|
2004 年 4 月 17 日 星期六 【晴】
雀雀萬歲
每天工作十小時
未完, fans 們下回再續
>>April 22, 2004 at 4:54:24 PM GMT+8
2004 年 4 月 16 日 星期五 【颱風】
開心一百分, 開心分兩份 ^^
波點褲隆重登場, 狗狗背心亦如是
一哥京醬米線, 花街之旅
$35 白飯魚, 簡約中帶點童年味道
回家, 奶油多雪菜肉絲米下午茶, 這個 high tea不夠 high
去銅鑼灣為了保羅與祖, 紅豆是本月主角, 牠是貓貓來的, 喵~
C!ty Super 真好行, 一閃一閃小星星, 可惜天公不造美, 著親新鞋都有水災
HMV 未見 Hanson的芳蹤
腸粉是宵夜
以上資料遲些再整理
>>April 23, 2004 at 4:03:36 PM GMT+8
2004 年 4 月 15 日 星期四 【乍寒還暖】
看了 '受難曲', 很血腥, 戲中出現的魔鬼很恐怖
整套戲也專注在鞭打耶穌的過程, 皮開肉爛, 很殘忍
耶穌明明已經遍體鱗傷, 軟弱無力, 但那些士兵還鞭打祂, 取笑祂, 傷害祂
作為母親的馬利亞只有痛心, 面對兒子所受的苦卻無能為力
耶穌受死的原因細節欠奉, 只是略略交代而已
使人流淚的是耶穌的苦, 不是當中的真理 <----- 沒有得著
我也有哭, 最傷心的是母子相扶那一段
總括而言, 不值得推介, 聖經堂上看的帶比這個更好看和感人
早餐: 麥包 + 雞翼米線 (一哥)
午餐: 四號餐加大飲雪碧 (M記)
小吃: o雲哩o拿珍寶雪糕 (7仔), 兩大杯豆漿
好耐冇同鴨記出街了, 怎麼你變得 as beautiful as 錢美麗 ?! 嘻嘻~
原訂的行山健康之旅因天氣關係取消了
交了 netvigator 錢, 淨賺二元, 哈, 下期到我交了, 心痛
亂闖盈翠, 同灝景灣都幾似, 佢個 lobby靚 d, 設施就灝景灣好 d
今個月第一次用六折咭, 同學仔個老公都幾風趣
在露天茶座開 M記大餐, 陰陰的, 不曬, 很舒服
某人想去游泳, 但我不想看見爆炸啊, 所以推掉了, 嘻
深入馬灣, 人煙稀少, 海風吹來, 很 relax
潮漲之下, 閃避遊戲, 雞咁腳走 ^++++^
映 o左幾張相, 我願似花嬌美, o個度有間發記租品, 搭小巴回家不過二個字
夜晚珍珍整了菠蘿雞 <----- 佢亂整的, 都幾好味
Bad news: 阿雀好狠, 雖然都是我的錯, 我的星期三和六啊 ;<
衰多手, 小腦子有五個 files中 o左毒, 好後悔啊, 對不起小77
PS 第一次睇三級片, 原來真係要 check 身分證 ga, '受難曲', 你真有臉~
*我就是道路, 真理, 生命, 若不從我這裡來, 沒有人能到父那裡去*
>>April 16, 2004 at 3:00:32 PM GMT+8
2004 年 4 月 14 日 星期三 【晴】
中午拎野比 Thea, 嘻嘻, 久等了, 個盒係咪好有玄機呢 ?
早餐 : 柚子茶, 蘋果
午餐: 墨豆豬肉飯, 好好味 ga, 食 o左兩大碗
下午茶: 乳酪
晚餐: 瑤柱粥
好驚呀, 不經不覺又到月中喇, 所以專心 o左少少溫書, 冇睇飄零燕 ^+++^
溫 costing, 做 o左 d 數, 都幾好玩, 小77, 你快 d幫我 print 個 syllabus啦
之後出旺角同小玲會合, 我見肚餓就去 7仔買粢飯食
小玲又比 o左個 Betty bread 我, 都幾好味, 同出面 o個 d 好似
逛逛逛, 也沒有甚麼心頭好, 都好, 慳番 d錢, 我想要衫, 間條袋 or 波點袋呀
夾 o左 $4.2 糖, 返屋企前征服了
周星馳, 大發叔, 摩登飛腿, haha
PS: 要戒掉小睡片刻的習慣, 特別鳴謝小 Lam子, 來一個吻吧 > 3<
朋友, 你的心意我明白了 ^^
>>April 15, 2004 at 3:37:55 PM GMT+8
2004 年 4 月 13 日 星期二 【乍寒還暖】
雨點落下, 把我吵醒, 看一看時鐘, 只是五時多而已
關窗後輾轉了一會才入睡, 七時半起身, 因為要和鄰居吃早點 ;>
抹茶吐司 + 夢幻雪香 <---- 賣相不吸引, 淺橙色面頭有脆片
原來是草莓味的, 很怡人, 果然不可以貌相, 嘻
沿途見到徐承芬, 她推住 BB車, 她的女兒啊, 很幸福啊
她二十一歲便有自己的家庭及孩子, 相夫教子, 樂也融融, 我都想啊
去圖書館諗住影印 PA syllabus, 點知得中文 ja, 又不想 'side'錢
所以便手抄, 嘻嘻, 很環保
個頭越黎越彎, 剪完之後好似未直過 ........ 一_一 |||
執 notes執瓜我, 今天又懶惰了, 中了睡魔的圈套, 可惡 !
