|
2003 年 9 月 10 日 星期三 【晴】
一年容易又中秋, 中秋節快樂呀~
今日要返工啊, 都冇乜特別, 冇出街又冇食月餅, 冇乜中秋feel
好想bbq呀
諗番兩年前o既今日係911, o係電視見到o既o野開頭仲以為係電影片段
真係好震撼同殘忍, 希望死難者同佢o地家人安息, 唔好再有哩d野發生得唔得?
love is all around
>>September 27, 2003 at 1:14:49 PM GMT+8
2003 年 9 月 9 日 星期二 【晴】
中化分開3個miss教, 好似好得意咁
教實用文個阿sir好攪笑, oral miss好似好惡, 文化篇章o個個勁似史sir, 都唔知佢講乜, 亂o黎ga~
oral 個 topic係自遊行, 但係有d人以為係大遊行, 攪笑, 不過我都唔係講得好好ja
>>September 27, 2003 at 1:02:43 PM GMT+8
2003 年 9 月 8 日 星期一 【晴】
英文miss幾好人啊, 佢d worksheet有d難, o岩o左幾題ja~
加油啊
>>September 27, 2003 at 12:52:59 PM GMT+8
2003 年 9 月 7 日 星期日 【晴】
唔洗返工啊
PA阿sir好似劉以達, 好怪呀
成日都話自己羅A, 希望佢教得好啦
>>September 27, 2003 at 12:49:55 PM GMT+8
2003 年 9 月 6 日 星期六 【微雨】
今朝同pekkle去o左游水, 去城門谷丫, 不過室內泳池閉o左館 =.="
勁少人呀, 落雨啦, 雷暴警告仲生效添, 好激呀
第一次o係落雨o既時候游室外, 幾驚佢要我o地上番水呀
好彩之後停雨, 仲間歇性地有陽光, 見到個外國bb, 勁得意呀 >3<
d陽光照落個泳池度, d水閃閃令, 好靚呀~
慢慢先多番d人ja, 多d人好d呀, 開心d嘛
我仲未識游呀, pekkle離目標不遠矣, 犀利呀~ 我幾時先識ga?
游到11:00就走lu
之後去o左愉景新城食lunch, 好耐冇去喇, 以前成日去食lunch ga
Disneystore 裝修啊~
之前以為出o左糧(summer job), 好開心啦, 但係仲未use得, 可能係期票, 真係麻煩
今個月要洗好多$呀, 快d得唔得, 拖o左咁耐仲未有真係離譜 >.<
生日熊仔出o左第4代喇, 每個月份都代表唔同o既國家:
JAN~ 日本
FEB~ 北極
MAR~ 中國
MAY~ 夏威夷
JUN~ 墨西哥
JUL~ 美國
NOV~ 法國
DEC~ 芬蘭
(其他o個d唔記得lu, 嘿嘿~) 你o地快d買啦!!
我o個隻係 Teddy in Hawaii, 點解我唔係維也納ga?
