|
2005 年 9 月 13 日 星期二 【晴】
頭兩堂clc做閱讀理解
好多人lunch都未做晒
我落堂之前搭4已經搞掂左,不過寫得勁少野
kooby:「你覺唔覺得林sir好斯文呀?唔知佢係咪緊張」
我:「覺呀」
kooby:「不如我地問佢"你覺唔覺得自己好斯文"咯?」
我:「死亡包剪dup丫」
rono:「梗係唔係咁問啦,問佢"你覺唔覺得自己好傻仔呀"」
結果因為太多人淆底,玩唔成
鎚仔講左個諾貝爾獎既"測不準定理"
話世界上乜都測不準
「所以話諾貝爾獎真係好易羅」
但係佢羅唔到
禮佢地玩波子棋玩到癲左
將d波子塞晒落棋盤下面(唔係用黎擺波子果6個位)
rsc
依然非常的無聊
比一堆"wow!-able"既暴力新聞叫我地分類
又比一段聖經我地睇,話段經文同要答d問題有關
係條蛇昆夏娃食蘋果,夏娃見個蘋果好食又比几個亞當食果段
我諗黎諗去,覺得唯一會同經文有關既問題就係"人點解會用暴力",其他都無關
而百變小娟expect我地答既就可能係"人既祖先比魔鬼引誘所以我地有罪性"諸如此類
不愧為最9up既re老師
信主既人就冇所謂o者
你要人都咁答,即係想迫d未信既人信埋?!
話就話rsc o者,都唔應該咁做呀?
pm補課
社長覺得尋日d notes太深,整過晒佢 @@
>>September 14, 2005 at 3:07:34 PM GMT+8
2005 年 9 月 12 日 星期一 【晴】
拆partial fraction黎黎去去都係咁做
搵人做d機器做既野
仲冇技巧過打機戰d boss
機戰boss=一人一個熱血/魂+不屈/必閃,逐招必殺技車埋去,最尾一個應援祝福
clc終於知本大清留美幼童記要做d咩喇
有好多野想講
不過驚字數唔準確
"唔準確"既意思係唔知自己會寫得太少定太多
lunch有個乜水(打唔到蟑螂果兩隻香港字...由佢)問邊個係信社既
brella話我係
我:「你聽佢講丫」
「brella唔會呃我架」
「你聽佢講丫」<-其實冇認過又冇否認過
phy
果把尺好勁!
不過諗到用呢個method度細野果條友仲勁
任何野都係發明果個最勁
alice:「你睇下,佢講2句我就明喇,你之前講咁多野我都唔明」
咁叻唔好問人
pm補課
f.1果年個社長
有題唔知乜野,社長叫我地用佢教既方法黎做,唔好用f.5果堆formula
肥賢砌下砌下可以用番f.5 formula
社長:「我真係好想鏗爆你個頭」
呢個世界永遠都係試作型差過量產型既
你几時見美國派d試作型既戰機去打仗?
高達世界就唔同喇,rx-78,z,甚至strike,部部主角機都係試作型
反而吉姆果d量產型係咁易篤一野就冇左
>>September 14, 2005 at 12:11:09 AM GMT+8
2005 年 9 月 11 日 星期日 【晴】
一返到學校phy lab個門鎖左
問office d人,原來負責開門條友未返黎
鎚仔講左成堂measurement
5 +- 5...
我:「so accurate!」
林競恆寫錯野
1dm^3=1000m^3
bc:「比個 佢啦」
兩堂吉堂肥賢佢地諗住定晒班會每個post係咩人
講兩句又冇晒下文
到form period真係選
一有人比人提名即刻做烈士
大鄺sir:「經過我同几位老師激烈討論之後,有3個地方比你地揀」
投票結果
山頂:0 赤柱:5 海洋公園:12 棄權:15?
之後問隔離兩班d人揀邊度
結果係經過365日後舊地重遊
wow! old place...