原來 syllabus 好重要 ga, 多謝各位的技術支援
得番二十日 ja, 你係咪想死 ? 話你又唔聽, 鬧你又唔驚
同上年一樣你就死, 到時唔好後悔呀 <-----良心發現
謝絕一切引誘 > . <
大揭秘: 原來 Thea有偷窺我個日記 ga, wow~
昨天很早睡, 感覺良好, 要繼續咁樣先
Some day my prince will come
Some day we'll meet again
And away to his castle we'll go
To be happy forever I know
Some day when spring is here
We'll find our love anew
And the birds will sing
And wedding bells will ring
Some day when my dreams come true
>>April 14, 2004 at 3:43:16 PM GMT+8
2004 年 4 月 12 日 星期一 【晴】
洗完頭, wow~ 要修輯下
預言應驗, 豆豆滋生 ;<
越黎越鐘意麥當當喇, 我好鐘意個開心樂園餐廣告, d小朋友好得意
唔同 o既小朋友都有唔同 o既需要, i'm lovin' it ^^~
高鈣低脂奶, 朱古力布甸, 芒果乳酪, wow~ 好想食呀
*Learn While you Earn* right !
我發覺自己真係幾鐘意做某幾樣家務, 開心不知時日過
上考試局個網睇 syllabus, 點知亂頁碼 o既
睇 o左少少 account, 又浪費了一天
>>April 14, 2004 at 3:41:35 PM GMT+8
2004 年 4 月 11 日 星期日 【酷熱】
一早便梳洗, 三口子整裝待發去探爸爸 ^^
搭車時竟然撞到丸仔, 同車笑了一笑但沒有傾計
首先乘坐 42 C, 轉乘的士再坐巴士, 慢慢行上去, 好快便到了
沿途風光明媚, 個海好靚呀, 廣闊而平靜
表哥也有去, 拎晒 d 野出黎, 爸爸, 好耐冇見喇, 你有冇掛住我呢 ?
之後就出 o左去涼亭食野, 分道揚鑣, 表哥先走, 妹妹去剪頭髮, 我和珍珍先歸家
再去新星飲茶, 第一次同佢黎, 我們點了素粉果, 小籠包, 西班牙果盒, 芒果鮮蝦卷
西班牙果盒 <----- 個名好得意, 原來係類似甜水角, 內有豆沙 + 車厘茄
我仲以為係酥皮盒內藏各式各樣的水果添, 不過都唔錯 o既
可能係我唔鐘意食甜野所以唔係好鐘意啦, 太甜了, 個車厘茄就 o岩晒我
食飽飽後一齊去買食送, 哈哈, 好耐冇試過了
珍珍心血來潮, 去了眼鏡 88配了眼鏡, 我亦順道驗眼
百幾度, 散光二十幾度, 都唔係多 o左好多 ja喎, 但係遲 d 都要配過
去埋百佳便歸家, 昨天無所是事, 所以今日掃拖同洗衫
剪了頭髮, 很清爽, 又可愛, 不是嗎 ? 嘻嘻~ 不知道明天會變成甚麼樣
我紮完辮才給妹妹剪, 所以 ...... 遲些要再修下
她真的剪得不錯, 嘻嘻, 很棒啊 (國語), 和你一樣樣了 >3 <
沖了一個鹽浴, 很舒服, relax relax~
這個夏天太遲來, 舊年這個時候已經很熱了
我愛夏天, 因為她充滿生命力, 天朗氣清; 但討厭大汗淋漓, 痴立立
很眼訓, 但還有衫未洗, 又未執食送, 長命功夫長命做
唉, 還不是做了才能訓, 吃了芒果, 又不夠訓, 豆豆肯定放肆 <-----發動 SMS 攻勢的人也功不可沒 一"一
珍珍的雜菜湯很好喝, 她煲了一大鍋, 明天也可繼續喝 ^++++^
珍珍忽發奇想, 對我的乳酪產生興趣, 她嘗了一口便叫苦連天
我卻樂此不疲, 很好吃, 天天吃也沒所謂如果不用我出錢的話, 嘻
越來越胖了, 肚仔大過南瓜 !