係呀, 隻bearbear仲會釣住一個膠公仔ga, 我o個隻釣住個菠蘿仔 >0<
雖然我o個隻唔係好靚, 但係都係我o既'骨肉'丫, 我會好好咁照顧佢ga喇, 嘻嘻~
bear仔, 你要快高長大啊^^
返o左屋企之後睇.再見螢火蟲.好慘呀, 好感人, 活o係戰火中o既兒童真係慘
如果我係阿泰(男主角), 身邊o既人都死晒o既話, 都唔知點支撐落去
生命短暫, 就如螢火蟲
《 amani》
Amani Nakupenda Nakupenda We We
Amani Nakupenda Nakupenda We We
他 主宰世上一切 他的歌唱出愛
他的真理遍佈這地球
他 怎麼一去不返 他可否會感到
烽煙掩蓋天空與未來
無助與冰冷的眼睛
流淚看天際帶悲憤
是控訴戰爭到最後傷痛是兒童
**我向世界呼叫
Amani Nakupenda Nakupenda We We
Tuna Tuka We We (再次再次呼叫)
Amani Nakupenda Nakupenda We We
天 天空可見飛鳥 驚慌展翅飛舞
穿梭天際只想覓自由
心 心中千億顆愛心碎
今天一切厄困
彷彿真理消失在地球
權力與擁有的鬥爭
愚昧與偏見的爭鬥
若這裡戰爭到最後怎會是和平
~ by Beyond
◆peace. no. war◆
>>September 8, 2003 at 5:53:13 AM GMT+8
2003 年 9 月 5 日 星期五 【微雨】
今日返早, 又'辣'親喇, 今次有塗藥膏, 感覺上好似好d
派o左一次handbills, 仲落雨添, 好彩之後唔洗派ja~
唔想返早呀, 希望佢之後都編我返下午喇, 我好鐘意而家哩個時間呀
今日suety, 滑o都o都佢o地都有返工呀, 好開心呀
佢o地好好人同攪笑, 如果日日都見到佢o地就好喇
再一次多謝幫過我o既同事^^
阿品好恐怖, 祝佢早日改邪歸正
本來今日去swim, 因為時間o既關係, 所以係冇去ga
《三角圓舞》
互相輝映 這走馬燈轉個不停
華麗原來亦需要幾個別影
她跟你好 但是共我 既是朋友
總有感情 想要盡慶 還靠你贈慶
是世上舞伴多數是一對對
我需要知己 渴望情侶 連環團聚
看三角相對這配合多另類
圍著轉圈 似輪流轉 不相信天生一對
你願意寵愛誰都好 我實際只想來跳舞
一個個一步步 二人輪候三個都得到愛
別要比較誰討好 三角圓舞 配合弧度
分享愛大家好 但求跳舞 誰介意共舞
互相分享 跟三拍子 協奏一場
和諧同步亦堪稱舉世無雙
他喜愛的 亦陪著我 這樣才會歌舞飛揚
喜愛合唱 仍要有合唱
是世上舞伴多數是一對對
我需要知己 渴望情侶 連環團聚
看三角相對這配合多另類
圍著轉圈 似輪流轉 不相信天生一對
你願意寵愛誰都好 我實際只想來跳舞
一個個 一步步 二人輪候三個都得到
愛別要比較誰討好 三角圓舞 配合弧度
分享愛大家好 但求跳舞 誰介意共舞
~ by Twins
Twins 隻CD好靚呀, 不過就唔係好好聽
但係呢, 我就好鐘意哩首歌喇, 好得意﹋﹌★
*10:00~17:00*
>>September 6, 2003 at 3:14:13 PM GMT+8
2003 年 9 月 4 日 星期四 【雷雨】
今日lunch o既時候終於忙喇, 但係我執錯o左幾個order啊
比胖虎'miu', 哼~ 衰人o黎ga, 希望佢體重節節上升 ←non-stop
同Gigi一齊放工, 嘻嘻~
o係奧海城買o左.再見螢火蟲.o既vcd, $38, 開心 ^0^
買o左一件衫, 冇晒粉紅色喇, 總之上次買o左佢啦
勁想買鞋啊, 入o左 Sportshouse之後勁想即刻買
不過都係忍住, 草多d錢先, 我要買米色同粉紅色
今日終於食o左個田園grilled包喇, 唔好食o既
出o左糧喇, yeah, 等到頸都長呀 >0<
《十九》
午飯前相聚 放學到公園去
喜愛狂追逐 同學笑我們登對
創世界之最 疼你永不減退
約定十九歲 可以到白頭 到老年去
搭膊頭 手牽手
「愛」字最怕說出口
信天長地久 別說曾經擁有
*也許有天 一切都要變
身邊一切 都要變
你我不見 總會發現
你在我背面 常在我心裡面
也許有天 一切都要變
身邊一切 都會變
你我不見 街裡碰面
會令誰 突發心軟
改天再遇見(不想繼續變)*
一切繼續變 你活在我心裡面
有試過恐懼 要如何親你的嘴
有試過恐懼 有一天你離開我
別要我面對 連偶像都引退
告別十九歲 世界總要我面對
Repeat*
我會不要臉 走到你面前
像一切 從未變
~by 林一峰
林一峰比我o既感覺係﹋﹌舒服, 好鐘意佢o既歌, so fresh ^o<
第一次聽佢o既歌係 the best is yet to come, 一聽就鐘意喇
~12:00~18:00*
>>September 6, 2003 at 3:16:46 PM GMT+8
2003 年 9 月 3 日 星期三 【陰】
今日唔洗返工, 返學前同pekkle出o左去, 佢買o野, 我食o野^^
econ 個阿sir都幾攪笑, 不過冇notes派
聽日唔洗返學, 嘻嘻~
《與貓共舞》
沒有一段情 沒有這個命
沒法忍受旁人在高興
假如無拖可拍 便有心理病
最差的 都不怕答應
*情人在旁拖你 令我很妒忌
為何竟找我做你知己
你終於也會將我 看不起
明知我 命太好 那麼多工作做
每一天 似登高 命中 主角仍然未碰到
遲早我 伴侶多得走過面前 沒法數
而沒一個 留給我抱*
讓我不斷忙 忘掉多渴望
遇上好男孩 然後交往
假如誰真可以 令我心碰撞
那一位 請給我上當
Repeat*
除非我 未夠好 這艱險戀愛路
我始終 過得到 或者 只要期望別太高
遲早我 伴侶多得走過面前 沒法數
而沒一個 張開了懷抱
只能炫耀 前途無限 當作回報