大鄺sir話有一年試過決定唔到去邊
唯有picnic果日"留校補課",補9堂chem
放左學肥庭佢地分配愛社d社職
想做既人多過選得出黎既人數
進進好耐之前話唔知10月15同22號星期六有d乜鬼野活動for f.6
話同我地講定左,叫我地預時間
佢講既時候我已經知撞硬imo training
我諗住睇樣,即係視乎果日邊個教再決定去邊度
例如廢人洪進美/on9 dr.chan就返學校,梁sir就荃灣
咁o岩2日都係家豪,所以...
re co:
梗係因為日本人英文廢 @@
日本網站可以公然出d咁既廣告都有問題啦
>>September 29, 2005 at 2:46:09 PM GMT+8
2005 年 9 月 10 日 星期六 【晴】
gsd
呢集登左篇偽女神既日記,用英文寫既
就係尋日我原本想post果幅proofreading
今日jk話幅圖有問題
(之前又聽另一個人話唔知邊幅圖又係出現左d唔應該出現既野)
我知發生咩事喇...果個webpage最頂果句日文係解"file not found"
唔知點解d日本仔會咁變態整d甜野響file not found果頁
日本仔自己英文廢仲要整篇咁既野出黎自暴其短
篇proofreading既原文係咁:
Today, my bandage was finally taken off.
A little strange feeling - I saw the mirror, and then,
there's a face. that's Lacus Clyne.
Amazing! It's amazing!! I confidence that no one
doubts I'm Lacus Clyne. Perfect!
Acting like her, substitute for her is really tough
though, I'll try!
I'm really sure. I'll be able to do my best!
I think my voice is no problem. Everyone says I sound
like Lacus's.
Don't you think the problem is how she talks or behave,
right?
I don't exactly know her casual because she rarely
shows up on the media but to sing.
Is she always cool like her speech on public?
Umm, I guess it's not.
Lacus is also girly girl - What kind of cosmetics does
she like?
I want them to find them out so well.
唔好話我聽遲d某學校或者某公開試搵呢篇野改到一行一個錯就比學生做
gsd係一套機械人片
機械人片最緊要梗係戰鬥片啦
佢又整得鬼死咁求其,係咁用番以前d潮片
偽女神段獨白又做得咁認真
日記內容同d對白真係match到
真係人之已死其言也善
而家睇佢播番之前偽女神d演唱會,又覺得佢個樣几得意
仲有首只此一次既插曲(田中理惠用假貨既語氣唱)又几好聽
kira話"destiny plan"係coordinator社會既究極形態
高登友話"destiny plan"係共產社會既究極形態
destiny plan=全世界以後出世既所有人都用基因決定晒佢地成世人做d乜
clc果封信比想像中易寫
>>September 11, 2005 at 2:45:01 PM GMT+8
2005 年 9 月 9 日 星期五 【晴】
imo training
巴金有黎
舊年個肥仔bobby poon繼續教geometry
「呢樣野phase 1教過未架?」
wow! old theorem is...
