|
2005 年 10 月 13 日 星期四 【晴】
又黎mmlc
又響高登上堂
connie叫我地write in about 200 words
個個都發大黎寫,勁多人寫左大半版紙  
phy果d relative velocity好似打緊機咁
乜都用手掣上面個十字掣搞掂
pm test可能會中二獎喎
咩叫二獎呢?神june成日中果d呀
今日當黑
響chem lab乜都衰齊
倒solution落burette唔記得閂水喉
落錯solution搞到出唔到result
打爛野
lab tech叫我走果陣去寫番名唔記得左
唔緊要,lab越唔順利report就越順利
cu工商學院talk
個professor成日咁講:
「我唔敢話我地好過晒人地,不過其他學校一定比我地差,一定做得冇我地咁好」
contradiction
桂神:「場波贏輸唔緊要,最緊要贏」
我真係非常做唔掂份9up功課
搞左成個鐘寫得半版紙,佢仲話正常應該寫一版至版半
我諗我自己夾硬吹長篇野係會低分
寫得短仲有得搏下,可以好高或者好低分
chem份lab report會証明到yahoo/google之類既網係几咁冇用
又或者几咁少人用
甚至係d人几咁唔識用自己個腦(唔係電腦,係頭入面果個)
>>October 14, 2005 at 3:07:22 PM GMT+8
2005 年 10 月 12 日 星期三 【晴】
果然
如果我早d做今日要交既功課就要做seed
clc個listening估中得3個答案
果3個又好邪咁全部集中晒響同一頁
pm堂見到梁sir做一個好得意既動作(其實我都覺得咁形容真係好衰)
佢屈隻手去後面R背脊
而佢想R果個位又好明顯係高過"手所能及"
不求人真係好有用
田徑
circuit training,每個station做三分鐘
佢地好應該一人一信要求趕走條代課啦
毛韋淇個Hi Hi
(我肯定任何人面對我既處境都一定會好嬲)
夜媽媽打黎,第一句就理直氣壯話自己冇聽書唔識一d野叫我講解
唔聽書所以唔識係自己羅黎衰喎
我冇責任教d咁既人呀嘛?!
邊個覺得我唔應該嬲既同我企出黎,下次叫佢搵你
Hi Hi=高登filter,兩個中文字,粗口,唔知既自己估
>>October 13, 2005 at 3:15:50 PM GMT+8
2005 年 10 月 11 日 星期二 【晴】
clc本來listening,設備問題聽唔到
不過係人都聽到"你有三分鐘時間閱讀問題"
成份卷大半都係mc
我就響聽唔到既情況下估左大半份答案
遲d真係做睇下估得o岩几多
如果靠聽仲錯得多過靠估...
9up卷羅a要寫2版半,即係800-1000字
派左份野,話考生響9up卷大致有几類表現
其中兩個係正確/錯誤
express idea有對錯架咩?!
林sir未出發先興奮
講左一堆hku開放日既野
亡命小巴
唔知佢話d咩人「通常自己叫咩名都唔記得」
我:「阿sir你叫咩名呀?」
「我姓林」
答非所問  
有幅相入面一個angle應該係90°但影出黎唔係
鎚仔問我地點解
我睇左段解釋所以識答,「因為影個角度唔o岩」
即刻比人當神咁拜
點知有d唔係讀phy既人都答得中
ue又黎listening
上次訓左覺有d野冇做到
咁我自然要搵番黎試下自己估答案準唔準啦
(估唔同撞,估係乜都冇聽就咁by logic估答案,撞係唔識所以random揀一個)
5條4個option既mc中左2個
大過1/4喎
仲有個馬後炮既推斷:
其中一題我覺得有兩個答案要reject
剩番2揀1冇得估,我唔好彩撞錯o者
成個cycle 最無聊 最應該取消 最冇可能取消 最唔想上 果堂
有條問題問我地有冇用暴力對待人既經驗同有冇比人用暴力對待既經驗
如果有就吹一篇野比佢
百變小娟話如果好似lily咁好彩兩樣都冇就寫自己見過既經驗
我呢d活在古墓裡頭既人冇見過冇聽過點算?
大家好清楚,我只係唔想寫野
maths so開會
話說曾特首要做一個強勢領導
唔明咩叫強勢?
睇下我呢個chair做得几弱勢就知喇
開完會去pm補課聽埋最尾几句
佢話份功課有几個位要改
我埋去改啦
「好野,有seed喇」
想話有shit呀嘛?!
太空強國又做d太空野
唔知放少一支火箭可以教育到几多個文盲細路呢?
http://rapidshare.de/files/6149338/golden_icon.zip.html
msn專用既全套高登icon
>>October 12, 2005 at 3:24:09 PM GMT+8
2005 年 10 月 10 日 星期一 【晴】
咁就打左成日α3
伊迪安招全方位導彈成日都比我用晒10發子彈
我要靠伊迪安爆extra-hard
想快d去到出伊迪安槍果關
飲茶
爸:「變左自助餐,要自己去羅野食」
咪係囉
又黎兩集macross7
卡姆林:「呢個歌聲能量探測器有一個好大既缺點」
美妮:「點呀?」
卡姆林:「就係如果巴沙拿唔唱歌就探測唔到佢」
 
>>October 11, 2005 at 1:59:56 PM GMT+8
2005 年 10 月 9 日 星期日 【晴】
一入到phy lab見到歐宏,bc佢地圍埋個電腦
我又圍埋去
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=514608
  
