|
2003 年 8 月 11 日 星期一 【雨】
今日天陰陰, 仲落雨添~
但係冇影響到我o既心情, 反而覺得好有 feel
因為約o左 miumiu去游水, 唔想晒黑, 所以又去城門谷^^
好開心呀
落車後就去睇泳衣, 如果買到就可以即刻著啦, 嘻嘻
可惜睇唔中啦 ’︿’
miumiu 都睇唔中啊, 佢又要著番套舊泳衣喇, 好似海豚啊, 嘻
再次鳴謝miumiu 的'未鏡', 靈魂之窗也因你生色不少呢^^
今日o既表現冇 Sunday 咁好, 有d失望
唔緊要啦, 我咁後生, 慢慢學, 嘻嘻~
雖然仲未識游, 但係郁o下都好嘛, 諗番以前成日都唔做運動, 好變態呀!
o係池邊見到有d人o係度set機, 好似o黎拍戲咁, 唔通係'戀愛自由式'?
套戲唔係拍完喇咩? 不過佢o地最後都冇拍, 見唔到明星喇^^
又見到o個個魔鬼教練喇 =.="
我見人o地游蝶式游得咁開心, 我又學o下先, 又游得幾快喎, 但係好支力呀
下次叫佢o地教我先^^
游到5點幾就走喇
游水真係消耗大量體力呀, 好肚餓哦~
所以去o左食雲吞麵
之後就行o左一陣千色店, 我買o左個蝦餅, miumiu就收穫豐富囉
佢買o左件背心, 又o係優之良品大買特買, 好有$啊^^
Hanson 隻碟仲未有呀, 傷心 >.<
miumiu 話想讀 hotel, 加油呀!
o係度講o下miumiu先, 佢係我o既中學同學, 雖然佢而家做緊o野
但係佢好上進o家, 邊做邊學o野^^
自己學倉頡, 而家又上緊 LCC&I 班, 仲報埋普通話班添呀!
我要以佢為榜樣^^
>>August 17, 2003 at 3:26:57 PM GMT+8
2003 年 8 月 10 日 星期日 【晴】
今同Oo去poly, 一改常規, 唔搭mtr 搭巴士, 係41A~
陰公囉 ! 架巴士冇冷氣又行得慢喎, 好辛苦, 想嘔 >.<
唔鐘意搭巴士呀!44M同49X除外^^
雖然49X係遠程車, 但係好舒服, 沿途風景秀麗, 人也開朗些, 誠意推介!
去到 poly之後又有影印驚魂, 好彩後尾都搵到 ja
唔係就白走一場喇^^
攪掂後就去 canteen食o野喇, 正呀!
雖然我飽飽o地, 唔理lu~
我食o左粟米豆腐飯, 價值11大元而已, 抵! 都幾好味o家~
Oo就食o左三文治 + 提子汁
好鐘意 poly 個 canteen^^
之後我o地去見工, 由於有人介紹o既關係, 佢好爽快咁就請o左我o地喇
仲問o左我o地 d好長遠o既o野, 好變態呀, 我o地都冇諗住做咁耐, 嘻嘻
有個經理好似有d惡咁, 唔知真人係咪咁o既呢?
希望返得開心啦^^
好支力呀!
妹妹 dayoff啊~
部電腦梗係比佢雄霸o左啦, 不過佢勁好人呀
開o左個 account比我玩, 錫晒你呀>3<
>>August 17, 2003 at 4:46:22 PM GMT+8
2003 年 8 月 9 日 星期六 【晴】
今日又早早的起身, 因為有得游水嘛, 開心^^
有得游我就精神啦﹋﹌★
我最早到車站丫, 超級準時^^, 第二係pekkle同miumiu, faifai 又包尾喇, 嘻嘻
排隊o既時候見到pekkle個friend, Linda是也~
我有同佢say hi 啊! 諗番我o地都做過同事^^
目的地係.城門谷.
今次係我第一次去室內泳池喔!
今次冇著T-shirt喇, 因為faifai 話怪喎
而且又係室內, 所以都唔驚晒黑
果然輕鬆晒~ 希望快d有新泳衣啦^^
換完之後就懷著興奮o既心情步向泳池喇
O~ 個池好大呀, d水好似深過青衣少少, d水好....濁 +.+"
我o地又冇做熱身 =.="
除o左miumiu之外, 今次多o左faifai 哩個教練
有新o野學呀~ 係蛙式^^
可惜我太蠢, 學唔識, 一係就唔郁, 一係就倒後
游唔到向前呀 ’.’