4題功課
識1題
仲有1題以為搞掂,再諗番原來prove錯左
係時候"人力有時而盡"喇
我突然間冥想到下次chem lab做d咩expt <-其實唔難估
睇個樣都係titration
known concentration alkali (多數NaOH) vs unknown conc. HCl (我衰左3次 rono衰1次先搞得掂果支)
known acid(落solid整果支) vs unknown alkali (應該都係NaOH架喇)
又係一d我應該會失手n次既expt
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=498118
話ce,al好多科讀左冇用
有人話真正教你既唔係知識係諗野模式
「A-level d 中化仲好笑, 講中國人優點, 但今日中國人十個九個都冇」
「人地話傳統中國 ja」
我覺得ce中文d課文最冇用(有志於文學事業既人另計)
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=498111
土共又唔知剝削左几多個小朋友既讀書機會
>>September 11, 2005 at 11:03:55 AM GMT+8
2005 年 9 月 8 日 星期四 【晴】
3個班長日日都係我最早返到學校
寫晒要交d乜野比邊個響黑板
其中一張回條要收埋$
曾彩雯早過顧顧,話唔想收$
我:「咁你改左佢啦」
所以話早起的鳥兒有虫吃
年年第一堂pe都係做果堆野架啦
高左1cm
我懷疑個磅同度高果個刻度板識冷縮熱脹
又或者我既身體冷縮熱脹啦
connie好似話要每堂搵人出去present
成班為左random call no.定係順次序拗餐死
今堂pm d野真係做得好機械化
試晒所有有可能既factor就係
我:「呢題你專長喎」<-尋日賢用余學斌method做到一條梁sir話好難既題目
賢:「我唔做爆破組架喇」<-我提得余學斌梗係同佢講埋"乜都爆開晒"既事跡架啦
又有几個人扶禮一個搭 車立
甘冬兒:「你地唔可以咁多個扶1個同學架喎,至多1個扶佢」
等佢走左,宋永平又過埋黎幫手
clc寫實用文
嚴秋燕話clc 5份卷最易肥係呢份
仲提到之前有個學生「我估佢都係羅個a返黎架喇」
咁唔駛講都知佢想話條友衰實用文搞到冇左隻a啦
以後次次寫實用文都要第二日即刻交
派左張野列左成百個親戚既稱謂/自稱
話考試寫錯左會扣分
唉我都係冇本事保住果1分架喇
一開始話有一疊唔夠派晒比每一個人既m記coupon
笨旦訓著覺比嚴秋燕捉到
臨尾叫我派coupon
「記住陳祉聰冇得羅喎」
睇macross7
唔係笑片但唔知點解兩集內咁多笑位
套野集集都有個"花束少女"出場
次次都渣住一紮準備送比巴沙拿(主角,一個搖滾歌手)既花
負責"送唔到紮花比巴沙拿"
有次巴沙拿唱緊live,突然間話有敵人入侵,要出擊
花束少女飛的o岩o岩去到演唱會現場,漏左紮花響的士入面
巴沙拿即刻走入果架的士,「喂,你紮花呀」
花束少女呆左一呆,架的士已經走到老遠 
艦隊搵到個唔知咩星球
巴沙拿話"出去行下",就擅自渣左隻飛機降落左個星
米妮(女主角,樂隊成員之一,唔係巴沙拿女友)又即刻渣隻機"出去行下"
有兩批軍人去到個星球探索完個環境
探索完,搵到巴沙拿同米妮之後
軍方(武將? )既人話果兩個擅自出航,要捉返去審
隸屬市長(文臣? )既人就話自己受市長命令保護佢兩個,唔比得軍方帶走
兩個拗到火紅火綠
巴沙拿:「都唔知果兩個人有咩好拗,米妮呀,我地走咯」
就咁飛走左
好耐之前有個隊長中左敵人d唔知咩攻擊,昏迷左
而家佢醒番,出面又有敵人
佢就衝入一隻準備出擊既戰機入面準備開出去
原本坐果部機個兵:「你想做咩呀?」
隊長:「我係金龍隊長呀,而家我渣呢隻機出去」
兵:「呀,失覺晒」
隊長都唔認得
巴沙拿同米妮想射d傳音既子彈落敵人隻旗艦(佢地d歌有特殊能力,可以對敵人構成傷害)
點知射極都射唔穿隻艦個殼
巴沙拿:「車,等我地仲唱得咁落力咁好聽」
re 7:
vice versa先o岩
符sir試過寫錯versa vice(可惜冇人當眾篤佢)
所以繼續專登打錯以收恥笑之效
>>September 10, 2005 at 1:11:00 PM GMT+8
2005 年 9 月 7 日 星期三 【晴】
mmlc
wow! old topic is so exciting!
又講複製人同coordinator
鎚仔話教咁多年書第一次見一班學生咁冇厘生氣喎
↑個個老師話d學生點點點都會用 "未見過" "最" 之類既字眼黎加強感染力
我覺得自己唔係咁喎...
