|
2004 年 3 月 18 日 星期四 【颳風】
Count your days, Seize your chance
今日有 crew meeting, 本來都冇諗住去, 但係有好多人去, 又幫桃桃 farewell
阿 sir又冇返, 所以都係去o左
一返到去真係人才頂盛, 好齊人
阿雀 hold個 meeting, 但係 ...... 冇人聽, 你要威猛d呀
容媽媽升 team leader, Winnie升 trainer, 恭喜呀
Winnie真係做得唔錯 ga, 佢做o左大約七個月 ja, 好犀利呀, 加油^^
都有幾多野食呀, 我最鐘意食炸饅頭, 加埋d煉奶, 好味到不得了, 停了? 停不了~
開心
進度很差, 但係有做數, 加油**********
Econ常伴你左右
阿扁呂秀蓮遭槍襲 ....... >.<
>>March 19, 2004 at 5:29:12 PM GMT+8
2004 年 3 月 17 日 星期三 【颳風】
"你們要數算自己的日子"
Day has come, 一切將會由 22/3 開始 ;<
去o左自修室, 又係 Econ
溫到眼訓去o左踏石春, 人都醒d, 嘻 ^+++^
派 Econ卷, 都估到係點
我後悔自己懶散, 唔溫書, 唔正視問題, 成日逃避, 浪費時間 ......
我不安, 我內疚
時日無多先黎醒覺已經太遲, 不過都唔可以放棄
唔要太多埋怨及後悔, 就用餘下的日子裝備自己吧
我最怕是溫了也不懂答問題, 而家都冇得驚, 溫o左先算
雖然我低分, 但係有d題目都唔錯, 差唔多拎滿分
證明我都蠢唔晒, 努力始終有回報, 加油啊^^
放學聽完阿 sir o既野之後都心安d, 不要怕, 只要信
Oral的恐懼已被 Econ沖淡
希望考o既時候唔好緊張, 平常心
Take it easy?
I want~
I should !
PS 多謝連日來被我騷擾的朋友 >_______< "
與"軍"一席話, 勝讀十年書
>>March 20, 2004 at 4:09:16 PM GMT+8
2004 年 3 月 16 日 星期二 【陰晴不定】
22/3 <-----多麼想逃避你
這樣的試拖一天是怯一天 ;<
心情不好, 我快瘋了
派了部份中化卷, 雖然合格但不理想
速讀係我唔夠快, 低分係我o既問題
但我覺得實用文作得唔差, 這樣的分數令我有點失望
算啦, 我知道問題所在, 雖然我覺得幾好
其實漏o左好多野, 又冇顧及身份, 不夠全面
都係緊d好d, 謝謝^^
>>March 18, 2004 at 4:24:43 PM GMT+8
2004 年 3 月 15 日 星期一 【陰晴不定】
中毒多時o既電腦終於可以全面投入工作喇, 恭喜恭喜
format 後的電腦比以前快了, icq變o左2003b, winamp也不同了.......
但還未裝好, office 仍是欠奉, 算吧, 慢慢來
我會小心d ga喇, 唔想再比你中毒喇 >3<
Joey 唔知醒, 所以下午先溫書, 去o左 Jollibee 練 oral, 仲有 Queenie同阿 Ken
唉, 冇野講, 又唔流暢, 下個禮拜就考喇, 我唔想捧蛋啊, 嗚嗚嗚
練完返學校拎英文卷, 比想像中好, 因為 miss比得鬆手 ;<
break 完之後係 oral time, 練下都好, miss講o左d skill比我o地知, 都冇乜特別
聞 oral色變
媽媽煲了蘋果水, 很好味呢, 希望"藥"到病除
對於自制力有限的我, 電腦還是不在家好
生了大毒瘡, 又痛又紅腫, 冇臉見人
>>March 16, 2004 at 4:54:34 PM GMT+8
2004 年 3 月 14 日 星期日 【陰晴不定】
沒有去自修室, 大覺訓, 醒後好了很多
始終, 病人是需要休息的 <--- 偷懶的藉口
咳水果然是咳水, 越喝越咳的
在學校的自修室溫 Econ, 效果也不錯, 可惜我的進度依然故我
no more PA, 考試的臨近令我很害怕 ;<
>>March 16, 2004 at 6:38:36 AM GMT+8
2004 年 3 月 13 日 星期六 【陰晴不定】
終於回歸167大家庭, 雖然身體抱恙, 但還是開心的 .......