好攪笑丫~ 我會繼續努力 ga喇^^
◆前進◆前進◆前進◆前進◆
雖然係咁, 但係自由式大有進步 >0<
(仲係要用浮板)
可以游到遠距離, 較之前輕鬆地游到對面岸
開心啊~ 真係叻女, 嘻嘻^^
我覺得自由式易d, 但係要用多d力 , 好支力;蛙式就輕鬆好多, 不過就難d
蛙式~ 不要離我太遠啊 >3<
見到好多教練教小朋友游水, 有個好惡ga~
如果有專人教我就好啦, 嘻嘻
游o下游o下, 唔知點解好凍, 所以就出o左去同陽光玩遊戲
個地下熱熱的, 好舒服
冇玩滑梯唷, 下次要玩番先得
由於"饑寒交逼", 所以就走喇, 城門谷~ bye bye喇
i ’ll come back again^^
Lunch 在美心快餐攪掂, 我食o左白切雞飯+加大飯底
好難食呀~ d 雞唔好食, d飯又多, 後悔呀!!
食完之後就去各大 C D 鋪, 睇o下有冇我心愛o既 Hanson
佢o地o係美國o既 9/8出o左碟喇 >3<
唉...仲未有呀~ 失望
好想快d 買, 完全的擁有
●HANSON●呀, 你o地而家點呀? 掛住你o地呀~
isaac係咪仲係咁俊俏?Taylor仲係咁迷人嗎?Zac 有冇大隻到呢?
∮Thinking Of You ∮
游完之後好眼睏, 昏昏欲睡 ".''
都冇乜心情行街, 我同pekkle走先
返到青衣受不住引誘, 飲o左菠蘿特飲, 幾好飲, 不過就貴o左d~
返到屋企便乖乖地進入夢鄉^^
>>August 17, 2003 at 1:47:14 PM GMT+8
2003 年 8 月 8 日 星期五 【晴】
今日去o左食扒皇之皇o既早餐, 終於食到喇, 開心^^
上次因為太早去o既關係, 要食閉門羹 =.="
雖然要收加一, 但係都唔係好貴, 食完之後好有滿足感, 飽飽
pekkle 都有同感, 相信未來o既日子都會食佢~
之後就睇<盜墓者羅蘭~生命之匙 >, 講笑o者, 係羅拉^^ 好好睇啊! 刺激~
好想睇番第一集, 應該仲好睇d添呀
雖然 "羅拉" 唔係好靚, 但係佢好有自信, 性感得o黎又健康
加埋一齊就散發出一種氣質, Smart girl*
睇完之後就去荃灣, 我同pekkle 都買o左浮板, 一式二份 >0^
粉紅 + 招牌海豚 = $25@ 抵!!
我又光顧摩登粥鋪喇, 上次食涼粉豆腐花, 今次試新o野~~~芝麻豆腐花.....甜得滯 =.="
希望有一日可以試晒佢d甜品, 加油啊 josie^^
下次要少甜先得 ▃▅▆ >@< ▆▅▃
醫飽個肚之後就去圖書館, 我借o左 "動物天使", 唔知好唔好睇呢?
不過哩排冇乜心機睇書, 唔知今次會唔會借o左又唔睇呢?!
pekkle 幫佢 daddad 借書, 真係乖~ 嘔^^
聽日去游水喇, 好期待∞
快d快d快d快d快d快d﹋﹌ *(’.’)*
>>August 14, 2003 at 2:48:13 PM GMT+8
2003 年 8 月 7 日 星期四 【晴】
今日有d唔開心, 聽孫燕姿o既時候比佢觸動到, 眼淚流下來~
諗番都好耐冇聽歌聽到喊喇, 上一次係聽 "祝你愉快"
喊o下都好o既, 舒服d丫嘛, 真o家
o係屋企冇o野做, 唔想郁, 所以就睇o下人o地d日記,無聊嘛我
順便又可以了解人o地多d, 8掛 =.="
睇睇o下又冇o野喇喎, 仲越睇越起勁, 一次過睇番晒人o地以前o既日記
真係好神奇呀!佢所講o既o野好o岩我, 好勵志呀^^
仲好攪笑 tim呀, 心情大有好轉, 總之就get到o野啦~
開心~ 再次體驗到以生命影響生命, 咁誇張?嘻嘻^^
可能佢冇諗過佢o既日記會比到d咩影響人
可能只係想分享一o下自己o既o野,但係就係咁神奇!