(雖然我知自己既情況好冇代表性 )
梁sir教我地計身份証既check digit
wow! old...
chem第一個cycle即刻做lab
大鄺sir示範倒水落volumetric flask開稀隻acid
「萬一你倒過左龍呢,就慘叫一聲,之後洗乾淨晒所有野重新黎過」 
如是者我慘叫左3野  
人類總要重覆相同的錯誤.jpg
一早就分左每組2個人
今日有2個task,就一人做一個
我衰左3次之後rono搞掂晒佢果邊,黎做我果份
我抱住食花生既心態睇佢几時失手
結果佢淨係慘叫左1野
全班好似冇人慘叫2野
我同rono既經驗証明今日3堂時間係預突左比我地
alice:「你兩個maths咁勁既人做呢d野咁失敗」
maths唔駛做咁多expt
即係maths能力同做expt既能力成反比
冇乜所謂既
因為呢個話人好失敗既人自稱冇慘叫過,做lab report反而好唔順利
仲有另一個冇慘叫過既人問過我lab report既野
我做lab report就好快手冇乜問題
可見做lab越順利做report就會越唔順利,versa vice
一落堂我即刻發現
自己第1次根本唔駛慘叫
唔講點解住,因為仲有隔離班既同學仔未做過
我有責任等你地破我紀錄
唔知舊年定前年朱"慘叫"過,咁佢可能會知
lab report有條問題叫人搵一個website寫落去
我搵到個網址既layout似曾相識
諗諗下,應該係f.4 chem搵網頁果份功課寫落去既網址
>>September 8, 2005 at 2:32:09 PM GMT+8
2005 年 9 月 6 日 星期二 【晴】
吉堂一入圖書館即刻比高軒佢地拉左埋去問pm = =
做唔到冇咩出奇o者
clc講左一堆中國人咩文化精神etc
話中國人通常都點樣有道德
it's all in past tense
present tense=為求賺錢無所不用其極+見死不救+...
大陸而家死剩几多個好人丫
睇d國產健康食品就知
段片話有d中國人係盲目愛國
響黃河划船果班on9仔
嚴秋燕:「好多人話呢科吹水就得,其實唔係既,...(廢話下略)」
個個老師都唔同意自己果科係靠吹水架啦
要識少少野elaborate囉
跟據其他人既經驗
3堂pm好似冇想像中咁耐
re co:
>豬屎
講緊咩?
ur miss= 
乜都唯有靠自己啦
>>September 7, 2005 at 3:17:38 PM GMT+8
2005 年 9 月 5 日 星期一 【晴】
中文listening
講得快唔係問題
係自己個答案要寫好多字先係問題
最尾聽一段錄音練jot notes
講自殺,條友up左一大堆統計數字就抄齊晒
反而main pt果d文字就冇抄過
chem
唔記得林競恆講左個乜野special case
佢冇解釋到(可能有條友問左佢,佢就淨係答左果個人)
所以間個個都唔明
我好不幸地見到本書有一句
"in this course, xxxxx(唔明果樣野) will not be discussed"
will not discuss=out syl,即係乜都唔駛諗啦
有人而家先黎唔明一d f.4早期已經學過既野問我
講極佢都唔明
証明大鄺sir話「chem唔駛智慧淨係要勤力」係昆人
又有拋波仔題目做
吉堂
肥勤響拉記上高登
lunch去凱旋門
佢地諗今年做d咩committee
毛毛睇個樣好似想同時做好多個post...
「今年中六會好充實喇」
中英文各教我地一次點響聽野既時候jot notes
駛唔駛呀 =.=
睇一篇講補習既新聞做d乜鬼野summarize
詭辯時間:
有補習又勤力應該會有好成績
有補習唔讀書既一樣會繼續考得差
唔補習但自己肯勤力既又應該會考得好
唔補習唔讀書既自然等死
即係原來補唔補習係冇所謂
rsc果然夠晒無聊
鄺小娟講埋晒d潮聞
wow! old news is so exciting!