常常 miss call, 靜音的後果, 對不起啊 >.<
氣管有d唔舒服o既感覺, 怪怪的, 又說不出來
明天要看多次醫生了
>>March 16, 2004 at 6:41:56 AM GMT+8
2004 年 3 月 12 日 星期五 【晴】
旺角之旅, 沒有買衫
雖然唔舒服, 但也敵不過田園的引誘, 我只吃了飽, 沒有叫餐啊
很早回家呢^^
>>March 16, 2004 at 6:07:15 AM GMT+8
2004 年 3 月 11 日 星期四 【晴】
上午同 Joey去溫書, 她帶了她的朋友來, 叫安仔, 第一次見, 但係個樣好熟
GiGi 仲 join 埋我o地一齊食 lunch, 陣容頂盛
果然不出我所料, 確實患上了傷風, 令人昏昏欲睡 !
考試臨近, 自動自覺去看了醫生, 又是代診, Dr Chun 你何時歸來 ?
回家吃藥後小睡片刻, 感覺好了些
回校卻叫人失望, "兩大 Account才子" 都冇返, 即係冇卷派
冇早走啊, 做o左陣 Section C 同玩黑板 ^+++^
電腦告急, 中毒檔案持續上升 (超出 500個), 妹妹帶她回公司給大 patpat拯救
很駭人呢 .......
估不到她也和我一樣, 要看醫生
>>March 16, 2004 at 6:01:19 AM GMT+8
2004 年 3 月 10 日 星期三 【晴】
一年一度的 flower show, 我和 Pekkle一早便來捧三色菫的場, 她的面子可真不少呢, 嘻~
我倆的早餐是飽肚的一哥, 為稍後的花卉之旅立下良好的基礎
今年的花沒有以往的漂亮, 數目少了, 但是人頭湧湧, 有花潮也有人潮
老師帶著一群一群的小朋友, 看花之餘也拍照, 呱呱叫的, 十分可愛, 我也忍不住偷拍了他們^^
還看到新郎和新娘啊, 好一對百年好合的新人
遠道而來, 當然要留住美好一刻
但是太陽伯伯相當威猛, 眼睛撐不大, 晒出來的照片一定很怪相吧
友人完全被向日葵吸引著, 不能自拔, 呵呵呵
雖然花朵少了, 但依然是美
那道彩虹橋, 各種肥美的水果, 荷蘭 & 南非的 counter ...... 快門也因你而開
貪方便, 搭叮叮, 又越過高山又越過谷~~
嘻, 說笑而已, 但是我們又落錯車, 這種事常在我們身上發生, 已見怪不怪了
竟然在灣仔的卓悅給我碰上了她 ﹋﹌ Dolly Girl 啊, 仲有 Burberry o既格仔樽香水仔
一定係緣份, 兩個都想要, 最後都買o左 Dolly Girl, 開心呢 (付錢那一刻除外)^^
肚子咕咕叫, 是我心愛的田園烤雞香草飽餐填滿了我的肚子
看了 poster才知道出了新醬, 日式 wasabi ( for 魚仔的), 青綠色的, 新鮮~
不知道富榮有沒有呢?