雖然日記只有文字o既紀錄, 睇o既人好似淨係受眾咁,冇咩交流
其實唔係丫, 睇你點睇, 完全up to you~ 嘻
今天收穫豐富*thx God*
見到o0開心番自己都開心呀
多謝你包xxx呀, 我會o係適當o既時候飲o左佢o家啦
pekkle 講得o岩,有咁多種技能, 點解唔學多d呢?
難得一看o既"皇馬仔vs港隊", 我淨係睇o左尾o個4分鐘ja
d現場觀眾勁投入+興奮呀!其實個個都係~ 好好feel >0<
大patpat~ 你越睇越似越朗拿度喎 ^0^
卡路士都幾得意~
碧咸好靚啊~
佢o地真係好犀利呀~
港隊加油丫, 支持"本地薑"~ 嘻嘻
O~ 好夜喇, 訓喇 "0"
希望聽日唔好'恰眼訓'~
>>August 8, 2003 at 5:03:21 PM GMT+8
2003 年 8 月 6 日 星期三 【晴】
今日陪朋友仔去註冊, 佢又陪番我註~
佢去poly 丫, 勁勁呀^^
羨慕啊~
佢心情都幾矛盾, 讀與唔讀之間
梗係讀啦! 傻o左咩??
不過都難怪佢o既, 如果我係佢都可能係咁
希望你開開心心~ 唔會後悔啦 >0<
入到poly之後, 被佢吸引,都唔錯丫, 靚^^
所以朋友仔想讀o既指數又上升喇
最後都有"註冊"^0^
加油呀 >3<
不過勁怪喎, 都唔係一條龍服務o既
今日拎o左份o野, 聽日先係真正o既註冊
總算放下心頭大石~
之後就去o左canteen度食o野, 好平呀, 抵抵抵!
跟住就搭火車去旺角, 搵我間學校喇
由於唔識去o既關係, 所以就問車站職員
佢勁好人呀~
佢都唔知點去, 但係佢幫我o地搵地圖
仲話>策略唔得喎, 人o地尋日去o左喇喎<
O~ 佢以為我係F.5啊 =.=?
算啦~
臨走時仲叫我努力呀
多謝^^
最後都係搭的士
的士司機又話我o地上錯車
佢話哩邊要兜好大個圈喎
好彩佢幫我o地轉番另一邊ja~
間學校冇想像中咁難去
不過真係有d偏僻,佢o地仲話夜晚好靜tim呀
我報夜校ga嘛, 有排驚啦
嗚嗚.......
當我o係唔知揀咩科o既時候
真係求助無門呀
想搵o既人又搵唔到 ;(
好彩 thea 打o黎 ja
佢o既專業分析解除o左我o既疑慮
嗚嗚....... 多謝你呀 >__<"
有好多人都叫我唔好peat呀
佢o地都講得o岩o既
因為佢o地實在太清楚我喇^^
其實我都冇咩信心 (嘩! =.=")
但係都要試o下
∮尚有許多好東西等我逐個試一試
然後逐件事問問 背後藏著大意義
多試一次 又長一智 ......
就算多辛苦 起碼讓我試一次 ......
不要不試 自愧不如
為何要介意 勝負問題贏在肯參與∮
今年冇人陪, 要過一年o既獨立生活喇
其實好多人都係咁o家啦, 係我自己咩都驚o者
學費好貴呀, 要搵o野做喇
離開o左學校之後, 先知道佢o既好
原來自己係咁唔捨得o既~
☆ilove u liy☆
報完名之後有一種不安
好唔舒服o既感覺
打o左一陣韆鞦就返屋企
我不難過
>>August 17, 2003 at 5:03:02 PM GMT+8
2003 年 8 月 5 日 星期二 【晴】
今日放榜喇~ 原先訂下的早餐行程取消了
M記又少o左2單生意喇, 嘻嘻
亞lam過o左o黎我屋企呀^^
我晨早就開定 jupas個網, 費時load 唔到, 令"菜廁槍"難做啦~
嘿嘿~ 講笑o者 >0^
我都估到自己個 result o家喇, 都叫lamlam睇o左先o家啦
佢又叫我睇先喎~
結果當然係no offer啦~ 衰鬼^0<
★☆多種的多收, 少種的少收☆★
O~ 這話是真的
到佢睇o個時又勁難load喎
o拿~ 都話o左o家啦, 嘻嘻^^
亞lam~加油丫~
一於努力一於努力......... 嘻嘻
哩個時候都幾多同學仔online呀
電話響不停呢 (互通消息)*
之後同0o去打壁球,日日運動身體好丫嘛
o係運動埸見到7B d人啊
個職員勁似f.1o個個家政miss呀
佢好似比我d風琴式$$嚇親=o0="
我o地兩個都唔識打o家
將錯就錯,亂o黎啦^^
O~ 個波完全唔受控制
好玩呀! 正!!
