鐘準時到達, 我要仲早d
我想早睡早起, 十一點訓, 七點起身就最理想喇
而家日日都遲過黃金時間先訓, 嚴重唔健康
我也不想這樣, 但難敵心魔 >__< "
慢慢黎啦, 都唔可以話改就改o既, 每日改d, 每日改d ......
溫得好慢呀, 溫o左成日都係溫o左兩份 notes ja, 又眼訓 wor
都唔知點算, 不過 ...... 都好過唔溫o既 > <
有對情侶好煩呀, 成日o係度吱吱針, 好騷擾呀
佢已經嘈走o左六個人ga喇, 佢d臉皮厚到爆, 哼, 煩呀 !
希望聽日見唔到佢啦, 忍無可忍喇
←戇居小狗狗出場喇 ^3^
溫完之後去o左借書, 想借o個本書竟然冇晒, 唯有搵代替品
突如其來的驚喜, 係小玲呀, 嘩~~~
本來幫襯翠兒間 M記ga, 可惜佢冇我個田園飽啦, 又賺少o左單大生意喇佢 ^Q^
o係青衣城食, 去埋百佳就回家
電話經常處於冇電狀態 ...... 不好意思啊
原來星期五就返學喇, 仲以為係下個星期添
哩個星期o既節目已經安排好晒, 好充實 bor, 小 Man子, 下個星期約定你^^
明天會更好
>>March 8, 2004 at 4:41:23 PM GMT+8
2004 年 3 月 6 日 星期六 【颳風】
今日返工都幾開心, Stephen竟然返工, 真係少見
佢做廚房真係幾好, 唔洗 down野 ^+++^
第一次見咁大型o既生日會, 又有鬼馬音樂
見到 Suki學廚房我都有d想學, 但係我驚有得入冇得出呀
桃桃句"茂李"好正呀
發記去完泰國返黎, 個手術又做得幾成功 wor, 簡直係莫辨雌雄 (嘻, 講笑 ja)
仲一人送o左隻大笨象添, 都唔知有冇落降頭 ...... 一.一 "
為了將來的自己, 現在必需有所取捨
雖然遲就遲o左d, 但係我深信 better later than never !
星期三佳人有約, 明天溫書去
有人夜闖民居, 泰山極頂, 嘻嘻~
>>March 8, 2004 at 3:18:54 PM GMT+8
2004 年 3 月 5 日 星期五 【陰晴不定】
去o左嘉樂食早餐, 以前F.7補完習之後成日都同將軍, 阿 Man一齊食ga
Account做得史無前例咁.....差, 真係有辱家門
溫唔晒呀, 不過尋日真係溫得好開心, 越做越起勁, 可惜時間唔夠丫
溫到差唔多十點先返屋企
我決定下個星期要溫Econ
考完之後去 Pekkle屋企, 幫佢整個 background music
可能唔同window啦, 整o個時有d剔手, 唯有用住哩個方法先啦
Window XP真係好靚
嘻嘻~ 其實我都唔識ga, 都係小玲玲教我o既^^
我考完試喇, 十五號先返學
除o左星期四, 六, 日之外都得閒, 快d約我啦, 唔係我就投向 StudyRoom o既懷抱ga喇
版面改變了, 有什麼感覺呢?
我覺得不錯, 但仍需改進, 力求完美!!
>>March 6, 2004 at 5:21:59 PM GMT+8
2004 年 3 月 4 日 星期四 【颳風】
"沒有一個人可以阻止你愛自己, 如果你覺得別人不夠愛你, 你要加倍地愛自己;
如果別人沒有給你機會, 你應該加倍地給自己機會;
如果你們真的愛自己, 就會為自己找到自己需要的東西── "
節錄自網上的郵件, 好有意思
lunch食 Spaghettihouse, 這是我的第一次
Joey 有 coupon, 買二送一, 有鬆皮湯, 長通粉, ice lemon-tea, $36
雖然哩個係優閒下午茶, 但係佢o既份量一d都唔似, 食飽有餘
好好味呀, 入面都唔係好多人, 都幾靚ga
間唔中去o下都幾好, 唔單只滿足口腹之慾, 仲係享受^^
>>March 6, 2004 at 5:08:41 PM GMT+8
2004 年 3 月 3 日 星期三 【颳風】
我仍愛聽落地開花~
裙腳下沒有他 只有地殼嗎 縱使倒下
由眼淚擲向他 額頭撞向他 一樣開花
死心塌地太浪費嗎 在原地忘掉他
爛泥亦能盛放繁花 滿地血汗 不損信心向上爬
誰要為了他 在懸崖懸掛
繩不斷 我亦要揮剪割下
>>March 6, 2004 at 3:51:49 PM GMT+8
2004 年 3 月 2 日 星期二 【颳風】
實用文第一同第三題似ERS, 第二題似Account, 速讀唔夠時間呀
........ 一"一|||
>>March 6, 2004 at 11:41:11 AM GMT+8
2004 年 3 月 1 日 星期一 【陰】
Re: 榕小bee, 我都覺呀, 係千與千尋ga >Q<
早餐是芝麻糊+蘋果, 健康吧?!