當然都能 與花貓去跳陣舞
~by 容祖兒
個感覺好溫柔, 軟綿綿的感覺 >u<
>>September 6, 2003 at 12:39:34 PM GMT+8
2003 年 9 月 2 日 星期二 【微雨】
今日可以同小玲一齊返工喇, 開心~
佢返12:30, 我返12:00, 又遲到喇我, 嗚嗚.... 下次要早d
我o地搭車o既時候狂傾狂笑, 好興奮 ^0<
今日派o左2次handbills呀, 唔想派喇, 好熱呀, 又冇乜人要喎
希望之後唔洗派啦, 都係做counter好玩d >u<
好開心呀, 本來都為locker而憂慮, 因為唔想拎住一袋二袋咁返學
但係經理今日主動問我想唔想要locker, 只要背到7大規條就可以有
仲要係即背即有添呀, 超級開心
小玲都有呀, 真係開心分兩份
以後返工同返學都可以輕便d啦 >0<
見到著住校服o既suety, 差d唔認得佢呀
等埋小玲放工就一齊走, 佢返屋企我返學
一個人返, 都唔係好記得點行
經過general o既指導同問o左警察哥哥&姐姐之後終於平安到步
入到課室之後, 見到好多人都好似有人陪咁
好彩, 我都好快咁識到d人, 有Cherry, 小蕙, Joey, Samantha 同Jona
開心啊~ 仲見到同事阿Yi添呀^^
可惜佢係F.6啦, 如果係同一班就好喇
不過佢唔做喇, 嗚嗚, 第二時返工又少o左個伴喇
個班主任o既物體好攪笑
原來係每日上一科ga, 好似好怪咁
之後一齊搭MTR歸家
《轉》
讓我選 只想聽簡單和弦 好過舊唱片唱腔俗套幽怨
討厭 情調被煽動迷亂 可憐像沒了完
如果愛你要貶低我自尊 也得不到一分鐘感化心軟
兜錯廿次圈 跳舞鞋亦穿 獨個在原地轉 (我才自覺在原地轉)
如何地轉 嘔心瀝血 原地在轉 轉不出快樂仍在轉
亡命忙不完 動人心弦 並未停 我氣就快斷
無能為力歇盡我性命轉圈
如何地轉 會博到你望一眼就算 如了願
而在跌倒之前 仍落力地仍敬業地繼續轉
未夠苦 參考那出天鵝湖 心痛為女主角被再次辜負
不過 從來是悲劇時代 方能上大舞台
~by 傅佩嘉
好好聽, d melody好得意, 諗起音樂盒, 雪人, 水晶球, 萬花筒同芭蕾舞﹋﹌
PS 多謝各位朋友仔, 多謝你o地o既幫助同鼓勵, 你o地都要努力啊 >0<
*12:00~17:00*
>>September 4, 2003 at 5:55:06 PM GMT+8
2003 年 9 月 1 日 星期一 【驟雨】
今日o既天氣好唔穩定, 只因杜鵑作怪
一大早就同小玲去o左食早餐~抹茶吐司, yeah^^
雖然3號風球現正懸掛, 但係異常平靜, 完全係暴風雨前夕o既感覺
食食o下o既時候, 見到電視出現'所有學校停課', 我o地即刻好興奮
嘻嘻~ 唔洗返學 ^0^
但係我要返工, 所以食完之後我就同小玲分道揚鑣
返到去之後諗住好忙喇, 打風嘛, 點知唔係, 只不過係比平時忙少少
到o左下午, 8號風球終於出現
本來我係放5點ga, 因為有d人返唔到o黎, 冇車啊~
所以我就放8點喇, 都幾好玩
第一次返八個鐘ja, 所以可以 take 2次 break^^
而家同佢o地開始熟, 雖然唔係話好friend, 但係比o岩o岩o個時好好多
以前覺得有d人好惡ga, 又好似有d衰咁
做落之後先知唔係, 所以而家返工返得好開心呀
希望可以識到多d朋友仔^^
好彩之前冇辭職ja, 嘻嘻~
到o左夜晚, 終於改掛9號風球喇, 好興奮
不過就好冷清, 冇乜人o黎
個break未take完就走喇, 驚冇車嘛
走o個時真係橫風橫雨, 遮都吹反, 好彩唔係mcdull o個把o者~
今日傾電話傾到好激氣
妹妹就慘啦, 佢放11, 冇車返, 所以要留o係公司
唉~ 佢見唔到我實會好掛住我啦, 嘻嘻^^
好彩佢冇事, o係天光平安 come back
《主信實無變》
慈愛主信實無變,在每天清晨,主愛已彰顯
慈愛主信實無變,沒有分陰晴,主愛勵勉
愛慕到達主跟前,渴慕救主引牽
困苦,壓逼,憂心,掛念
神愛眷必不停斷,神愛眷終不改變
慈愛主信實無變,日影西斜,主愛更溫暖
慈愛主信實無變,沒有分冬暖,主愛復眷
愛慕到達主跟前,渴慕救主引牽
困苦,壓逼,憂心,掛念
神愛眷必不停斷,神愛眷終不改變
放工o既時候, 諗起哩首歌
*12:00~20:00*
>>September 6, 2003 at 12:28:13 PM GMT+8
|
![]()
翻開我的日記
晴天陰天都有著你
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
你做咩呀??工作有問題嗎??
<
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8
妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8
:o
<br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8
大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8
咁肥仔咪係電車男??
<br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8
喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8
" 一字記之: 難食 !"
<b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8
為何别人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8
好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8
開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8
玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8
wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8
Dear 未來日明嫂
<br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8
"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8
BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8
你有冇事呀,又俾人激親??
<b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8
I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8
小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8
<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8
睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8
借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8
野口同學:
<br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8
蠢蠢欲試中
<br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8
hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8
<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8
:O
<br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8
你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8
嘩. . .
<br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8
同你一齊企廚房好開心呀~^^
<
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8
下次我同你rotate丫~
<b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8
大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8
唔駛驚ga....發記橕住你
<
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8
一一"你都好鬼馬下喎...
<b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8
Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8
嘩嘩!!
<br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8
Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8
生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8
Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8
ohoh..
<br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8
幫你賣廣告la!
<br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8
我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8
今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8
盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8
旭光,努力啊
<br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8
不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8
我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8
咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8
hihi~你個日記好靚呀~~
<
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8
|
|