最後回歸青衣, Pekkle始終對她的情人 CRC念念不忘, 又投進他的懷抱 ...... 一.一|||
喉嚨痛, 飲了媽媽的夏枯草, 希望明天好一點, 我不想看醫生啊 ;<
西班牙發生恐怖襲擊
從報章上看到 "不少市民紛紛趕往鄰近的醫院捐血", 他們在危難的時候也有著一顆熱心
愛同胞, 不幸之餘, 帶點欣慰, 多麼可愛的民族
令人神往的 Paul & Joe, 渴望已久的 Dolly Girl ﹋*﹋*﹋*﹋*﹋*﹋*﹋*﹋*﹋*﹋*﹋*﹋﹋
花好月圓, 今天擁有了
>>March 18, 2004 at 4:48:01 PM GMT+8
2004 年 3 月 9 日 星期二 【陰晴不定】
同小玲重遊舊地﹋﹋葵芳, 這是我們的好地方
想起也覺與她有緣, 中學在那兒, 以前的 part-time在那兒, 珍珍和妹妹也在附近工作
一輛 44M便能使我們各就各位
中學生活轉眼便過, 她給了我很多回憶
還記得讀中一的時候, 所有東西也很新鮮
差不多每天放學也與媽媽逛英保良, 吃栥飯或與小玲行葵涌廣場, 新都會, 吃 KFC
雖然常常逛, 但常常也忘記了兩個商場所連接的天橋在哪裡
放學後總不回家, 流連尋找不同的樂趣
那時的葵涌廣場有很多精品店的, 花多眼亂卻深受吸引
還記得歌歌糖果屋嗎?
然而她卻消失了, 英保良也消失了
Yesterday once more~
去葵芳什能不夾糖呢? 這是我們的指定動作, $2.8 per 100g, 好抵呀
行行下有人叫我, 原來係 Mr Wong, 好耐冇見喇, 佢好似老o左呀
Benny仲鎮守 114, 比以前型o左 wor, 佢個郭富城頭已經瓦解o左 ...... 一"一
為o左部電腦團團轉, 梗係要補充下體力啦 ^++++^
好多野都想食, 葵盛, 平價粥鋪, 仙桃源, 日昇, 三仟碗, 幸福樓, 肥妹, 電視機
仲有未食過o既小雨天, 一泡而紅, 鄧媽媽過橋米線 (係咪阿標媽媽黎 ga?)
最後去o左日昇, 今次係我第二次食, 仲記得第一次食o個次食到遲到 >Q<
日昇好出名 ga, 好多人都話好食, 一去到已經有好多人喇
學生, OL, 西裝人都有, 雅俗共賞, 我點了
→ 豆卜 + 獅子狗 + 米線 with 小辣 = 大大碗 + 好味 ^^
在等待電腦的時候, 陪小玲去了 haircut, 好似變魔術咁, volume 遞增, 嘻嘻~
很想吃 Delifrance的下午茶, 無奈我們的肚皮承受不起, 太飽了 > <
本來今日去 Poly sit Account ga, 時間卻不饒人, 所以回家去
安坐家中, 之後又去了圖書館, 謝謝小玲的相機^^
Re: 黑超b, 一.一|||
Re: 華潤仔個老婆, 鬼馬呀你
Re: 小玲, 我o地要再戰葵芳, 將她的美食一一放進口 ^+++^
>>March 10, 2004 at 4:59:34 PM GMT+8
|
![]()
翻開我的日記
晴天陰天都有著你
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
你做咩呀??工作有問題嗎??
<
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8
妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8
:o
<br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8
大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8
咁肥仔咪係電車男??
<br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8
喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8
" 一字記之: 難食 !"
<b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8
為何别人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8
好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8
開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8
玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8
wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8
Dear 未來日明嫂
<br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8
"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8
BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8
你有冇事呀,又俾人激親??
<b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8
I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8
小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8
<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8
睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8
借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8
野口同學:
<br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8
蠢蠢欲試中
<br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8
hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8
<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8
:O
<br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8
你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8
嘩. . .
<br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8
同你一齊企廚房好開心呀~^^
<
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8
下次我同你rotate丫~
<b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8
大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8
唔駛驚ga....發記橕住你
<
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8
一一"你都好鬼馬下喎...
<b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8
Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8
嘩嘩!!
<br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8
Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8
生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8
Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8
ohoh..
<br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8
幫你賣廣告la!
<br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8
我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8
今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8
盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8
旭光,努力啊
<br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8
不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8
我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8
咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8
hihi~你個日記好靚呀~~
<
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8
|
|