晨曦霧散聽小鳥唱歌, 陽光下看風景俏
神賜人萬物, 點綴世界歌頌上帝達九宵, 高唱歡唱和唱
>>April 13, 2004 at 5:00:41 AM GMT+8
2004 年 4 月 10 日 星期六 【酷熱】
放假果然令人變得懶惰 ! <----- 藉口罷了
拎哈姆太郎棋比丸仔, 之後去了百佳買乳酪, $ 15 for 3, 抵呀
冇得飲鮮奶便吃乳酪吧
早餐是橙, 午餐是'種', 呆在家中, 倒頭大睡
晚上九時多才甦醒, 快變成肥豬仔了
o係電視見到 Starbucks, 突然想做添
小玲加 o左人工, 恭喜你呀, 請食飯喇喂
發記真係鍚你, 加你咁多, 係檸檬 o既四倍, 嘻~
我又要, 要快 d 返工追擊佢先得, 唔唔~
>>April 11, 2004 at 6:59:25 PM GMT+8
2004 年 4 月 9 日 星期五 【酷熱】
Close To You
今天所收到的 SMS令我難過, 憂心, 亦有感動和安慰
很難以置信在這短短的日子裡, 你經歷了這麼多
當我知道時, 淚水從眼眶中溢出, 雖然我不是你, 沒有那麼真切的體會
但我感受到你的痛苦, 你所受的苦楚又有誰可以分擔呢 ?
身體的傷可以復原, 但心靈上的創傷卻深深印在你心
謝謝你對我的信任, 一直以來, 你也是對我這麼好, 又包容我
其實我很懦弱, 有很多東西不敢面對, 包括自己
我亦很自私, 常常只顧自己, 我會嘗試改變的
這兩天我想了很多東西, 回想起來, 我們經歷了很多, 我很在乎你的
看到你鬼馬的字句我才放下心, 有甚麼事也可以找我
雖然我幫不了甚麼, 但我很忠用, 嘻嘻~
願你得著最好, 健康快樂
失去了, 可能是為了更好的
一二三, 歡迎光臨
沒返工兩星期, 竟然人面全非
有小小失憶, 頭幾個 orders 十下十下
我第一次轉更同掛'二奶布'呀, 都不是想像中那麼難, 不過真的很重呢
不知我是否轉得太慢, 阿雀自行轉了兩張, 嘻嘻, 我就漁人得利
仲有 Ling 呀 Ling o既大力相助 ^++++^
Tony 先生不請自來 (高層), 可惜他心愛的發記不在
他走在我的 counter前買野食, 我仲以為他是說笑的, 攪到我不知如何是好
又面紅 wor, 好白痴
不知他是否生蟲, 他要了將軍漢堡餐, 轉飲檸檬茶
我提議銷售了紅豆批, 他要了, 亦自動購買熱朱古力, 食懵你呀 一"一
之後又要拎野比佢, 成日都唔記得 ga, 上次又係咁
見阿科咁得閒, 便叫他陪我去, 他便大爆發記同 Tracy幽會, 真係世風日下
我覺得你著短褲好睇 d, '後生' d 呀, 嘻~
謝謝你的計數機, 見你咁乖, 我叫發記下次帶埋你去
新人名單如下: 阿 Lun, 阿Lyn, 阿光, 阿船 (?!)