高登改圖組功力
有個graph d數字變化太大要log左個y-axis
我即刻諗起...
「我可以plot到一幅好完美既graph,但呢度冇位所以我唔畫喇」
大鄺sir話有d人係有一種犯賤既性格,鍾意傷害自己既,例如吸毒食煙
「可能上帝專登創造埋呢樣野出黎控制地球人口」
強國都有類似既人口策略
真係hau準晒時間...
maths soc開會
呢個禮拜內要開多次,但日日都有人唔得閒
re 7:
我之前聽人話紅色機係自軍任何一個同敵軍旗艦打一鋪即出
所以先識避開隻紅色
re co:
1錯,2 o岩
修羅我覺得好難玩...@@
又覺得無限量破關真係好冇意思
立志都有d癮,我細佬玩過几次
援護射擊=浮遊炮
>>October 10, 2005 at 1:49:20 PM GMT+8
2005 年 10 月 8 日 星期六 【晴】
又打α3
14關(紅色map炮機初登場)學精左
隻野一出黎就比我殺左
第15關打合體原種果陣已經有几條友識熱血
1周目好似打到沙漠之虎先有架喎...
對付唔識用搜尋既人,我咁講係最客氣:「請善用yahoo」
串少少:「你識唔識搜尋?」
最惡:http://forum2.hkgolden.com/uploads/owdeau9uba97tsnwjx4bipxy.jpg
連應該用咩字search自己想要既野都唔識既人
係咪應該扔去匡智?
唔好乜都問人,自己用下腦得唔得?
之前田徑
移植列根個腦10萬,江澤民個腦20萬,董建華個腦40萬,點解董建華個腦咁貴?
因為未用過
咁樣唔知要search咩字既人d腦都ok貴...
>>October 11, 2005 at 12:15:16 PM GMT+8
2005 年 10 月 7 日 星期五 【晴】
得閒冇野做開番α3黎玩
extra-hard真係難玩左好多
起碼我羅唔齊熟練度先
仲試過有一關係咁用s/l大法連避3招保2部機
不如專登miss晒d熟練度,盡快爆左佢開special mode屈機
好似番到暑假果排咁,除左打機之外就冇做其他野
>>October 8, 2005 at 3:26:49 PM GMT+8
2005 年 10 月 6 日 星期四 【晴】
o岩o岩起身果下出奇地冇乜事
一落街就爆發喇
又係右腳
鎚仔叫我地用conservation of momentum去prove番newton's 3rd law
前者唔係古人用後者推出黎架咩?!
遲左float chem比大鄺sir話
入到去
林sir:「上到大學就算你遲到d教授都會照講書冇人會理你」
我地全班人遲到佢都準時開始講?!
果個乜hedron咪即係eva第5使徒?
同禮玩立體過4關
之前響家豪成日賣廣告果個網見過
http://db.math.ust.hk/fun/games/tie_toe/tie_toe.htm
除左用佢既方法之外應該好難比人響一個2d既screen上面玩
亦都冇可能整到呢個game既實體出黎
發仔記d咖哩好辣
梁sir:「一陣assembly我帶唱詩歌」
我:「而家唱几句聽下丫~」
梁sir:「好呀好呀...唱埋咪唔駛上堂?!」
加減乘除真係基本功
而家pm題題都要計勁多次乘數
>>October 7, 2005 at 3:42:52 PM GMT+8
2005 年 10 月 5 日 星期三 【晴】
又跳繩
教咁多樣新野得1樣做到
一人收百几二百蚊冷氣費又唔開冷氣
ue又睇片
部機唔掂
connie叫我落拉記問阿亮羅埋個remote control
羅到上去果下bc o岩o岩好搞掂左部機,唔駛remote control
 
我錯失左鬧強國assembly既機會
connie問邊個想做presentation果陣我應該舉手
梁sir教野既次序編排
越黎越覺得本textbook冇用
出去食lunch之前毛毛同安安去toilet
我同歐宏響校門等左勁耐都唔見佢兩個
我:「佢地會唔會比人伏擊?」
原來一早走左
kfc比左一疊maths so既野我
大把野做
每次會議紀錄都要交份英文版比佢
我連中文果隻都唔記得晒點寫
派閱讀理解
26
以為高分
「60分滿分,好似冇人30,最高都係29」
limit=30,but just tends to
一早講左几句好似想淆底既野
而家可以咁吹:"唔想你輸得太難睇"
  
一個高分過我既人同我呻自己低分
rono咁既字都寫得錯...
田徑
焗住要著朝早果件勁臭既衫
 
坐住無影凳唱校歌
腸佢地覺得唔夠喉話要唱勁歌金曲
我無無聊聊跟住佢地唱
不過唱左勁 金曲
我聽日應該會全身充滿lactic acid
>>October 6, 2005 at 3:44:32 PM GMT+8
2005 年 10 月 4 日 星期二 【晴】
7:30起身
除左9月1號之外今年第一次返學咁晏起身
得閒要試下較準d,日日8:09+-1 min
我終於明響mmlc開wordpad有乜用喇
係禁錯"否"之後順利logout左至明
聽唔明套片d人講乜
又有個人頭遮住字幕,有乜好睇
結果響高登過左好充實既兩堂
鎚仔帶左4粒鐵球果舊野上黎玩
話自己志在搞亂我地諗既野
佢每次擺低舊野我都睇住佢几時停
又冇次真係停得成喎
次次仲差好遠佢已經拎起黎做另一樣野,又或者手動整停晒佢
梁sir開新chapter
佢話本書一開始整舊奇怪野比你睇,到最尾先講application係唔好
應該講左d奇怪處境先介紹果舊野
佢d notes果然代替到textbook
又多兩本書被列入"早知唔買"系列喇
放半晝
>>October 5, 2005 at 3:04:18 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|