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=496212
"我郁 我郁 我郁 我郁"
 
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=496260
如果美國照單全收就有戲睇
又或者收左貨搵人倒晒佢
>>September 9, 2005 at 1:16:36 PM GMT+8
2005 年 9 月 4 日 星期日 【晴】
放榜後一日我返學校交果疊野
影印左張成績單之後原來漏低左張正本響影印鋪
唔知几多日之後(好似係今日既几日之前)
kooby去幫襯同一間鋪頭,個老闆娘話佢知「你有個同學漏低左d野響我度喎」
bio lab上英文
connie提到d唔知乜野,話"i think ur teacher in f.5 have taught u these"
肥西好似冇教過
所以我即刻問顧顧connie舊年有冇教佢地果d野
「冇喎」
無獨有偶,響lab上完一堂唔做實驗既科之後就去另一個lab上另一堂唔做實驗既科
pm@is lab
梁sir話想黎緊几個禮拜整几堂bridging course比我地
問我地星期二,三得唔得
我:「day 2啦」
梁sir:「星期几啦,唔好day啦」
大鄺sir話學生tas既成績會跟佢地果年響chem al筆試既成績調整
「我見到有d學校亂咁改,個個都比得特別高分既,就會同考評局講
如果佢d學生好低分就每人tas果邊減番某個分數
有間學校d老師好似同學生有仇咁,我又會report上去」
睇落tas呢樣野好有用
"alchemistry"係「唔駛智慧淨係要勤力」
要勤力即係我會 啦
人類總要重覆同樣的錯誤.jpg
講好我負責輕微違規本野
點知連續几次轉堂唔記得帶去另一個課室
臻生日
去滿江紅食
叫夠$100既野食會送一碟唔知咩野,好似叫燒餅?
所以臻就嗌
點知佢同rono冇食過 - -
3堂phy
鎚仔又講一次tas會用al筆試成績拉高拉低
「可想而知我係几咁冇用」<-係tas冇用o者
觀點同鄺sir完全唔同
即係hkeaa就算整左tas呢樣野出黎都冇意思
佢講左好耐al phy每份卷考d咩,佔几多%之類既野
講完晒之後,「其實我講呢d野你上考評局個網有得抄」
我即刻睇晒成班有邊個咁 真係抄左
alice一見到我即刻係咁話自己冇抄
我都冇講過野,好明顯...
「之前派比你地果份mc包含既內容係成個mechanics既唔夠1/10,仲係最淺果1/10」
份野又好似唔係簡單野黎既
所以佢呢句我覺得好(超級系)機械人片feel
一隻機械人要消滅一個唔知咩魔王既帝國
成套片打左四十几集都淨係搞掂左人地全國10個艦隊入面最廢果個
機戰α都係咁
最初果隻α 67話爆機,消滅左"帝國監察軍第7艦隊"
叫得做第7即係一定有第1至第6,甚至可能有第8第9第10啦
α2好似完全冇提過佢地
α3又再打番(而且α3好似仲易玩過α )
鎚仔帶左個波仔上黎,三堂都一路拋
原來用黎出題目既
一開始3題即刻「我巡勻你地冇一個答得o岩晒」
同賢佢地上恆屋企打winning @@
o岩o岩學,所以唔多記得邊粒掣做乜,成日禁錯
例如應該傳波既時候射門
結果邊個同我part都輸
佢地見賢冇同我part過就黎多鋪
我終於冇禁錯,反而失左兩球都關賢事
舊果本schedule淨係去到31/12/2005
唔夠用晒成年f.6
所以去買左本活頁既
唔知本野送果d紙夠唔夠頁數
返屋企填晒d日期
由今日開始去到final exam前一日
o岩o岩好用晒咁多頁
>>September 5, 2005 at 3:07:58 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|