今日o既進度未如理想, 超級眼睏, 哎o也o也~
實用文令我的眼皮不由自主地下塌, 所以我投向速讀的懷抱 */(^~ ^)/*
氣溫驟降, 天陰陰的, 很容易令人心情不好呀
好在我置身室內, 又有明確的目標 ( 嘻~), 才不致呆滯滯
這幾天很夜訓, 加上天氣有變化, 所以皮膚也差了起來, 要早d訓喇 ><
午餐 (正確來說是下午茶吧)也是吃奶油多+米粉+drink
實在太好味喇, $16而已, 我會常常光顧的^^
奶油 yummy~
夜晚吃了艇仔粥+腸粉, 小鋪子比從前漂亮, 食物種類卻少了
可能係轉o左老闆的關係吧
終於一嚐姜餅的味道 ...... 試一次就夠喇 一.一|||
多謝阿lung^^
Love is real, real is love
Love is feeling, feeling love
Love is wanting to be loved
Love is touch, touch is love
Love is reaching, reaching love
Love is asking to be loved
Love is you
You and me
Love is knowing
We can be
Love is free, free is love
Love is living, living love
Love is needing to be loved
我的愛歌 (一,一+), 淡淡的旋律
認識 John Lennon由 Imagine開始
一直也覺得Imagine很動聽, 很touching, 它給我佷大的感覺
小時候也不知道是誰唱的, 直至遇上 Mary Mary (以前每個星期日我也會聽這個節目)
Mary常常在節目內播放英文歌, 尤其是那些懷舊金曲
由那時起我便愛上聽英文歌, 她也可說是我的啟蒙老師吧, 嘻~
∮ When I was young I'd listen to the radio, waiting for my favourite songs
When they played I sing alone, it made me smile ﹋﹋
當時的我確是這樣的, 給說穿了^^
>>March 6, 2004 at 3:57:18 PM GMT+8
2004 年 2 月 29 日 星期日 【陰】
睇番尋日篇日記, 覺得自己....好幼稚 ^ ^ "
諗番識廚房o既人都走o左幾個, 佢又真係唔係好夠人o既
下次佢叫我我會學ga喇, 佢叫我先學啦, 我係唔會自動投案ga !
唔鐘意成日埋怨同冇自信o既自己, 要變變變
雖然有時做得唔開心, 但係有好o既同事就夠喇
多謝ling阿ling o既小玲, 成日玩我o既月桂葉, 好有份量o既o都o都
傻傻o地o既 Amy同央姐, 改邪歸正o既八方齌 ...
本來去溫書ga, 有人唔知醒, 咁就告吹, o係屋企虛渡o左一日
後悔呀, 再係咁都唔洗旨意修成正果
一陣考 writing同 section c, 諗住考之前最少都要做一份paper
點知...... 一.一" , 開學到而家淨係作過一次文 ja, 唔知一陣會作d咩出黎呢?
Re: 小玲, 唔洗客氣啦, 雖然我功不可沒 ^+++^
Re: 榕小bee, thx a lot, 你都要加油呀, 你要將哈哈功發揚光大呀
Isolation? It's not good for me~
>>March 6, 2004 at 11:41:36 AM GMT+8
2004 年 2 月 28 日 星期六 【炎熱】
唔開心, 覺得自己好冇用
我做得真係咁差? 差到唔比我埋counter? 我唔覺wor
點解要我做哩d野 wor?
做唔係問題, 但係差唔多次次都係我做, 我覺得好唔公平
我唔想做第二個san呀
終於見到新經理喇, 佢比我o既感覺係..... 差!
你又唔係store, 洗唔洗咩都改呀, 有冇聽過入鄉隨俗呀?
講野唔好笑又扮攪笑
真係好掛住欣欣呀, 佢真係好好
以前佢返親星期日都好開心ga, 而家就..... 嗚嗚 >.<
遲d桃桃走又唔知調個咩人黎, 希望係欣欣o個一種啦
唔好好似哩個咁喇, 咁大年紀 一_一"
我唔想學廚房, 做咩迫我wor, 你憑d咩?! suck!
我o係counter都成日整親, 做廚房肯定周身傷啦
我真係好驚個爐, 成日覺得自己會唔小心中o左落去ga
d人唔同晒, 又唔開心, 再係咁, 真係唔想做喇
唉, 所付出o既同回報都唔係成正比o既
四年一次o既29/2 o既日記都變o左我o既出氣板 (難逃一劫, 嘻~)
我又犯罪喇, 不可含怒到日落呀 ><
>>March 6, 2004 at 11:41:48 AM GMT+8
|
![]()
翻開我的日記
晴天陰天都有著你
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
你做咩呀??工作有問題嗎??
<
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8
妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8
:o
<br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8
大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8
咁肥仔咪係電車男??
<br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8
喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8
" 一字記之: 難食 !"
<b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8
為何别人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8
好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8
開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8
玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8
wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8
Dear 未來日明嫂
<br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8
"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8
BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8
你有冇事呀,又俾人激親??
<b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8
I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8
小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8
<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8
睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8
借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8
野口同學:
<br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8
蠢蠢欲試中
<br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8
hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8
<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8
:O
<br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8
你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8
嘩. . .
<br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8
同你一齊企廚房好開心呀~^^
<
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8
下次我同你rotate丫~
<b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8
大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8
唔駛驚ga....發記橕住你
<
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8
一一"你都好鬼馬下喎...
<b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8
Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8
嘩嘩!!
<br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8
Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8
生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8
Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8
ohoh..
<br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8
幫你賣廣告la!
<br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8
我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8
今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8
盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8
旭光,努力啊
<br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8
不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8
我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8
咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8
hihi~你個日記好靚呀~~
<
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8
|
|