諗番上次打壁球係同general, man同肥仔一齊
唔知幾時可以再一齊呢?
嗚嗚嗚....... 唔好唔要我呀~
我得閒就會騷擾你o地o家喇,嘻嘻
肥仔要快d好番呀!
等緊你哩個魔鬼教練呀
manman都要加油^^
將軍都係啊~ 咪"似"住你係將軍就亂o黎喎 =.="
嘻嘻, 講o下笑o者 >v<
今日比人訓勉,佢講得o岩o既
諗番自己真係好冇用
我都自己知自己事, 但係成日搵藉口,又蠢+懶喎~
都係亞Sam 講得o岩"莫等待"丫嘛 */(’0’)/*
多謝你呀~
大家努力啦^^
>>August 8, 2003 at 12:29:30 AM GMT+8
2003 年 8 月 4 日 星期一 【晴】
今日同朋友仔去打羽毛波, 勁低能呀我o地, o係度狂笑, 勁興奮~
好耐冇打喇我, 加上我又唔叻喎,所以雞手鴨腳
勁累呀~ 不過唔係打到累,係笑到累 +v+
下次我要連續接十球!
雖然係咁,但係都好開心^^
enjoy當中的過程~
打完之後就坐o係度食o野 (偷食),嘿嘿
同埋睇人o地練波, 首先佢o地o係度練步法
↗前兩步, 退三步↘
個動作好攪笑呀~ 不過好犀利呀
聽日放榜喇, 但係都冇咩感覺
因為有心裡有數 =.="
希望各位同學仔&朋友仔升到想升o既大學^^
>>August 7, 2003 at 12:15:38 PM GMT+8
2003 年 8 月 3 日 星期日 【晴】
今日約o左五代同堂個女去lib記&book場, 借o左2本書啊~
由於我太肚餓o既關係, 所以我迫佢陪我食o野^^
我o地去o左間類似仙桃源o既物體度食tea
我食奶油吐司+石榴綠茶, 佢就食抹茶吐司+薄荷綠茶
個抹茶吐司勁好味呀 >0<
下次都要食番佢~ 不過杯o野就好.......甜, 甜得滯 =.="
臨走前買o左m記比妹妹食^^
中途收到ive個 message
我被 offer了vtc的 higher diploma in business admistration
(同Lv人一樣啊~)
噢~ 點解唔係 ive o家?
佢 offer 比我o個個係我第9個 choices o黎o家喎~
算啦~ 都冇諗住讀佢, 而且我d成績又唔好^^
今日有睇"律政新人王", 覺得林峰好好, 鐘意啊 >.<
ps 對 ive的 offer 置身道外~
>>August 5, 2003 at 1:51:34 PM GMT+8
2003 年 8 月 2 日 星期六 【晴】
今日冇出街, 留o係屋企扮乖^^
本來落去食o野o家, 但係拖o下拖o下又冇o左件事
算啦, 唔想郁~ 好懶啊 >__<
唉~ 本來今日可以剪頭髮o家, 但係某人.......
嘻嘻, 講笑 ja~
屋企有好多o野食啊
連吞4碗芝麻糊& 3碗蘋果水
飽到爆 +.+"
>>August 5, 2003 at 12:45:37 PM GMT+8
|
![]()
翻開我的日記
晴天陰天都有著你
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
你做咩呀??工作有問題嗎??
<
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8
妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8
:o
<br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8
大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8
咁肥仔咪係電車男??
<br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8
喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8
" 一字記之: 難食 !"
<b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8
為何别人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8
好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8
開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8
玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8
wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8
Dear 未來日明嫂
<br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8
"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8
BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8
你有冇事呀,又俾人激親??
<b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8
I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8
小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8
<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8
睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8
借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8
野口同學:
<br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8
蠢蠢欲試中
<br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8
hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8
<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8
:O
<br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8
你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8
嘩. . .
<br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8
同你一齊企廚房好開心呀~^^
<
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8
下次我同你rotate丫~
<b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8
大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8
唔駛驚ga....發記橕住你
<
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8
一一"你都好鬼馬下喎...
<b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8
Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8
嘩嘩!!
<br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8
Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8
生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8
Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8
ohoh..
<br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8
幫你賣廣告la!
<br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8
我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8
今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8
盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8
旭光,努力啊
<br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8
不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8
我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8
咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8
hihi~你個日記好靚呀~~
<
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8
|
|