阿 Lun 似高版阿聰, 側面似阿傑, 把聲好得意
阿 Lyn 成日都好似好呆咁, 不過幾好人
阿光同阿船好難分, 一樣高 ga, 又差唔多樣
第一次見佢 o地, 阿 Lyn 除外, 所以都冇乜傾計
希望遲 d會 friend 啦, 唔係就好悶 ga喇
唔鐘意貓仔丫, 見到佢今日點人做野, 成日以為自己好型同醒, 嘔呀
167 o係阿雀 o既領導下, 人手經常不穩定, 不是沒人返工便是過盛
星期六這些大日子當然是人手爆炸啦, 又話唔夠人, 呃人o既
成日嘈生晒 o個個冇返, 天下太平, 開心, 如果以後都見唔到佢就好喇
見到檸檬都幾開心, 因為有番d親切感, 你唔好唔做啦
差唔多兩 break 都同 LingLing一齊 take, 善解人意的小雀
不好意思呀, 打亂了你的 schedule <---- 豪無悔意的 ^+++^
食 o左將軍漢堡同粟米批喇, 都幾好味, 不過前者有 d似鐵打酒味, 後者就淡 o左d
其實之前都食過, 不過唔記得 d 味 lu
將軍漢堡, 紅豆批同粟米批勁好賣, 貨如輪轉, 繼續都係咁就好了
奧海城一期間麥當奴四月十二日就結束營業喇, 唔想呀
雖然我去過一次, 冇食野, 但係唔想佢執呀
希望 167 唔會執啦, 要開枝散業, 繁衍眾多
很累, 超時工作的後果, Ricky 我好支力呀
太耐冇返工, 隻腳企到有 d 痛
今日返工都幾開心, 有 LingLing 真係好
隔壁的華潤開張了, 放工行 o左一陣, 都幾大間
之後去葵芳影印, 行 o左一陣, 見到小學同學, 沒有相認
我猜她都不認得我們了, 她亦轉變了很多, 比以前漂亮了
有毛毛兔派復活蛋, 嘻嘻, 意外收穫
食食口福, 去 o左令人回味 o既葵青劇院便歸家了
肚子痛, 很辛苦
>>April 14, 2004 at 3:46:18 PM GMT+8
2004 年 4 月 8 日 星期四 【微冷】
I Love You !
4月20日將會隆重登場, 密切留意啊
時間: 二時半
人物: Man, 肥仔, 將軍, Thea, 阿 Lam, 仙姐, 黃孟, 翁綺, 我
地點: 龍鼓灘
在害怕遲到之下提早出門, 結果是 ....... 早到了, 和將軍大人一同等等等 ; >
肥仔驚喜出現, 為這個 BBQ 之旅揭開序幕
這次的聚會有點不同, 因為我們是坐巴士去的, 90 M
在等 Thea 之際, 有 BBQ 場的人兜搭 <---- 有旅遊巴接送, 一試無妨
目的地是世外桃園, 每人 $68, 還要在手打印, 以茲識別 (豬仔呀, 嗚嗚)
地方不是太大, 像郊野公園的間隔, 設施一點也不遜色
有大型吹氣滑梯, 足球, 大電視, 洗手盤充足, 不用四處找
仲有好多大型怪石, 好似特登整上去咁, 原來係花崗岩黎 ga, 嘩~ 第一次見 ja
因為公眾假期關係, 蔬菜及飲品不會被供應, 哎 o也, 我想食菜呀
豬頸肉好好味, 爽爽的, 全部也是肉, 好膩 ...... 一_一 |||
這次主要也是食食食, 將軍, 阿 Lam, 仙姐, 黃孟等人就打馬吊
大約十點便離開, 蘇永康做司機, 阿 Lam狂影相, 但我緊持不曝光
因為個頭 7得很, 嘻嘻
之後他們興之所至, 去了甜蜜蜜, 但是我和阿 Lam也很飽
但人在車上, 我們只好被迫就犯 > . <
甜蜜蜜這間甜品店聽就聽過好多次, 今日都係第一次去
細細的鋪子, 卻擠滿客人, 簡單的裝潢, 有著精心泡製的甜品, 賣相吸引, 但是貴了點
我和 LamLam share了栗子批伴雪糕, 很美味呀 ^ o ^
彩色朱古力條令我想起心爸的甜品下午茶
這次是眾多聚會中最早回家的一次, 很累, 很累 zZZ
朱古力脆筒, 嘻嘻~
親親大自然是最好的
睡不著, 哭了, 卻不可以放聲
朋友, 我將你的話藏在心裡, 只有它最真
>>April 12, 2004 at 12:29:20 PM GMT+8
|
![]()
翻開我的日記
晴天陰天都有著你
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
你做咩呀??工作有問題嗎??
<
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8
妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8
:o
<br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8
大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8
咁肥仔咪係電車男??
<br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8
喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8
" 一字記之: 難食 !"
<b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8
為何别人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8
好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8
開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8
玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8
wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8
Dear 未來日明嫂
<br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8
"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8
BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8
你有冇事呀,又俾人激親??
<b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8
I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8
小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8
<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8
睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8
借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8
野口同學:
<br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8
蠢蠢欲試中
<br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8
hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8
<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8
:O
<br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8
你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8
嘩. . .
<br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8
同你一齊企廚房好開心呀~^^
<
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8
下次我同你rotate丫~
<b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8
大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8
唔駛驚ga....發記橕住你
<
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8
一一"你都好鬼馬下喎...
<b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8
Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8
嘩嘩!!
<br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8
Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8
生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8
Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8
ohoh..
<br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8
幫你賣廣告la!
<br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8
我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8
今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8
盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8
旭光,努力啊
<br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8
不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8
我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8
咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8
hihi~你個日記好靚呀~~
<
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8
|
|